Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Cesar
13 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Cesar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Cesar,We would like to apologize of your experience. We understand that you intended to book an Oceanfront room when you instead booked a different room type. While the Oceanfront rooms were sold out for your first evening, fortunately we were able to accommodate you on your second evening by upgrading you to an Oceanfront room. We are sorry you were still not satisfied with your stay.Thank you for your review and thank you for staying with us,
8/10 Bien
Shari
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shari
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Shari,Thank you for your review and thank you for staying with us.We hope to see you again soon,
6/10 Satisfaisant
Ashton Brooke
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Ashton Brooke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Ashton,Thank you for your review.We hope to see you again,
10/10 Excellent
Gina, Las Vegas
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Gina,Thank you for leaving us such a wonderful review.We hope to see you again,
6/10 Satisfaisant
Jack
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Jack
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Helo Jack,Thank you for your review.
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Karen,It is great to hear that you enjoyed our views and location!We hope to see you again,
10/10 Excellent
Haoran
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haoran
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Haoran,Thank you for your review. We will certainly test and improve our Wi-Fi capabilities. Thank you for staying with us,
4/10 Médiocre
Lawrence
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Lawrence,Thank you for your review. We will use your feedback to continue improving our accommodations. Thank you for staying with us,
10/10 Excellent
Samirah
12 mai 2024
Les points forts : Propreté
Samirah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Samirah,We appreciate the great review!Thanks for staying with us,
10/10 Excellent
Mark, Germantown
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Mark,Thank you for staying with us and thank you for your gracious review.We hope to see you again,
8/10 Bien
Jean
Voyage en famille, Voyage en couple
11 mai 2024
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 12 mai 2024
Hello Jean,Thank you for your review and thank you for staying with us at the Henlopen Hotel.
8/10 Bien
Sharon
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Sharon
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Hello Sharon,Thank you for your review. Your input will be used to create better stays for all of our guests. We hope to see you again,
8/10 Bien
Margaret, CHAMBERSBURG
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Marget,We appreciate your review. We will certainly use your input to create better stays for all of our guests. Thank you,
10/10 Excellent
Grace
Voyage en groupe
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Grace,We appreciate your kind words and are pleased to hear you enjoyed your stay. Thank you for staying with us,
4/10 Médiocre
John
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Hello John,Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Donald
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Donald
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Donald,Thank you for your review.
10/10 Excellent
Viola
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Viola
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Viola,Thank you for the review and thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Melissa,Thank you for your review. We are happy to hear that you had an enjoyable stay.Thanks for staying with us,
6/10 Satisfaisant
Carol, Ashfield
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Carol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Hello Carol,We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. The team will certainly investigate your stay in order to provide better experiences for all of our guests. We hope you visit us again so we can provide you with you stay you deserve.Thank you for the review and thank you for staying with us
10/10 Excellent
Marion
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marion
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 5 mai 2024
Hello Marion,We appreciate the great review and are pleased to hear that you enjoyed your stay.Thank you for staying with us at the Henlopen Hotel,
10/10 Excellent
Richard
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 6 mai 2024
Hello Richard,We are pleased to hear you enjoyed your stay at the Henlopen Hotel in Rehoboth Beach Delaware!Thank you for your review and thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Joan
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 6 mai 2024
Hello Joan,Thank you for the positive review! We look forward to your next stay,
8/10 Bien
Ann
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 5 mai 2024
Hello Ann,Thank you for your review. We will certainly use it to create better stays for all of our guests.We hope to see you again,
10/10 Excellent
Heather
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 4 mai 2024
Hello Heather,The Henlopen Hotel appreciates your positive review. We hope to see you again.Thanks for staying with us,
8/10 Bien
Marlene
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 3 mai 2024
Hello Marlene,Thank you for your review. We hope to see you again soon!Thank you for staying with us,
10/10 Excellent
Susan
28 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Susan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 29 avr. 2024
Hello Susan,We at the Henlopen Hotel are pleased to hear you had such an enjoyable stay. Thank you for staying with us and thank you for such a positive review.
10/10 Excellent
Chetan, Germantown
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chetan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 28 avr. 2024
Hello Chetan,We appreciate your glowing review and thank you for staying with us!
8/10 Bien
Kristen
28 avr. 2024
Kristen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 29 avr. 2024
Hello Kristen,Thank you for your review.We hope to see you again,
10/10 Excellent
Heidi
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Hello Heidi,The Henlopen Hotel appreciates your positive review! We look forward to your next stay.Thanks again,
10/10 Excellent
Patricia
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Hello Patrica,We at the Henlopen Hotel would like to thank you for your positive review. Thanks for staying with us,
6/10 Satisfaisant
Alexandra
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alexandra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 27 avr. 2024
Hello Alexandra,Thank you for the Review. We hope to see you again.Thanks for staying with us,
8/10 Bien
Brittany
26 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Hello Brittany,Thank you for your review. We look forward to your next stay!Thanks again,
10/10 Excellent
Denise
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Hello Denise,We are pleased to hear that you enjoyed our location and views! Thank you for the review,
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Hello Andrew,Thank you for the positive review. We will certainly use your feedback to create better stays for all of our guests.We hope to see you again,
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Hello Tiffany,The team appreciates the glowing review! We look forward to your next stay.Thanks again,
8/10 Bien
Jamie
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jamie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 23 avr. 2024
Hello Jamie,Thank you for the review. We hope to see you again,
10/10 Excellent
Mischaleta
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mischaleta
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Hello Mischaleta,The Henlopen Hotel would like to thank you for your gracious review. We hope to provide you with another great stay in the future!Thanks for staying with us,
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 19 avr. 2024
Hello Peter,Thank you for your review. We hope you will enjoy our large rooms again soon!Thank you,
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Hello Michael,Thank you for the kind review!
8/10 Bien
Herman
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herman
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 20 avr. 2024
Hello Herman,Thank you for the kind review. We will certainly use your input to create a better experience for all of our guests.Thank you,
8/10 Bien
Matthew
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Matthew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Hello Matthew,We appreciate your Review.Thank you,
10/10 Excellent
Alicia
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 15 avr. 2024
Hello Alicia,The Henlopen Hotel is pleased to have provided you with yet another enjoyable stay. We hope to see you a third time!Thank you for the review,
10/10 Excellent
Crystal
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Hello Crystal,We appreciate your kind review!Thank you,
10/10 Excellent
Nelly
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 avr. 2024
Hello Nelly,The Henlopen Hotel would like to thank you for the great review! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Monica
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 11 avr. 2024
Hello Monica,We at the Henlopen Hotel would like to thank you for your gracious review! The team is pleased that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again!
6/10 Satisfaisant
Samantha
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Hello Samantha,The Henlopen Hotel would like to apologize for your unsatisfactory stay. We will certainly use your input to create a better experience for future guests. We hope you will visit us again so we can provide you with the stay you deserve.Thank you,
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 6 avr. 2024
Hello William,We are pleased to hear that you enjoyed our accommodations! We look forward to seeing you again.Thank you for the review,
10/10 Excellent
sarah
6 avr. 2024
sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Hello Sarah,Thank you for your positive review. We hope to see you again,
2/10 Horrible
kirk
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
kirk
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 6 avr. 2024
Hello Mr. Hummell,We are saddened to hear that your stay was not up to your expectations. Our staff is just as confused as you are as to why your reservation details displayed pictures of a room type you did not book. That being said, we did offer compensation for your troubles. The Henlopen Hotel thanks you for bringing this to our attention. We hope to see you again,