Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Simon, St-Augustin-de-Desmaures
8 août 2023
Simon
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Louis-Philippe
14 juil. 2023
Louis-Philippe
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Stéphane
9 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stéphane
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 3 sept. 2022
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 juin 2021
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2021
Gracias por brindarnos sus comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y le agradecemos que nos informe sobre sus inquietudes.
Lilith
# Team6
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Dale
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dale
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Paul
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
rosa
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
rosa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Tionna
Voyage en famille, Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tionna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Michael
7 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Marius
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marius
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Marius,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Paul
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Paul,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
edwar
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
edwar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hola viajero,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Timothy L
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy L
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Timothy L,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Silvia, Las Vegas
26 avr. 2024
Silvia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Meghan
25 avr. 2024
Meghan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Meghan,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
melanie
23 avr. 2024
melanie
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Mohammad Nashit
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad Nashit
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Mohammad, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
2/10 Horrible
Bipin
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bipin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Bipin, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Demario
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Demario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Demario, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Lani, Seattle
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lani
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Lani, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Kaan
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Kaan, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
scott
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Sonia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Sonia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Yiyuan
14 avr. 2024
Yiyuan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
jared
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
jared
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Atulita
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Atulita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hola Atulita,Gracias por sus comentarios. Su experiencia es importante para nosotros, y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Nathan
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Nathan, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Nathan
12 avr. 2024
Nathan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Nathan, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Silvia, Las Vegas
Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Silvia,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Michael, Seattle
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Michael,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Barcilai
10 avr. 2024
Barcilai
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Beverly
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Victoria
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Sovannary
8 avr. 2024
Sovannary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
stephanie
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Stephanie, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Spec
7 avr. 2024
Spec
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Spec, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Spec
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Spec
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Manuel
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Danny
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jinwen
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jinwen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
theodoro
3 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
theodoro
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Jessica
2 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Jessica,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Sovannary
1 avr. 2024
Sovannary
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kevin
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi KevinWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jared
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jared
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Jared,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Sydney
29 mars 2024
Sydney
Séjour de 1 nuit en mars 2024