Avis
6,2
6,0/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Martha
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Martha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Priscilla
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ann Christine, Ridgecrest
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann Christine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Ann, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Shawn
2 mai 2024
Shawn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Shawn, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
8/10 Bien
Hector
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Hector
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Hector,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Anastacia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anastacia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Anastacia,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
2/10 Horrible
John
19 avr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Kyra
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Charles
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Charles,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Sandra, Surrey
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Sandra,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
8/10 Bien
WILFREDO
12 avr. 2024
WILFREDO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Kerri R Ann
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerri R Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Kerri,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Wayne
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Wayne, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
SusaN
7 avr. 2024
SusaN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Regina
1 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Regina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Regina, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Ruby
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruby
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Ruby,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kathy
29 mars 2024
Kathy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Glenda
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Nicole
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Maria
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Maria, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Silvia
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Silvia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Giovanni
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanni
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Giovanni,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Elena
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi ElenaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Falamao
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Falamao
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Falamao,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Cody
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cody
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Cody, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Martha
Voyage avec des animaux de compagnie
10 mars 2024
Martha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Martha, Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Lexander
9 mars 2024
Lexander
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Debbie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Debbie, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Mary Andrea
Voyage d’affaires
7 mars 2024
Mary Andrea
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Mary, Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Cesar
6 mars 2024
Cesar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Dale
4 mars 2024
Les points forts : Propreté
Dale
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Dale,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Rosa G
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa G
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Rosa, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Evony
Voyage en groupe
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evony
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Evony,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Brian
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Aaja
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaja
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi AajaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Brandon
14 févr. 2024
Brandon
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Ramon
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
Ramon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Ramon,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Catherine
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Catherine,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Kevin
8 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don’t do it
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Kevin,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Martin
Voyage en famille
6 févr. 2024
Martin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
grant
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
grant
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Nekia
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nekia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
rachelle
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rachelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Marlon
29 janv. 2024
Marlon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Marlon,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Cesar
19 janv. 2024
Cesar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Cesar
14 janv. 2024
Cesar
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Ty
13 janv. 2024
Ty
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6