Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sarah Holliday le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our stay with us. We appreciate your feedback and comments about the condition of the property.
8/10 Bien
Gerald
Voyage en couple
6 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Réponse de Sarah Holliday le 10 déc. 2022
Merci d'être notre invité. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir bientôt.
10/10 Excellent
Jordan
13 août 2022
Jordan
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Denis
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Cindy Shelton, General Manager le 8 nov. 2018
Thank you very much! I hope to see you again, soon!
10/10 Excellent
Denis
3 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de David le 14 nov. 2017
Dear Denis,
Thank you for taking the time out of your day to leave a review for our hotel. We always love hearing from our guests. I am thrilled to hear that you enjoyed your stay. If there is anything else that we can do for you please let me know. Have a great week!
David Strole
General Manager
10/10 Excellent
Arnauf, France
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Arnauf
Réponse de General Manager le 30 août 2016
Bonjour, je vous remercie d’avoir pris le temps d’écrire une critique pour notre hôtel. Je suis heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour et j’espère que vous aviez le temps de visiter la région pendant qu’ici en Virginie. J’espère que vous aviez un bon voyage retour à l’accueil. Avoir une belle semaine.
David Strole
Directeur général
10/10 Excellent
Kagiso
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Kagiso
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Nancy R
18 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy R
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sarah Holliday le 21 mai 2024
I apologize on behalf of the hotel for the disappointing stay. I will share your feedback with the host to improve our service
10/10 Excellent
Keeley
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keeley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sarah Holliday le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us and the excellent rating.
8/10 Bien
Mark
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sarah Holliday le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us and your feedback on the dated rooms.
2/10 Horrible
Mark
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sarah Holliday le 25 avr. 2024
I apologize on behalf of the staff regarding your stay, we appreciate your feedback to help improve our service.
6/10 Satisfaisant
Ralph
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Ralph
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Sarah Holliday le 25 avr. 2024
I apologize on behalf of the staff for the issues during you stay. We appreciate your feedback to help improve our service.
8/10 Bien
Julie
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sarah Holliday le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us a positive review. I apologize for the inconvenience of the broken elevator and shower head. I will forward those comments to our Host so the issues can be addressed.
8/10 Bien
Leonard
Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sarah Holliday le 6 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us.
10/10 Excellent
Timothy
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarah Holliday le 17 mars 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us.
6/10 Satisfaisant
james
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
james
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 19 nov. 2023
Thank you for choosing our hotel. Our goal is to provide all of our guests with a stay that exceeds expectations. We are sorry to hear that was not the case in all aspects of your stay. We appreciate your feedback and hope to provide you with a superior stay in the future.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable
Robert
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 14 nov. 2023
Thank you for choosing our hotel. We are glad you enjoyed a comfortable stay. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Karon
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 8 nov. 2023
Thank you for being our guest. We are glad to know you enjoyed your stay. We are especially glad to hear about the excellent service you received. We hope to welcome you back the next time you are in the area.
6/10 Satisfaisant
Tracy
29 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our apologies for the issues you experienced and the inconvenience of changing rooms. Please know that our staff goes through great lengths to ensure that our rooms are properly cleaned and regularly inspected in addition to the routine monthly maintenance performed by a licensed exterminator.
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 19 oct. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to see your 10 out of 10 rating. We hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
YaVonne
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YaVonne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 10 oct. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to see your 10 out of 10 rating. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.
2/10 Horrible
Alex
Voyage en groupe
1 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 4 oct. 2023
Thank you for being our guest and taking the time to leave a review. We are disappointed to hear about the issues you encountered. We have high standards for the cleanliness and maintenance of your guest room. We appreciate your feedback and will use it as we make improvements to the hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 4 oct. 2023
Thank you for your kind review. We are happy to know that you enjoyed your stay and look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Lorraine
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean property
Lorraine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 18 sept. 2023
Thank you for being our guest. We are glad to know you found our staff friendly and our property clean. We are happy to have won your loyalty and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Karon
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sarah Holliday le 12 sept. 2023
Thank you for being our guest. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Arthur
16 août 2023
Arthur
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sarah Holliday le 18 août 2023
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Kalimah
Voyage en couple
8 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kalimah
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sarah Holliday le 9 août 2023
Thank you for being our guest. It was our pleasure to provide you with a superb stay. We hope to welcome you back soon.
