Avis sur Hilton Garden Inn St. John's Newfoundland, Canada
Hilton Garden Inn St. John's Newfoundland, Canada
150 New Gower Street, St. John's, NL
Avis
8,2
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alexa le 7 mai 2024
We appreciate the feedback!
10/10 Excellent
Kim
2 mars 2024
Kim
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de front desk le 29 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.
8/10 Bien
xavier, St-pierre et miquelon
25 févr. 2024
xavier
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Monique
17 déc. 2023
Monique
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Jarred B le 22 déc. 2023
Hi, We're glad you enjoyed your stay. Hope to see you again soon! Safe Travels
2/10 Horrible
flavie
4 déc. 2023
flavie
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jarred B le 7 déc. 2023
Hi Flavie, Sorry to see your one out of five rating, if you have any feedback to let us know what we could’ve done to make it a five out of five stay please feel free to reach out to our management team, who will be happy to assist you! Hope to see you again in the future, safe travels
6/10 Satisfaisant
LEFEVRE
Voyage en couple
14 nov. 2023
LEFEVRE
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Jarred B le 15 nov. 2023
Merci pour votre commentaire. Nous somme heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez profité de notre parking. N'hésitez pas à nous fair savoir si nous pouvons faire quelque chose pour obtenir une note de 5/5 la prochaine fois.
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Jarred B le 2 nov. 2023
Hi Alexandre, Thanks for the 5/5, We're glad you enjoyed your stay! Hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
François
Voyage en famille, Voyage en couple
23 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
François
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Robyn le 23 mai 2023
Bonjour François,Nous sommes ravis que vous ayez trouvé nos lits confortables ! Je transmettrai votre suggestion à notre personnel concernant la table dans la chambre :)Nous nous excusons pour le parking payant, malheureusement la plupart des parkings du centre-ville sont payants. Je suis désolé si vous avez trouvé cela désagréable.Nous espérons que vous reviendrez avec nous afin que nous puissions rendre votre séjour bien meilleur et plus lumineux que le précédent.Merci d'avoir choisi le Hilton Garden InnRoby Hearnchef de réception
8/10 Bien
LEFEVRE
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LEFEVRE
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
ROBERT, DRUMMONDVILLE
Voyage en couple
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERT
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Robyn le 30 août 2022
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre ville !
10/10 Excellent
Herve
Voyage en famille
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herve
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Karine
Voyage en couple
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karine
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Rebecca le 15 oct. 2021
Thank you for providing us with feedback on your recent stay. We appreciate it and look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Pierre E.
Voyage en couple
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre E.
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Rebecca le 15 oct. 2021
Thank you for your review, we appreciate it and look forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Nathalie
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Nathalie
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Rebecca Davis le 16 sept. 2021
Merci pour votre aimable commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nous et espérons vous revoir.
6/10 Satisfaisant
Sandy
19 août 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandy
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Marc
23 juil. 2021
Marc
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Matthew James
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew James
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Courtney Applin le 28 mai 2024
Dear Mr James,We understand that access to our facilities, including the swimming pool, is an important part of your experience with us, and we deeply regret that we were unable to provide this amenity during your visit.The decision to close the swimming pool was not taken lightly, and it was necessary to ensure the safety and quality of our facilities for all guestsShould you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. Warm regards,Courtney Applin
8/10 Bien
Kimika
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 mai 2024
Kimika
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Courtney Applin le 28 mai 2024
We wanted to take a moment to extend our heartfelt thanks for choosing Hilton Garden Inn as your accommodation choice. It brings us immense joy to know that your stay with us was enjoyable and memorable.At Hilton Garden Inn, we strive to provide our guests with an exceptional experience from the moment they arrive until the time they depart. It is truly gratifying to hear that our efforts resonated with you and that you had a great stay with us.Your positive feedback serves as a testament to the hard work and dedication of our team members who work tirelessly to ensure that every aspect of your stay exceeds your expectations. We are committed to delivering the highest standard of hospitality, and we are thrilled that you experienced just that during your time with us.It was a pleasure serving you, and we hope to have the honor of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Once again, thank you for choosing Hilton Garden Inn. Warm regards,Courtney Applin
8/10 Bien
Bonnie, High River
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bonnie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Courtney Applin le 28 mai 2024
Mrs. Louw,We wanted to take a moment to extend our heartfelt thanks for choosing Hilton Garden Inn as your accommodation choice. It brings us immense joy to know that your stay with us was enjoyable and memorable.At Hilton Garden Inn, we strive to provide our guests with an exceptional experience from the moment they arrive until the time they depart. It is truly gratifying to hear that our efforts resonated with you and that you had a great stay with us.Your positive feedback serves as a testament to the hard work and dedication of our team members who work tirelessly to ensure that every aspect of your stay exceeds your expectations. We are committed to delivering the highest standard of hospitality, and we are thrilled that you experienced just that during your time with us.It was a pleasure serving you, and we hope to have the honor of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Once again, thank you for choosing Hilton Garden Inn. Warm regards,Courtney Applin
8/10 Bien
Kali
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kali
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Courtney Applin le 27 mai 2024
Dear Ms. Zender,First and foremost, please accept our sincerest apologies for any inconvenience the closed swimming pool may have caused you. We understand that access to our facilities, including the swimming pool, is an important part of your experience with us, and we deeply regret that we were unable to provide this amenity during your visit.The decision to close the swimming pool was not taken lightly, and it was necessary to ensure the safety and quality of our facilities for all guests.Should you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making amends for any inconvenience caused.Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience that you deserve.Warm regards,Courtney Applin
4/10 Médiocre
Tiffany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de front desk le 24 mai 2024
We greatly apologize for the inconvenience. the pools sudden maintenance should have been communicated upon check in. we will handle the matter internally.
