Avis sur Hotel Novotel Szczecin Centrum
Hotel Novotel Szczecin Centrum
Al 3 Maja 31, Szczecin, Western Pomerania
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
christophe
6 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vacances novotel
christophe
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
BRUNO, Paris
30 avr. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Under the standard
BRUNO
8/10 Bien
Marc-André, Suisse
1 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sans plus
Marc-André
10/10 Excellent
bob, cannes
5 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout confort
bob
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel tres bien
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Guy et Lizie, Strasbourg
4 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Guy et Lizie
8/10 Bien
Steffi
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Steffi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 22 avr. 2024
Dear Steffi,Thank you for your positive response and share your feelings with us. We can't wait for your next visit.Best regards,
8/10 Bien
A.
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
A.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 4 avr. 2024
Thank you for share your positive feelings with us. We believe your next stay will be even better and we will waiting for that.All the best,
10/10 Excellent
Bengü
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bengü
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your great score and visited us in Szczecin. We're happy about your good feelings after the stay and you share with us full of comments. We believe your next visit will be as good as the last time and want to invite you to make reservations in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Cecilia
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 mars 2024
We're truly glad about your amazing review Cecilia and can't wait to see you again in our hotel, hopefully soon!Best regards,
6/10 Satisfaisant
Andrzej, Whitby
Voyage en couple
15 févr. 2024
Andrzej
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 févr. 2024
We're sorry about your bad feelings about the noise in the hotel and finally not great impression of the stay. We will working to give you better experience next time. Our Wellness Area is open for all of guests, who had entry ticket or are the guest of the hotel and it's normal in the function facilities like this. We believe your next visit will be much better and we invite you to make reservations in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Cecilia
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 22 janv. 2024
Dear Cecilia,We're more than glad about your review. We will waiting for your next reservations and cross fingers for your next visit in our hotel.Best regards,
10/10 Excellent
Per Olav
11 déc. 2023
Per Olav
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 12 déc. 2023
Thank you for your amazing score Per Olav! We're truly grateful and can't wait to see you again in our hotel.Best regards,
10/10 Excellent
Harald Aage
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harald Aage
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 11 déc. 2023
Thank you for your amazing score Harald! We're truly glad about it and can't wait to see you again in the hotel.All the best and see you next time,Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager.
10/10 Excellent
Frank
8 nov. 2023
Frank
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Frank,Thank you for your amazing response! We're truly glad about your review and can't wait to see you again.Best regards,
10/10 Excellent
Mounir
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mounir
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Mounir,Thank you for your fantastic review and looking forward for your future reservations.Best regards,
10/10 Excellent
Bjørn Halvor
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bjørn Halvor
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great score at the portal. We're truly amazed and can't wait for your new reservations!All the best,
10/10 Excellent
Mike
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for sharing with us your amazing score Mike. We're very appreciate it and looking forward for your next reservations.Best regards,
10/10 Excellent
Øystein
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 flotte netter på hotellet
Øystein
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your amazing, very useful and full of comments review. We're very happy about your stay and believe it's not the last time, when you're coming back to us. Many greetings from whole Novotel Szczecin Centrum crew.All the best,
10/10 Excellent
Nick
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nick
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Nick,Thank you for your great score! We're very glad about your opinion and can't wait to see you again in our doorstep.Best regards,
10/10 Excellent
Kasper Kjerulf
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold i Stettin
Kasper Kjerulf
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Kasper,Thank you for your lovely score and we're happy you was our guest. We hope to see you again in the future more often and cross our fingers for that.Have a nice day,
8/10 Bien
Ulrich
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulrich
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Ulrich,Thank you for your very good score. We want to inform, that bacon we have on request, so if you'll visit us again just ask our personnel about it. We believe your next stay will be better and you let us better score then.Have a nice day,
10/10 Excellent
Blend
17 oct. 2023
Blend
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Blend,Thank you for your amazing score. We want to invite you for make new reservations in the future and promise you to keep high standard for next visit.Best regards,
8/10 Bien
Helge
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Helge
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for positive reaction Helga. We will working about our service at the Restaurant and we hope you'll enjoy it for the future visit.All the best,
8/10 Bien
Christian
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your very good score Christian and we believe you'll coming back soon again to our hotel!Kindly regards,
10/10 Excellent
Marit
Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel, sentrumsnært.
Marit
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great score and nice comment. We hope you'll coming back to us on business and private trip in the future, we promise to keep high standard for the future reservations.Best regards,
10/10 Excellent
Mads
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mads
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your great reaction Mads! We're very happy about it and can't wait to see you in the future in our hotel.Kindly regards,
10/10 Excellent
Corinna
8 oct. 2023
Corinna
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Thank you for your fantastic score Corinna. We're happy that your visit was more than fine and can't wait to see you again in our hotel.Best regards,
2/10 Horrible
Markus Thomas
Voyage en famille
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Markus Thomas
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 nov. 2023
Dear Markus,You described situation about city parking close to the hotel and puts responsibility on hotel and hotel employees, which is unfair. We always suggest to use our underground parking, which is extra paid 70 PLN / day and we have no business for give wrong or other information for our guests, so we believe you'll consider your review and cancel it.If you have any more questions we're here for your disposal.Best regards,
8/10 Bien
Jan
Voyage d’affaires
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 25 sept. 2023
Thank you for your very good review Jan! We're happy you visited us and we believe your next stay can be even better, than last time.All the best and see you next time,
8/10 Bien
Adam
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 25 sept. 2023
Dear Adam,Thank you for your nice review. We promise to give you more quiet room during next visit to make your stay even more comfortable than last time. We believe we can offer high level experience for the future stays and we hope you want coming back and discover Szczecin with us.
8/10 Bien
Ometd
5 sept. 2023
Ometd
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 27 sept. 2023
Thank you for your nice review after the stay! We're glad that you visited us, your stay was fine and believe to see you again in near future.Kindly regards,
6/10 Satisfaisant
Hanne
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hanne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 sept. 2023
Dear Hanne,We're sad about your quite low review about us. Is there was any mistake we made during your stay? Did you expected something else? Please let us know, because only that way we can change anything. We hope you'll coming back again to us in the future and give us a chance to prove our value.Kindly regards,
10/10 Excellent
Kristian
Voyage en famille
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Kristian
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 30 août 2023
It's very lovely to read that, thank you for your score Kristian. We keep our fingers for your future travel to us and believe we will provide as good service as you had last time.All the best,
8/10 Bien
Arne
17 août 2023
Arne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 14 sept. 2023
Dear Arne,Thank you for your nice review. We're happy, that you visited us and can't wait to see you again in our hotel. We believe your impressions will be even higher, than last time.Kindly regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you so much for your nice review! We're happy about your visit and we will work to make your stay even more comfortable next time.Kindly regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasst
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bartosz le 10 août 2023
Dear Kasst,Thank you for your opinion,I'm really sorry about your unpleasant experiences in our hotel, i want to assure you, that every day our hotel makes everything to please our guests.As a compensation, we want to contact you directly and offer you a amends, could you give us your telephone number or email address ?Best RegardsBartosz Majer,Deputy Front Office Manager
8/10 Bien
Karsten
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Karsten
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for your very good score Karsten. We're happy, that you stay with us and can't wait to see you again in the future.Kindly regards,
10/10 Excellent
Jeanne
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeanne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Hey Jeanne,Thank you so much for lovely score. We're happy, that your stay was great and we promise you to keep high standard for the future visits.All the best,
10/10 Excellent
Annkristin
3 août 2023
Annkristin
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for share with us your amazing score. We're happy, that you visited us and we will looking forward for your future reservations in our hotel.All the best,
10/10 Excellent
Patrik
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Patrik
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We're very happy about your fantastic review Patrik and can't wait to see you again in our hotel.Have a nice day,
10/10 Excellent
Jakob
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familieferie
Jakob
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We're happy about your amazing score Jakob! We're glad, that you visited us with your family and your stay was fine. We believe to see you again on future vacation, hopefully soon!Best regards,
10/10 Excellent
Natalja
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalja
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
We want to thank you for share your score and opinion about us Natalja! We're very impressed and can't wait to see you again with your family.All the best,
10/10 Excellent
Hendrik
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra Novotel standard, bra lokation
Hendrik
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 26 août 2023
Thank you for your lovely response and share your feelings after the stay Hendrik! We're so happy and can't wait to see you again in Szczecin.All the best,
10/10 Excellent
Emil
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emil
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 20 juil. 2023
Dear Emil,Thank you so much for your lovely review! We promise you to give room with better condition during next stay. We believe your next visit will be even better than last time.Best regards,
10/10 Excellent
Mikael
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Full pott!
Mikael
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Thank you so much for all your kind words about us and your visit in our hotel! We're so happy about it and we will looking forward for your future coming to us.Best regards.
8/10 Bien
Lau
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lau
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Dear Lau,Thank you so much for your very nice score and we want to invite you to make future reservation in our hotel.Best regards,
8/10 Bien
Pontus
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family trip
Pontus
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Thank you for share your feelings Pontus. We're happy about your good impression and promise you to give more calmer room for the future visit. We will looking forward for your future reservations!Kindly regards,
4/10 Médiocre
Vigdis
Voyage en famille
13 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vigdis
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kacper Kulhawik, Guest Experience Manager. le 19 juil. 2023
Dear Vigdis,Thank you for all the information you shared with us. We will draw the right conclusions and believe, that your future stay will be much better than last time.Best regards,