Extérieur

Avis sur Deluxe by Ahnvee Adults only

2.5 out of 5
Deluxe by Ahnvee Adults only
Pedro clisante calle, Sosúa, Puerto Plata Province

Avis

2,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 0 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 0 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 0 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 12." "

2,6/10

Propreté

2,8/10

Équipements

2,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

3,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Edward

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t be fooled by the pictures! There is no power or water here. The pool in my room was dirty and cold. Don’t waste your time. Place still needs a lot of work before it’s ready to host guests. Stay close to the strip.

2/10 Horrible

Aric

Séjour de 4 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Henry

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn't have Hot water for 3 days. And on the 4th day the electricity went out along with the water...after waiting 9hrs i left the hotel and had to book an airbnb across the street. Just a terrible experience overall
Séjour de 4 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Nino

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had fun, but didn’t like the stay
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Dennis

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cold water, no electricity for hours at a time, that means no water
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Herby

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property had issues with their electricity and did send out a notification about the issue until I arrived at check-in.
Séjour de 6 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Wilbert

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had no electricity, no water, no television, and no internet for days. Worst place ever, this place should be on the page for booking. There was no one at the front desk for check-in.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Ramone

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place had no wifi, no hot water, restaurant on property was close, pool was close. I never stay here again
Séjour de 2 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Maxi

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel absolutamente abandonado, las fotos no son actuales, la oferta es enganosa, cayendose a pedazos. No llegamos ni a ver las habitaciones, de hecho la puerta nunca abrio. Alli mismo cancelamos y fue un desastre pues pasamos casi 3 horas en conseguir hotel ya que es fin de semana largo y todo estaba lleno menos ese hotel que estaba completamente vacio. Un fiasco. Deberian retirarlo de sus promociones.
Réponse de Operations Manager le 7 mai 2023
Muchas gracias por su reseña sobre su reciente estadía en nuestro hotel. Su opinión es muy valiosa para nosotros, a medida que nos esforzamos por mejorar todas y cada una de las estadías. Estoy muy agradecido por sus comentarios acerca de los aspectos de la habitación que necesitan ser reformados, y en los cuales nos empeñaremos en resolver Saludos Cordiales Gerencia de Habitaciones

2/10 Horrible

Don

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We arrived to a deserted hotel, it had not been cleaned in some time as there was debris from trees and plants in the hallways. Curtains could be seen hanging down in windows. The front desk staff could not even get us in our room. This hotel has fallen into major disrepair and does not look anything like the pictures. I would not recommend staying here.
Réponse de Rooms Manager le 31 mai 2023
We are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. And we appreciate your review and will work towards fixing these issues