Avis sur AmericInn by Wyndham Ladysmith
AmericInn by Wyndham Ladysmith
800 College Ave W, Ladysmith, WI
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Betty
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Little stay
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Rene
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
8/10 Bien
Brian
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Brian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Meg
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Meg
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your feedback. We are in the process of getting a new HVAC system installed in our pool area and this requires that the boiler system that controls the water temperature and the room temperature be shut down. It's a big undertaking and there was the delay in finding someone who was able to complete it. We have posted notice that our pool is down for repair. As the manager I have not told anyone that there would be any refunds issued, but we did lower our rates for the time being as the pool is down. We apologize for any inconvenience and are working diligently to get it back up and going.
8/10 Bien
Frances, Livonia
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Frances
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your feedback. We recently went through a remodel and the sofas were replaced in the fall of 2022.
8/10 Bien
Ted
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ted
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Daryl
Voyage en famille
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Daryl
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
THOMAS
Voyage en couple
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. There are some cell phone providers that do not have service in our area. Our phones allow guests to make local calls by dialing 9. Our front desk staff is available to help those who need it at any time. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Shawn
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Shawn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We are currently working on getting a new HVAC system installed and it has been quite the undertaking in both finding someone to do the project and getting all of the pieces needed for the overhaul. During the time that you were staying is when we were switching over our TV providers due to issues and now have a new system with a different provider.
10/10 Excellent
MITCHEL
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MITCHEL
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Dan
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Brian
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Jennifer
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Annette
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Annette
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Denise
Voyage en famille
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denise
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Amy
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Misti
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Misti
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 25 sept. 2023
We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. Normal wear and rare does happen and when issues arise we are replacing items. We did offer to switch your room but you refused to move and said you would be fine for the night. After telling us in the morning that the tub would not drain we looked at it after you checked out. There is a tub stopper in all of the bath tubs and guests need to make sure the stopper is not engaged unless they want it. With a push of the stopper the water drained and we ran the water for several minutes without an issue. We were sorry we were not able to help you with wanting one of the comforters and hope you were able to find something similar. Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 25 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. Unfortunately with two train tracks running through the middle of town it is hard to avoid the trains anywhere you stay at in town.
6/10 Satisfaisant
Lawrence
Voyage en couple
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Lawrence
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 25 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again.
4/10 Médiocre
mary
11 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
mary
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope if there was something we can do to improve our guests' stay that you would let us know so we can make changes to better serve our guest.
10/10 Excellent
Jim
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jim
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en groupe
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We are always looking for ways we can improve. Our front desk staff is available 24/7. Due to staffing shortages, front desk staff are often helping out cleaning rooms or folding laundry in the laundry room behind the counter. By utilizing the phone system to contact the staff, we are able to make sure other tasks are getting completed to better serve our guests.
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We will look at the water temperature. We do not have an elevator and recommend that guests request the first floor if they cannot do stairs.
8/10 Bien
Roger
Voyage d’affaires, Voyage en couple
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review.
8/10 Bien
Brian
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review. We are waiting on more pieces of furniture to arrive to complete the room. We have new bedding and we are planning to order a different type in the future.
10/10 Excellent
Kelly
14 août 2023
Kelly
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review.
10/10 Excellent
Jack
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jack
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review.
10/10 Excellent
Bonnie
Voyage en groupe
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonnie
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Scott, Williamsville
Voyage en couple
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
4/10 Médiocre
Cris
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cris
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your honest feedback. The mattresses have recently been replaced. We offer a variety of breakfast items including bananas. We will take your feedback and use it to find ways to improve our procedures.
10/10 Excellent
Beth
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay.
Beth
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. The parking lot repair is on our list of improvements that will be happening shortly. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
We apologize for the inconvenience. We have been having issues with our system lately and are working with the appropriate channels to get it fixed. Please know that our goal is to provide an easy, effective, and efficient check in process. We will continue to work on making that process just that. Thank you for your honest feedback.
10/10 Excellent
Scott
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Scott
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Donna, Atlanta
24 juil. 2023
Donna
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review.
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
We are sorry your experience with us was not up to the standards we aim for. As with many businesses right now we are short staffed and our staff has multiple roles, but our staff is always a phone call away. We have a phone set up at the front desk to do this. We apologize for the inconvenience, we hope to be fully staffed soon.
10/10 Excellent
KIM
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KIM
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Peter and Gwen
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Peter and Gwen
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Cynthia
17 juil. 2023
Cynthia
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 sept. 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We appreciate you taking the time to write a review.
8/10 Bien
Kelly
Voyage d’affaires
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We encourage guests to request a first floor room, if we know in advance we can make accommodations. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Rosemary
11 juil. 2023
Rosemary
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope the upgrades we continue to make to our property are ones that are guests can enjoy for years to come. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Charlene
30 juin 2023
Charlene
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Denise
Voyage d’affaires
26 juin 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Need Pop & Vending machine
Denise
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management le 28 juin 2023
Thank you for your honest feedback and your business. We do not have elevators and try our best to accommodate guest request when they need the first floor. While it is an older building with no elevator, we are recently remodeled and continuously making upgrades to provide the best service we can for our guest. We do have a soda machine at the end of the first floor next to the ice machine and laundry services. We are glad you enjoyed the comfy beds. Thank you for taking the time to leave a review.
10/10 Excellent
Casey
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 28 juin 2023
Thank you for honest feedback and your business. We greatly appreciate you taking the time to write a review. It's nice to hear from our guests that they are appreciating all of the improvements we have been making at the property. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Jeff
20 juin 2023
Jeff
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management le 5 août 2023
Thank you for your business and your honest feedback. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Kerstin
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kerstin
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management le 28 juin 2023
Thank you for honest feedback and your business. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Mark, Crystal Lake
Voyage en couple
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 28 juin 2023
Thank you for honest feedback and your business. We greatly appreciate you taking the time to write a review. It's nice to hear from our guests that they are appreciating all of the improvements we have been making at the property. We are in the process of installing all of our new shower heads this week and the property will have all new shower heads in the next few weeks. We hope to see you again in the future.