6/10 Satisfaisant
Steve
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Steve
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sarah Holliday le 9 août 2023
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. Please accept our apologies for the odor that disrupted your stay. Unfortunately, guests will occasionally decline to honor the no smoking status of their rooms and we try to catch that failure and to deep clean the rooms sufficiently that non-smoking guests are not negatively impacted. We obviously failed in that endeavor in the room you occupied. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.
2/10 Horrible
Justin
Voyage en famille
5 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sarah Holliday le 9 août 2023
Please accept our sincere apologies for the issues you encountered with your reservation. We are sorry this happened and hope to have the opportunity to serve you in the future.
10/10 Excellent
John
6 juil. 2023
John
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sarah Holliday le 10 juil. 2023
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and hope to welcome you back the next time you are in the area.
10/10 Excellent
Mickayla
4 juil. 2023
Mickayla
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sarah Holliday le 7 juil. 2023
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and hope to welcome you back the next time you are in the area.
8/10 Bien
Rahmatullah
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rahmatullah
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sarah Holliday le 4 juil. 2023
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Kerry
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 9 juin 2023
Thank you for your response.
6/10 Satisfaisant
Myra
28 mai 2023
Myra
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 22 juin 2023
Thank you for choosing to stay with us..
8/10 Bien
Jamonicus
2 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Jamonicus
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sarah Holliday le 7 mai 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We are glad you found our location convenient. We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Gerard
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerard
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de GM le 9 juin 2023
Thank you for your support..
8/10 Bien
TIM, RIVERVIEW
30 avr. 2023
TIM
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de GM le 9 juin 2023
We really hope you enjoyed you stay.
10/10 Excellent
Linda
28 avr. 2023
Linda
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de GM le 9 juin 2023
Thank you for you response.
10/10 Excellent
Rodrick
Voyage en famille
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodrick
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sarah Holliday le 27 avr. 2023
Thank you for your kind review. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to serving you again soon.
2/10 Horrible
Dmitry
7 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Dmitry
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sarah Holliday le 7 avr. 2023
Thank you for choosing our hotel and taking the time to share your feedback. Please accept our apologies for any misunderstanding regarding our pet fee. Please know that this fee is standard for most pet-friendly hotels in our area.
8/10 Bien
rabih
2 avr. 2023
rabih
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Deanna
26 mars 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deanna
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Charles, Stafford
Voyage d’affaires
25 mars 2023
Charles
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Sarah Holliday le 27 mars 2023
Thank you for choosing our hotel. We appreciate your feedback on how we can make our complimentary hot breakfast better. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
10/10 Excellent
SHAYLE
12 mars 2023
SHAYLE
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Jannasha
Voyage en famille
7 févr. 2023
Jannasha
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Silvia
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvia
Réponse de Sarah Holliday le 31 déc. 2022
Thank you for your kind review. We are happy to know you enjoyed your stay and hope to welcome you back the next time you are in the area.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 déc. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Pet fee WRONG
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Sarah Holliday le 10 déc. 2022
Thank you for being our guest. We are sorry to hear about your disappointing stay. Please accept our apologies for any misunderstanding regarding our pet fee. We welcome the opportunity to provide you with a superior stay in the future.
10/10 Excellent
FELICIA
21 nov. 2022
FELICIA
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
4/10 Médiocre
Mohit
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohit
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sarah Holliday le 2 nov. 2022
Thank you for being our guest. Please accept our apologies for the issues you experienced during your stay. We have high standards for the cleanliness and maintenance of our guest rooms. We appreciate your feedback and hope to provide you with a superior stay in the future.
8/10 Bien
Donna
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great room and facilities, weak TV service
Donna
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Sarah Holliday le 18 oct. 2022
Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave a review. It was our pleasure to provide you with excellent accommodations and helpful service. Please accept our apologies for any issues you encountered with the television reception in your guest room. We appreciate your feedback and will use it to ensure future guests do not encounter the same issues.