Avis
7,4
Bien
7,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 13 mars 2024
Merci d'avoir partagé vos réflexions avec nous, Karyn !C'est formidable de voir que nous vous avons offert une si grande hospitalité. Nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à l'Hôtel Verdanza.
4/10 Médiocre
Catherine
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 13 mars 2024
Catherine, nous apprécions que vous preniez le temps de nous faire part de vos commentaires. C'est merveilleux d'apprendre que vous avez apprécié notre piscine bien entretenue et que vous avez trouvé les membres de notre équipe attentifs et serviables. Nous sommes désolés d'apprendre que certains aspects de l'hôtel n'ont pas répondu à vos attentes. Nous nous efforçons d'offrir de la valeur à nos clients et nous prendrons en compte vos commentaires alors que nous travaillons continuellement à améliorer notre expérience client. Nous espérons vous accueillir à nouveau pour un séjour plus agréable à l'avenir.
8/10 Bien
André
7 févr. 2024
André
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 20 mars 2024
Thanks for the 4/5 rating, Andre!We're happy you had such a lovely stay at Verdanza Hotel! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.
4/10 Médiocre
Jamila
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamila
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Sarai
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Sarai
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Leah Alexis
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah Alexis
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Roberto
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Trevor
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Anna
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anna
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Anna, thank you for your positive review. Verdanza Hotel is indeed conveniently located just a short walk from the beach. We're thrilled you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Courtney, thank you for sharing your experience at Verdanza Hotel. It is wonderful to hear you enjoyed the location near the beach and our pleasant pool area. The team members will be pleased to know they made your stay enjoyable. We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Liz
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Liz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Liz, thank you for your review. Despite the construction during your stay, we hope that other aspects of your visit met your expectations. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Priscilla
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Priscilla, thank you for your feedback. While we're glad to hear you appreciated the lobby and found our front team members friendly, we are sorry to learn that the room size and certain aspects of your stay did not meet your expectations. Your insights are valuable, and we will consider them for future improvements.
8/10 Bien
miguel
22 mai 2024
miguel
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Miguel, thank you for your positive feedback regarding your recent stay at Verdanza Hotel. The team is glad to know you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Josefina
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Josefina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Josefina,Thank you for sharing your feedback. Verdanza Hotel is currently undergoing improvements to enhance the guest experience, and we appreciate your understanding during this period. We're glad that overall, you had a positive stay with us. We hope to welcome you back soon to an even better experience.
10/10 Excellent
Edna
Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Edna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Edna, thank you for your feedback! The team at Verdanza Hotel is thrilled to see you had a pleasant experience. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Xavier
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Xavier, gracias por tu maravillosa reseña. El equipo de Verdanza Hotel está encantado de que haya disfrutado de la conveniente ubicación, la limpieza, el estacionamiento y la proximidad a las opciones gastronómicas y de entretenimiento. ¡Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta pronto!
10/10 Excellent
Margarita
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margarita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Margarita,Thank you for highlighting our convenient location at Verdanza Hotel. We're delighted to hear you enjoyed being close to the beach. We're looking forward to welcoming you back for another great stay!
6/10 Satisfaisant
Leemarie
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Leemarie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Leemarie, thank you for your feedback. It is great to hear that our team members made a positive impression on you. Your comments regarding the room and bathroom have been noted for further consideration. We hope to have another opportunity to serve you in the future.
8/10 Bien
Sebastian
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Sebastian, thank you for sharing your feedback. It's great to hear you enjoyed the location, views, and interactions with our team members. We appreciate your comments and will consider them while looking at ways to improve the guest experience. We look forward to welcoming you back to Verdanza Hotel in the future.
6/10 Satisfaisant
Rafael
18 mai 2024
Rafael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Rafael, thank you for sharing your experience. The information you provided is valuable, and we appreciate your feedback regarding the breakfast and views. Your comments about the noise and the restaurant are noted for future improvements. We hope to have the opportunity to provide a better experience on your next visit.
4/10 Médiocre
Diana
Voyage en groupe, Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Diana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Diana, thank you for sharing your experience. We regret that certain aspects did not meet your expectations. We value your feedback and our team will review the points you mentioned to look for necessary improvements. Safe travels in your future journeys.
