Bar (sur place)

Avis sur NH Ravenna

4 out of 5
NH Ravenna
Piazza Mameli 1, Ravenna, RA

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 198 avis sur 478." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 214 avis sur 478." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 48 avis sur 478." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 478." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 478." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beau secteur
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 17 août 2023
Dear Nathalie,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.We hope you will come back to visit us again in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 Excellent

MME FRANCOISE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Office NH Ravenna le 19 avr. 2023
Dear Francoise,first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Hotels.com.I hope to welcome you again at NH Ravenna and I wish you my,Best regards,

10/10 Excellent

Julieta

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Front Office NH Ravenna le 2 févr. 2023
Dear Julieta,first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Hotels.com.I hope to welcome you again at NH Ravenna and I wish you my,Best regards,

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Front Office NH Ravenna le 18 mai 2022
Dear Philippe, first of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we are pleased that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards

10/10 Excellent

GUY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Marco – Front Office Ambassador le 24 août 2020
Gentilissimo Ospite, Intanto grazie per averci preferito come Suo Hotel di riferimento a Ravenna, ma soprattutto Grazie per averci dedicato il Suo prezioso tempo per recensire la nostra struttura. La vostra soddisfazione è per noi un motivo di vanto e orgoglio. Siamo felici che Lei abbia trascorso un bel soggiorno. Cordiali saluti

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Vito - NH RAVENNA le 6 janv. 2020
Dear Olivier, Thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback with us. We highly appreciate this. We are happy to read that you have enjoyed your stay with us. We always want to give our guests the extra ordinary feeling during their stay, we are happy to read that we gave you this feeling. We hope we can welcome you back in the near future, to give you the extra ordinary feeling again.

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un bon choix
Hotel très bien situé - près du centre
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Marco - NH Ravenna le 20 nov. 2018
Dear Guest, First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards .

8/10 Bien

Ingrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Marco - NH Ravenna le 10 nov. 2018
Dear Guest, First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel - situé dans le centre ville, proch
Très bon hotel - situé dans le centre ville, proche des restaurants
Réponse de Marco - Front Office le 30 mars 2018
Merci pour vos gentils mots et d'avoir trouvé le temps de laisser un commentaire. Pour nous c'était un plaisir !!!

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Georges, Villieu en France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé dans Ravenne.
trois jours à Ravenne enchanteurs...

10/10 Excellent

Alexandre, Nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel à recommander
Très bon hotel moderne avec parking en face 2 euros la semaine !!!! Tous les monuments accessibles à pied. Personnel professionnel et accueillant

8/10 Bien

Nicole, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Globe trotteur
Parfait pour visiter la ville et ses trésors. La station de train à deux pas pour continuer le tour de l'Italie.

8/10 Bien

laurence, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend solo
Une nuit pour un petit week-end en solo à Ravenne, pour 70 euros la nuit je n'ai absolument rien à dire de négatif . Chambre propre, belle salle de bain, et petit déjeuner buffet copieux compris . Entre 5 et 20 minutes à pied des monuments incontournables , l'hôtel est à recommander

8/10 Bien

DOMINIQUE, finistere

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel de quartier bien tenu
Très belle situation pour visiter RAVENNE. L'hotel en lui même est confortable malgré une déco vieillissante. Mérite un coup de frais

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wifi limite
wifi gratuit tres limite

10/10 Excellent

Diane et Gabrie, Montréal (QC) Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une visite à Ravenna
Aucun problème à l'arrivée et le personnel d'accueil s'est montré empressé, courtois et très gentil. Il nous a conseillé de visiter la ville le soir même, pour la "Notte d'Oro". Malheureusement il pleuvait ce soir là, alors nous avons profité du restaurant de l'hôtel...Excellent. Tres bel hôtel.

8/10 Bien

Rolf, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables
Hotel très bien situé par rapport aux sites historiques à visiter.stationnement facile et gratuit devant l'hôtel. Excellent petit déjeuner. La chambre aurait pu être plus grande, mais cela reste un détail.

8/10 Bien

J-F et Monique, Grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel plaisant
Très bonne impression. Calme et proximité des lieux touristiques. Personnel prévenant et sympathique. Parking privé gratuit un peu réduit, mais le parking municipal (payant) est juste à côté.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
grande chambre confortable - prix raisonable
l' Hotel se trouve à côté de la gare et 10 min à pied du centre. Le Service est impeccable, le petit-déjeuner Avec des produits régionaux ainsi que internationaux. Notre chambre était plus grande qu'attendu. Le lit était très grand et confortable! Recommandable pour les personnes seules ou des couples qui veulent visiter la ville.

