Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 30 nov. 2023
Dear Saghi, Thank you so much for your lovely word about your stay in our hotel. We are more than happy to read that our team could offer you a wonderful time. Hopefully we can welcome you soon again and until then we wish you only the best! Best regards, Your H-Hotels Team,
8/10 Bien
Caroline
3 oct. 2023
Caroline
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 4 oct. 2023
Liebe Caroline,vielen Dank, dass Sie unser Hyperion in Salzburg besucht und so perfekt bewertet haben. Es ist immer wieder schön zu sehen, dass wir unsere Gäste in allen Belangen zufriedenstellen konnten. Wir freuen uns, wenn Sie eine schöne Zeit bei uns verbracht haben - hoffentlich Wiederholen Sie es irgendwann. Bis zu unserem Wiedersehen, wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en couple
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 19 mai 2023
Dear Pierre, We are delighted about your brilliant rating as it confirms that your abidance at our hotel was pleasant and our conveniences highly appreciated. Please come back soon and let us enable your next stay just as memorable. Warm regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
marie
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
marie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Your team from the H-Hotels le 28 févr. 2023
Dear Marie,We are thankful for your recent stay and delighted about your amazing rating. How lovely to know that your time at our hotel was pleasant and associated with fantastic impressions. We would be more than happy to welcome you back again someday for another wonderful abidance with us.Best regards,Your H-Hotels Team,Thea Neumann - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Barbara, Carrollton
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 13 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for taking part in our survey and for giving us such a good rating for our Hyperion Hotel. It's great to see that everything went well for you. It is always a great pleasure for us when we can give our guests a pleasant time. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon in Salzburg.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Oslem
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oslem
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine großartige Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Xu
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xu
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Satish
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Satish
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
8/10 Bien
Jens
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jens
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 avr. 2024
Lieber Jens, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine großartige Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
ALICIA
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALICIA
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Sara
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for visiting our Hyperion in Salzburg and rating it so perfectly. It is always nice to see that we were able to satisfy our guests in every aspect. We are happy if you have spent a nice time with us - hopefully you will do it again sometime. Until we meet again, we wish you all the best.Your H-Hotels team
8/10 Bien
sanghi
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sanghi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 11 avr. 2024
Dear Guest,Thanks for your review. Nice that we could be your host in our Hyperion Hotel. However, we are still able to expand and therefore thank you for your rating. We look forward to seeing you again in beautiful Salzburg and send best regards,Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Somayeh, Oran Park
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Somayeh
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 7 avr. 2024
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Leticia Eugenia del Socorro
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia Eugenia del Socorro
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 7 avr. 2024
Dear Leticia,Thank you for visiting our Hyperion in Salzburg and rating it so perfectly. It is always nice to see that we were able to satisfy our guests in every aspect. We are happy if you have spent a nice time with us - hopefully you will do it again sometime. Until we meet again, we wish you all the best.Your H-Hotels team
8/10 Bien
Alexandru
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandru
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 10 mars 2024
Lieber Alexandru,vielen Dank, dass Sie unser Hyperion in Salzburg besucht und so perfekt bewertet haben. Es ist immer wieder schön zu sehen, dass wir unsere Gäste in allen Belangen zufriedenstellen konnten. Wir freuen uns, wenn Sie eine schöne Zeit bei uns verbracht haben - hoffentlich Wiederholen Sie es irgendwann. Bis zu unserem Wiedersehen, wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Jibran
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jibran
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking part in our survey and for giving us such a good rating for our Hyperion Hotel. It's great to see that everything went well for you. It is always a great pleasure for us when we can give our guests a pleasant time. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon in Salzburg.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Kristina
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 25 févr. 2024
Liebe Kristina,herzlichen Dank, für die ausgezeichnete Bewertung unseres Hyperion Hotels. Im Namen unseres gesamten Teams bedanke ich mich für die Zeit, die Sie für die Bewertung investiert haben. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in Salzburg hatten. Besuchen Sie uns bald wieder - wir würden uns sehr freuen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Excellent
Patricia
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 8 févr. 2024
