Enceinte de l’hébergement

Avis sur Strand Beach Resort

5 out of 5
Strand Beach Resort
Nuweiba, PO Box 10, Taba Heights, South Sinai Governorate

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 64 avis sur 143." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 57 avis sur 143." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 143." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 143." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 143." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Armand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le seul bémol c'est que le soir il n'y a pas d'animations pour les grands (pour nous), Il y en pour les enfants. On va se coucher tôt. Le personnel est super en général.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 3 sept. 2019
Dear Armand, Thank you for the review, and we are glad to know that in general you have enjoyed your vacation with us. Your comment regarding animation is very well received and will be considered by the management. We strongly hope to greet you once again very soon, and provide you a stay with no inconveniences! Best Regards Hotel Management

6/10 Satisfaisant

jean-luc

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Online reputation le 21 juin 2019
Dear Jean, thank you for your ranting. It would be a honor, if you could contact us for more details in order to improve.

10/10 Excellent

Tetiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Taba Heights Marketing Team le 20 nov. 2018
Thank you so much for choosing us and taking the time to share your experience .We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward seeing you again soon.

8/10 Bien

Eytan

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Nice hotel for thé Price, but the fois notre great and the rooms was not clean.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Strand Taba Heights Team le 13 sept. 2018
Thank you Eytan for having the time to review us.Please rest assured that we will certainly look into the points which you have highlighted in your review and will take appropriate action.We look forward to welcoming you again soon.

4/10 Médiocre

Amal

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

osnat

Voyage en famille
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations le 2 nov. 2022
Dear Guest thank you for sharing your rate with us we hope to meet you again.

10/10 Excellent

MERAV

Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Elinor

Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Miriam miri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place great value Food is very good
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations. le 14 juil. 2022
Dear Valued Guest, Warm greetings from Strand Beach & Golf Resort Taba Heights! It was a great pleasure welcoming you at our resort and we would like to thank you for choosing Taba Heights for your holidays as well as for taking the time advising us of your experience. We are delighted to know that you have enjoyed your time with us. We always strive to provide a pleasant journey for each of our valued guest. We appreciate your kind words and do wish to welcoming you in the future once again! Strand Beach & Golf Resort Taba Heights team is always will be here for you and will gladly greet you on your next visit to us! With best regards,

8/10 Bien

Munir

Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations le 14 juil. 2022
Dear Valued Guest, Warm greetings from Strand Beach & Golf Resort Taba Heights! It was a great pleasure welcoming you at our resort and we would like to thank you for choosing Taba Heights for your holidays as well as for taking the time advising us of your experience. We are delighted to know that you have enjoyed your time with us. We always strive to provide a pleasant journey for each of our valued guest. Strand Beach & Golf Resort Taba Heights team is always will be here for you and will gladly greet you on your next visit to us! With best regards,

10/10 Excellent

Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Nice hotel and staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Relations. le 16 mai 2022
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Strand Beach & Golf Resort Taba Heights for your holiday and thank you for such a good feedback after your stay with us! We are looking forward to welcoming you again soon! Best Regards,

4/10 Médiocre

Nizar

Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Relations. le 16 mai 2022
Dear Valued Guest, Thank you for having been our guest recently and for taking the time to share your valuable review. We appreciate your feedback and consider it an opportunity to learn and improve our quality of service. We feel sorry for any inconvenience which appeared during your stay. Please accept our apology. Although we would have liked to communicate with us during your stay at the hotel to overcome anything disturb you. We sincerely hope to welcome you again at our resort. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Stay with amazing New Year’s Eve party
I honestly had an amazing time this holiday with great service from all the hotel staff and amazing location with beautiful views! I also booked during New Year’s and the programming to celebrate the special day was perfect with a very fancy and luxurious dinner followed by a perfect party mixing eastern dancing and belly dancers and western club music, it was the perfect party and a great way to start 2022! I would love to thank all the organizers and the staff involved in making this party and the overall stay magnify. I definitely would recommend this hotel to everyone!
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Liubov, Guest Relations Manager le 4 janv. 2022
Dear Valued Guest, Sunny greetings from Strand Beach and Golf Resort Taba Heights! We would like to thank you for choosing our hotel to spend your New Year holidays and for taking the time to share your excellent review. The trust of all our valued guests always inspire us to reach the highest levels of service and quality standards. We truly appreciate your kind words regarding our service. It makes us so happy that we were able to provide you with the best vacation. We are looking forward to welcoming you soon once more at our resort. With Best regards,

10/10 Excellent

RACHAMIM

Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Liubov, Guest Relations Manager le 14 nov. 2021
Dear Rachamim, thank you for your kind feedback. We are sincerely glad to know that you enjoyed your time with us! Best Regards

