Avis sur Quality Hotel Real Aeropuerto Santo Domingo
Quality Hotel Real Aeropuerto Santo Domingo
KM 22 Autopista Las Americas, next to Las Americas Free Zn, Boca Chica, Santo Domingo
Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Thank you, Hervé, for your review!
8/10 Bien
Audrey
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Audrey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Thank you for rating us, Audrey!
10/10 Excellent
Francois
2 mars 2024
Francois
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Thank you for your review, Francois!
10/10 Excellent
Hervé
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hervé
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nathacha Gonzalez le 4 mars 2024
Dear Herve, thank you for your visit and for your comment we are very happy that your stay has been favorable, we hope it will not be long before you visit us again
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nathacha Gonzalez le 29 janv. 2024
Dear Guest, thank you for your visit, I notice your stay was not as pleasant as it should have been and I apologize, at Quality we care that our guests get the best impression and we work hard to achieve it, we hope you give us the opportunity to provide you with a better experience in the future.
8/10 Bien
Julien
22 déc. 2023
Julien
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathacha Gonzalez le 12 janv. 2024
Dear Julien Thank you for your visit and for your comment, it is good to know you have a good time with us, we hope it won't be too long for you to visit us again.
10/10 Excellent
Tony
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Tony
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Katherine R. / Gral. Manager le 10 nov. 2023
Merci beaucoup pour votre avis.
6/10 Satisfaisant
Michel
Voyage en groupe
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Katherine R. / Gral. Manager le 10 nov. 2023
We hope you give us the chance to a better stay in the future.
8/10 Bien
Lucie
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lucie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Katherine R. / General Manager le 8 sept. 2023
Hello Lucie,Thank you for taking the time to offer feedback.
2/10 Horrible
Francis
Voyage en famille
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Katherine R. / General Manager le 8 sept. 2023
Hello Francis,Thank you for taking the time to offer feedback. It is important to us in order to enhance our service.I hope you give us the chance to host you again in the future.
8/10 Bien
Francisco
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Francisco
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Katherine R. / General Manager le 8 sept. 2023
Thank you for your comment. Your feedback is important to us in order to enhance our service.
10/10 Excellent
Lenina Martinez
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lenina Martinez
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Katherine R, General Manager le 19 juil. 2023
Dear Lenina, Thanks a lot for your valuable feedback with us! Regards
6/10 Satisfaisant
gerard
Voyage en couple
5 janv. 2023
gerard
Réponse de Isabel H, General Manager le 5 janv. 2023
Dear Gerard Thanks a lot for your valuable feedback with us! Regards,
10/10 Excellent
Alain
Voyage d’affaires
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Isabel H, General Manager le 18 oct. 2022
Dear Alain Thanks a lot for your valuable feedback with us! Regards,
10/10 Excellent
Alain
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Isabel H, General Manager le 18 août 2022
Dear Alain, Thanks a lot for your valuable feedback with us! Regards,
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Isabel H, Gerente General le 13 août 2022
Estimado David,
Agradecemos sus comentarios, lamentamos que no haya tenido una grata experiencia durante su estadía con nosotros y nos gustaría conocer un poco más de su experiencia en el hotel.
Saludos cordiales,
10/10 Excellent
BRUNO
5 avr. 2022
BRUNO
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Isabel Hernandez, Gerente General le 6 avr. 2022
¡Muchas gracias Bruno por su valoración a nuestros servicios!
Hasta pronto,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Isabel H, Gerente General le 24 janv. 2022
Merci beaucoup pour votre commentaire.
À bientôt
8/10 Bien
Cristophe
Voyage d’affaires
30 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cristophe
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Isabel H, General Manager le 1 déc. 2021
Estimado Cristophe
¡Muchas gracias por su valiosa puntuación, esperamos que vuelva a hospedarse con nosotros en su próxima visita a la ciudad!
Saludos,
10/10 Excellent
Jonathan
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Jonathan
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Isabel H, General Manager le 22 nov. 2021
Dear Jonathan, Thanks for choosing our hotel, we appreciate your feedback! Regards
10/10 Excellent
Alain
2 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Isabel H, Gerente General le 4 oct. 2021
Dear Alain,
Thanks for taking the time to shared this great review about your recent stay with us, it makes us happy to know we have exceeded your expectations!
We hope to host you back anytime soon.
Cordially,
8/10 Bien
DENIS
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DENIS
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Ernesto C. le 8 janv. 2019
Dear DENIS, happy new year! thank you for staying with us during the past holiday season. We hope to see you back in the near future. Regards,
2/10 Horrible
COLETTE
25 juil. 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A éviter
COLETTE
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Ernesto C. le 7 août 2018
Dear COLETTE, please accept our most sincere apologies due to the long wait upon your arrival. Be advised we have reviewed your comments along with the Front Desk Team to avoid further recurrence. Sincerely, Ernesto C.
