Avis sur InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel
InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel
777 Zhangyang Road, Pudong, Shanghai, Shanghai
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
15 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de InterContinental Shanghai Pudong le 25 janv. 2021
Dear Fenetres,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Jason Burnett
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Pierre
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good wifi, good restaurant options nearby
Pierre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jason Burnett le 18 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. It is our pleasure to provide you with comfortable and convenient stay environment. I am also happy to hear you liked the Lujiazui neighborhood with all of the good restaurants available for you to enjoy. Thank you for your recommendation for the hotel. Looking forward to welcome you back again soon.
Best Regards
Jason Burnett
General Manager
10/10 Excellent
Christian guellerin
7 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gréât hôtel
Christian guellerin
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
VALERIE
15 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VALERIE
10/10 Excellent
Harvey
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harvey
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Zuo Jun
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zuo Jun
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Yong Hoon
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yong Hoon
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Hong
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong
Séjour de 12 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Mei Lam Lina
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mei Lam Lina
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Diego
24 mars 2024
Diego
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Wei
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wei
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Rafael
Voyage en groupe
3 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Pui Yue
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Pui Yue
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
yongliang
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yongliang
10/10 Excellent
yongliang
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté
yongliang
10/10 Excellent
yongliang
9 janv. 2024
yongliang
10/10 Excellent
yongliang
9 janv. 2024
yongliang
10/10 Excellent
Soo Im
31 déc. 2023
Soo Im
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Pui Yue
Voyage d’affaires
19 déc. 2023
Pui Yue
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Roy Tan, General Manager le 20 déc. 2023
Dear Ms. Li, Thank you for choosing to stay with us recently and we are sorry that this stay did not meet your expectation. I requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. We will make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Roy Tan, General Manager
10/10 Excellent
Michael
23 oct. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Michael,Thank you for choosing to stay with us recently and complete the online questionairy. We are looking forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Yongho
Voyage d’affaires
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yongho
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 19 oct. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards,
10/10 Excellent
MISA
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MISA
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 12 oct. 2023
当ホテルのレビューを投稿いただき誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 当ホテルでは、お客様に満足いただけるご滞在を提供できるようスタッフ一同尽力しており、お客様からのフィードバックを貴重なご意見として参考にさせていただいております。またのご利用をお待ち申し上げております。敬具
10/10 Excellent
Julian
Voyage d’affaires
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabulous Hotel
Julian
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 14 août 2023
Dear Julian,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to know that you are satisfied with your room and our breakfast. We will continously provide high quality service and products to our customers in future. Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,
10/10 Excellent
Simon
10 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Simon
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 10 août 2023
Dear Simon,Thank you for choosing to stay with us recently and indeed taking your time to write us a online review! I am delighted to know that we could help you to make your stay more comfortable. We will continously to provide high level service to our valuable customers in future.Thank you again for your feedback and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Pui Yue
Voyage d’affaires
23 juil. 2023
Pui Yue
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 24 juil. 2023
Dear Pui Yue,Thank you for choosing to stay with us recently! I did the investigation and requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. Thank you for sharing your comments upon check-out and so we can make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager
10/10 Excellent
Bernie
Voyage d’affaires
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 26 juin 2023
Dear Bernie,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to learn that you had a perfect stay with us. We will continously provide excellent service to our customers in future. Thank you and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager
8/10 Bien
Pui Yue
Voyage d’affaires
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pui Yue
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 22 mai 2023
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住的好评,我们也希望您能与我们分享您的入住体验,以便我们不断提升。期待您的下一次入住!
