Avis sur Leonardo Club Hotel Dead Sea
Leonardo Club Hotel Dead Sea
Mobile Post Dead Sea, Neve Zohar, Tamar
Avis
6,8
6,6/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Isaac,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
10/10 Excellent
Isaac
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne expérience relaxante
Isaac
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Isaac,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
2/10 Horrible
Arielle
24 août 2023
Arielle
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de daniel le 6 sept. 2023
Hello dear guest,We are sorry to the reader that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scale, therefore your comments have been taken into consideration,We always strive to improve the hospitality experience to the best.Best regards,DanielResponsible for media and websites
8/10 Bien
Claude
20 janv. 2023
Claude
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de daniel le 23 janv. 2023
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,We were glad to read that you enjoyed it.We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards,
4/10 Médiocre
FRANCIS
15 avr. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
FRANCIS
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de daniel le 17 avr. 2022
Dear Guest Hello,
We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations.
We always strive to improve the service and provide the most enjoyable hospitality experience for hotel guests.
Regards ,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bof bof
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de nicole le 31 août 2021
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Dead Sea. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Regards, Nicole
8/10 Bien
JORDHAN
9 avr. 2021
JORDHAN
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de ניקול le 27 avr. 2021
אורח יקר,
אנו מודים לך על בחירתך לנפוש במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
נשמח לראותך בחופשה הבאה בין מלונות רשת פתאל.
בברכה,
ניקול
קשרי אורחים
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Elina le 7 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your rate.
We hope to see you again among our guests.
Best Regards,
Elina
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
6/10 Satisfaisant
joanne
1 nov. 2018
joanne
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Tanya le 9 nov. 2018
Dear guest! Thank you for yor feedback. We will happy to see you again in our hotel. sincerely yours
8/10 Bien
richard
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
richard
Réponse de Avi.c le 10 avr. 2018
Dear guests, Thank you for writing the review. We Hope to see you soon again on your next vacation . Best regards ,
Avi Cohen Guest Relation Manager
8/10 Bien
pascale
5 janv. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
pascale
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Elina le 8 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you for you feedback.
We will be happy to see you again at Leonardo Club Dead Sea.
Best Regards, Elina
6/10 Satisfaisant
Jean-Marc
21 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Israël 2017
Jean-Marc
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de veronica le 9 nov. 2017
Dear Jean-Marc,
Thank you for taking the time to write this review.
We forwarded all your comments to the relevant managers.
We hope to see you again at Leonardo Club dead sea.
Best Regards, Elina
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien placé mais aucun calme.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
NICOLE, ashdod israel
22 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nous conseillons chaudement cet hotel a tous
NICOLE
Réponse de veronica le 19 juil. 2016
Dear guest!
Thank you for yor feedback.
We will happy to see you again in our hotel.
sincerely yours,
Veronika
2/10 Horrible
Marcela et Paulo, Genève
12 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À lire absolument
Marcela et Paulo
Réponse de veronica le 19 mars 2016
Dear guest!
Thank you for choosing to spend your vacation at Leonardo Club Dead sea. I wish you had a better experience in our hotel.
sincerely yours
Veronica
6/10 Satisfaisant
Stéphane, Paris
7 août 2015
Rapport qualité prix correct
Stéphane
Réponse de General Manager le 2 sept. 2016
Dear guest!
Thank you for yor feedback.
sincerely yours,
Veronika
4/10 Médiocre
gaelle
30 juin 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gaelle
Réponse de General Manager le 6 nov. 2016
Dear Guest ,
I am sorry to read that you weren't satisfied with you vacation in our hotel.
Thank you for writing this feedback.
sincerely yours,
Veronika
10/10 Excellent
Pierre, Brunoy
14 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La Mer Morte en souvenir
Pierre
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear Pierre!
Thank you for your feedback. We will happy to see you again in our hotel. sincerely yours, Veronika
8/10 Bien
ELIE, PARIS
17 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
le personnel sympat manger a volonte
ELIE
Réponse de Tanya M le 25 juil. 2015
Dear ELIE
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Tanya M
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 nov. 2013
Bon rapport qualité prix / "all inclusive"
Voyageur vérifié
Réponse de TANYA le 31 janv. 2015
Dear Guest,
Thank you for letting us know your valuable insights about your stay with us.
we are very upset to hear that your trip to hotel leonardo club was less pleasant than you expected.
We sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you back again in the future.
Thank you.
10/10 Excellent
Mohamad
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de hotel le 22 avr. 2024
Dear Mohamad,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards,Hotel management
10/10 Excellent
FUAD
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FUAD
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de hotel le 2 avr. 2024
Dear Fuad,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards,hotel management
10/10 Excellent
Anjelika
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anjelika
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Anjelika,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
10/10 Excellent
Anjelika
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anjelika
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Anjelika,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
10/10 Excellent
Rivky
14 janv. 2024
Rivky
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Rivky,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
10/10 Excellent
abraham
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
abraham
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de lc le 15 févr. 2024
Dear Abraham,Thank you for the hotel rating,We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations office
8/10 Bien
Vadim
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 days stay
Vadim
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de n le 20 déc. 2023
Dear Vadim,Thank you for rating us.we will be happy to see you again among our guests. Best regards,Hotel management
10/10 Excellent
Laurence, Thornhill
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurence
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de n le 20 déc. 2023
Dear Laurence,Thank you for rating us and sharing comments.we will be happy to see you again among our guests. Best regards,Hotel management
10/10 Excellent
yochanan
2 oct. 2023
yochanan
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de n le 20 déc. 2023
Dear guest,Thank you for rating us.we will be happy to see you again among our guests. Best regards,Hotel management
8/10 Bien
Anjelika
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anjelika
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de daniel le 1 oct. 2023
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards,DanielResponsible for media and websites.