Liebe Patricia,herzlichen Dank, für die ausgezeichnete Bewertung unseres Hyperion Hotels. Im Namen unseres gesamten Teams bedanke ich mich für die Zeit, die Sie für die Bewertung investiert haben. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in Salzburg hatten. Besuchen Sie uns bald wieder - wir würden uns sehr freuen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels,
8/10 Bien
Joerg
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joerg
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 5 févr. 2024
Lieber Jörg,vielen Dank, dass Sie unser Hyperion in Salzburg besucht und so perfekt bewertet haben. Es ist immer wieder schön zu sehen, dass wir unsere Gäste in allen Belangen zufriedenstellen konnten. Wir freuen uns, wenn Sie eine schöne Zeit bei uns verbracht haben - hoffentlich Wiederholen Sie es irgendwann. Bis zu unserem Wiedersehen, wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Yun Kyoung
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yun Kyoung
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 5 févr. 2024
Dear Yun,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Eva
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 5 févr. 2024
Liebe Eva, ihre Bewertung ist einfach wunderbar – vielen lieben Dank! Es ist uns sehr wichtig, dass sich unsere Gäste wohl fühlen. Schön, dass wir es geschafft haben, Sie mit unserem freundlichen Personal, unserem guten Service und der Qualität von uns zu begeistern. Ihre lobenden Worte geben wir sehr gerne weiter, denn Ihre Zufriedenheit ist der Verdienst aller Mitarbeiter. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel in Salzburg begrüßen zu dürfen!Ihr Team von den H-Hotels,
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Andrew
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 15 janv. 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to write a review. We are very sorry that your stay was not perfect in all areas. We would like to apologize for the careless cleaning of the room. Of course, this does not meet our standard and we will make our employees aware of this again, have a serious discussion with our housekeeping department and take appropriate measures. We will continue to work on this so that you are completely satisfied next time and keep us in positive memory.Warm regards from Salzburg,Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Jacob
10 janv. 2024
Jacob
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 12 janv. 2024
Lieber Jacob, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine großartige Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Karin
10 janv. 2024
Karin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 12 janv. 2024
Liebe Karin,ihre Bewertung ist einfach wunderbar – vielen lieben Dank! Es ist uns sehr wichtig, dass sich unsere Gäste wohl fühlen. Schön, dass wir es geschafft haben, Sie mit unserem freundlichen Personal, unserem guten Service und der Qualität von uns zu begeistern. Ihre lobenden Worte geben wir sehr gerne weiter, denn Ihre Zufriedenheit ist der Verdienst aller Mitarbeiter. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel in Salzburg begrüßen zu dürfen! Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Excellent
Jose
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Jose,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Jaan
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel with superb service
Jaan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Jaan, thank you very much for your great feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us at the Hyperion Hotel and that you felt completely comfortable with us. We hope you had a pleasant journey home and will visit us again in Salzburg. We are looking forward to seeing you! Your H-Hotels team
8/10 Bien
Enrico
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrico
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Lieber Enrico, vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass wir Ihr Gastgeber in unserem Hyperion Hotel sein durften. Wir hoffen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen im schönen Salzburg, damit wir sie vollkommen von uns überzeugen können. Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Thi
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Lieber Gast,ihre Bewertung ist einfach wunderbar – vielen lieben Dank! Es ist uns sehr wichtig, dass sich unsere Gäste wohl fühlen. Schön, dass wir es geschafft haben, Sie mit unserem freundlichen Personal, unserem guten Service und der Qualität von uns zu begeistern. Ihre lobenden Worte geben wir sehr gerne weiter, denn Ihre Zufriedenheit ist der Verdienst aller Mitarbeiter. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel in Salzburg begrüßen zu dürfen! Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth – Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Jessica,Thank you very much for the excellent rating of our Hyperion Hotel. On behalf of our entire team, I would like to thank you for the time you have invested in the review. We are pleased that you had a pleasant stay in Salzburg. Visit us again soon - we would be very happy.Best regards,Your H-Hotels team,
2/10 Horrible
Peter
Voyage en couple
2 janv. 2024
Peter
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Peter,It is only through you that improvements can be made in our hotels, so we thank you very much for your feedback. It is so, that you book a roomtype and not a bedsize. So we did not know anything about your wish till your check in. We only had Twin Bedrooms free. We are sorry that this was an huge issue for you and your stay. We hope that we will have the opportunity to inspire you again at some point and wish you a nice time until then.With kind regards,Your H-Hotels team
2/10 Horrible
Sasa
