Intérieur

Avis sur InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel

4.5 out of 5
InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel
777 Zhangyang Road, Pudong, Shanghai, Shanghai

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 178 avis sur 347." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 135 avis sur 347." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 347." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 347." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 347." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fenetres
Je cherchais un hôtel avec fenêtre et acceptant les étrangers
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de InterContinental Shanghai Pudong le 25 janv. 2021
Dear Fenetres, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jason Burnett General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé, Pres du Metro Dejeuner Excellent mais un peu cher
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good wifi, good restaurant options nearby
Very good wifi, good restaurant options nearby. I recommend.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jason Burnett le 18 sept. 2019
Dear guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. It is our pleasure to provide you with comfortable and convenient stay environment. I am also happy to hear you liked the Lujiazui neighborhood with all of the good restaurants available for you to enjoy. Thank you for your recommendation for the hotel. Looking forward to welcome you back again soon. Best Regards Jason Burnett General Manager

10/10 Excellent

Christian guellerin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gréât hôtel
Nice place and professionnal High standards of reception
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

VALERIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Harvey

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We have a good time here. We will come back again if we have chance. Thanks.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Zuo Jun

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
location is good. walk 800 meters to subway. a few convenience stores just around corner.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Yong Hoon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I may comeback to this place.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Hong

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had two weeks stay at the hotel and we enjoyed it very much, from the location with amenities around it to the buffet with great selections and perfectly brewed coffee. The staffs are well trained and courteous, the room spacious and clean. The only downside is the internet access. As business owner, it's hard not able to manage daily operations remotely.
Séjour de 12 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Mei Lam Lina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed in room 1818, and the cleaning/ room service lady called Vivi provides excellent service. She’s helpful and approachable, nice and always carry a smile and polite. Great service.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Diego

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Wei

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Rafael

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to everything, friendly staff
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Pui Yue

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

yongliang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

yongliang

Les points forts : Propreté

10/10 Excellent

yongliang

10/10 Excellent

yongliang

10/10 Excellent

Soo Im

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Pui Yue

Voyage d’affaires
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Roy Tan, General Manager le 20 déc. 2023
Dear Ms. Li, Thank you for choosing to stay with us recently and we are sorry that this stay did not meet your expectation. I requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. We will make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Roy Tan, General Manager

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Michael,Thank you for choosing to stay with us recently and complete the online questionairy. We are looking forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Yongho

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
음식 맛있어요
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 19 oct. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards,

10/10 Excellent

MISA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
英語対応可、スタッフの対応が非常によかったです。 朝食も種類が沢山ありどれも美味しくて連泊でも飽きずに楽しめました。 観光地から少し離れていますが近くに飲食店やコンビニあり。
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 12 oct. 2023
当ホテルのレビューを投稿いただき誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 当ホテルでは、お客様に満足いただけるご滞在を提供できるようスタッフ一同尽力しており、お客様からのフィードバックを貴重なご意見として参考にさせていただいております。またのご利用をお待ち申し上げております。敬具

10/10 Excellent

Julian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabulous Hotel
Wonderful room and great breakfast spread.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 14 août 2023
Dear Julian,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to know that you are satisfied with your room and our breakfast. We will continously provide high quality service and products to our customers in future. Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Very helpful staff.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 10 août 2023
Dear Simon,Thank you for choosing to stay with us recently and indeed taking your time to write us a online review! I am delighted to know that we could help you to make your stay more comfortable. We will continously to provide high level service to our valuable customers in future.Thank you again for your feedback and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Pui Yue

Voyage d’affaires
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 24 juil. 2023
Dear Pui Yue,Thank you for choosing to stay with us recently! I did the investigation and requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. Thank you for sharing your comments upon check-out and so we can make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager

10/10 Excellent

Bernie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A perfect stay.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 26 juin 2023
Dear Bernie,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to learn that you had a perfect stay with us. We will continously provide excellent service to our customers in future. Thank you and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager

8/10 Bien

Pui Yue

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 22 mai 2023
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住的好评,我们也希望您能与我们分享您的入住体验,以便我们不断提升。期待您的下一次入住!