10/10 Excellent
Jose A, Meriden
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose A
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Jose, thank you for your kind words. Verdanza Hotel is delighted to hear that you enjoyed the convenient location, clean amenities, and nearby attractions. We're looking forward to welcoming you back for another enjoyable stay.
10/10 Excellent
Edwamel
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwamel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Edwamel,Thank you for your positive feedback! The team at Verdanza Hotel is delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon for another great experience.
10/10 Excellent
Yessica
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yessica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Thank you for the perfect rating, Yessica!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Verdanza Hotel. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
10/10 Excellent
Priscilla
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté
Priscilla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Priscilla, thank you for sharing your experience at Verdanza Hotel. We are delighted to know that your first cruise was enjoyable and that you plan to return. We're looking forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Efren, Cabo Rojo
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Efren
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Efren, thank you for sharing your feedback. The team at Verdanza Hotel is pleased to hear that everything met your expectations. We're looking forward to welcoming you back!
2/10 Horrible
Nicole Lynn
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole Lynn
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Nicole Lynn, our team regrets that your stay coincided with the ongoing improvements. The timing of the activities is carefully determined to minimize disturbance, it is disappointing to hear about your experience. Should you return, we'd appreciate the opportunity to provide a stay more indicative of our usual praise.
10/10 Excellent
cindy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cindy
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Cindy, muchas gracias por tus amables palabras. Estamos encantados de saber que disfrutó de nuestros estándares de higiene, nuestra comida y, sobre todo, de nuestro maravilloso equipo en Verdanza Hotel. Agradecemos su recomendación y esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita.
10/10 Excellent
Petula Stevens
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petula Stevens
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Petula, we're delighted to hear you enjoyed your stay at Verdanza Hotel, particularly our fantastic location and exceptional rooms. It's regrettable, however, to learn about the communication issue you experienced. We deeply value guest feedback as it assists in making necessary improvements. Your next visit will surely reflect our commitment to outstanding service. Looking forward to welcoming you back.
6/10 Satisfaisant
Ernesto D
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ernesto D
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Ernesto, agradecemos tus comentarios. Parece que el precio de nuestro restaurante y bar no cumplió con sus expectativas. Nuestro equipo revisa constantemente nuestras ofertas para garantizar que representen un valor justo. En cuanto a los horarios de nuestro restaurante, están pensados para atender a la mayoría de nuestros clientes, aunque entendemos que pueden no adaptarse perfectamente a las necesidades de todos. Esperamos tener otra oportunidad de mejorar su experiencia en Verdanza Hotel.
10/10 Excellent
Ramon
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramon
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Ramón, es un placer saber de tu experiencia positiva en el Hotel Verdanza. Nos enorgullecemos de los atentos miembros de nuestro equipo y de nuestras impecables instalaciones. Apreciamos sinceramente sus comentarios y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
6/10 Satisfaisant
aracelis
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
aracelis
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Aracelis, we appreciate you taking the time to share your experience. We're glad to hear our courteous team members left a positive impression on you. However, we regret to hear you found the cleanliness not up to our usual standards and were inconvenienced by the lack of amenities at the pool area and irregular housekeeping service. These concerns will be addressed with our team, and we'll work hard to improve. Your feedback is invaluable to us in ensuring a comfortable and memorable stay for all our guests. We hope to welcome you back in the future under better circumstances.
10/10 Excellent
Auston
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Auston
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Auston, thank you for sharing your feedback. It's great to hear you enjoyed Verdanza Hotel's amenities and service despite some areas being temporarily inaccessible for improvements. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back once enhancements are complete.
10/10 Excellent
Sandra
10 mai 2024
Sandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Sandra, we're thrilled you had an excellent experience at Verdanza Hotel. We appreciate your succinct and positive feedback! We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Thays
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thays
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Thays, Verdanza Hotel is thrilled that you loved your stay! The team looks forward to welcoming you back for another wonderful experience.
10/10 Excellent
NASHONDRIA
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
NASHONDRIA
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Nashondria, it's wonderful to hear that you appreciated the prime location and high-quality service at Verdanza Hotel. Thank you for sharing your experience. We can't wait to welcome you back soon for another fantastic stay.
8/10 Bien
Gabriela
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Gabriela, gracias por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia en Verdanza Hotel. Nos complace saber que disfrutó de la limpieza y la amplitud de su habitación, junto con la asequibilidad y el servicio dedicado de nuestro restaurante. Esperamos que nos visite nuevamente en su próximo viaje.
