Avis sur Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs
Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs
69570 Highway 111, Rancho Mirage, CA
Avis
7,0
Bien
7,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 avr. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Micah
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Micah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
IGOR
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
IGOR
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
dropz
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dropz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Murphy
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Murphy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Murphy
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Équipements
Murphy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Karla
21 mai 2024
Karla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Andrea
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andrea
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Terry
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Luis
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Équipements
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Cheryl
19 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Zerilda
19 mai 2024
Zerilda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
LAURA, coachella
18 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LAURA
10/10 Excellent
damian
18 mai 2024
damian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Keysha
Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keysha
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Luis
Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Julia
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Antoinette
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoinette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jose
15 mai 2024
Jose
Séjour de 4 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Michelle, Cathedral City
15 mai 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Michelle,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Michael A
13 mai 2024
Michael A
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Michael,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Ernesto
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Ernesto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Ernesto,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 Bien
damian
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
damian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Ryan
12 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ryan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Ryan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Michael
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Michael,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Debbie
5 mai 2024
Les points forts : Équipements
Debbie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Margie
5 mai 2024
Margie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Debbie
4 mai 2024
Debbie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Carlos
3 mai 2024
Carlos
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
khristopher
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
khristopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Alan Cameron
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan Cameron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Dariell
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
2 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Dariell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Christopher
2 mai 2024
Les points forts : Propreté
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Stella
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Stella,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Gloria
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gloria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Gloria, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Ly
26 avr. 2024
Ly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Ly,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Robert
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Robert,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Mark
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Mark, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Janine
Voyage en couple
18 avr. 2024
Janine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Janine, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Steven
18 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Steven, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
8/10 Bien
Marco
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marco
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Marco, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Aldo
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Samuel, Easton
9 avr. 2024
Samuel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Franklin
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franklin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Maricela
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maricela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Maricela, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Dwight
2 avr. 2024
Dwight
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Dwight,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Joe Yesenia
Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Joe Yesenia
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Joe,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Bianneth
31 mars 2024
Bianneth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Margie
31 mars 2024
Margie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
aindrais
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
aindrais
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Aindrais,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6