Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Philippe, Lyon
16 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Philippe
10/10 Excellent
Katie
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de David Mars le 13 mai 2024
Katie,Thank you for leaving a kind review. I am pleased to hear that you had a perfect Mother’s Day getaway at The Umstead. We look forward to welcoming you back for your next special occasion.Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Mars le 29 avr. 2024
Julie,Thank you for your kind review. I am delighted to learn that you had a comfortable stay at the Umstead. Your compliments will be shared with our entire team, and we all look forward to welcoming you back soon. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Darrick
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darrick
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Mars le 22 avr. 2024
Darrick,Thank you for the 5-star review. Your compliments will be shared with our entire staff, and we all look forward to hosting your next visit. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
James, Charlotte
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Mars le 19 avr. 2024
James,Thank you so much for the kind review. I am delighted to learn that you and your wife enjoyed your recent stay, and we all look forward to welcoming you both back for your new annual event. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Agent
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Agent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Mars le 16 avr. 2024
Thank you so much for the positive review and kind words. I am delighted to learn that you enjoyed your recent visit, and we look forward to seeing you again soon. Warmest regards,David MarsManaging Director
8/10 Bien
Caryl, Chester
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Mars le 15 avr. 2024
Caryl, Thank you for sharing your feedback. I am disappointed to hear that your most recent stay did not exceed your expectations. I would very much like to speak with you more about your experience and where we fell short. Please feel free to reach out to the hotel and ask for me directly and I would be happy to discuss this with you. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Kathleen, Watertown
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Mars le 8 avr. 2024
Kathleen,Thank you for leaving a detailed review of your most recent visit to The Umstead. It is wonderful to learn that you enjoyed your entire experience, and we look forward to hosting your stay the next time your travels bring you to Cary. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Julie
5 avr. 2024
Julie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Mars le 8 avr. 2024
Andrew, Thank you for your 5-star review. I am pleased to learn that you had a relaxing and comfortable experience, and we look forward to welcoming you back to the Umstead soon.Warmest regards,David MarsManaging Director
4/10 Médiocre
radha
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
radha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Dear Nicholas,Thank you for choosing The Umstead Hotel and Spa! Our team will be thrilled to hear you enjoyed our service and beauty here on-site, so rest assured, we'll be passing the comments along. It would be our pleasure to share another tasty meal with you in the future, so come and see us again!Warmest regards,David MarsManaging Director
4/10 Médiocre
Heather
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Kimberly,Thank you for your positive review, I am thrilled to hear that you had a perfect stay. We look forward to seeing you again the next time you visit The Umstead. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Eraina
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eraina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Julie
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ronald
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de David Mars le 3 avr. 2024
Ronald,Thank you for leaving detailed feedback on your recent visit. I sincerely apologize that you did not have a positively memorable experience. We regret the inconvenience caused by the neighboring suite’s noise levels as well as the Spa being fully committed during your stay. Your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed, and we hope to have the opportunity in the future to welcome you back and make up for our shortfalls. Warmest regards,David Mars Managing Director
10/10 Excellent
Carlos, Glen Allen
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 28 mars 2024
Carlos,I am delighted to learn that you enjoyed your recent Herons experience, and we thank you for leaving a positive review. We look forward to welcoming you back the next time you visit Herons and The Umstead.Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Erin
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Erin,Thank you for the 5-star review on your most recent Umstead experience. I am delighted to learn that you had an amazing stay. We look forward to hosting your visit the next time your travels bring you back to The Umstead.Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Bo
10 mars 2024
Bo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Feras Hassan
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Feras Hassan
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Feras Hassan,Thank you for your kind review and for sharing your positive experience at The Umstead! I will be sure to share your kind words with Taylor and the rest of our team. We look forward to hosting your stay the next time your travels bring you to Cary. Warmest regards, David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Jill
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 10 mars 2024
Dear Jill,Thank you for the kind review. We're glad you enjoyed the spa, and we look forward to seeing you again at The Umstead Hotel and Spa!Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
