Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 17 août 2023
Dear Nathalie,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.We hope you will come back to visit us again in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
10/10 Excellent
MME FRANCOISE
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre
MME FRANCOISE
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Office NH Ravenna le 19 avr. 2023
Dear Francoise,first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Hotels.com.I hope to welcome you again at NH Ravenna and I wish you my,Best regards,
10/10 Excellent
Julieta
28 janv. 2023
Julieta
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Front Office NH Ravenna le 2 févr. 2023
Dear Julieta,first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Hotels.com.I hope to welcome you again at NH Ravenna and I wish you my,Best regards,
10/10 Excellent
Philippe
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Front Office NH Ravenna le 18 mai 2022
Dear Philippe,
first of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we are pleased that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards
10/10 Excellent
GUY
Voyage en famille
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GUY
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Marco – Front Office Ambassador le 24 août 2020
Gentilissimo Ospite, Intanto grazie per averci preferito come Suo Hotel di riferimento a Ravenna, ma soprattutto Grazie per averci dedicato il Suo prezioso tempo per recensire la nostra struttura. La vostra soddisfazione è per noi un motivo di vanto e orgoglio. Siamo felici che Lei abbia trascorso un bel soggiorno. Cordiali saluti
10/10 Excellent
olivier
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivier
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Vito - NH RAVENNA le 6 janv. 2020
Dear Olivier,
Thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback with us. We highly appreciate this.
We are happy to read that you have enjoyed your stay with us. We always want to give our guests the extra ordinary feeling during their stay, we are happy to read that we gave you this feeling.
We hope we can welcome you back in the near future, to give you the extra ordinary feeling again.
10/10 Excellent
Gilles
16 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un bon choix
Gilles
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Marco - NH Ravenna le 20 nov. 2018
Dear Guest,
First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards .
8/10 Bien
Ingrid
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ingrid
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Marco - NH Ravenna le 10 nov. 2018
Dear Guest,
First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards
10/10 Excellent
Gilles
28 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel - situé dans le centre ville, proch
Gilles
Réponse de Marco - Front Office le 30 mars 2018
Merci pour vos gentils mots et d'avoir trouvé le temps de laisser un commentaire.
Pour nous c'était un plaisir !!!
8/10 Bien
Gilles
23 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilles
8/10 Bien
Georges, Villieu en France
24 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé dans Ravenne.
Georges
10/10 Excellent
Alexandre, Nice
21 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel à recommander
Alexandre
8/10 Bien
Nicole, Canada
13 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Globe trotteur
Nicole
8/10 Bien
laurence, Paris
12 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend solo
laurence
8/10 Bien
DOMINIQUE, finistere
2 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel de quartier bien tenu
DOMINIQUE
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wifi limite
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Diane et Gabrie, Montréal (QC) Canada
19 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une visite à Ravenna
Diane et Gabrie
8/10 Bien
Rolf, Canada
16 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables
Rolf
8/10 Bien
J-F et Monique, Grenoble
16 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel plaisant
J-F et Monique
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
grande chambre confortable - prix raisonable
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
JM, FRANCE
16 oct. 2013
MOYEN EN TOUT RESTAURANT AYANT DES PRODUITS DE PE
JM
8/10 Bien
AP
30 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent emplacement
AP
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 23 mai 2024
Dear Richard,thank you very much for your amazing review and last stay at NH Ravenna!We do hope you will soon come back for a new stay.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Erica, Miami
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Erica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 14 mai 2024
Dear Erica,thank you very much for your kind feedback and last stay here at NH Ravenna.I am more than pleased to inform you that we have started a partial restyling of the rooms, especially for those of superior type.So I kindly invite you to come back soon in order to experience all our news.Warmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Richard
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 10 mai 2024
Dear guest,I am sorry you had some issues with the machinery noise in your room. I will immediately inform the head of maintenance to make a check.I hope you will have a new chance to come back and stay at NH Ravenna in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
10/10 Excellent
ALEXANDRU
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALEXANDRU
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 10 mai 2024
Dear Alexandru,thank you very much for your excellent review and for your last stay at NH Ravenna.Hoping that you will have a new occasion to come back I send mywarmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna
6/10 Satisfaisant
Eugenio
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugenio
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Liduina
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liduina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 mai 2024
Dear Liduina,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.We do hope you will soon have a new occasion to come back and visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Marco
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 mai 2024
Dear Marco,thank you for your renovated preference for NH Ravenna and thank you also for your precious and positive feedback.I have to inform you that is still possible to park the car in the square located in front of the hotel entrance and we also offer our guests some special rates to park the car for one or for a few days.I hope you will have a new occasion to come back one day.Warmest regards Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
10/10 Excellent
Francesco
22 avr. 2024
Francesco
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 16 mai 2024
Thank you very much Francesco for your kind review and last stay at NH Ravenna.We look forward to welcoming you again here very soon.Warmest regards
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 8 avr. 2024
Gentilissima Rebecca,grazie di cuore per la Sua positiva recensione e per aver scelto di soggiornare presso l'NH Ravenna.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un caro salutoBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
10/10 Excellent
Ryuichiro, Setagaya
1 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryuichiro
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 8 avr. 2024
Dear Ryuichiro,thank you very much for your kind review, also on behalf of the NH Ravenna team!We hope you will soon have a new occasion to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna
10/10 Excellent
Ma Angelica
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ma Angelica
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 12 févr. 2024
Dear Angelica,thank you very much for your kind review and for your last stay here at NH Ravenna.I am sorry for what you are telling about someone at the breakfast service. Please do not hesitate to contact me directly if you would like to deepen what happened.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna
10/10 Excellent
Alice
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alice
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
FIONA
Voyage en groupe
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant position!
