Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 12 févr. 2024
Dear guest, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Marie-Laurence
Voyage en famille
23 oct. 2023
Marie-Laurence
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 23 oct. 2023
Dear Marie-Laurence, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards, Your H-Hotels Team,
10/10 Excellent
Francine
7 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Francine
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 30 oct. 2023
Dear Francine, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Jean-Baptiste
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Baptiste
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 sept. 2023
Dear Jean-Baptiste, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 14 sept. 2023
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Frédéric
Voyage d’affaires
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 31 août 2023
Dear Frédéric, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. But too bad that we couldn't convince you of the value for money from our rich breakfast buffet. But we would be pleased to welcome you again soon.Best regards,Your H Hotels TeamSergei Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Richard
30 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 31 mai 2023
Dear Richard, Thank you for your review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 mai 2023
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Michel
23 avr. 2023
Michel
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 avr. 2023
Lieber Michel, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Gabriela
23 avr. 2023
Gabriela
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 24 avr. 2023
Liebe Gabriela, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Sonnige Grüße aus Solothurn,Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Catherine
18 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 mars 2023
Dear Catherine,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Yan
30 oct. 2022
Yan
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 31 oct. 2022
Dear Yan,Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Elena
19 oct. 2022
Elena
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 oct. 2022
Dear Elena,thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!King regards,Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Emanuela
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emanuela
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 6 oct. 2022
Dear Emanuela,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the nice city Zürich. :-)Best regards,Your H-Hotels Team
2/10 Horrible
Fabio
20 sept. 2022
Fabio
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 sept. 2022
Dear Fabio,Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Gabriella
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique vue
Gabriella
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 sept. 2022
Dear Gabriella, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Solothurn!King regards,Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Céline
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Céline
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 9 juin 2023
Dear Céline, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn! King regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Christian
31 juil. 2022
Christian
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 1 août 2022
Lieber Christian,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für die großartige Bewertung und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, im H4 Hotel Solothurn.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Julien
9 juil. 2022
Julien
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 juil. 2022
Dear Julien,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!
King regards,
Your H-Hotels Team
4/10 Médiocre
Serge
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaque financière avec le sourire.
Serge
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 juin 2022
Dear Serge,
thank you for your feedback. We are pleased that you had a pleasant stay. With regard to pricing, we can inform you that we offer daily rates, which means that prices may vary depending on the booking date and travel period.
But you can already see all booked room prices when booking and you are welcome to do so directly on site.
And if you have booked a price of 175.00 EURO you will not be charged a price of 500.00 EURO.
If you have any questions about this, please feel free to contact us at any time. We are there for our guests 24 hours a day.
It would be our great pleasure to welcome you again. Until then we wish you all the best and remain with kind regards.
Your H-Hotels team
8/10 Bien
Sandra
19 avr. 2022
Sandra
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 mai 2022
Lieber Sandra,
wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Herzliche sonnige Grüße aus dem H4 Hotel Solothurn,
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Yann
9 mars 2022
Yann
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 10 mars 2022
Dear Yann,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Albin
Voyage d’affaires
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Albin
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 8 déc. 2021
Dear Albin,
Thank you very much for your very excellent review. We are pleased to have achieved the success 100% guest satisfaction. You are always welcome to our hotel!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel with a really nice view and locati
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 24 nov. 2021
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!
King regards,
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de H4 Hotel Solothurn le 7 août 2021
Dear Guest
Thank you very much for your feedback!
We look forward to welcoming you again in the future!
All the best for you,
Your Front Office Team
8/10 Bien
Laurent
4 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Laurent
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 4 août 2021
Dear Laurent,
Thank you for your kind review. Good to see that you all had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. :-)
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jean-Luc
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Luc
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de H4 Hotel Solothurn le 27 juil. 2021
Dear Jean-Luc
Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again in the future and remain with best regards,
Your Front Office Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 23 juil. 2021
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Christian
Voyage en groupe
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel pour visiter Soleure
Christian
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Team- Front Office le 18 juil. 2021
Dear Christian,
thank you very much for your kind review.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in Solothurn!
Best regards,
Front Office Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 19 juil. 2021
Lieber Gast,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für das großartige Feedback und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, in Solothurn.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 7 juil. 2021
Lieber Gast,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für das großartige Feedback und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, in Solothurn.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 7 juil. 2021
Lieber Gast,
tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Front Office Team le 15 août 2021
Dear Guest
Thank you very much for your positive and kind review.
We would love to welcome you again in the future.
Best regards,
Front Office Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 juin 2021
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Solothurn!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 juin 2021
Dear guest,
Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions.
We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Solothurn!
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Olivier
22 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 juin 2021
Lieber Oliver,
vielen Dank, dass Sie sich die Mühe gemacht und diese freundliche Bewertung verfasst haben. Wie schön, dass Sie sich insgesamt bei uns wohl gefühlt haben. Wir hoffen, wir können Sie bei Ihrem nächsten Besuch sogar noch mehr begeistern und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Oscar
Voyage d’affaires
5 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oscar
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 juin 2021
Lieber Oscar,
das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.
Ihr Team von den H-Hotels
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 mai 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 juin 2021
Dear guest,
Thank you for your honest critics. We are very sorry that you got such a bad experience with our service. As you can see in other reviews this is not our standard and daily business and we would like to apologize for this misunderstandings and circumstances you had during your stay. Please be assured that we take your review very seriously and share them to our colleagues to improve in our quality of service.
Sincerely,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle vue !
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Maria
Voyage d’affaires
10 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Team- Front Office le 13 oct. 2020
Danke :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Maria Elena
6 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel très confortable,très propre,aucun bruit
Maria Elena
Séjour de 2 nuits en mai 2020
8/10 Bien
Regula
Voyage en groupe
6 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Regula
Séjour de 1 nuit en mai 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
10/10 Excellent
Anthony
3 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moment agréable en couple
Anthony
Séjour de 1 nuit en mai 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
10/10 Excellent
Nathalie Louise
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie Louise
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Lena Achstaller le 17 mars 2020
Liebe Nathalie,
wir danken Ihnen, dass Sie unser Gast waren und uns im Anschluss so positiv bewertet haben. Wir freuen uns schon heute auf ein baldiges Wiedersehen.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Claude
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel pour un séjour d'affaires
Claude
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Lena Achstaller le 1 févr. 2020
Cher Claude
Notre hôtel aimerait vous remercier pour votre excellente évaluation. Il n'y a rien de plus beau pour nous que des invités satisfaits et heureux qui se sont sentis à l'aise et qui gardent un souvenir positif de leur séjour.
Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et vous souhaite déjà aujourd'hui la "bienvenue" dans notre H4 Solothurn.
Bien cordialement
Votre H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
Florence
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 10 déc. 2019
Dear Florence
thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions.
We are very pleased that we were able to meet your requirements. We look forward to welcome you soon again.
Best regards
Your H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
marcel
Voyage d’affaires
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
marcel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 20 déc. 2019
Cher Marcel
Notre hôtel aimerait vous remercier pour votre excellente évaluation. Il n'y a rien de plus beau pour nous que des invités satisfaits et heureux qui se sont sentis à l'aise et qui gardent un souvenir positif de leur séjour.
Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et vous souhaite déjà aujourd'hui la "bienvenue" dans notre H4 Solothurn.
Bien cordialement
Lena Achstaller - Guest Service Manager