Bar (sur place)

Avis sur Hotel Novotel Szczecin Centrum

4 out of 5
Hotel Novotel Szczecin Centrum
Al 3 Maja 31, Szczecin, Western Pomerania

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 321 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 459 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 168 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Situation et hotel au Top et animation assurée
Un petit groupe de musique présent au restaurant durant la soiree, c'était Parfait ! Personnel parlant parfaitement anglais, souriant et de bon conseil. Hotel calme et bien situé. Grande classe ! Parking en sous sol
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 Excellent

christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vacances novotel
Rapport qualité prix excellent. Petit déjeuner correct et varié. Une journée nous avons eu des gauffres. Bonne situation avec le parking en sous-sol. Personnel parle anglais et est disponible. Chambre standard 4 pour nous trois avec canal satellite et france24 pour les informations françaises. la piscine est petite mais nous étions que 3 dedans donc c'était bien.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

BRUNO, Paris

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Under the standard
Service is fair. Breakfast average low. No mini-bar in the room. No towel change. Bed very quickly made.

8/10 Bien

Marc-André, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sans plus
Mise à part la salle de bain (pas de rideau de douche, le débit de la douche assez faible et l'état général), la chambre était confortable. Bien situé.

10/10 Excellent

bob, cannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout confort
Chambre spacieuse, piscine, sauna excellent les travaux etaient finis lors de ce sejour donc parfait

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel tres bien
L'étage était en travaux mais sinon très bon hotel

10/10 Excellent

Guy et Lizie, Strasbourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Très bon hôtel, bon rapport qualité prix. A recommander.

8/10 Bien

Steffi

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 22 avr. 2024
Dear Steffi,Thank you for your positive response and share your feelings with us. We can't wait for your next visit.Best regards,

8/10 Bien

A.

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
positiv:•freundliches und höfliches Personal • Laage • Ostergeschenk auf dem Zimmer • Pool • Frühstück • „Rituals“ Produkte im Badezimmer • Tiefgarage • Wasserspender auf der Etage negativ: Fenster ( Geräuschpegel Straße )
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 4 avr. 2024
Thank you for share your positive feelings with us. We believe your next stay will be even better and we will waiting for that.All the best,

10/10 Excellent

Bengü

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr nettes Personal dass bei allen Fragen immer behilflich war. Schöner Spa Bereich, wobei mir als Schwimmerin das Wasser viel zu warm war. Aber natürlich kann man es nicht jedem Recht machen und das ist auch völlig ok. Frühstück war sehr reichhaltig. Die gesamte Stadt war fußläufig zu erkunden vom Hotel aus.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your great score and visited us in Szczecin. We're happy about your good feelings after the stay and you share with us full of comments. We believe your next visit will be as good as the last time and want to invite you to make reservations in the future.Best regards,

10/10 Excellent

Cecilia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely perfect for me
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 mars 2024
We're truly glad about your amazing review Cecilia and can't wait to see you again in our hotel, hopefully soon!Best regards,

6/10 Satisfaisant

Andrzej, Whitby

Voyage en couple
it was noisy outside. the swimming pool were occupied by outsiders - not hotel guests
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 févr. 2024
We're sorry about your bad feelings about the noise in the hotel and finally not great impression of the stay. We will working to give you better experience next time. Our Wellness Area is open for all of guests, who had entry ticket or are the guest of the hotel and it's normal in the function facilities like this. We believe your next visit will be much better and we invite you to make reservations in the future.Best regards,

10/10 Excellent

Cecilia

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great will use it again
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 22 janv. 2024
Dear Cecilia,We're more than glad about your review. We will waiting for your next reservations and cross fingers for your next visit in our hotel.Best regards,

10/10 Excellent

Per Olav

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 12 déc. 2023
Thank you for your amazing score Per Olav! We're truly grateful and can't wait to see you again in our hotel.Best regards,

10/10 Excellent

Harald Aage

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 11 déc. 2023
Thank you for your amazing score Harald! We're truly glad about it and can't wait to see you again in the hotel.All the best and see you next time,Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Frank