10/10 Excellent
Manon
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manon
Réponse de Ernesto C. le 10 mai 2018
Dear Manon, we truly appreciate you chose our location as your destination in Santo Domingo. Best regards, Ernesto C.
10/10 Excellent
DR CHAHROKH
19 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DR CHAHROKH
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de Cynthia le 27 nov. 2017
Thank you Dr. Chahrokh for your rating!
8/10 Bien
jules
20 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent emplacement, proche de l'aéroport.
jules
Réponse de Cynthia le 24 mars 2017
Dear Jules, we are glad you had a great rest before continuing your journey in DR. We look forward to welcome you back! Best regards, Ernesto c.
8/10 Bien
Christian
5 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne étape
Christian
Réponse de General Manager le 9 févr. 2017
Dear Christian, thank you for choosing our hotel as your final destination while travelling in the Dominican Republic. We look forward to welcome you back! Rgds, Ernesto C.
8/10 Bien
Vanessa
31 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres Bon hotel. Proche de l aéroport.
Vanessa
Réponse de General Manager le 8 nov. 2016
Dear guest, it is a great reward to receive your comments and most important to have host you as one of our guests. We look forward to welcome you back soon, Ernesto C.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 25 août 2016
Thank you for choosing us as your destination in Santo Domingo! we look forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Ernesto C.
6/10 Satisfaisant
Marie, Princeton
12 juil. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déçu.
Marie
8/10 Bien
michel, france
18 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel sympa proche de l'aéroport
michel
10/10 Excellent
BRUNO
11 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BRUNO
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
parfait pour un transit de l'aéroport
Voyageur vérifié
8/10 Bien
oui, bogota
3 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emplacement exceptionnel
oui
Réponse de Odalis Guzman le 30 août 2014
Dear Guest::
We would like to thank you for taking the time to write us about your stay at our hotel. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
Kind Regards,
Odalis Guzman
General Manager
Quality Hotel Real Aeropuerto Santo Domingo
6/10 Satisfaisant
Philippe, France
28 avr. 2014
Les points forts : Propreté
Hôtel étape
Philippe
Réponse de Odalis Guzman le 3 janv. 2015
Dear Guest::
We would like to thank you for taking the time to write us about your stay at our hotel. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
Kind Regards,
Odalis Guzman
General Manager
Quality Hotel Real Aeropuerto Santo Domingo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de Odalis Guzman le 2 août 2014
Dear Guest:
Thank you for the time taken to write about the experience while visiting our Quality Hotel Real Santo Domingo.
Great knowing that our location was convenient for you.
Hoping to have the opportunity to see you soon.
Cordially,
Odalis Guzman
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel ideal pour famille près de l'aéroport
Voyageur vérifié
Réponse de Odalis Guzman le 2 août 2014
Dear Guest:
We greatly appreciate the taken of your important time to give us your feedback about your stay in our hotel.
Hoping to have the opportunity to see you soon.
Cordially,
Odalis Guzman
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Seb974, Réunion
29 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Transit a Santo Domingo
Seb974
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel très correct ... Normal à ce prix là !
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Christophe, Digne-les-Bains
19 nov. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Quality Inn a Santo Domingo
Christophe
8/10 Bien
Jérôme, Seignosse, France
8 mars 2010
Les points forts : Personnel et service
Quality Inn Santo Domingo : idéal pour être à proximité de l'aéroport
Jérôme
2/10 Horrible
Caroline, Guatemala
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 11 mai 2024
Dear Caroline,Your feedback is an invaluable tool to help us improve the experience of our guests and will guide us as we grow and adapt to meet the changing needs of our visitors. We will take your comment into account to make changes that allow us to provide you with a better experience in the future.
6/10 Satisfaisant
Caroline, Guatemala
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 11 mai 2024
Dear Caroline,We apologize if we were not up to your expectations. We hope you give us the chance to a better stay in the future. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team.We hope you give us the chance to a better stay in the future.
6/10 Satisfaisant
Paula
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerente General le 6 mai 2024
Nos disculpamos si no estuvimos a la altura de sus expectativas, Paula, cada día nos esforzamos por estar a la altura de nuestros clientes.Esperamos poder recibirla pronto nuevamente!
8/10 Bien
CESAR
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CESAR
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gerente General le 30 avr. 2024
Muchas gracias Cesar por su puntuación!
8/10 Bien
Jessica
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Dear Jessica, We apologize if we were not up to your expectations. We hope you give us the chance to a better stay in the future.Warm regards,
4/10 Médiocre
Adonis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adonis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Dear Adonis,Thank you for your review. We apologize if we were not up to your expectations. We hope you give us the chance to a better stay in the future.
10/10 Excellent
Ruth Aurelia
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth Aurelia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gerente General le 27 avr. 2024
Estimada Ruth Amelia, Muchas gracias por sus comentarios, cada día nos esforzamos por estar a la altura de nuestros clientes. Esperamos poder recibirla pronto nuevamente!
10/10 Excellent
Albert, McDonough
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Thank you for your comments, Albert!