Avis sur Studio 6 Mccarran, NV - Sparks - Tahoe - Reno Industrial Center
Studio 6 Mccarran, NV - Sparks - Tahoe - Reno Industrial Center
795 USA Parkway, McCarran, Sparks, NV
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Carol
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Carol,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Tasha
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Tasha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Tasha,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Tracey
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Tracey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Javier
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Javier,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Linda
Voyage en groupe
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Linda,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Michael
23 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Michael, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Hope
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hope
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Hope,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
8/10 Bien
Lori
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi LoriThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Steve, Chandler
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Steve,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Cameron
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Cameron,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Laury
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Laury
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Laury, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Lori
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Eugene
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
2 avr. 2024
Eugene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hi Eugene, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Sharon, Lake Elsinore
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Sharon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly GM le 22 mars 2024
Hi Sharon. Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.
6/10 Satisfaisant
Timothy
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Timothy,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kim
13 mars 2024
Kim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Bianca
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Bianca, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hola Martin,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
Perla
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perla
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mars 2024
Hi Perla,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Zhane
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhane
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Xopher
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Steve
Voyage d’affaires
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Richard, adin
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Richard,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Niya, Flagstaff
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Niya
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6
10/10 Excellent
charmaine
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and quiet
charmaine
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Thanks for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon!Cameron A. #Team6
8/10 Bien
Charles
Voyage en famille, Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Charles,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 Excellent
Steve
Voyage d’affaires
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Steve,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6
10/10 Excellent
Steve
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Hannah
20 nov. 2023
Hannah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Derrick
10 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Derrick,We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
jose
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Brenda
29 oct. 2023
Brenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Meredith
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meredith
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Paula
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paula
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi Paula,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Lilith #Team6
8/10 Bien
Michelle
9 oct. 2023
Michelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth
4 oct. 2023
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Thomas
30 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Thomas,Thank you for the excellent rating! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
christina
Voyage en couple
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christina
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Christina,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Micheal
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Micheal
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Gavin
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Gavin
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Gavin, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Becca
Voyage en groupe
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Becca
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Becca,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
24 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Elizabeth,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Devine
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Devine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Ray
24 sept. 2023
Ray
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Bruce
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Bruce, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Debra
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Big rip-off
Debra
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Tiffany
22 sept. 2023
Tiffany
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
William
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi William, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6