4/10 Médiocre
Sagi
8 sept. 2023
Sagi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de daniel le 1 oct. 2023
Hello dear guest,We are sorry to the reader that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scale, therefore your comments have been taken into consideration,We always strive to improve the hospitality experience to the best.Best regards,DanielResponsible for media and websites
10/10 Excellent
Nataliya
8 août 2023
Nataliya
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de daniel le 6 sept. 2023
Hello dear guest,We are sorry to the reader that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scale, therefore your comments have been taken into consideration,We always strive to improve the hospitality experience to the best.Best regards,DanielResponsible for media and websites
10/10 Excellent
Camilla, Brooklyn
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Camilla
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de daniel le 6 sept. 2023
Hello dear guest,We are sorry to the reader that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scale, therefore your comments have been taken into consideration,We always strive to improve the hospitality experience to the best.Best regards,DanielResponsible for media and websites
10/10 Excellent
Zhura
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhura
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de daniel le 12 juil. 2023
אורח יקר שלום,תודה שבחרת לדרג אותנו,נשמח לראותך בחופשה הבאה.בברכה,לאונרדו קלאבים-המלח.
10/10 Excellent
?????
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
?????
Réponse de daniel le 22 juin 2023
Dear Guest Hello,Thank you for choosing to rate us,We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards,
4/10 Médiocre
Fabiola
Voyage en famille
9 juin 2023
Fabiola
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de daniel le 11 juin 2023
Hello dear guest, Thank you for choosing to rate us, We are sorry that the hotel didnt met your expectations. Your comments were taken to our most attention and forwarded for improvement purposes. We look forward to seeing you on your next vacation. Best regards,Daniel reputation and media supervisoir
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de daniel le 22 mai 2023
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,Your comments were taken to our utmost attention and forwarded for improvement purposes.We look forward to seeing you in the future.Best regards,
2/10 Horrible
Netanel
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Netanel
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de daniel le 16 avr. 2023
Hello dear guest,We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to mention that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scaleTherefore, your comments were taken to our utmost attention for the purposes of improvement,We always strive to improve the service and give the hospitality experienceThe most enjoyable for hotel guests.Regards,
10/10 Excellent
Stephen
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de daniel le 30 avr. 2023
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards ,
4/10 Médiocre
marwan
Voyage en famille
19 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marwan
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de daniel le 21 mars 2023
אורח יקר שלום ,תודה שבחרת לדרג אותנו ,נשמח לראותכם בחופשה הבאה.בברכה,
4/10 Médiocre
Faraj
Voyage en famille
19 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Faraj
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de daniel le 21 mars 2023
אורח יקר שלום ,תודה שבחרת לדרג אותנו ,נשמח לראותכם בחופשה הבאה.בברכה,
4/10 Médiocre
Maxim
Voyage en famille
11 févr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alte Anlege die dringend zu renovieren wäre!
Maxim
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de daniel le 14 févr. 2023
Hello dear guest,We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to mention that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scaleTherefore, your comments were taken to our utmost attention for the purposes of improvement,We always strive to improve the service and give the hospitality experienceThe most enjoyable for hotel guests.Regards,
10/10 Excellent
Hillel
Voyage en couple
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hillel
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de daniel le 23 janv. 2023
Hello dear guest,We are sorry to the reader that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scale, therefore your comments were taken into consideration,We always strive to improve the hospitality experience to the best.Best regards,DanielResponsible for media and websites
8/10 Bien
Rachel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Réponse de daniel le 8 janv. 2023
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards,
10/10 Excellent
rietti
Voyage en famille
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value, friendly staff
rietti
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de daniel le 1 janv. 2023
Dear Guest Hello,Thank you for choosing to rate us,We are glad to read that you enjoyed it.We will be happy to see you again on your next vacation.Best regards,
10/10 Excellent
Yoel
Voyage en famille
26 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth it
Yoel
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de daniel le 28 déc. 2022
Hello dear guest,Thank you for choosing to rate us,We look forward to seeing you on your next vacation.Best regards,Leonardo ClubThe Dead Sea.
10/10 Excellent
Vital
Voyage en famille
26 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vital
Réponse de daniel le 28 déc. 2022
Hello dear guest,We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations.It is important for us to note that the satisfaction of our guests is at the top of the priority scaleTherefore, your comments were taken into consideration and forwardedfor improvement purposes.Best regards,Leonardo ClubThe Dead Sea .
10/10 Excellent
Vital
26 déc. 2022
Vital
10/10 Excellent
Ayal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayal
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de daniel le 25 déc. 2022
Hello dear guest,We were happy to read that we were able to create the best vacation for you.We will be happy to see you on your next vacation and host in the spirit of our value - hosting with love!Best regards,Leonardo ClubThe Dead Sea.