Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest., Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
MARIE-JOSEE
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIE-JOSEE
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Jorge
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicole le 23 avr. 2024
Dear Jorge,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicole le 16 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. We apologize we did not meet your expectations. We hope to see you again.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Nancy
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nicole le 16 avr. 2024
Dear Nancy,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. We are glad you had a great stay. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Thalia
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thalia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 11 avr. 2024
Dear Thalia,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Floyd
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Floyd
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nicole le 10 avr. 2024
Dear Floyd,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Colette
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Connie le 9 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us about your stay. We value your feedback and will use it to make improvements where needed. We hope to see you again when your travel bring you back to the Sandusky area.
8/10 Bien
Hernan
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hernan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicole le 14 avr. 2024
Dear Herman,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Lrae
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lrae
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Connie le 9 avr. 2024
Thank you for being our valued guest!
2/10 Horrible
Colton
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colton
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nicole le 7 avr. 2024
Dear Colton,Thank you for your feedback, it is important to us so we can make improvements where necessary.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Elias
2 avr. 2024
Elias
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 23 avr. 2024
Dear Elias,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Cole
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cole
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 2 avr. 2024
Dear Cole,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
David
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 29 mars 2024
Dear David,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Linsay
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linsay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 29 mars 2024
Dear Linsay,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Luis
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Glad we could meet your expectations.
10/10 Excellent
Ms. Michelle, Maple Hts
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ms. Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for being a loyal guest. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
ikyha
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ikyha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 25 mars 2024
Dear Ikyha,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp
8/10 Bien
Heather
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property.
10/10 Excellent
Timothy
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for staying with us , Hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Sara
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 19 mars 2024
Please accept our apologies for not meeting your expectations. we will share this info with our management team to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Ricky
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricky
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 19 mars 2024
Thanks for staying with us, hope to see you again soon!
8/10 Bien
Russell
17 mars 2024
Russell
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 7 avr. 2024
Dear Russell,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 15 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
6/10 Satisfaisant
Melissa A
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Melissa A
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 12 mars 2024
Dear Melissa,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky.
8/10 Bien
Kelli
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelli
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property, hope to see you again if you are ever in our area again!
8/10 Bien
Dave, Lake Milton
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property!
10/10 Excellent
Stephanie
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heather Jackson le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our property. Hope to see you again soon!
8/10 Bien
Brittany
25 févr. 2024
Brittany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 20 mars 2024
Dear Brittany,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
joshua
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joshua
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 26 févr. 2024
Dear Joshua,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 21 févr. 2024
Dear Nicole,Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage en famille
19 févr. 2024
Jeff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 20 févr. 2024
Dear Jeff,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Cassandra
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 14 févr. 2024
Dear Cassandra,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. We appreciate your business. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Kaylen
13 févr. 2024
Kaylen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Shawna
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 9 févr. 2024
Dear Shawna,Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Michael
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 8 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Darcy, Manistique
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darcy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 6 févr. 2024
Dear Darcy,Thank you very much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Ms. Michelle, Maple Hts
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ms. Michelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 30 janv. 2024
Dear Michelle.Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Joe
28 janv. 2024
Joe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 20 mars 2024
Dear Joe,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Lloyd
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lloyd
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 25 janv. 2024
Dear Lloyd,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Brittany
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Brittany,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
4/10 Médiocre
mark
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lack Luster!
mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Mark,Thank you for your feedback. We appreciate you bringing this to our attention so we will address this to our staff meeting to make improvements where necessary. We hope that you will notice the change the next time you stay with us. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky.
8/10 Bien
Kim
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kept clean
Kim
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Kim,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Mindy
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Mindy,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Pavel
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pavel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear PavelThank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Robinson, Cleveland
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robinson
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear Robinson,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Matthew
14 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Timothy
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timothy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 13 janv. 2024
Dear Timothy,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Ashley
12 janv. 2024
Ashley
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 1 févr. 2024
Dear Ashley,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky