Avis sur NH Collection Salamanca Palacio de Castellanos
NH Collection Salamanca Palacio de Castellanos
Calle San Pablo, 58, Salamanca, Salamanca
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
5 avr. 2024
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Gilles
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilles
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 25 janv. 2024
Dear GillesWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,
2/10 Horrible
ortmans
10 janv. 2024
ortmans
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 12 janv. 2024
DearOrtmansThank you for choosing the NH Collection Palacio de Castellanos during your recent visit to Salamanca. One of our key priorities is to provide the high level of friendly and courteous service and we are truly sorry to learn that your stay with us is not as expected. If you could write more details in your feedback always help us to improve and give to future guest a high quality services.Have a wonderful day
10/10 Excellent
yves
15 sept. 2023
yves
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 16 sept. 2023
Dear Yves,First of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.
8/10 Bien
Dominique
Voyage en couple
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 21 août 2023
Cher Dominique,Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de commenter notre Hôtel et les services rendus. Nous apprécions grandement votre opinion pour le processus d'amélioration continue et comme base pour rendre le séjour de nos clients plus agréable à chaque fois. Nous sommes désolés de savoir que certains aspects n'étaient pas à votre entière satisfaction. Nous espérons vous voir dans un proche avenir et je reste à votre disposition pour tout ce dont vous pourriez avoir besoin. Mes meilleures salutations,
10/10 Excellent
gerardo
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gerardo
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 3 août 2023
Estimado Gerardo,Le damos las gracias por su opinión y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios.Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios.Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel.Reciba un cordial saludo
10/10 Excellent
jerome
26 juil. 2023
jerome
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 28 juil. 2023
Dear Jerome,We can not thank you enough for such an amazing words, we really thank you for invested a few minutes of your precious time in leaving us this amazing review.Our dream here at NH Collection Palacio de Castellanos is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We can not wait to welcome you back soon,Warm regards,
8/10 Bien
DANIEL
25 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
DANIEL
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 26 mai 2023
Cher Daniel,Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de commenter notre Hôtel et les services rendus. Nous apprécions grandement votre opinion pour le processus d'amélioration continue et comme base pour rendre le séjour de nos clients plus agréable à chaque fois. Nous sommes désolés de savoir que certains aspects n'étaient pas à votre entière satisfaction. Nous espérons vous voir dans un proche avenir et je reste à votre disposition pour tout ce dont vous pourriez avoir besoin. Mes meilleures salutations,
8/10 Bien
jacques
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jacques
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 4 mai 2023
Dear Jacques,Thank you for choosing the NH Collection Palacio de Castellanos during your recent visit to Salamanca. One of our key priorities is to provide the high level of friendly and courteous service and we are truly sorry to learn that your stay with us is not as expected. If you could write more details in your feedback always help us to improve and give to future guest a high quality services.Have a wonderful day
10/10 Excellent
Claudy
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudy
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 6 nov. 2023
Dear ClaudyThank you for your recent stay at NH Collection Palacio de Castellanos and your terrific review. These feedbacks will encourage all the team to keep bringing excellence to hospitality.Best regards,
10/10 Excellent
Philippe
14 déc. 2022
Philippe
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 17 déc. 2022
Dear Philippe,First of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.
10/10 Excellent
Paola
26 oct. 2022
Paola
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 27 oct. 2022
Estimada Paola,Le agradezco enormemente el tiempo que ha dedicado en hacernos saber su opinión acerca de su experiencia en el Hotel y la puntuación tan alta que nos ha otorgado.Todo el equipo que formamos NHC Palacio de Castellanos trabajamos con esfuerzo e ilusión para conseguir la satisfacción de nuestros clientes y saber que lo hemos logrado es la motivación perfecta para continuar trabajando en la misma línea. Será un placer volver a recibirle pronto y que siga disfrutando con nosotros.Un cordial saludo,
10/10 Excellent
Bernard
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bernard
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 25 août 2022
Dear Bernard, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
Anne Florence
Voyage en famille
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne Florence
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 25 janv. 2022
Dear Anne,
Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
frederic
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
frederic
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 27 déc. 2021
Cher Frederic,
Nous avons été ravis de vous accueillir au NH Collection Palacio de Castellanos et tenons à vous remercier pour le partage de vos impressions.
Nous sommes honorés de lire que vous passez un agréable moment dans notre hotel et que notre service, details et le petit déjeuner était mémorable.
