Avis sur Howard Johnson by Wyndham Sacramento Downtown
Howard Johnson by Wyndham Sacramento Downtown
200 Jibboom St, Sacramento, CA
Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GK le 7 mai 2024
Hello Julien,Thank you for choosing Howard Johnson Sacramento downtown. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit.
8/10 Bien
SEBASTIEN
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEBASTIEN
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Pranesh - GM le 2 oct. 2023
Thank you Sebastien for your time to share the feedback. I am gald to see you happy and look forward to serve you again during your next visit,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Management le 12 nov. 2019
Thank you for the review. We are glad to hear you had a great stay.
4/10 Médiocre
Ming Dong, Sunnyvale
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ming Dong
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GK le 26 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further. As we try ours best to help each and every guest during busy hours.
6/10 Satisfaisant
Cecilia, Sylmar
25 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Cecilia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 25 mai 2024
Hello CeciliaThank you for your time to share the feedback. We are glad that you were happy. We look forward to serving you again
10/10 Excellent
raheem
23 mai 2024
raheem
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 24 mai 2024
Hello Raheem,Thank you for your time to share the feedback.We are glad to see you happy and looking forward to serving you again.
4/10 Médiocre
Ariana
22 mai 2024
Ariana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 24 mai 2024
Thank you for your time to share the feedback.Please help us by sharing your specific concern and be assure we will put efforts to improve further
2/10 Horrible
LaTroya
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaTroya
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Hello LaTroya,Thank you for your time to share the feedback. I am saddened to see you not happy and could see some misunderstanding. We check the room and found everything working good. Share your email and we will snd you the receipt with your early check-In charges.
4/10 Médiocre
Alexsandra
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexsandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 24 mai 2024
Thank you for your time to share the feedback.Please help us by sharing your specific concern and be assure we will put efforts to improve further
4/10 Médiocre
Alfred
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfred
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Hello Alfred,Thank you for your time to share the feedback and kind words for our staff efforts. We look forward to serve you again
2/10 Horrible
Sheila
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Hello Sheila,I am saddened to see you not happy. We have taken care of each concern on priority. We demonstrated you that everything in room work nicely. Be assure we are taking extra attentions for future
2/10 Horrible
Elise
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Hello Elise,Thank you for sharing your feedback. We encourage our guests to share their concerns while being in house and we assure to fix the same on priority
2/10 Horrible
Jessica
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 21 mai 2024
Hello Jessica,I am saddened to see you not happy. We request and encourage our guests to share concerns during staying here with the duty manager. We assure to fix the concerns for making our guest comfortable.
6/10 Satisfaisant
Kaitlin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Kaitlin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 21 mai 2024
Thank You for your time to share the feedback. It helps us improving further
10/10 Excellent
Rosetta
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosetta
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Hello Rosetta,Thank you for sharing your feedback. Positivity encourages everyone to do even better. We look forward to serving you again during your next visit
2/10 Horrible
Lauren
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 mai 2024
Lauren
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Hello Lauren,We are saddened to see you not happy even without using the room. We encourage our guests to inform any in house concern with front desk or duty manager and be assure we fix the same immediately
6/10 Satisfaisant
Gaurav
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Gaurav
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 21 mai 2024
Hello Gaurav,Thank you for your time to share the feedback. It helps us improving further.
2/10 Horrible
Greg
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Hello Greg,I am saddened to see you not happy in spite the fact we go extra mile to fulfill your needs. We found the room in good condition. Thank you for confirming you received your refunds.
8/10 Bien
Donna
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 24 mai 2024
Hello Donna,Thank you for your time to share the feedback.We are glad to see you happy and looking forward to serving you again.
2/10 Horrible
Yza
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yza
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
Hello We are saddened to see this misunderstanding. We offered the room but as i was made understand that you didn't wanted to stay, so we made refund to Expedia.
4/10 Médiocre
Sydney
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sydney
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further
6/10 Satisfaisant
Justin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further
4/10 Médiocre
Nick
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further
4/10 Médiocre
Aaliyah
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaliyah
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further
2/10 Horrible
Lahana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lahana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 16 mai 2024
We are saddened to know that you were not happy. Thank you for sharing your feedback. This helps us improving further
10/10 Excellent
Amrita
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amrita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GK le 12 mai 2024
Hello Amrita, Thank you for choosing Howard Johnson Sacramento downtown. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit.