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de front desk le 24 mai 2024
Thank you for the positive review, however due to competitive pricing, the rates are fluctuating due to the high demand.
8/10 Bien
Shauna
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Shauna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hilton le 23 mai 2024
We're glad to hear you liked our hotel. We are really sorry you were inconvenienced for the pool being down for maintenance. We do hope to see you again.
10/10 Excellent
Ruth
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hilton le 23 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
David
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de front desk le 10 mai 2024
We are glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Steve
5 mai 2024
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Courtney Applin le 27 mai 2024
Dear Mr. TappI trust this email finds you well and refreshed from your recent stay at Hilton Garden Inn.We wanted to take a moment to extend our heartfelt thanks for choosing Hilton Garden Inn as your accommodation choice. It brings us immense joy to know that your stay with us was enjoyable and memorable.At Hilton Garden Inn, we strive to provide our guests with an exceptional experience from the moment they arrive until the time they depart. It is truly gratifying to hear that our efforts resonated with you and that you had a great stay with us.Your positive feedback serves as a testament to the hard work and dedication of our team members who work tirelessly to ensure that every aspect of your stay exceeds your expectations. We are committed to delivering the highest standard of hospitality, and we are thrilled that you experienced just that during your time with us.We sincerely appreciate your patronage and the opportunity to host you at Hilton Garden Inn. It was a pleasure serving you, and we hope to have the honor of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Should you have any questions, requests, or feedback to share, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to assist you and ensure that your future stays with us are equally delightful.Once again, thank you for choosing Hilton Garden Inn. We look forward to the opportunity to host you again soon and create more wonderful memories together.Warm regards,Courtney Applin
8/10 Bien
Darcy
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darcy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 3 mai 2024
Thank you for the feedback.
10/10 Excellent
Damond and Julie, Clarenville
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damond and Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 3 mai 2024
Thank you for the feedback, we are glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Tiffany
29 avr. 2024
Tiffany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hilton le 23 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Krista
28 avr. 2024
Krista
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hilton le 23 mai 2024
Thank you for your feedback
2/10 Horrible
Janice
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Good day Janice, we apologize for the inconvenience, we will be more hands on with the situation so you do not have to experience this again.
10/10 Excellent
dana
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the review, we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Lindsay
28 avr. 2024
Lindsay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hilton le 23 mai 2024
Sorry you didn't have the stay you were expecting and hope to see you soon again for a chance to make your stay a lot more pleasurable.
4/10 Médiocre
Christopher
28 avr. 2024
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 29 avr. 2024
We apologize about your most recent experience while staying with us. We will work diligently to improve our guest experience and handle these matters internally.
4/10 Médiocre
Anna Magnusson KIVIK HOLDINGS
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Anna Magnusson KIVIK HOLDINGS
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Good day Anna, we are sorry to hear about your stay, we have amazing HarbourView rooms with great lighting and views, please feel free to reserve a harbour room to brighten up your next stay.
10/10 Excellent
Sharon, Gander
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
We appreciate your response, hope to see you again Sharon.
8/10 Bien
Jamie
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you.
8/10 Bien
Ashley
Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Grateful to hear that.
8/10 Bien
Robin
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the positive review.
10/10 Excellent
Courtney
23 avr. 2024
Courtney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front desk le 13 mai 2024
Thank you for the review.
4/10 Médiocre
Joy
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Joy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the feedback, we will make the right adjustments to the pictures on the site to resemble the rooms we have and will update all staff on the times for the restaurants.
10/10 Excellent
Logan
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Logan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the feedback, see you soon.
2/10 Horrible
Megan
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de SD le 29 avr. 2024
Dear Megan,We deeply regret the inconvenience you experienced during your stay. Please accept our sincerest apologies for the extended wait times, issues with room access, lack of housekeeping, and difficulties reaching our team. Your feedback is invaluable, and we are actively addressing these concerns internally to ensure such lapses do not recur. Regarding the refund, we're committed to resolving this matter swiftly and transparently with Expedia. We understand your frustration and sincerely hope for the opportunity to regain your trust. Your comfort and satisfaction are paramount, and we would be honored to welcome you back for an improved experience.Warm regards,Sandhra DasFront Desk Team, Hilton Garden Inn
10/10 Excellent
Damond and Julie, Clarenville
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damond and Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.
2/10 Horrible
Jessica
Voyage avec des animaux de compagnie
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de SD le 29 avr. 2024
Dear Jessica,We are deeply sorry to hear about your dissatisfaction with our laundry service. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. We strive to provide exceptional service, and it's disappointing to hear that we fell short of your expectations. We understand the frustration regarding the pricing discrepancy and assure you that we will investigate this matter thoroughly to ensure such issues do not recur. Your feedback is invaluable, and we are committed to making improvements based on your experience. We hope for the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more enjoyable stay.Warm regards,Sandhra DasFront Desk Team, Hilton Garden Inn
2/10 Horrible
Amanda
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the feedback.
6/10 Satisfaisant
Jessica
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jessica
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the feedback.
6/10 Satisfaisant
Mike
15 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the feedback.
10/10 Excellent
Yerry
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yerry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.
8/10 Bien
Caitlin
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caitlin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de front desk le 28 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.