6/10 Satisfaisant

JM, FRANCE

MOYEN EN TOUT RESTAURANT AYANT DES PRODUITS DE PE
CORRECT

8/10 Bien

AP

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent emplacement
Hôtel avec charme suranné mais agréable. L'emplacement est idéal à 2 pas des rues piétonnes. Hôtel calme mais ne possédant pas de parking, à part une dizaine de place devant l'hôtel. Reste la place devant l'hôtel mais payante et encombrée. Pour les plages compter une dizaine de kilomètres minimum avec disque bleu (peu pratique). Personnel moyennement aimable et wifi hors de prix comme partout en Italie

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient for railway station. Helpful staff. Good room service. Only negative is restaurant closed Friday and Saturday.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 23 mai 2024
Dear Richard,thank you very much for your amazing review and last stay at NH Ravenna!We do hope you will soon come back for a new stay.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Erica, Miami

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property is ideally located in Ravenna with a great staff. But it is a bit worn and is overdue for an upgrade/update inside and out. Rooms are a good size so when upgrade is done- property would be stellar.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 14 mai 2024
Dear Erica,thank you very much for your kind feedback and last stay here at NH Ravenna.I am more than pleased to inform you that we have started a partial restyling of the rooms, especially for those of superior type.So I kindly invite you to come back soon in order to experience all our news.Warmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Richard

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Very noisy room. Hard to sleep at night due to machinery noise.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 10 mai 2024
Dear guest,I am sorry you had some issues with the machinery noise in your room. I will immediately inform the head of maintenance to make a check.I hope you will have a new chance to come back and stay at NH Ravenna in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 Excellent

ALEXANDRU

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 10 mai 2024
Dear Alexandru,thank you very much for your excellent review and for your last stay at NH Ravenna.Hoping that you will have a new occasion to come back I send mywarmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna

6/10 Satisfaisant

Eugenio

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No es calidad de la cadena NH acostumbrada, es un hotel viejo, las habitaciones muy pequeñas. Anuncian que tiene aire acondicionado y NO tiene, tienes que abrir una ventana que abre a la mitad para que entre algo de aire y la calle es muy ruidosa. No nos gustó ni a mi esposa ni a mi
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Liduina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
breakfast was good, easy to find from the station and easy to visit the town
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 mai 2024
Dear Liduina,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.We do hope you will soon have a new occasion to come back and visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Marco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We returned here after an absence of a year and a half. Much proved the same: the hotel is situated in the centre of Ravenna, so all touristic attractions are well within walking distance. Parking facilities have deteriorated, however. It is no longe possible to park in fromt of the hotel using am hotel sign; rather, one has to park in a side street, where one has to pay from 8.00 h. onwards. This is inconvenient to say the least, as there were not many places unoccupied.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 mai 2024
Dear Marco,thank you for your renovated preference for NH Ravenna and thank you also for your precious and positive feedback.I have to inform you that is still possible to park the car in the square located in front of the hotel entrance and we also offer our guests some special rates to park the car for one or for a few days.I hope you will have a new occasion to come back one day.Warmest regards Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 Excellent

Francesco

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 16 mai 2024
Thank you very much Francesco for your kind review and last stay at NH Ravenna.We look forward to welcoming you again here very soon.Warmest regards

10/10 Excellent

Rebecca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bellissima location e ottimi servizi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 8 avr. 2024
Gentilissima Rebecca,grazie di cuore per la Sua positiva recensione e per aver scelto di soggiornare presso l'NH Ravenna.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un caro salutoBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 Excellent

Ryuichiro, Setagaya

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
kind staff and clean room
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 8 avr. 2024
Dear Ryuichiro,thank you very much for your kind review, also on behalf of the NH Ravenna team!We hope you will soon have a new occasion to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 Excellent

Ma Angelica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel muito bom, excelente cafè da manhã, quartos limpos e confortáveis. Se quer algo bem no centro nao seria a opçao, mas está bem localizado. So nao gostei da grosseria da atendente no cafe da manha…
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 12 févr. 2024
Dear Angelica,thank you very much for your kind review and for your last stay here at NH Ravenna.I am sorry for what you are telling about someone at the breakfast service. Please do not hesitate to contact me directly if you would like to deepen what happened.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 Excellent

Alice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

FIONA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant position!
NH Ravenna is a short walk from both the station and the town centre, so it’s position is perfect. The hotel is large and modern with every facility you would expect. Check-in was speedy and efficient, our room was extremely comfortable and spotlessly clean, and the modern, well equipped bathroom was a delight! Breakfast featured everything you would want and the staff were charming and helpful. I would definitely stay here again.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 18 janv. 2024
Dear Fiora,It is a great pleasure to read your review and precious feedback.We are so glad that you appreciated the experience and we do hope that you will keep with you the remind of it.Hoping that you will soon have the occasion to come to visit us again at the NH Ravenna we send our warmest regards.Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 Excellent

