Avis sur Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central
Burgemeester Loeffplein 98, 's-Hertogenbosch
Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
7 juil. 2023
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Annemieke Front Office le 11 juil. 2023
Beste Jean,Super een 10! Fijn dat u heeft genoten bij ons!Wij verwelkomen u graag weer bij ons.Met vriendelijke groet,Annemieke Front Office
10/10 Excellent
Eric
Voyage en famille
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Team Hotel Central le 1 mars 2023
Dear Eric,Thank you for your great reviewscore!And thank you for the tip.We are looking forward to welcome you again!
10/10 Excellent
STEPHANE
23 sept. 2022
STEPHANE
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Office le 27 sept. 2022
Beste Stephane,Hartelijk dank voor je review!Graag verwelkomen we je weer in de nabije toekomst!Team Hotel Central
8/10 Bien
Phedra
Voyage d’affaires
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel !
Phedra
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
lionel
23 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lionel
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Bruno
6 oct. 2019
Bruno
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Bruno
3 oct. 2019
Bruno
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Ellen le 21 déc. 2018
Thank your for your kind review! We are happy to read that the bed was simply wonderfull!
We look forward to welcome you again. Kind regards Ellen
10/10 Excellent
Thierry
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pleinement satisfait
Thierry
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Ellen le 23 oct. 2018
Dear Thierry,
Thank you for your kind review! We do our utmost to satisfy our guests, we can also help with parking your car at your next visit. We look forward to welcome you again. Kind regards, Ellen
10/10 Excellent
Johana
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait 👍
Johana
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Els le 31 juil. 2018
Dear Johana, thank you for being our guest and we are happy to see that you have rewarded your stay with a big 5! We look forward to welcome you again in Hotel Central. Kind regards, Els
10/10 Excellent
Claude
16 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Authentique.
Claude
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Ellen le 19 mars 2018
Dear Claude, Our hotel is since 1905 in the Rademaker Family and now runned by the 4th generation. We do our utmost to combine the good things from the past with contempary business. We look forward to welcome you again. Kind regards, Ellen
2/10 Horrible
Thierry
23 oct. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
PMR problème important
Thierry
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
annie
18 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
annie
8/10 Bien
Bertrand et Claire
14 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour réussi
Bertrand et Claire
8/10 Bien
jean claude, paris
13 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean claude
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon sejour
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Martine, Paris
31 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable et très bien situé
Martine
10/10 Excellent
Francine
31 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francine
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
À conseiller en été
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Camille
31 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Camille
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 déc. 2012
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Garcia
5 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En plein coeur de la ville où tout ce fait à pieds
Garcia
8/10 Bien
Bente
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bente
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Coert
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 19 mai 2024
Beste Coert,Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat het gehorig was op de gang. Mocht je in de toekomst terugkomen, dan kunnen we je een rustigere kamer aanbieden. Als er tijdens je verblijf iets niet naar wens is, laat het ons dan alsjeblieft direct weten bij de receptie. We hopen je toch nog eens te mogen verwelkomen.Groeten, Annemieke
10/10 Excellent
Chantalle
Voyage en famille
10 mai 2024
Chantalle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 13 mai 2024
Beste Chantalle, wat leuk om te horen dat je verblijf bij ons zo goed is bevallen! We zijn blij dat je genoten hebt van de nette en schone kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en comfortabel bed. Het is inderdaad fijn dat je auto in de garage kan laten staan na het uitchecken (tegen gereduceert tarief). Bedankt voor je positieve feedback en hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen. Groeten, Annemieke
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 13 mai 2024
Hello Ronald, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed our central location and that our staff made your stay even better. Your feedback means a lot to us. Looking forward to welcoming you back soon! Annemieke
10/10 Excellent
Erwin
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erwin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 24 avr. 2024
Beste Erwin, wat leuk om te horen dat je ons hotel in hartje 's-Hertogenbosch fijn vond! We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Als je in de toekomst nog een bezoek aan de stad plant, helpen we je graag weer. Tot ziens! Annemieke
10/10 Excellent
Jaroslav
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaroslav
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 24 avr. 2024
Hallo Jaroslav, Vielen Dank für dein Feedback! Es freut uns zu hören, dass alles in Ordnung war und du gerne wiederkommen möchtest. Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Besuch! Herzliche Grüße, Annemieke
10/10 Excellent
Jenni, Anaheim
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenni
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 3 avr. 2024
Dear Jenni! Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you've had a wonderful experience each time you've stayed with us. Our team is always here to assist you with a smile and make sure you have everything you need. Clean rooms and well-stocked toiletries are our priority for a comfortable stay. We can't wait to welcome you back on your next visit to Den Bosch! Annemieke
8/10 Bien
Willem
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Willem
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 3 avr. 2024
Beste Willem, bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een goed verblijf hebt gehad bij ons. Als je in de toekomst nog vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen bij Golden Tulip Hotel Central. Groeten, Annemieke
10/10 Excellent
Theo
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Beste Theo! Bedankt voor je geweldige review! Het is geweldig om te horen dat je een warm welkom hebt gehad en dat je kon genieten van een lekker kopje koffie voor het ontbijt. We begrijpen dat de matrassen misschien iets te zacht waren voor jouw smaak, aangezien je gewend bent aan hardere matrassen. Bij een volgende keer geeft u het gelijk aan bij het inchecken. Wij hebben namelijk toppers en die kunnen we er ook afhalen waardoor het minder zacht zal aanvoelen. Maar over het algemeen zijn we blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. We hopen je snel weer te verwelkomen! Groeten, Annemieke
6/10 Satisfaisant
margreet
Voyage en groupe
25 févr. 2024
margreet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Beste Margreet! Bedankt voor je feedback over je verblijf bij ons in GOLDEN TULIP HOTEL CENTRAL. We vinden het jammer om te horen dat de kamer en badkamer niet aan je verwachtingen voldeden. We hebben verschillende kamertypes, dus voor je volgende bezoek kunnen we je adviseren om een grotere kamer te boeken. We hebben je opmerking over het bed genoteerd en zullen dit meenemen in onze overwegingen. We waarderen je vriendelijke woorden over ons personeel. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Groeten, Annemieke.
8/10 Bien
Rein
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rein
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Beste Rein,Bedankt voor de goede reviewscore. Graag tot de volgende keer!
10/10 Excellent
Pernilla
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this hotel
Pernilla
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Dear Pernilla! Thanks for your awesome review of Golden Tulip Hotel Central! We're happy to hear that you loved your stay with us. Our comfy beds and high-quality linen are indeed designed to give you a good night's sleep. And we're glad you enjoyed our delicious breakfast to start your day off right. We can't wait to welcome you back next year for another fantastic experience. Best regards, Annemieke
10/10 Excellent
Augustinus
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Augustinus
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Beste Augustinus,Een 10! Hartelijk dank hiervoor!
10/10 Excellent
Kamlesh
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kamlesh
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kamlesh
21 janv. 2024
Kamlesh
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Beste Kamlesh,wat een mooie reviewscore! we verwelkomen je graag weer in de toekomst!
10/10 Excellent
Miet
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miet
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Annemieke Front Office le 29 févr. 2024
Hartelijk dank voor de super mooie reviewscore!Graag tot ziens!
10/10 Excellent
Roland
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roland
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Cornelis Johanna Martinus
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ik vond het geweldig
Cornelis Johanna Martinus
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jolanda
Voyage en groupe
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Aziza Kakosso
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended
Aziza Kakosso
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Ingrid
Voyage en groupe
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Henrik
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Henrik
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
H. de
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
H. de
Séjour de 1 nuit en décembre 2023