ELIZABETH
4 mars 2024
ELIZABETH
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Dessislava
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dessislava
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 7 mars 2024
Dessislava,Thank you for sharing the positive feedback on your most recent visit. I am thrilled to learn that you enjoyed the entirety of your Umstead experience. We look forward to welcoming you back and hosting your next stay. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 5 mars 2024
Dear Thomas,Thank you for your positive feedback. I am pleased to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to The Umstead the next time your travels bring you to Cary. Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
GINA
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GINA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Gina, Thank you for leaving your positive feedback. I am delighted to learn that The Umstead is your happy place, and we, as a team, thank you for your patronage. We look forward to welcoming you back once again the next time your travels bring you to Cary.Warmest regards,David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Melissa
19 févr. 2024
Melissa
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Arnold S
12 févr. 2024
Arnold S
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Regan, Abington
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 10 févr. 2024
Regan,Thank you for your kind review. I am truly delighted to learn that you enjoyed your entire experience at The Umstead, and that we were able to leave a memorable impression. We look forward to hosting your future stay the next time your travels bring you to Cary.Warmest regards,David Mars,Managing Director
10/10 Excellent
Elise, New York
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elise
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Teresa
17 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 19 janv. 2024
Teresa,I am delighted to hear that you had a very enjoyable stay. We look forward to welcoming you back to The Umstead the next time your travels bring you to Cary. Warmest regards, David MarsManaging Director
10/10 Excellent
Robert, Charlottesville
12 janv. 2024
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Louise
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Roxanne
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roxanne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Margaret, Jamestown
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Book today!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 18 déc. 2023
It was a pleasure to welcome you to The Umstead Hotel and Spa, and we are delighted you had such a lovely stay. Thank you for sharing all of your kind comments. We are thrilled you enjoyed our beautiful hotel, wonderful service, and delicious food. It would be an honor to welcome you back for another memorable getaway.From Guest Relations
10/10 Excellent
David, Chapel Hill
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
James
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 11 déc. 2023
Dear James,We're thrilled you had a wonderful experience at The Umstead Hotel and Spa! Providing a world-class experience to our guests is our utmost priority, and we're delighted that we could meet your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to serving you again. From Guest Relations
10/10 Excellent
Steven, Lawrenceville
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 8 déc. 2023
Dear Steven,Thank you for your glowing review of your stay at The Umstead Hotel and Spa. We trust that you were able to utilize some of our great on-site amenities and that your room was to your liking. Please come back and see us again soon. From Guest Relations
10/10 Excellent
Kellie
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kellie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Kellie,We're delighted you enjoyed your stay at The Umstead Hotel and Spa! Please come see us again soon.From Guest Relations
10/10 Excellent
Kelly
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Miguel
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 29 nov. 2023
Dear Miguel,Thank you for sharing your comments with us! We are delighted to have had the opportunity to host you and your wife while visiting your daughter at UNC, and it is wonderful to know that you appreciated our friendly and helpful staff members, ample dining options, and well-maintained facilities. We do have a range of room and bed sizes and layouts available. Thank you, and we look forward to your future visits. From Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 15 nov. 2023
Thank you for your thoughtful review. We are thrilled to hear that our one-of-a-kind dining options and Luxurious Spa facilities have added to your visit and hope that you will come back to see us at The Umstead Hotel and Spa for another exceptional stay soon.From Guest Relations
10/10 Excellent
Adrienne, Muscatine
Voyage en couple
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrienne
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 9 nov. 2023
Dear Adrienne,Thank you for complimenting our beautiful property and helpful team. We appreciate your comments, and we want to invite you back again anytime!From Guest Relations
10/10 Excellent
Aileen
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aileen
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
TIMOTHY
4 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
TIMOTHY
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 7 nov. 2023
Dear Timothy, We're delighted you enjoyed your time with us at The Umstead Hotel and Spa. It was a pleasure having you here, and we're already looking forward to your return!From Guest Relations
10/10 Excellent
Chelita
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelita
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
EDWARD, Rolla
29 oct. 2023
EDWARD
Séjour de 1 nuit en octobre 2023