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Frank,Thank you for your amazing response! We're truly glad about your review and can't wait to see you again.Best regards,

10/10 Excellent

Mounir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Mounir,Thank you for your fantastic review and looking forward for your future reservations.Best regards,

10/10 Excellent

Bjørn Halvor

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great score at the portal. We're truly amazed and can't wait for your new reservations!All the best,

10/10 Excellent

Mike

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for sharing with us your amazing score Mike. We're very appreciate it and looking forward for your next reservations.Best regards,

10/10 Excellent

Øystein

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 flotte netter på hotellet
Akkurat kommet hjem fra fine Szczecin. Glad jeg valgte dette hotellet. Kun 5 minutt gange fra sentral stasjonen. Ble møtt av en meget hyggelig herre like før midnatt i resepsjonen som sjekket meg inn lynkjapt. Rommet var romslig. Deilig seng og dusj. Ellers hadde rommet det man trenger av utstyr,. Masse kaffe valg og 2 flasker med frukt drikke. Stor tv. Meget bra wifi. Stille og rolig. Frokosten var fantastisk var ett enormt utvalg av mat. Har aldri spist så mye frokost noen gang i livet. Nevner at i ett hjørne stod en person og lagde pannekaker eller omelett til deg med dine ønsker for hva du ville ha på. Det en oppdelte soner der. Ett hjørne var sunnhetshjørne. Det var flere nevner dem ikke men utrolig bra. Savnet kun bacon med mindre mine øyne ikke så det. 3 forskjellige varm mat stasjoner. Kake hjørne. Alt verdens pålegg. Prøvde svømme bassenget en kveld. Og jacuzzien var super deilig og varm til en med dårlig rygg og nakke fikk fiksa den der. Sauna området ble ikke besøkt. Kikket innom treningsrommet var nok av apparater og vekter der. I baren var det rik holdig valg med drikke. Og der kunne du også spise middag kikket i menyen og det var nok å velge i. Hotellet fiksa taxi for meg brukte ett meget seriøst firma men en fantastisk sjåfør som fraktet meg til flyplassen. I resepsjonen var dem meget hyggelige og viste dem ikke svaret googla dem det for meg. Glad jeg valgte å bo her.
Kose stoler på rommet mitt
Senga
En av stasjonene i frokost salen.
Pannekaker laget til meg fra en hyggelig ung gutt.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your amazing, very useful and full of comments review. We're very happy about your stay and believe it's not the last time, when you're coming back to us. Many greetings from whole Novotel Szczecin Centrum crew.All the best,

10/10 Excellent

Nick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Nick,Thank you for your great score! We're very glad about your opinion and can't wait to see you again in our doorstep.Best regards,

10/10 Excellent

Kasper Kjerulf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold i Stettin
Ser slidt ud udenpå, men værelser og alt andet er super klasse og lækkert :)
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Kasper,Thank you for your lovely score and we're happy you was our guest. We hope to see you again in the future more often and cross our fingers for that.Have a nice day,

8/10 Bien

Ulrich

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Opholdet var ok men der manglet bacon til morgenmaden
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Ulrich,Thank you for your very good score. We want to inform, that bacon we have on request, so if you'll visit us again just ask our personnel about it. We believe your next stay will be better and you let us better score then.Have a nice day,

10/10 Excellent

Blend

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Blend,Thank you for your amazing score. We want to invite you for make new reservations in the future and promise you to keep high standard for next visit.Best regards,

8/10 Bien

Helge

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements
Alles in allem ein toller Aufenthalt. Die Kids haben den Pool geliebt. Hier war auch alles sehr sauber. Gute Erreichbarkeit der Altstadt. Die Bedienungen im Restaurant sind unglaublich unfreundlich und überfordert.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for positive reaction Helga. We will working about our service at the Restaurant and we hope you'll enjoy it for the future visit.All the best,

