Avis
5,8
6,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
2/10 Horrible
janna
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
janna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Loca
13 avr. 2024
Loca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Loca,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Prince-david
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Prince-david
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Traveler,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Sergio, Hillsboro
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Sergio,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
naomi
15 mars 2024
naomi
Séjour de 3 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Larry
3 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Larry,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Taylor
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Taylor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 8 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Sandra
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Sandra, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Sandra
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Sandra, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Shawn
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shawn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Shawn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Lee
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Lee,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
2/10 Horrible
Diana
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointed
Diana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 janv. 2024
Hi Diana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Sandra
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
terry
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
terry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Gustavo
24 déc. 2023
Gustavo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Nichole
23 déc. 2023
Nichole
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
DAVID
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DAVID
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Teresa
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Hi Teresa, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Shawn
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shawn
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Shawn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Rafael
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rafael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Rafael,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Quireea
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Quireea
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Max
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 8 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
April
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Chevrolet
11 oct. 2023
Chevrolet
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Lydia
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
11 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lydia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 oct. 2023
Hi Lydia, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 Bien
Denise
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 oct. 2023
Hi Denise, We appreciate the wonderful rating. Thank you for bringing your concerns to our attention. This will help us to significantly improve our guest experience. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Shawn
9 oct. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Shawn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Margo
5 oct. 2023
Margo
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Marybeth
Voyage en groupe
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marybeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Phillip
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phillip
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Rick, Carnation
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Rick
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
4/10 Médiocre
Courtny
20 sept. 2023
Courtny
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Kristina
19 sept. 2023
Kristina
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Anna
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Réponse de Brand Experience Team le 26 sept. 2023
Hi Anna, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Maricela
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Maricela
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 sept. 2023
Hi Maricela, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 Bien
Braden
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 sept. 2023
Braden
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
JACQUELINE, Garibaldi
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
JACQUELINE
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 sept. 2023
Hi Jacqueline, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Stanley
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stanley
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Daniel
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 sept. 2023
Hi Daniel,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Aaren
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaren
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 sept. 2023
Hi Aaren,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Michael
8 sept. 2023
Michael
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Cinda
7 sept. 2023
Cinda
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Ladan
7 sept. 2023
Ladan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Jeanne
5 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Daniel
Voyage d’affaires
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money.
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Mandy
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mandy
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2023
Hi Mandy,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6