Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 19 nuits en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Patrick Fiat, General Manager le 19 juil. 2019
Hi there,
I have used Google Translate to help me understand your review better.
Thank you so much for your feedback on the hotel's central location and service. We look forward to having the opportunity to welcome you back soon.
Kind regards,
Patrick Fiat
General Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Veronique, Nouméa
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche du métro et en plein centre. Très pratique
Veronique
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 avr. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Bien situé mais le prix est trop élevé .
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
Robin, Trabuco Canyon
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 11 nuits en mars 2024
Réponse de Nora Gammell le 8 avr. 2024
Hi Robin,Thank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Yasushi
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasushi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nora Gammell le 8 avr. 2024
Hi YasushiThank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Yi Ting
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
地點方便 適合一家大小
Yi Ting
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nora Gammell le 23 févr. 2024
Dear Yi Ting,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Jayoung
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jayoung
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nora Gammell le 23 févr. 2024
Hi Jayoung,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Fakhri
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fakhri
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 22 févr. 2024
Hi Fakhri,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Nazerah
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazerah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 22 févr. 2024
Hi Nazerah,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Chew
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staycation
Chew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Yongjin
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
아주 좋은곳
Yongjin
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Yen Ping
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yen Ping
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Tartinah
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tartinah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 29 nov. 2023
Hi TartinahThank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
??
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 29 nov. 2023
Hi Guest ??,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 29 nov. 2023
Hi Peter,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Satisfaisant
Stephen
Voyage d’affaires
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Helt oki hotell
Stephen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nora Gammell le 18 oct. 2023
Hi Stephen,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Juan Francisco
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan Francisco
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nora Gammell le 2 nov. 2023
Hi Juan,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
JUNGAH
Voyage d’affaires
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JUNGAH
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 4 oct. 2023
Hi Jungah,Thank you for taking the time to share your review and for joining us recently at Royal Plaza on Scotts. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and I hope that your travels bring you back to visit us soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Juan Francisco
2 oct. 2023
Juan Francisco
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 4 oct. 2023
Hi Juan,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 4 oct. 2023
Hi Andrew,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
L W
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L W
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 4 oct. 2023
Hi L W,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
NORIKO
Voyage en groupe
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NORIKO
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nora Gammell le 4 oct. 2023
Hi Noriko,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
4/10 Médiocre
Oyu
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oyu
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Nora Gammell le 7 août 2023
Dear Oyu,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
4/10 Médiocre
Greg
Voyage en couple
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Greg
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Nora Gammell le 3 août 2023
Dear Greg,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nora Gammell le 18 juil. 2023
Dear Anonymous,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Tania
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tania
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nora Gammell le 18 juil. 2023
Dear Tania,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Satisfaisant
NOBUTOSHI
4 juil. 2023
NOBUTOSHI
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Nora Gammell le 5 juil. 2023
Dear Nobutoshi,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Ahmed Ali
26 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Great location , average rooms
Ahmed Ali
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Nora Gammell le 27 juin 2023
Dear Ahmed Ali,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nora Gammell le 27 juin 2023
Hi Christopher,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
2/10 Horrible
Lorenzo
11 juin 2023
Lorenzo
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Nora Gammell le 13 juin 2023
Dear Lorenzo,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
6/10 Satisfaisant
Kenneth
Voyage en couple
10 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 13 nuits en mai 2023
Réponse de Nora Gammell le 13 juin 2023
Dear Kenneth,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
Barbara
31 mai 2023
Barbara
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nora Gammell le 27 juin 2023
Hi Barbara,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Chew
Voyage en famille
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chew
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Nora Gammell le 24 mai 2023
Hi Chew,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Chew
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staycation
Chew
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Nora Gammell le 24 mai 2023
Dear Chew,Thank you so much for your review and for staying with us recently at Royal Plaza on Scotts. We are sorry to learn that parts of your stay were less ideal than expected.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create a better experience for you!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Nora Gammell le 27 juin 2023
Hi Anonymous ,Thank you so much for your review and for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back to create another colourful experience for you at Royal Plaza on Scotts again soon!Kind regards,Patrick FiatGeneral Manager & Chief Experience Officer (CEO)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Nora Gammell le 18 mai 2023
Dear Anonymous, Thank you for your compliments! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us, looking forward to creating another wonderful experience for you again soon! Kind regards, Patrick Fiat General Manager & Chief Experience Officer (CEO)
10/10 Excellent
John
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Charles
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
wonchol
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wonchol
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
peter
Voyage en couple
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
peter
Séjour de 7 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
Esther
Voyage en couple
4 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Esther
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Patrick Fiat, General Manager le 6 avr. 2023
Dear Esther,We are disappointed to learn about your experience. We have since counselled our service associates, and reminded them to be more mindful when speaking to guests. We have noted your feedback on the guest rooms, and will look into the issues you’ve mentioned for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back, and look forward to creating a better experience for you on your next visit.Kind regards,
8/10 Bien
Jeannie
4 avr. 2023
Jeannie
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Kazumasa
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazumasa
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
zaheda
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
zaheda
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Cinthia
7 mars 2023
Cinthia
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Charlie
6 mars 2023
Charlie
Séjour de 2 nuits en mars 2023