4/10 Médiocre
John
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GK le 12 mai 2024
Hello John, We are saddened to see you were not happy with your stay. Be assure your feedback helps improve our work.
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GK le 11 mai 2024
Hello John, Thank you for your feedback. It helps us improving further. We have on site security always available to safety of our guest.
8/10 Bien
Lou
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lou
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GK le 11 mai 2024
Hello Lou, Thank you for your feedback. It helps us improving further.
10/10 Excellent
Isoa
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isoa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 9 mai 2024
Hello IsoaThank you for sharing your feedback. Positive feedback motivates the whole team. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit
6/10 Satisfaisant
Lynn
7 mai 2024
Lynn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GK le 7 mai 2024
Hello Lynn, Thank you for your feedback. It helps us improving further
4/10 Médiocre
Reginald L Drakeford
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reginald L Drakeford
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 6 mai 2024
Hello Reginald, We are saddened to see you were not happy with your stay. Be assure your feedback helps improve our work
2/10 Horrible
Peter, San Marcos
Voyage d’affaires
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 6 mai 2024
Hello Peter, We are saddened to see you were not happy with your stay. Be assure your feedback helps improve our work
10/10 Excellent
Stephanie
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 4 mai 2024
Hello Srephanie,Thank you for choosing Howard Johnson Sacramento downtown. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit
2/10 Horrible
Rebeca
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebeca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Thank you for your feedback. It helps us improving further
8/10 Bien
Donna Faith
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna Faith
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GK le 7 mai 2024
Hello Donna Faith,Thank you for choosing Howard Johnson Sacramento downtown. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit.
10/10 Excellent
Jose, Lawrenceville
2 mai 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 2 mai 2024
Hello Jose,Thank you for your feedback. We are glad to see you happy and look forward to serving you again
6/10 Satisfaisant
Ismael Caballero
2 mai 2024
Ismael Caballero
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Hello Ismael,Thank you for your feedback. It helps us improving further
2/10 Horrible
Michaele
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michaele
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Hello Michael for sharing your feedback.30 is early check In fee and we accept both cash or CC.
4/10 Médiocre
Dante
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dante
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Hello DanteThank you for your time to share the feedback. We are saddened to see you not happy and striving more to make you next visit more smiling
2/10 Horrible
Manuel Silva
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel Silva
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Hello Manual,We are saddened to see you not happy. Be assure that your feedback is important to get us improve further.
2/10 Horrible
Wai
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wai
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Hello Wai,We are saddened to see you not happy. You have been charged only for your stay. You have requested for late departure with additional pay of 30, so it was charged. No other charges. We checked the door and it is working good.
10/10 Excellent
Todd
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 26 avr. 2024
Hello Todd,Thank you for choosing Howard Johnson at Sacramento downtown. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit
8/10 Bien
Charlene
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 25 avr. 2024
Thank you for choosing Howard Johnson at Sacramento downtown. We appreciate your time to share the feedback as it helps us improving further and positive comment give motivation to all team. We look forward to serving you again.
2/10 Horrible
Dillon
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Dillon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 25 avr. 2024
Thank you for choosing Howard Johnson at Sacramento downtown. We appreciate your time to share the feedback as it helps us improving further. We look forward to serving you again.
8/10 Bien
Arturo
23 avr. 2024
Arturo
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Hello Arturo,Thank you for sharing your feedback.We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit
4/10 Médiocre
Chad
22 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 22 avr. 2024
Thank you Chad for your time to share the feedback. I are saddened to see you not happy with the city situation about homeless population. We are putting every possible efforts to take help from city to address the same.
8/10 Bien
Corey
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 22 avr. 2024
Hello Corey,Thank you for choosing Howard Johnson and your time to share the feedback. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit.
10/10 Excellent
Erik
22 avr. 2024
Erik
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GK le 12 mai 2024
Hello Erik, Thank you for your time to share your feedback. We are glad to see you happy and look forward to serving you again during your next visit
6/10 Satisfaisant
Patricia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 22 avr. 2024
Hello Patricia,Thank you for sharing your feedback. Please help us to understand what made you recognize about homeless people? Be assure we have no safety issue at property. All rooms are standard size. Your feedback helps us improving further