8/10 Bien

Christian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your very good score Christian and we believe you'll coming back soon again to our hotel!Kindly regards,

10/10 Excellent

Marit

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel, sentrumsnært.
Flott hotel i sentrum. Gangavstand til det meste. Rent, god frokost, hyggelig betjening. Var på jobbreise, men kan fint velges for vennegjeng/familie. Avslappende atmosfære.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great score and nice comment. We hope you'll coming back to us on business and private trip in the future, we promise to keep high standard for the future reservations.Best regards,

10/10 Excellent

Mads

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great reaction Mads! We're very happy about it and can't wait to see you in the future in our hotel.Kindly regards,

10/10 Excellent

Corinna

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your fantastic score Corinna. We're happy that your visit was more than fine and can't wait to see you again in our hotel.Best regards,

2/10 Horrible

Markus Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
During the check-in I asked for parking options. Reception proposed own parking. On the question: can I park outside the Feedback was: it is public parking but at weekends for free. Three hours later I had a ticket as parking in front of the hotel is NOT allowed (stopping for checkin is possible). I asked three times for hotel manager - not available. Novotel staff always told me the same: parking at weekends possible. I cannot believe that people working in a hotel do not know parking rules in front of the hotel entrance. When trying to complain the feedback was: this is public parking and not their problem. If reception tells me that I can park there, I see responsibility with the hotel. A hotel should train their staff in a question which is raised by every guest with a car. A very unpleasant experience.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Markus,You described situation about city parking close to the hotel and puts responsibility on hotel and hotel employees, which is unfair. We always suggest to use our underground parking, which is extra paid 70 PLN / day and we have no business for give wrong or other information for our guests, so we believe you'll consider your review and cancel it.If you have any more questions we're here for your disposal.Best regards,

8/10 Bien

Jan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 25 sept. 2023
Thank you for your very good review Jan! We're happy you visited us and we believe your next stay can be even better, than last time.All the best and see you next time,

8/10 Bien

Adam

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property itself was very nice. Pool, sauna, and jacuzzi well maintained and enjoyable. We had a street facing room and the traffic noise was fairly loud. That is my only complaint. I’m sure a room away from the street would be quieter.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 25 sept. 2023
Dear Adam,Thank you for your nice review. We promise to give you more quiet room during next visit to make your stay even more comfortable than last time. We believe we can offer high level experience for the future stays and we hope you want coming back and discover Szczecin with us.

8/10 Bien

Ometd

Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 sept. 2023
Thank you for your nice review after the stay! We're glad that you visited us, your stay was fine and believe to see you again in near future.Kindly regards,

6/10 Satisfaisant

Hanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 sept. 2023
Dear Hanne,We're sad about your quite low review about us. Is there was any mistake we made during your stay? Did you expected something else? Please let us know, because only that way we can change anything. We hope you'll coming back again to us in the future and give us a chance to prove our value.Kindly regards,

10/10 Excellent

Kristian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Great. Second time we were on Novotel. And we'll come back. Nice rooms, good prices and good restaurants...
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 30 août 2023
It's very lovely to read that, thank you for your score Kristian. We keep our fingers for your future travel to us and believe we will provide as good service as you had last time.All the best,

8/10 Bien

Arne

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 sept. 2023
Dear Arne,Thank you for your nice review. We're happy, that you visited us and can't wait to see you again in our hotel. We believe your impressions will be even higher, than last time.Kindly regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you so much for your nice review! We're happy about your visit and we will work to make your stay even more comfortable next time.Kindly regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasst
Ett hotell som vi brukar besöka men kommer inte göra det igen. AC fungerade inte och det var Sommen bastu i rummet, personal vägrade åtgärda det och var direkt otrevliga och arroganta. Inga handdukar och ingen städning samt stopp i handfatet.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bartosz le 10 août 2023
Dear Kasst,Thank you for your opinion,I'm really sorry about your unpleasant experiences in our hotel, i want to assure you, that every day our hotel makes everything to please our guests.As a compensation, we want to contact you directly and offer you a amends, could you give us your telephone number or email address ?Best RegardsBartosz Majer,Deputy Front Office Manager