2/10 Horrible
Manfred
10 mai 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manfred
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Rudi Gimmi le 11 mai 2023
Sehr geehrter Manfred, Herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hause. Es tut mir sehr leid das Ihr Aufenthalt bei uns nicht plangemäss verlaufen ist. Zimmerweise entschuldige ich mich, das unsere Zimmer-Introduktion nicht ausreichend war, da wir normalerweise recht gute Kommentare fuer unsere Zimmerauslegung erhalten. Wollte jedoch erklaeren, das wir nie wagen würden, etwas gegen Besuch jeglicher Person auf Ihr Zimmer auszusprechen, da das nun wirklich nicht unsere Entscheidung ist. Was meine Kollegen eventuell erklären wollten und wegen mangel an Fremdsprachen-Kenntnissen etwas verloren wurde, ist das wir jeden Besucher auf das Zimmer nach 22:00 in unserem System mit deren Ausweis registrieren müssen. Entschuldigen Sie bitte vielmals das Missverständnis, ich werde Sie auch persönlich via Email mit meiner Kontakt-Information schicken, es wuerde mich sehr freuen falls ich unser Hotel nochmal in der Zukunft „von der richtigen Seite“ presentieren kann.Vielen Dank nochmals fuer Ihre Kommentare und hoffentlich duerfen wir Sie trotz allem bald wieder bei uns willkommen heissen.Mit freundlichen Gruessen,Rudi GimmiGeneral Manager
8/10 Bien
Ping Yau
Voyage en famille
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great service at check in.
Ping Yau
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 26 avr. 2023
Dear Ping Yau,Thank you for choosing to stay with recently and taking time to complete the online questionnaire! I am delighted to learn from your feedback that you are quite enjoy your stay this time. I have shared your comments with team to recognize and encourage our colleagues to always deliver excellent service in future.Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,
10/10 Excellent
Ping Yau
21 avr. 2023
Ping Yau
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de 贾诺德,酒店总经理 le 23 avr. 2023
尊敬的Ping Yau,感谢您入住上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住给予满分好评。能为您提供舒适的环境和优质的服务是我们团队一致的目标,我们期待您的再次入住!
10/10 Excellent
Pui Yue
Voyage d’affaires
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pui Yue
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 13 mars 2023
尊敬的Pui Yue,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住感到满意,我们将一如既往的为您和宾客带来优质的入住体验,期待您的下一次入住!
10/10 Excellent
Joey
10 mars 2023
Joey
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 13 mars 2023
尊敬的Joey,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您给我们满分的好评,能为您带来优质的入住体验是我们团队一致的目标,我们期待您的下一次入住!
10/10 Excellent
Moqi
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moqi
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jason Burnett, le 2 avr. 2022
Dear Moqi,
Thank you for choosing to stay with us recently. Please accept my apologies for delay in responding.
I am delighted to learn that you are satisfied with your stay this time. We will continuously deliver excellent service to our customers like always.
Look forward to welcome you back very soon.
Kind regards,
Jason Burnett
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de 白纳德 酒店总经理 le 13 juil. 2021
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!感谢您对本次入住感到满意,如您有任何意见,欢迎与我们分享,期待您的下一次入住!
8/10 Bien
Sau Wai
Voyage d’affaires
16 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
服務十分體貼
Sau Wai
Séjour de 12 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de InterContinental Shanghai Pudong le 18 févr. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for choosing to stay with us recently. I am delighted to learn that you are satisfied with our service and staff. We will continuously deliver excellent service to our customers in future.
Look forward to welcoming you back to InterContinental Shanghai Pudong very soon.
Kind regards,
Jason Burnett
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
10/10 Excellent
RONGHAI
Voyage en famille
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RONGHAI
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
BYUNGJIN
Voyage d’affaires
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
전반적으로 무난하나 난방은 다소 문제
BYUNGJIN
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Usuke, Kobe
Voyage en couple
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Usuke
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
WU
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WU
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Victor
Voyage d’affaires
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victor
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jason Burnett le 31 déc. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am pleased to know that you enjoyed your accommodations and the service provided by our team. I really appreciate your valuable feedback which will help the hotel keep improving. We hope to have the privilege of welcoming you back again soon!
Best Regards
Jason Burnett
General Manager