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sasa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Guest,It is only through you that improvements can be made in our hotels, so we thank you very much for your feedback. We are sorry that you feel betrayed by us. The thing is, we offered you an upgrade. We told you these costs for the upgrade and you agreed. An upgrade is never a replacement for a booking or a new booking. It is simply an improvement to an existing booking and therefore these costs will be added separately. There are free upgrades depending on the location and situation, but you have been informed of the costs. We're sorry that you thought this would cancel your existing booking and give you a cheaper deal. This is definitely a communication problem of both sides in your case. This could have been avoided if you had spoken to us directly about it. We hope that we will have the opportunity to inspire you again at some point and wish you a nice time until then.With kind regards,Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Gerardo, London
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Gerardo,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 9 janv. 2024
Dear Donald,Thank you for visiting our Hyperion in Salzburg and rating it so perfectly. It is always nice to see that we were able to satisfy our guests in every aspect. We are happy if you have spent a nice time with us - hopefully you will do it again sometime. Until we meet again, we wish you all the best.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Frank
Voyage en couple
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 déc. 2023
Lieber Frank, vielen Dank, dass Sie an unserer Umfrage teilgenommen und diese gute Bewertung für unser Hyperion Hotel abgegeben haben. Es ist sehr schön zu sehen, dass für Sie alles optimal war. Es ist uns immer eine große Freude, wenn wir den Gästen eine angenehme Zeit bereiten können. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns in Salzburg begrüßen zu dürfen.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 déc. 2023
Lieber Michael,herzlichen Dank, für die ausgezeichnete Bewertung unseres Hyperion Hotels. Im Namen unseres gesamten Teams bedanke ich mich für die Zeit, die Sie für die Bewertung investiert haben. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in Salzburg hatten. Besuchen Sie uns bald wieder - wir würden uns sehr freuen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels,
8/10 Bien
Andrew
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 déc. 2023
Dear Andrew,Thank you for visiting our Hyperion in Salzburg and rating it so perfectly. It is always nice to see that we were able to satisfy our guests in every aspect. We are happy if you have spent a nice time with us - hopefully you will do it again sometime. Until we meet again, we wish you all the best.Your H-Hotels team
8/10 Bien
Pam
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 déc. 2023
Dear Pam,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 31 janv. 2024
Dear Guest, thank you very much for your great feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us at the Hyperion Hotel and that you felt completely comfortable with us. We hope you had a pleasant journey home and will visit us again in Salzburg. We are looking forward to seeing you!Your H-Hotels team
8/10 Bien
Haydn West
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HYPERION HOTEL SALZBURG
Haydn West
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Poonam
24 déc. 2023
Poonam
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 15 janv. 2024
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine großartige Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Jason
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Jason,Thank you for taking part in our survey and for giving us such a good rating for our Hyperion Hotel. It's great to see that everything went well for you. It is always a great pleasure for us when we can give our guests a pleasant time. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon in Salzburg.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Lieber Matthew, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine großartige Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Marlon
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Marlon, Thank you for your positive review that you have written for our Hyperion Hotel. We are pleased that you had a nice and pleasant time with us and hope to welcome you again soon in beautiful Salzburg. Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Paul, New York
21 déc. 2023
Paul
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 12 janv. 2024
Dear Paul,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Brett
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Brett,Thank you very much for the excellent rating of our Hyperion Hotel. On behalf of our entire team, I would like to thank you for the time you have invested in the review. We are pleased that you had a pleasant stay in Salzburg. Visit us again soon - we would be very happy.Best regards,Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
meget fint hotel my centralt i Salzburg
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Mark,Thank you for visiting our Hyperion in Salzburg and rating it so perfectly. It is always nice to see that we were able to satisfy our guests in every aspect. We are happy if you have spent a nice time with us - hopefully you will do it again sometime. Until we meet again, we wish you all the best.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Tres
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 26 déc. 2023
Dear Tres,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Peter
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 20 déc. 2023
Lieber Peter, wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung über unser Hotel. Wir freuen uns sehr, dass Sie eine gute Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Salzburg begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Gordon
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay
Gordon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 19 déc. 2023
Dear Gordon, Thank you for your positive review that you have written for our Hyperion Hotel. We are pleased that you had a nice and pleasant time with us and hope to welcome you again soon in beautiful Salzburg. Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Bo
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket fint hotel med några förbättringsområden.
Bo
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 19 déc. 2023
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Salzburg soon!Your H-Hotels team,