Avis sur Prince Angkor Hotel & Spa
Prince Angkor Hotel & Spa
Sivatha Blv, Mondul II, Sangkat Svay, Dangkom, Siem Reap
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
9 juil. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Vichea. le 17 juil. 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review.
We are really appreciated for your constructive feedback. We have shared to our team related team regards to your comment.
We wish to welcome you back again soon.
Kind regards,
Management & Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2018
Réponse de Vichea. le 30 janv. 2018
Dear SIr/Madam,
Thank you so much for your review with us here.
First of all, thanks for always choose our hotel for your accommodation. we are really appreciated and very happy to hear that you enjoy with our facilities and services.
We are looking forward to welcome you again on your next visit to Siem Reap.
Sincerely,
The Management team,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good value for a full service hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean Claude
5 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un grand paquebot...
Jean Claude
10/10 Excellent
Max et Lyonel , G/P
15 déc. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Un vrai oasis de qualité !!!!!!!!!!!!
Max et Lyonel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel bien situé
Voyageur vérifié
Réponse de Yav Tona le 6 sept. 2016
Dear Value Customer ,
Thank you very much for taking your valued time to leave a comment following your recent stay at Prince D’Angkor Hotel & Spa.
We are so delighted to hear from your genuine feedback on our product and service provided to you during your stay with us. From day to day we even determine to improve more both facilities and service to all our valuable guests.
On behalf the team of Prince D’Angkor Hotel & Spa, we thank you for your comment and looking forward to host you again in the near future.
Best regards,
Hotel Management
Prince d' Angkor Hotel & Spa
10/10 Excellent
T.S, Paris
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
T.S
Réponse de General Manager le 19 août 2016
Dear T.S,
Thank you very much for taking your valued time to leave a comment following your recent stay at Prince D’Angkor Hotel & Spa. We are so delighted to hear from your genuine feedback on our product and service provided to you during your stay with us. From day to day we even determine to improve more both facilities and service to all our valuable guests. On behalf the team of Prince D’Angkor Hotel & Spa, we thank you for your comment and looking forward to host you again in the near future.
Best Regard, Hotel Management Prince d' Angkor Hotel & Spa Siem Reap, Cambodia.
10/10 Excellent
Jean-Eric, Maisons-Alfort
3 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du luxe à pas cher
Jean-Eric
Réponse de General Manager le 16 sept. 2016
Dear Jean-Eric,
Thank you very much for taking your valued time to leave a comment following your recent stay at Prince D’Angkor Hotel & Spa. We are so delighted to hear from your genuine feedback on our product and service provided to you during your stay with us. From day to day we even determine to improve more both facilities and service to all our valuable guests. On behalf the team of Prince D’Angkor Hotel & Spa, we thank you for your comment and looking forward to host you again in the near future.
Best Regard,
Hotel Management Prince d' Angkor Hotel & Spa
Siem Reap, Cambodia.
8/10 Bien
Guillaume, Levallois
28 mars 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
des progres a faire
Guillaume
Réponse de Tona Yav le 4 juin 2016
Dear Guillaume,
Thank you very much for taking your valued time to leave a comment following your recent stay at Prince D’Angkor Hotel & Spa.
We are so delighted to hear from your genuine feedback on our product and service provided to you during your stay with us. From day to day we even determine to improve more both facilities and service to all our valuable guests.
On behalf the team of Prince D’Angkor Hotel & Spa, we thank you for your comment and looking forward to host you again in the near future.
Best regards,
Mony Men
Room Division Manager
8/10 Bien
Rémy, Strasbourg
9 avr. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
bien
Rémy
6/10 Satisfaisant
Francis, Strasbourg
4 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Situation correcte.
Francis
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Yvan, Canada
30 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yvan
8/10 Bien
vik, colomiers
25 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PRINCE D'ANGHOR
vik
8/10 Bien
victor, toulouse
21 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prince d'anghor Seam reap Cambodge
victor
8/10 Bien
jean
18 août 2009
Les points forts : Propreté
la demi pension n'est pas intéressante
jean
10/10 Excellent
Shuitsu
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shuitsu
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Management le 3 mai 2024
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
6/10 Satisfaisant
Herkko K
22 févr. 2024
Herkko K
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management Team. le 24 févr. 2024
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
10/10 Excellent
Pornpaisarn
24 janv. 2024
Pornpaisarn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management Team. le 26 janv. 2024
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
6/10 Satisfaisant
Yasushi
6 janv. 2024
Yasushi
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team. le 9 janv. 2024
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
8/10 Bien
Kohsuke
1 janv. 2024
Kohsuke
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management Team. le 8 janv. 2024
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
2/10 Horrible
Elif
28 déc. 2023
Elif
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team. le 3 janv. 2024
Dear Elif Smith, Thanks for your review. We are really apologized for any issues happened to you. Our team have been aware of this and will ensure not to happen again. Thank you .