2/10 Horrible

Manfred

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Für 170€ die Nacht erwarte Ich etwas mehr. Die Zimmer waren sehr klein. Es gab noch nicht einmal einen Platz um einen Koffer zu platzieren wenn mann einen längeren Aufenthalt plant. Beim einchecken wurde Ich darauf Aufmerksam gemacht das Damenbesuch noch 22:00 Uhr nicht erwünscht ist!!! Wird das auch bei Einheimischen Gästen so gemacht? Habe am nächsten Tag ein anderes Hotel gebucht. Nie wieder…
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Rudi Gimmi le 11 mai 2023
Sehr geehrter Manfred, Herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hause. Es tut mir sehr leid das Ihr Aufenthalt bei uns nicht plangemäss verlaufen ist. Zimmerweise entschuldige ich mich, das unsere Zimmer-Introduktion nicht ausreichend war, da wir normalerweise recht gute Kommentare fuer unsere Zimmerauslegung erhalten. Wollte jedoch erklaeren, das wir nie wagen würden, etwas gegen Besuch jeglicher Person auf Ihr Zimmer auszusprechen, da das nun wirklich nicht unsere Entscheidung ist. Was meine Kollegen eventuell erklären wollten und wegen mangel an Fremdsprachen-Kenntnissen etwas verloren wurde, ist das wir jeden Besucher auf das Zimmer nach 22:00 in unserem System mit deren Ausweis registrieren müssen. Entschuldigen Sie bitte vielmals das Missverständnis, ich werde Sie auch persönlich via Email mit meiner Kontakt-Information schicken, es wuerde mich sehr freuen falls ich unser Hotel nochmal in der Zukunft „von der richtigen Seite“ presentieren kann.Vielen Dank nochmals fuer Ihre Kommentare und hoffentlich duerfen wir Sie trotz allem bald wieder bei uns willkommen heissen.Mit freundlichen Gruessen,Rudi GimmiGeneral Manager

8/10 Bien

Ping Yau

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great service at check in.
Decent overall experience, great service at the reception, other departments also courteous and polite.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Rudolf Gimmi, General Manager le 26 avr. 2023
Dear Ping Yau,Thank you for choosing to stay with recently and taking time to complete the online questionnaire! I am delighted to learn from your feedback that you are quite enjoy your stay this time. I have shared your comments with team to recognize and encourage our colleagues to always deliver excellent service in future.Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,

10/10 Excellent

Ping Yau

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de 贾诺德,酒店总经理 le 23 avr. 2023
尊敬的Ping Yau,感谢您入住上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住给予满分好评。能为您提供舒适的环境和优质的服务是我们团队一致的目标,我们期待您的再次入住!

10/10 Excellent

Pui Yue

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 13 mars 2023
尊敬的Pui Yue,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住感到满意,我们将一如既往的为您和宾客带来优质的入住体验,期待您的下一次入住!

10/10 Excellent

Joey

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de 贾诺德 酒店总经理 le 13 mars 2023
尊敬的Joey,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您给我们满分的好评,能为您带来优质的入住体验是我们团队一致的目标,我们期待您的下一次入住!

10/10 Excellent

Moqi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jason Burnett, le 2 avr. 2022
Dear Moqi, Thank you for choosing to stay with us recently. Please accept my apologies for delay in responding. I am delighted to learn that you are satisfied with your stay this time. We will continuously deliver excellent service to our customers like always. Look forward to welcome you back very soon. Kind regards, Jason Burnett General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de 白纳德 酒店总经理 le 13 juil. 2021
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!感谢您对本次入住感到满意,如您有任何意见,欢迎与我们分享,期待您的下一次入住!

8/10 Bien

Sau Wai

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
服務十分體貼
各方面的服務都非常的好, 只是硬件裝修, 地毯顏色等顯得略為陳舊
Séjour de 12 nuits en mars 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliches Personal und angenehmer Aufenthalt.
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de InterContinental Shanghai Pudong le 18 févr. 2021
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us recently. I am delighted to learn that you are satisfied with our service and staff. We will continuously deliver excellent service to our customers in future. Look forward to welcoming you back to InterContinental Shanghai Pudong very soon. Kind regards, Jason Burnett General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
忘れ物を探して頂き、感謝しています。ありがとうございました。 チェックイン時のスタッフの方の対応も良く、朝食バイキングも美味しくて種類も豊富でした。
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

RONGHAI

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

BYUNGJIN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
전반적으로 무난하나 난방은 다소 문제
상하이 인터컨티넨탈 호텔 중 제일 저렴하고 오래되긴 했으나, 실내는 깨끗하고 아늑합니다. 조식도 다양하게 있어 이용하기 편했고, 김초밥도 있어 좋았네요. 다만, 1월 상해의 저녁 추운 날씨를 견디기 위한 실내난방은 만족스럽지 못했습니다. 온도 조절기는 26도 이상 안올라갔고, 심지어 다소 선선한 바람이 나와서 감기에 조심해야 했습니다.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Usuke, Kobe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
予約内容と現地のポリシーが違い、追加料金を払わされた。 こちらの落ち度はないが、時間もない中での交渉とこちらの主張は受け入れられなかったのは残念。 調査をお願いしたい。
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

WU

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
コンシェルジュの方々にも良くしていただきました。 朝食バイキングが最高でした。 アメニティがもう少し充実していればもっと良いです。
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Victor

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just the breakfast quality is a bit not as good as before, the bread
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jason Burnett le 31 déc. 2019
Dear guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am pleased to know that you enjoyed your accommodations and the service provided by our team. I really appreciate your valuable feedback which will help the hotel keep improving. We hope to have the privilege of welcoming you back again soon! Best Regards Jason Burnett General Manager