10/10 Excellent

ELI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Liubov, Guest Relations Manager le 6 nov. 2021
Dear Eli, thank you for your kind feedback. We are sincerely glad to know that you are enjoying your time with us! Best Regards

8/10 Bien

Edna

Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations le 21 oct. 2021
Dear Edna, Thank you for sharing your kind feedback! As much as you have enjoyed your stay, we have enjoyed having you as our guest! Looking forward seeing you back soon. Best Regards, Guest Relations

8/10 Bien

El dan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall good experience
The staff is great ,the reception and kitchen people are lovely. The rooms could be cleaner. The main thing that could be better is the bar staff, sometimes the price doubled for exactly the same product. We just stopped buying from the bar and bought from a market outside.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations le 18 oct. 2021
Dear traveler, Thank you for sharing your experience! We are glad to know that you have enjoyed your stay in general! We are sorry to hear that the bar service caused an inconvenience, however we trust that a misunderstanding took place, as the items offered have fixed prices, but different beverages used in varied cocktails are of a different cost. We would be very glad to welcome you again at our resort and our team will assure a great stay!

10/10 Excellent

Shahar

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Vacation!!! Excellent service, great hotel, very good meals, very clean and quiet.
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Relations le 15 juin 2021
Dear Shahar, Thank you for sharing your wonderful experience! As much as you have enjoyed your stay, we have enjoyed having you as our guest! We are sincerely glad that the hospitable and service staff was able to give you a wonderful vacation! It will be a great honor for us to welcome you again on your next vacation! Looking forward seeing you back soon, Guest Relations

10/10 Excellent

junior

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2021
Réponse de Guest Relations. le 13 mai 2021
Dear Traveler, Thank you for sharing your wonderful experience! It was an honor to welcome you as our guest, and we are extremely excited to hear that you have enjoyed your stay! We strongly hope to welcome you back at Strand Resort and provide you a wonderful stay once again!

10/10 Excellent

Shulamit

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wanderful stay
Amisimg
Séjour de 4 nuits en avril 2021
Réponse de Guest Relations. le 27 avr. 2021
Dear Shulamit, on behalf of the resort management and all staff - thank you for your wonderful review! As much as you have enjoyed your stay, we have enjoyed having you as our guest! We strongly hope to welcome you back at Strand Resort and provide you a wonderful stay once again!

8/10 Bien

Anatolijus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Зимою - лето!
Отдыхали в отеле с 24 по 31 декабря, в этом отеле уже второй раз. Заселили нас очень быстро (минут 10), номер был с видом на море и бассейн. Номером остались довольны, он достаточно большой, всё исправно работало. Есть русский канал. Питание в ресторане достаточно хорошее: супы, мясо, курица, рыба, овощи, фрукты, выпечка. Всего достаточно, без очередей. Бары работают с 10 утра до 10 вечера. Есть анимация дневная и вечерняя. Обслуживающий персонал доброжелательный. Заход в море не очень удобный, т.к. у самой кромки воды камушки и дальше метра три надо идти осторожно, дальше песчаное дно, прозрачная вода, маленький коралловый риф, небольшие рыбки. Всё было хорошо! Солнце, хорошая погода (два дня был ветер, небольшое волнение, красный флаг висел и поэтому не купались в море) и достаточно тёплая вода перенесли нас из зимы в лето. Отель рекомендую для спокойного отдыха. Вернёмся ли мы снова сюда? Надеюсь, что ДА!!!
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Guest Relations le 24 janv. 2020
Уважаемый Anatolijus, В первую очередь, благодарим Вас за выбор нашего отеля! Мы искренне рады, что гостеприимный и обслуживающий персонал смог подарить Вам замечательный отдых! От лица администрации отеля - огромное спасибо за столь подробный отзыв, мы действительно стараемся поддерживать чистоту и уровень сервиса, а так же за рекомендацию нашего отеля! Мы очень надеемся, что снова будем иметь честь поприветствовать Вас в нашем отеле, что бы сделать Ваше пребывание еще более комфортным! С уважением, Отдел по связи с гостями

10/10 Excellent

Ivita

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Guest Relations le 24 janv. 2020
Dear Ivita, Thank you for sharing your nice experience with us! We are glad you left happy and we all strongly hope to greet you once again soon on your next trip! Best Regards Guest Relations

8/10 Bien

Dariusz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Udany pobyt
Byliśmy drugi raz w tym hotelu i jeżeli uda nam się to jeszcze wrócimy tam.Smaczne jedzenie,duże pokoje codziennie sprzątane.Miejsce warte polecenia.
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 30 nov. 2019
Dear Dariusz, Thanks a million for sharing such a wonderful comment! We are so happy to know that you are absolutely enjoying your stay, and we appreciate your recommendation of our resort for all people! We hope to welcome you again very soon on your next arrival! Best Regards Guest Relations