Yoji

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Sandeep

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing! Clean property with good housekeeping service. But, very poor wifi service, no bar or restaurant for the duration. For a 4* (supposedly) property these are too basic to overlook. Not worth the money.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 18 janv. 2024
Dear Sandeep,thank you for your kind feedback. We are so sorry you had issue with the wi-fi internet connection. We changed the provider recently and we had some problems initially, just for few days, but everything is working correctly now.As for the restaurant it was closed only for 5 days for Christmas holidays but the bar was open continuously.I remain at your complete disposal for any further information or need.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Allan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Alessandra

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OTTIMO hotel centrale pulito con possibilità auto
Hotel accanto al centro ma fuori da ZTL Hotel ti fornisce permesso di parcheggio in strada al costo di 2 euro Pulito ma non nuovo, cuscini morbidi, riscaldamento da regolare in autonomia direttamente in camera, frigo vetrinetta un po' rumoroso Prodotti buoni da bagno presenti ma mancanti di cuffia e di ciabattine Colazione continentale favolosa a cui si aggiungono prodotti locali Check-in e check-out veloci
Bagno con vasca/doccia
Camera 4' piano
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 4 déc. 2023
Gentilissima Alessandra,La ringrazio per la Sua positiva recensione e per aver scelto l'NH per il Suo ultimo soggiorno a Ravenna.Qualora avesse chiesto cuffia e ciabattine con immesno piacere gliene avremmo fornite, normalmente sono in dotazione nelle Suite e nelle camere Superior.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un cordiale saluto Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Tito

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay, poor wi-fi
Comfortable and nice Hotel with excellent location. A bit outdated, though, and the free WiFi has an extremely limited speed, it is almost useless.
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 4 déc. 2023
Dear Tito,thank you very much for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.We are really sorry for the inconvenience with the wifi, we have recently moved to another provider and we have had some issues at the beginning of the new partnership.We hope you will have a new change to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Leonard

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thé noise came from the trash collectors doing their job at 5:00AM…….really not the hotel’s problem but definitely annoying!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Leonard,first of all I would like to thank you for your stay at NH Ravenna and for your review.As you have said in your comment the noise came from the outside of the hotel (trash collectors) so it was out of our control.I am really sorry for this inconvenience but unfortunately we couldn't do anything to avoid this issue.Hoping that you will have a new occasion to come back to visit us.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

6/10 Satisfaisant

Ashish

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
AC was not working. Property is in Tardy state. Not worth the amount they charged.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Ashish,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.I would like to inform you that at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. What's more when you booked the room you clearly knew the rate you were supposed to pay so in my opinion it is not fair to make an subjective comment on the price paid because your expectations weren't satisfied.Best regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Raavenna

2/10 Horrible

izel

Les points faibles : Personnel et service
They control the air conditioner temperature, it was hot and they would NOT lower it. the response we got was we are not putting any lower. Other than that we had no other issues.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Izel,thank you for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.I am sorry for the AC, I confirm that we have a centralized system even if our guests may manage the temperature from each room.In any case the AC should be working (as per the city hall assumptions) on Oct. 25th.I hope you will have a new occasion to come back in the future.Kindest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 Bien

Susan

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Susan,thank you very much for your positive feedback and for your last stay at NH Ravenna.We all look forward to welcoming you again here very soon.Kindest regardsBarbara Sedazzari

10/10 Excellent

Michele

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location!Location!Easy walk 5-10minute from train station,cruise shuttle stop is across the street from hotel on park side(signage is posted) and 10minute walk into old town (Piazza Popolo)with lots of restaurants,pizzerias and paticceries along the way!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Michele,I wish to thank you for you amazing review and overall for your choice to stay at NH Ravenna. I hope you will have a new occasion to come back in the future. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

10/10 Excellent

William

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The gentleman at the front desk was incredibly helpful. The hotel was lovely, clean, and comfortable. So convenient to the train station. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear William,also on behalf of my collegue of the front office I wish to thank you so much for your precious words of appreciation.We do hope to welcoming you again very soon in the future.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

4/10 Médiocre

Chelsea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
We are a party of six and we had three rooms. All the three rooms were hot. The AC is to function. We changed the run room, and the other room was also hot.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Chelsea,thank you for your feedback and for your last stay at NH Ravenna.Unfortunately at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. I hope you will have a new chance in the future to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 Excellent

Ridel

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

nitza

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Is perfect . Everything is walking distance. 2-3 minutes walking from the train station. Excellent breakfast. Walking distance from city center. I recommend this hotel. Nice
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Nitza, thank you very much for your precious words of appreciation. Thank you also for your positive feedback on the excellent breakfast service. I do hope you will come back to visit us again at NH Ravenna one day. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

10/10 Excellent

Joan, APO

Séjour de 1 nuit en octobre 2023