Extérieur

Avis sur Best Western Plus Rumford Falls

2.5 out of 5
Best Western Plus Rumford Falls
50 Prospect Ave, Rumford, ME

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 89 avis sur 130." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 30 avis sur 130." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 130." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 130." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 130." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Francois

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel rien de negatif
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 oct. 2023
Thanks for your kind response

8/10 Bien

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was fine . Staff was great . Breakfast was good. The only thing is the noisy AC Fan.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 24 juil. 2023
Thank you for your kind words Please accept our apologies on your noisy fan and our Maint staff is addressing it right away

10/10 Excellent

Nicholas

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly and hotel was clean. We planned on using the pool in the morning but it was closed. The falls are right across the street. We walked across the bridge for dinner.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Chihana

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Pamela

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

eric

Les points forts : Équipements
Freshly updated and friendly staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Steven, Princeton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. We were in the area for a four-day ski trip and the BW was perfect for that.
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conveniently located, clean and quiet. Kids appreciate the pool.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderfully convenient and comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean ,convenient , economical, good breakfast , newer building,great bathrooms,very nice staff!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Ronald

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shiny brand new facility with a great breakfast included.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Sebastian

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 9 févr. 2024
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 Excellent

Dana

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Dana

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Andrew, Kirkland

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

suelen

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
The wonderful staff, extremely friendly and accommodating
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay
This hotel has the friendliest staff of any I have ever stayed in! Everything was clean and easily accessed. The kids loved the salt water pool.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Cathy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean place
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Scotty

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Bianca le 13 déc. 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us.We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests.If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 Excellent

Trudy

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 20 nov. 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

John

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Gary

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Gordon

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 20 nov. 2023
Thank you for your kind response

2/10 Horrible

Marie Elena

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nicole le 2 nov. 2023
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 Excellent

Charles

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best night's sleep in days
Went up there to visit a long-time friend of mine and spent the night at the Best Western plus.... the service was excellent and courteous, the room was spacious and very clean, the beds were very comfortable and well Made.....
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 22 oct. 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Neril jr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 20 nov. 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Marlene

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 22 oct. 2023
Thank you for your kind respone

8/10 Bien

JEFFREY, Aguadilla

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and as expected.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 14 oct. 2023
Thank you for your kind response Jeff

10/10 Excellent

Tim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 12 oct. 2023
Tim Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Kristian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 12 oct. 2023
Kristian Thank you for your kind response

8/10 Bien

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a very pretty hotel wi to comfy beds. I slept well.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 12 oct. 2023
DeborahThank you for your kind response

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 12 oct. 2023
JoeThank you for your kind response

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
When we arrived the gentleman at the front desk was nice and pleasant. Entering the room it was clean and nice. The only thing was the fold out couch did not have sheets. That was a quick fix from the front desk. Breakfast was so so fruit was old and the eggs were runny
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 oct. 2023
Thank you for your kind response and apologize for your less than satisfactory observations

10/10 Excellent

Jason

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walking distance to wedding venue!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 18 sept. 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

David L

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 oct. 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Scott

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Very nice
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 29 août 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
well located
My stay was great. Relatively speaking affordable for what you get.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 20 août 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Chuck

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bh
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 20 août 2023
Thank you for your kind response

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 10 août 2023
Mark Thank you for your kind response

2/10 Horrible

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Got married a few weeks ago and stayed at this hotel and had the WORST experience I have ever had at a hotel. I booked 2 night stay in a suite for myself and my bridesmaids and a one night stay in a suite for my groomsmen. After the first night they tried kicking me out of the hotel room WHILE GETTING READY FOR MY WEDDING. The manager was absolutely AWFUL zero communication amongst the staff. Super unprofessional would not stay here again.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 août 2023
Michael First off ,Congratulations on your wedding and you were absolutely correct . We handled your stay completely unprofessional and in total disregard for you special day and I cannot apologize enough .The cause and reason would be far too difficult to explain but it was a situation that could have and should have been handled more appropriately than what it was Please accept my sincerest apologies and congratulations once again And good luck to you

6/10 Satisfaisant

Irvin

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 août 2023
Thank you for your kind remarks

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 9 août 2023
Thank you for your kinmd remarks

10/10 Excellent

Manuela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff was very friendly and helpful. Hotel is new and well kept. Great location for seeing the falls.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 18 sept. 2023
Thank you for your kind response

8/10 Bien

Bennaceur

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 6 août 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 6 août 2023
Thank you for your kind response

10/10 Excellent

Bartlett

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet, clean, decent breakfast. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 28 juil. 2023
Thank you for your kind words

10/10 Excellent

Liam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean, spacious modern facility. Great breakfast set up. Zero complaints.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 24 juil. 2023
Thank you for your kind words

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bill Brown - Manager le 25 juil. 2023
Im so sorry you had a bad experience with us . I would like to know more about where we failed you in our service standards and see what I can do about correcting our actions for you and future guests Again my apologies and kindly reach out to me when you can