FIONA
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 18 janv. 2024
Dear Fiora,It is a great pleasure to read your review and precious feedback.We are so glad that you appreciated the experience and we do hope that you will keep with you the remind of it.Hoping that you will soon have the occasion to come to visit us again at the NH Ravenna we send our warmest regards.Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
10/10 Excellent
Yoji
8 janv. 2024
Yoji
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Sandeep
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandeep
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 18 janv. 2024
Dear Sandeep,thank you for your kind feedback. We are so sorry you had issue with the wi-fi internet connection. We changed the provider recently and we had some problems initially, just for few days, but everything is working correctly now.As for the restaurant it was closed only for 5 days for Christmas holidays but the bar was open continuously.I remain at your complete disposal for any further information or need.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Allan
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Alessandra
Voyage d’affaires
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OTTIMO hotel centrale pulito con possibilità auto
Alessandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 4 déc. 2023
Gentilissima Alessandra,La ringrazio per la Sua positiva recensione e per aver scelto l'NH per il Suo ultimo soggiorno a Ravenna.Qualora avesse chiesto cuffia e ciabattine con immesno piacere gliene avremmo fornite, normalmente sono in dotazione nelle Suite e nelle camere Superior.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un cordiale saluto Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Tito
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay, poor wi-fi
Tito
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 4 déc. 2023
Dear Tito,thank you very much for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.We are really sorry for the inconvenience with the wifi, we have recently moved to another provider and we have had some issues at the beginning of the new partnership.We hope you will have a new change to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Leonard
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Leonard,first of all I would like to thank you for your stay at NH Ravenna and for your review.As you have said in your comment the noise came from the outside of the hotel (trash collectors) so it was out of our control.I am really sorry for this inconvenience but unfortunately we couldn't do anything to avoid this issue.Hoping that you will have a new occasion to come back to visit us.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna
6/10 Satisfaisant
Ashish
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ashish
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Ashish,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.I would like to inform you that at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. What's more when you booked the room you clearly knew the rate you were supposed to pay so in my opinion it is not fair to make an subjective comment on the price paid because your expectations weren't satisfied.Best regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Raavenna
2/10 Horrible
izel
25 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
izel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Izel,thank you for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.I am sorry for the AC, I confirm that we have a centralized system even if our guests may manage the temperature from each room.In any case the AC should be working (as per the city hall assumptions) on Oct. 25th.I hope you will have a new occasion to come back in the future.Kindest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna
8/10 Bien
Susan
23 oct. 2023
Susan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Susan,thank you very much for your positive feedback and for your last stay at NH Ravenna.We all look forward to welcoming you again here very soon.Kindest regardsBarbara Sedazzari
10/10 Excellent
Michele
Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Michele,I wish to thank you for you amazing review and overall for your choice to stay at NH Ravenna. I hope you will have a new occasion to come back in the future. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear William,also on behalf of my collegue of the front office I wish to thank you so much for your precious words of appreciation.We do hope to welcoming you again very soon in the future.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna
4/10 Médiocre
Chelsea
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 7 nov. 2023
Dear Chelsea,thank you for your feedback and for your last stay at NH Ravenna.Unfortunately at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. I hope you will have a new chance in the future to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna
10/10 Excellent
Ridel
16 oct. 2023
Ridel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
nitza
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nitza
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna le 26 oct. 2023
Dear Nitza, thank you very much for your precious words of appreciation. Thank you also for your positive feedback on the excellent breakfast service. I do hope you will come back to visit us again at NH Ravenna one day. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna
10/10 Excellent
Joan, APO
8 oct. 2023
Joan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023