6/10 Satisfaisant
Brittney
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Brittney
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Brittney, it's regrettable to learn that your expectations were not fully met during your stay. Given your feedback, we take note that there were issues with the room condition and amenities. While we're glad you appreciated the complimentary parking as a VIP guest, we understand that the overall experience left room for improvement. Moreover, your comments about the availability of wash-cloths has been noted. It's feedback like yours that enables us to fine-tune our services to better cater to our guests' needs. We hope for a chance to make your next stay smoother and more enjoyable.
8/10 Bien
Ronald E
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald E
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Ronald, it's fantastic to hear your stay at Verdanza Hotel met your needs, from our convenient location to the spacious car park. We appreciate the kind words about our team members' professionalism and helpfulness. Excited to hear that you enjoyed our unique breakfast offerings as well as the on-site restaurant experience. We hope to continue exceeding your expectations on your future visits.
8/10 Bien
Diego
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Diego, it's wonderful to hear that you greatly enjoyed your stay at Verdanza Hotel. We appreciate you sharing your feedback about the internet connection and we will certainly look for ways to improve this aspect of our service. We're thrilled that despite this, you're looking forward to your next visit. Until then, safe travels!
10/10 Excellent
Tavis
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tavis
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Tavis, it's wonderful to know that your stay at Verdanza Hotel was a terrific experience! Thank you for rating us highly on Expedia. We sincerely hope you'll return soon for another outstanding visit.
2/10 Horrible
Lisa
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Lisa, it's unfortunate to see that your experience did not meet expectations. We are always striving to accommodate our guests to the best of our ability and we regret that we fell short during your visit. Any further feedback on ways we can improve would be invaluable to us. Please don't hesitate to share more about your experience.
8/10 Bien
Vienna Jashleen
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vienna Jashleen
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Vienna, thank you for choosing Verdanza Hotel for your stay and for rating us. We're glad to know that you had a satisfactory stay and we hope to welcome you back in the future for an even better experience.
4/10 Médiocre
Loni
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Loni
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Loni, it's regrettable to hear that your experience didn't meet your expectations. We apologize for issues related to cleanliness and room comfort. Rest assured, our team members strive to keep all areas in good shape and we always use guest feedback like yours for improvements. We're glad you appreciated our prime location near a variety of dining options. We hope for another opportunity to serve you better in future.
8/10 Bien
lendy
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
lendy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Lendy, thank you for your feedback and for choosing the Verdanza Hotel. We're pleased to hear that our proximity to the airport was convenient for you. Your comment regarding the availability of our front desk team members after hours has been noted. We continuously strive to enhance our guest services. We hope to welcome you back soon for an even better experience.
10/10 Excellent
Flavia
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Flavia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Flavia, it's a delight to hear that you found value in your stay at Verdanza Hotel. We constantly aim to improve our guest experiences, so we appreciate your feedback about the aroma in the lobby area. We hope to provide an even more enhanced experience during your next visit.
2/10 Horrible
Beulah
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beulah
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 mai 2024
Beulah, we regret to hear of your somewhat unsatisfactory experience. We understand the importance of cleanliness for a comfortable stay, and it appears we did not meet your expectations in this area. Please know that we greatly value your feedback and will use it to improve for the future. Also, we apologize for any communication issues you've encountered; ensuring our guests are heard and responded to promptly should be a priority. We're disappointed we weren't able to fully resolve things during your stay, but we hope to get the chance to better serve you in the future.
8/10 Bien
Franchesca
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franchesca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Franchesca, muchas gracias por compartir su experiencia en Verdanza Hotel. Nos alegra saber que disfrutó su estancia. Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro.
10/10 Excellent
Johanna
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Johanna, es maravilloso saber que regresarías al Hotel Verdanza. Estamos encantados de escuchar sus experiencias positivas y estamos ansiosos por darle la bienvenida nuevamente.
6/10 Satisfaisant
Mario
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Mario, we appreciate your feedback and we're sorry to hear about your recent experience. We understand the inconvenience that a renovation can cause and we regret any confusion about the availability of the balcony rooms. While we cannot change your experience, we can assure you that we are taking your comments to heart in order to improve our services and communication. Thank you for choosing us, and we hope for an opportunity to welcome you back in the future, offering you an even better stay.