8/10 Bien

Michal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel was very nice. Food was not.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 12 nov. 2019
Dear Michal, Thank you so much for your nice review! We are proud to know that you spent a lovely holiday with us. We are sorry that the food did not reach your expectations, and be sure your notice is very well kept and this will be improved. Best Regards Guest Relations

8/10 Bien

Ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 12 nov. 2019
Dear Valued Guests, Thank you for having taken your time to write such a wonderful review! We are so glad to know that you have enjoyed! It will be a great honor for us to welcome you again on your next vacation! Warm Regards, Guest Relations

10/10 Excellent

Sarit

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 26 oct. 2019
Thank a million for your wonderful rating, we are very glad to know that you have had an amazing experience! Always welcome back on your next vacation! Best Regards Guest Relation

10/10 Excellent

Hod

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taba at its best
Great location. Good food. Very recommended
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 23 oct. 2019
Thank you for sharing such a positive experience and for your nice words about our cuisine, we appreciate your recommendation of our resort for all people! We hope to welcome you again very soon on your next arrival! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
יפה ומומלץ
מלון שמעוצב יפה עם הרבה מרחבים נהננו מהשהות בו והרגשנו שקיבלנו תמורה מלאה לכספינו, הצוות עשה מאמץ וזה ניכר. האוכל לא היה מותאם לילדים. ממליצים על המקום
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 30 nov. 2019
Dear Valued Guest Many thanks for your nice review! We are very pleased to hear that you loved your stay with us and enjoyed the services. We will be very happy to welcome you again very soon on your next trip to Taba, and we will try even better, to deserve the highest rating from your side! Best Regards Guest Relations

10/10 Excellent

Anat

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 23 oct. 2019
Thanks a million for your wonderful review! We are really happy that you're satisfied with your stay with us. We strongly hope to welcome you very soon again on your vacation, and provide even better service to deserve the best evaluation! Warm greetings Guest relation

10/10 Excellent

Akiva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend, perfect.
For me the value to the money we paid the hotel was perfect. Big and nice rooms. Great pool. Privet beach. Spa. The staff is very nice, smile and gentle. The food is pretty good. I highly recommend for a perfect vacation!
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 22 oct. 2019
Dear Valued Guest Thank you for sharing such a positive experience and for your nice words about our staff, we appreciate your recommendation of our resort for all people! We hope to welcome you again very soon on your next arrival! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 20 oct. 2019
Dear Alex! Many thanks for your nice review! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Kostyantyn

Les points faibles : Confort de la chambre
Для Синая нормально
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 23 oct. 2019
Thank you for sharing your experience with us! You are always welcome back to our resort, all the team would be very happy to greet you once again! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

rinat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חופשה משפחתית
למול העלות באמת שהכל נפלא! רבע שעה נסיעה מהגבול למתחם מלונות ממודר מאוד מוגן. המקום יפיפה והאנשים סופר שירותיים וחמים. האוכל חביב לא יותר. ההכל כלול שם זה למעשה 3 ארוחות. יש הסעות חינם למלונות באזור ובאיד מהם סופר ומעין קניון קטן. זה נטו חופשה להרגע. אין מה לעשות שם בערבים. ההנהלה מאוד פתוחה לביקורת ובאמת שקיבלנו יחס משגע! המשפחה שלנו זוג+3 ילדים מתחת לגיל 10 נהננו מאוד
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 19 oct. 2019
Dear Rinat, Thank a million for your wonderful review, we are very glad to know that you have had an amazing experience! Always welcome back on your next vacation! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Natalie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 12 oct. 2019
Thank you for your amazing review Natalie. We are truly proud to know, that you had such an enjoyable stay with us and we are impatiently looking forward to welcoming you back! Best Regards Guest Relation

10/10 Excellent

DAVID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 7 oct. 2019
Dear Valued Mr. DAVID ! Thanks a million for such a great review and for the recommendation! We appreciate it very much, and all the team will be very glad to greet you once again on your next arrival! Best Regards

8/10 Bien

DEBRA

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 7 oct. 2019
Dear Valued Guest! Thank you for sharing your experience!We strongly hope to welcome you very soon again on your vacation

10/10 Excellent

ORIT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מיקום מצוין, מלון ברמה גבוהה וצוות שכל כולו עבור האורחים
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 8 oct. 2019
Dear Valued ORIT Thank you for your outstanding We are sincerely glad to know, that you are enjoying your time with us. Best Regards

6/10 Satisfaisant

ELena

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 5 oct. 2019
Dear Mrs. ELena , thank you for your rating. We regret to read, that your vacation did not meet your expectations. Please contact us for more details in order to improve.