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca
Bien cordialement
8/10 Bien
Dirk
5 août 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirk
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 10 août 2021
Dear Dirk,
I would like to thank you for sharing your opinion with booking travelers. It is very important for us to know our guests experiences, because all that information helps us to improve the quality of our service It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 août 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 5 août 2021
Cher,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de donner votre avis et d’avoir émis des commentaires sur notre hôtel. Nous prenons note de chacune de vos précieuses remarques et les transmettons au service concerné afin qu’il puisse améliorer la qualité de nos services. Nous espérons vous revoir bientôt dans l’espoir de vous offrir un séjour mémorable et de répondre à toutes vos exigences
Sincères salutations
8/10 Bien
marc
Voyage en famille
8 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marc
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Remedios Madrid - Directora le 14 juil. 2021
Dear Marc,
First and foremost, we would like to take this opportunity to thank you for the trust you have placed in our hotel and for having shared your experience with us. We work hard every day at the NH Collection Palacio de Castellanos Hotel for offering memorable stays for all our guests.We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards
8/10 Bien
Francois
Voyage en famille
11 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Remedios Madrid - Directora le 15 mai 2021
Cher Francois
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires ! Nous avons été ravis de vous accueillir au NHC Palacio de Castellanos et tenons à vous remercier pour le partage de vos impressions.
Nous sommes honorés de lire que vous passez un agréable moment dans notre hôtel
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca. Bien cordialement,
10/10 Excellent
david
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
david
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Remedios Madrid - General Manager le 5 janv. 2021
Cher David,
Nous tenons à vous remercier pour votre gentil commentaire. Nous sommes heureux que votre séjour chez nous ait été mémorable et que l'emplacement de l'hôtel vous ait permis de profiter confortablement de la ville. Nous espérons vous accueillir à nouveau pour une prochaine visite à Salamanque. Sincères salutations,
8/10 Bien
alex
Voyage en famille
19 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alex
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Remedios Madrid - Directora le 20 oct. 2020
Estimado Alex,
Primeramente, quiero agradecerle el haberse tomado unos minutos de su valioso tiempo para compartir en Hoteles.com su experiencia con otros usuarios. Nuestro objetivo es proporcionar experiencias memorables y esperamos que usted disfrutara tanto de nuestro hotel como de la ciudad. Estaremos encantados de volver a recibirle en NHC Palacio de Castellanos en su próxima visita a Salamanca, ya sea por ocio o negocio. Reciba un cordial saludo,
10/10 Excellent
Carla
17 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente localisation et service
Carla
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Remedios Madrid -General Manager le 18 sept. 2020
Dear Carla,
Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Remedios Madrid le 31 août 2020
Estimado usuario,
Primeramente, quiero agradecerle el haberse tomado unos minutos de su valioso tiempo para compartir en Google su experiencia con otros usuarios. También nos sentimos felices de comprobar por su puntuación la gran estancia que disfrutó en nuestro hotel. Estaremos encantados de volver a recibirle en NHC Palacio de Castellanos en su próxima visita a Salamanca, ya sea por ocio o negocio. Reciba un cordial saludo,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Remedios Madrid le 27 juil. 2020
Cher,
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
Nous avons été ravis de vous accueillir au NHC Palacio de Castellanos et tenons à vous remercier pour le partage de vos impressions.
Nous sommes honorés de lire que vous passez un agréable moment dans notre hotel et que notre service, details et situation de l'hôtel était mémorable.
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca.
Bien cordialement
10/10 Excellent
Alexandre
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Remedios Madrid le 6 févr. 2020
Dear Alexandre,
Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
MARIA
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIA
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Remedios Madrid le 7 oct. 2019
Cher Maria,
Nous vous remercions d´avoir partagé votre opinion sur votre séjour á l´hôtel NHC Palacio de Castellanos Nous sommes heureux que votre séjour dans notre hôtel ait été á la haeteur de vos attentes et que vous avez profité de notre fantastique buffet petit-déjeuner.
Sincéres salutations
10/10 Excellent
ALAIN
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout était parfait
ALAIN
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Remedios Madrid le 21 août 2019
Cher Alain,
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
Nous avons été ravis de vous accueillir au NHC Palacio de Castellanos et tenons à vous remercier pour le partage de vos impressions.
Nous sommes honorés de lire que vous passez un agréable moment dans notre hotel et que notre service, details et situation de l'hôtel était mémorable.
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca.
Bien cordialement,
10/10 Excellent
Jean-Claude, St Malo
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ville magnifique
Jean-Claude
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Remedios Madrid le 23 janv. 2019
Cher Jean-Claude,
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
Nous avons été ravis de vous accueillir au NHC Palacio de Castellanos et tenons à vous remercier pour le partage de vos impressions
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca.