10/10 Excellent
Stephanie
23 déc. 2023
Stephanie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team. le 25 déc. 2023
Thank you very much for your taking your value time to review. We will share your review to our team.
10/10 Excellent
Anthony
28 nov. 2023
Anthony
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Management Team. le 19 déc. 2023
Thank you very much for your taking your value time to review the good score for us.
6/10 Satisfaisant
NOBORU
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
NOBORU
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Pisey le 22 sept. 2023
Dear Nuboru,Thank you so much for staying with us on your trip to Siem reap. We do hope to have another chance to serve you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 16 avr. 2020
Thanks for your review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de PDA le 22 mars 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Dou
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Dou
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 2 mars 2020
Dear Dou,
Thanks for your compliment review for us.
We are really appreciated for your feedback.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
SU, 台灣
Voyage en famille
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SU
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de PDA le 2 mars 2020
Dear Su,
Thank you so much for your review.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Mino, Japan
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mino
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de PDA le 25 févr. 2020
Dear Mino,
Thanks for your compliment review.
We are more than happy to hear that you are pleased with our services provided by our team. We hope to welcome you again on your next visit to Siem Reap>
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Inna
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inna
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de PDA le 25 févr. 2020
Dear Inna,
Thanks for your compliment review.
We are really appreciated for your feedback.
Sincerely,
Management & Team
8/10 Bien
Kam Hung
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kam Hung
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de PDA le 25 févr. 2020
Dear Kam Hung,
Thank you so much for your review.
Sincerely,
Management & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Pisey Phen le 24 févr. 2020
Thanks for your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Pisey Phen le 24 févr. 2020
Thanks for your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地が良く快適なホテル
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de PDA le 18 févr. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your compliment review.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Pisey Phen le 15 févr. 2020
Thank you very much for your review. We are really appreciated for your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de PDA le 12 févr. 2020
Thank you so much for your review.
We are really appreciated for your feedback.
8/10 Bien
ktoda, Tokyo
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ktoda
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 14 févr. 2020
Hi Ktoda,
Thank you so much for your review.
We are really appreciated for your feedback. We have raise your issues with our concerned department to fix.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Ron, Western Canada
Voyage en couple
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 14 févr. 2020
Dear Ron,
Appreciated for your feedback and spend your valuable time to give us a compliment review.
We hope to have another chance to welcome you again.
Sincerely,
Management & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de PDA le 6 févr. 2020
Thanks for your review.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
リピートしない
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 14 févr. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review.
FYI, We dont have the smoking room in our hotel, if you do, there will be a penalty charge for this. Furthermore, we understand you arrive at our hotel during the COV-19 spread. However, the case is not found in Siem Reap just 1 case confirm on Sihanouk Ville only.
Sincerely,
Management & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 6 févr. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for taking your valuable time to review. We are really appreciated for your feedback. We hope you will choose our hotel for your next visit to Siem Reap, Cambodia.
Sincerely,
Management & Team
4/10 Médiocre
Connie, Canada
Voyage en couple
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Connie
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 14 févr. 2020
Hi Connie,
Thanks for your view.
We are really apologized for any issues happened to you.
Our team have been aware of this and will ensure not to happen again.
Thank you .,
Management & Team.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 6 févr. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Charlie
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A true hidden gem!
Charlie
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 6 févr. 2020
Dear Charlie,
Thank you so much for your compliment review.
We are more than happy to read your comment that you are pleased with our hotel facilities and services provided.
We hope to have another chances to welcome you again soon.
Sincerely,
Management & Team
8/10 Bien
CHANHEE
Voyage en famille
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
CHANHEE
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 6 févr. 2020
Thanks for your compliment review for us.
We are really appreciated.
6/10 Satisfaisant
Tadashi, JAPAN
Voyage en couple
16 janv. 2020
Tadashi
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 28 janv. 2020
Dear Tasashi,
Thanks for your review.
Our team will look into this for improvement.
Regards,
Management & Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de PDA le 28 janv. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your review.
We are really sorry about this matter.
Regards,
Management & Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de PDA le 28 janv. 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your compliment review for us.
We are more than happy to hear that you are pleased with our hotel facilities and services provided by our team.
We hope to have another chances to welcome you again soon.
Sincerely,
Management & Team
10/10 Excellent
Alja
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alja
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de PDA le 6 janv. 2020
Dear Alja,
Thank you so much for your review.
We are really appreciated for your feedback.
Regards,
Management & Team