Avis sur InterContinental Shanghai Expo, an IHG Hotel
InterContinental Shanghai Expo, an IHG Hotel
1188 Xueye Road, Shanghai, Shanghai
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
27 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Réponse de Marketing Communications Department le 30 janv. 2018
Dear Guest,
Thanks a lot for your review of our hotel. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timothy
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice but too remote. No great F&B
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Peiying
Voyage d’affaires
14 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Peiying
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Sou Wa
Voyage d’affaires
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sou Wa
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Wenta
11 mars 2023
Wenta
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 sept. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mixed feelings
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
性价比不高
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Allen
31 mai 2021
Allen
Séjour de 1 nuit en mai 2021
6/10 Satisfaisant
HWANGPYO
5 janv. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HWANGPYO
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Marketing Communications Department le 12 janv. 2021
Dear HWANGPYO,
Thank you so much for your review of our hotel. Looking forward to seeing you again soon.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Marketing Communications Department le 1 févr. 2020
Dear guest, thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you again next time.
10/10 Excellent
choon Seng
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay!
choon Seng
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 9 déc. 2019
Dear choon Seng on,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to your stay with us in the future.
10/10 Excellent
Leonardo
Voyage d’affaires
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonardo
Séjour de 11 nuits en octobre 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 9 déc. 2019
Dear Leonardo,
Thank you so much for your review. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to your next stay with us.
4/10 Médiocre
KelvinC, SINGAPORE
Voyage d’affaires
3 nov. 2019
KelvinC
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 6 nov. 2019
Dear Kelvin,
Thank you for your review of our hotel. We feel sorry that you did not enjoy your stay with us this time. Regarding the breakfast, there should be some system problem. We double checked with the reservation and offered you the breakfast afterwards. Talking of the welcome fruit, we appreciate your feedback. We're glad to tell that we have changed the setup from today onwards.
Thanks again for your review. Looking forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Xia
Voyage d’affaires
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xia
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 4 sept. 2019
Dear Xia,
Thank you so much for your rating. We look forward to welcoming you again soon next time.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
朝ごはんも楽しみ!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Club rooms are great
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 21 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Our club lounge is located on the 26th &27th floor, which boasts of impressive river view & city's skyline.
Looking forward to your next stay with us.
Kind Regards,
4/10 Médiocre
Jae Hyun
20 avr. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, Not recommended
Jae Hyun
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 22 avr. 2019
Dear Jae Hyun, thank you so much for your review of our hotel. We're sorry to hear that your staying experience is not satisfactory. We found in the system that your room is 820. Our engineering team have been working on this problem to have it fixed. Regarding the smoking problem, we are always strictly following the regulation and you can find the "NO SMOKING" signage in the hotel. However, we will enhance our spot check and make sure no smoking in the hotel.
Thanks again for your feedback. Looking forward to have you stay with us again.
8/10 Bien
MEI LEI
19 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MEI LEI
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de 市場傳訊部 le 21 févr. 2019
尊敬的貴賓,非常感謝您的好評和肯定。我們誠摯期待您的下次光臨。
10/10 Excellent
Tabata
Voyage d’affaires
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tabata
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de 市場通信部 le 19 févr. 2019
尊敬するお客様、ご好評に感謝いたします。またお越しになるのを楽しみにしています。
8/10 Bien
Ganesh
12 févr. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Ganesh
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 13 févr. 2019
Dear Ganesh, thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Tin Lun Ano
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
十分滿意的住宿
Tin Lun Ano
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de 市場傳訊部 le 14 févr. 2019
尊敬的Tin Lun,感謝您入住酒店並給予好評。飯店位於世博園區,緊鄰黃浦江,可一覽壯闊的江景,景色宜人。飯店擁有碩大的地下停車場,車位充足,針對所有住店客人免費開放。我們期待您的繼續支持。
10/10 Excellent
Hoi Yan
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
超值
Hoi Yan
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de 市場傳訊部 le 13 févr. 2019
尊敬的Hoi Yan,非常感謝您入住酒店並給予好評。飯店位於黃浦江畔,坐擁迷人的黃浦江景,飯店還擁有碩大的花園草坪和別墅,景色宜人,環境舒適。我們非常高興您能喜歡我們的環境,也非常期待您的下次光臨。
8/10 Bien
Sarjeet K Randhawa
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarjeet K Randhawa
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 23 janv. 2019
Dear Sarjeet, thank you so much for your review. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 22 janv. 2019
Dear guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 14 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to see that you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Marketing Communications Department le 11 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us.
Looking forward to seeing you again soon.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Mike
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent experience
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 12 déc. 2018
Dear Mike,
Thank you so much for your review and compilment. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
T, 日本
6 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
T
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de 市場通信部 le 12 déc. 2018
尊敬するお客様、ホテルにご入居ありがとうございます。私たちはあなたの継続的なサポートを期待します!