Bien cordialement
8/10 Bien
patrick
20 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres propre et tres bien placé . De bon confort .
patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Remedios Madrid le 30 oct. 2018
Cher Patrick,
Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Palacio de Castellanos et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Hotels.com
Nous sommes honorés de lire que vous passez un agréable moment dans notre hotel et que notre service, details et situation de l'hôtel était mémorable.
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca.
Salutations sincéres.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Remedios Madrid le 19 sept. 2018
Cher,
Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Palacio de Castellanos et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Hotels.com
Je vous prie de bien vouloir accepter nos excuses pour les inconvénients rencontrés lors de votre séjour en corcernant le parking
Nous espérons vous recevoir de nouveau pour votre prochain voyage vers Salamanca.
Bien cordialement,
8/10 Bien
Michael
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mark
12 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 13 mai 2024
Dear MarkFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Carlos
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Domingo
21 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Domingo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 25 avr. 2024
Estimado DomingoEn nombre de todo el equipo le agradezco el tiempo que se ha tomado en dejarnos una reseña tan completa y amable. Es una satisfacción para todos conocer que su experiencia con nosotros ha sido fabulosa. En especial que haya disfrutado de la céntrica ubicación. Además del desayuno y la limpieza que le ha dado seguridad y tranquilidad.Esperamos volver a tenerla pronto con nosotros nuevamente,Saludos Cordiales.
8/10 Bien
Veronica
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
audra
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
audra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 8 mars 2024
Dear AudraFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it. I am sure it will be the best motivation for them to continue providing same high level of service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,
8/10 Bien
Valerie
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 29 févr. 2024
Dear ValeriaFirst of all, I would like to thank you for spending some of your valuable time in rating our Hotel and services. We are very glad to know that you have very much enjoyed your stay with us.. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it.We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,
10/10 Excellent
Sergio
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 26 févr. 2024
Estimado SergioLe damos las gracias por su opinión y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios.Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios.Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel.Reciba un cordial saludo
10/10 Excellent
Carl, Lancaster
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 26 févr. 2024
Dear CarlWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,
6/10 Satisfaisant
MARTHA E.
17 févr. 2024
MARTHA E.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 29 avr. 2024
Dear MarthaFirst of all, I would like to thank you for taking time to comment on our Hotel and the services rendered. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,
10/10 Excellent
Howard
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 1 févr. 2024
Dear HowardWe very much appreciate your comments regarding your stay at the NH Collection Palacio de Castellanos.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Excellent
Ana Paula
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ana Paula
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 26 févr. 2024
Dear AnaThank you for your recent stay at NH Collection Palacio de Castellanos and your terrific review. With no doubt the location of the hotel and the beautiful views are our strongest points! Our staff is so happy to see that you mentioned them and point out their great service. These feedbacks will encourage all the team to keep bringing excellence to hospitality.Best regards,
10/10 Excellent
Elaine
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great situation for central Salamanca
Elaine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 26 févr. 2024
Dear ElaineWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards
10/10 Excellent
Ali
Voyage en groupe
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 25 janv. 2024
Dear AliThank you for your recent stay at NH Collection Palacio de Castellanos and your terrific review. With no doubt the location of the hotel and the beautiful views are our strongest points! Our staff is so happy to see that you mentioned them and point out their great service. These feedbacks will encourage all the team to keep bringing excellence to hospitality.Best regards
6/10 Satisfaisant
Martin
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 17 janv. 2024
Estimado MartínMuchas gracias por su valoración y comentario sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Aunque parece que hemos cubierto en parte sus expectativas veo que aún tenemos áreas de mejora y en ello nos esforzaremos. Muchísimas gracias por su ayuda. Saludos cordiales.
10/10 Excellent
Manuel
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 11 janv. 2024
Dear ManuelFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, and the staff have helped to reached it.I am sure it will be the best motivation for his to continue providing same high level of service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Isabel
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabulous
Isabel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 16 janv. 2024
Dear IsabelFirst of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.
10/10 Excellent
sarah, los angeles
4 janv. 2024
sarah
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 16 janv. 2024
Dear SarahWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards
10/10 Excellent
Jeanne Marie
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne Marie
Réponse de Remedios Madrid-General Manager- le 26 févr. 2024
Dear JeanneWe very much appreciate your comments regarding your stay at the NH Collection Palacio de Castellanos.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Excellent
Campos
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Campos
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Remedios Madrid -General Manager- le 25 janv. 2024
We cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,