8/10 Bien

Igor

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 5 oct. 2019
Thank you dear Igor for rating and we hope to see you once more.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
הייתה לנו שהות כיפית וטובה במלון באנו להתפנק ולנוח, ובהחלט היה מפנק, בריכות גדולות ונקיות חוף פרטי מסודר אוכל טוב (למרות הביקורות באתר) לא באנו לאכול במסעדת מישלן שירות נעים וטוב מצוות המלון הדבר היחיד שפחות אהבנו היה הספא, השתמשו במגבות משומשות, למרות בקשה להחליף והרגיש שהצוות שם פחות מקצועי חוץ מזה, היה כיף
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relations le 30 nov. 2019
Dear Valued Guest Thank you so much for such a nice review! We are really happy to know that you have enjoyed and liked our service. We strongly hope to greet you again very soon! Best Regards Guest Relations

8/10 Bien

Igor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Ali Muhammad le 4 oct. 2019
Dear Valued Guest! Thank you for sharing your experience!We strongly hope to welcome you very soon again on your vacation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Ali Muhammad le 3 oct. 2019
Thank you for your outstanding review dear Guest. We are proud to know that you spent a lovely holiday with us and we hope to see you once more

10/10 Excellent

sapir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Ali le 28 sept. 2019
Dear Valued sapir Thank you for your outstanding We are sincerely glad to know, that you are enjoying your time with us. Best Regards

10/10 Excellent

שולמית

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good . the food is good . Recommend
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relation le 19 sept. 2019
Dear Valued Guest! Thanks a million for such a great review and for the recommendation! We appreciate it very much, and all the team will be very glad to greet you once again on your next arrival! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Couples vacation
Comfortable room, beautiful place, service not so good.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 19 sept. 2019
Dear Valued Guest! Thank you for sharing your experience! We are very glad to hear that you have enjoyed the stay and liked the room and landscapes. We are sorry that the service did not match your expectations and we promise to work harder on this to deserve the best rating from your side on your next arrival! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
מלון מדהים ביופיו
מלון יפייפה, אוכל מגוון. הגענו בתקופה מאוד עמוסה מה שגרם לכך שהתורים בחדר אוכל היו ארוכים מדי 20 דק'+ לחביתה. היה נראה גם כי המלון לא ערוך לכמות כזו. גם מבחינת החום בתוך מבנה המלון (לא בתוך החדרים שם היה בסדר) המזגן או שלא פועל או שלא מצליח להתגבר על עומס האנשים/ גודל המקום ולא מורגש והחום קשה מאוד. נחזור לתורים הארוכים בחדר האוכל מה שהוביל לכך שאם לא הגעת על פתיחת חדר האוכל אלא בשעה לחצי אחרונות עד שהתיישבת לאכול חדר האוכל כבר היה בקיפולים והמזגן כבוי. חוויה לא נעימה כשחדר האוכל עוד עמוס ובחום של סיני. מכיוון שמבחינת פוטנציאל ואווירה כללית נראה כי המקום כן מושקע ונחמד בהתאם למלונות טובים אחרים בטאבה אני נוטה להאמין שאם היינו מגיעים בתקופה עמוסה פחות משמעותית- החוויה הייתה יותר טובה.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guest Relation le 6 sept. 2019
Dear Valued Guest Thank you for your review! We are glad to know that you enjoyed your stay in general, and we strongly hope you shall pay us a visit next season, so that we can provide you a different experience! Best Regards Guest Relation

6/10 Satisfaisant

shelly

מלון
היה נחמד, מלון דורש שיפור וניקיון
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 6 sept. 2019
Dear Shelly, Thank you for sharing your experience with us. We shall keep your notices to improve, and when you visit us on your next vacation, we can upgrade your experience and deserve higher score from your side! Best Regards Guest Relation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 29 août 2019
Thank you for reviewing your stay with us!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 29 août 2019
Thank you for your review! We are sincerely glad to know, that you are enjoying your time with us!

6/10 Satisfaisant

shelly

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
שירות
המלון נחמד אבל מאוד ישן, בחלק מהחדרים המקרר והאינטרנט לא עבדו ולמרות שביקשנו שיגיעו אף אחד לא בא. האוכל נוראי אבל הבריכות מהממות, השירות היה סבבה והחדרים גדולים
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 30 août 2019
Dear Valued Guest! Thank you for sharing your experience! We are glad you have enjoyed the service, pools and rooms! We promise to improve the food and we are constantly working on improving the resort in general. We strongly hope to greet you once again on your next arrival! Best Regards Hotel Management