8/10 Bien

Karsten

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for your very good score Karsten. We're happy, that you stay with us and can't wait to see you again in the future.Kindly regards,

10/10 Excellent

Jeanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Hey Jeanne,Thank you so much for lovely score. We're happy, that your stay was great and we promise you to keep high standard for the future visits.All the best,

10/10 Excellent

Annkristin

Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for share with us your amazing score. We're happy, that you visited us and we will looking forward for your future reservations in our hotel.All the best,

10/10 Excellent

Patrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We're very happy about your fantastic review Patrik and can't wait to see you again in our hotel.Have a nice day,

10/10 Excellent

Jakob

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familieferie
Familieferie. Tre overnatninger. Lige som forventet. Fornuftig pris. Central beliggenhed. Dejligt at kunne bruge poolen.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We're happy about your amazing score Jakob! We're glad, that you visited us with your family and your stay was fine. We believe to see you again on future vacation, hopefully soon!Best regards,

10/10 Excellent

Natalja

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Schlafcouch war unbequem. Ein gesundes und vielseitiges Frühstück und frisch zubereitet. Im Flur roch es sehr gut. Für Familien geeignet.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We want to thank you for share your score and opinion about us Natalja! We're very impressed and can't wait to see you again with your family.All the best,

10/10 Excellent

Hendrik

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra Novotel standard, bra lokation
Bra Novotel standard. Trevlig pool och bastu, mycket trevlig personal. Enda nackdel under vår vistelse, en kaffemaskin vid frukostbuffén, tog sin tid att köa till den.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for your lovely response and share your feelings after the stay Hendrik! We're so happy and can't wait to see you again in Szczecin.All the best,

10/10 Excellent

Emil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allt var bra förutom air condition
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 20 juil. 2023
Dear Emil,Thank you so much for your lovely review! We promise you to give room with better condition during next stay. We believe your next visit will be even better than last time.Best regards,

10/10 Excellent

Mikael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Full pott!
Vi har bott här förrut och varit väldigt nöjda. Nu var pool,bubbelbad och bastuavdelningen igång. Jättefint och trevligt. Dessutom tycker vi frukosten har ännu fler alternativ och är väldigt väldigt bra. Mycket bra service, smidigt med garaget under hotellet. Rummet städades och nya handdukar varje dag. Vattenflaskor på rummet. Jättebra läge och gångavstånd till allt i stan.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Thank you so much for all your kind words about us and your visit in our hotel! We're so happy about it and we will looking forward for your future coming to us.Best regards.

8/10 Bien

Lau

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Dear Lau,Thank you so much for your very nice score and we want to invite you to make future reservation in our hotel.Best regards,

8/10 Bien

Pontus

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family trip
Only stayed one night on our way to Świnoujście. Nice hotel. Clean good rooms. Great service both in reception and in Restaurant. Really good food. Extra plus for the pool and the spa. Amazing. Surrounding was not so nice.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Thank you for share your feelings Pontus. We're happy about your good impression and promise you to give more calmer room for the future visit. We will looking forward for your future reservations!Kindly regards,

4/10 Médiocre

Vigdis

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was very strong horrible smell in all three rooms we tried at the hotel. The smell seemed to come out of the air condition and smelled like pesticides or drug. Rooms where badly cleaned, spots missed on many places on carpet, leftover food in mini fridge, male underwear in top shelf in wardrobe etc. There was no sheet on bed matress only sheet on the matress cover. The room had no brochures and no do not disturb sign and house keeping entered whenever they pleased while we slept. Other staff was pleasant and manager professional when we complained about smell and asked for a new room. But they could not provide room without the smell. The swimming pool area is the only reason you should choose this hotel but if you are expecting a 4 star hotel experience this is not the place for you. Avoid second floor.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Dear Vigdis,Thank you for all the information you shared with us. We will draw the right conclusions and believe, that your future stay will be much better than last time.Best regards,