10/10 Excellent
Frank
26 nov. 2018
Frank
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 28 nov. 2018
Dear Frank,
Thank you so much for your review of our hotel. We are quite happy that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Linh
19 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok stay
Linh
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 24 oct. 2018
Dear Linh,
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
Looking forward to see you again soon next time.
Kind Regards,
8/10 Bien
Rene
11 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rene
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 17 oct. 2018
Dear Rene,
Thank you so much for your review of our hotel. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
ying
25 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice hotel
ying
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 26 sept. 2018
Dear Ying,
Thank you so much for your reviews of our hotel. We look forward to your next stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 26 sept. 2018
Dear distinguished guest,
Thank you for your review of our hotel and we appreciate your feedback regarding our concierge staff. We will give more training to them. Thanks again for your review and hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 26 sept. 2018
Dear guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. Regarding the concierge service, we will pay much more attention to the handling process. We appreciate your comments and will make progress.
Thanks again for your comments, and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Christopher
20 août 2018
Great Hotel. Poor Location.
Christopher
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 21 août 2018
Dear Christopher,
Thank you so much for your review and we're glad to hear that you enjoyed your stay with us. The hotel is located adjacent to the Huangpu River, thus most guest rooms can overlook the fantastic river view. The hotel is 5-min drive to the Metro Line station, The River Mall & Mercedes-Benz Arena, where you can have a lot of dining & entertainment choices. However, you can also choose to dine in one of the restaurants on the opposite side of the hotel, within 2 minutes of walking distance.
Thanks again for your feedback and hope we can welcome you again next time.
10/10 Excellent
KEIICHI
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
きれいなホテル
KEIICHI
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de 市場通信部 le 10 août 2018
尊敬するお客様、ご好評と肯定に感謝します。私たちはあなたの継続的なサポートを期待します!
10/10 Excellent
Sari
3 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sari
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 10 juil. 2018
Dear Sari,
Thank you so much for your review of our hotel. It's great to see that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again soon next time.
Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good view
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 20 juin 2018
Dear Anonymous, thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with fantastic view of the Huangpu River. The hotel is located in the expo area, with 5-mins drive to the Metro line station & The River Mall.
Thanks again for your feedback & look forward to welcoming you again next time.
Kind Regards,
10/10 Excellent
xiaohui
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
xiaohui
Réponse de Marketing Communications Department le 9 mai 2018
Dear xiaohui,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad that you enjoyed your stay with us. Looking forward to your next stay.
10/10 Excellent
Jimmie
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jimmie
Réponse de Marknadsföring le 4 mai 2018
Tack för ditt beröm och bekräftelse. vi ser fram emot ert fortsatta stöd.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 avr. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de 市場傳訊部 le 2 mai 2018
尊敬的客人,非常感謝您入住酒店並給予迴響。很抱歉由於客房入住率高的原因,導致您辦理入住時並沒有拿到理想的房間,我們前臺員工的服務態度也不够友善,對此我們深表歉意。我們誠摯期待您的下次光臨。
6/10 Satisfaisant
Gary
28 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 19 mars 2018
Dear Gary, thank you so much for your review of our hotel. We will try hard to service you better next time.
10/10 Excellent
Chi Wai Billy
16 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good recommendation
Chi Wai Billy
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Marketing Communications Department le 18 janv. 2018
Dear Chi Wai Billy,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you like our hotel & also a big thank to you for your continuous support.
Looking forward to welcoming you again soon.
Kind Regards,
8/10 Bien
Li
13 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Li
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
8/10 Bien
Woei Lian
27 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Woei Lian
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
尊敬的Woei Lian,
感谢您入住酒店并给予入住反馈。酒店位于世博园区,紧邻黄浦江,可一览无敌江景。酒店附近是居民区,附近有超市或小吃,步行仅需5分钟。您可以询问我们的礼宾部同事了解更多的信息。
市场传讯部
10/10 Excellent
Jenny, Charlotte NC
18 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Modern hotel with great views
Jenny
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Jennifer le 26 oct. 2017
Dear Jenny,
Thank you so much for your review of our hotel. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
瓶子, 東京
2 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
コストパーフォーマンスが良いホテル
瓶子
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de マーケティング・コミュニケーション le 4 juil. 2017
親愛なるお客様のご評価をありがとう、そしてお気に入りのホテルに感謝。あなたは無敵リバービューを言うように、ホテルの最も顕著な特徴です。もう一度あなたの訪問を楽しみにしています。
2/10 Horrible
soojin
26 juin 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
절대 비추
soojin
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Jennifer Tang le 4 juil. 2017
친애하는 고객은 호텔에서 숙박 주셔서 감사합니다. 당신의 불쾌한 숙박을 위해, 우리는 죄송합니다. 우리는 당신을 위해 더 나은 서비스를 제공하기 위해 다음의 체류를 기대합니다.