Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Casa Andina le 26 août 2019
Dear Patrick,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno. Your impressions are very important to us and we are pleased to know that you were satisfied with our facilities and service provided. About our breakfast, we always look for a better presentation and better quality of product be sure next time you visit us you´ll taste it.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Mario V. le 26 juil. 2019
Cher, merci beaucoup pour votre commentaire, nous espérons vous revoir un jour et pouvoir faire partie de votre expérience à nouveau.
8/10 Bien
Johan
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johan
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Casa Andina le 16 oct. 2018
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comments regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important for us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with the hotel's location and the room provided.
Likewise, your recommendations regarding the breakfast allow us to evaluate opportunities for improvement.
We hope to have the joy of welcoming you back again sometime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Lucho Espejo M.
Hotel Manager
10/10 Excellent
Frederic M, Paris
20 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable et moderne
Frederic M
10/10 Excellent
monica
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
monica
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Greg
Voyage en groupe
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Emma
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Hugo
Voyage d’affaires
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hugo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
alberto nahim
18 juil. 2023
alberto nahim
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
daniela
16 nov. 2022
daniela
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
khairalnnesa, Dubai
Voyage en groupe
14 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
khairalnnesa
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Allan
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Mariela
Voyage en famille
14 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariela
Séjour de 2 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
PHILIP, Ottawa
Voyage en couple
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
PHILIP
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Frederic
Voyage d’affaires
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ubicación super centrica!
Frederic
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Flor Tisnado Godoy Gerente del Hotel le 30 sept. 2021
Estimado Frederick
Muchas gracias por tomarte el tiempo en dejarnos una evaluación, en Casa Andina nos enorgullecemos por el servicio brindado, te invitamos a seguir disfrutando de la experiencia en nuestros hoteles a nivel nacional, será un placer estar nuevamente a tu servicio. Saludos Cordiales
8/10 Bien
I PENG
20 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I PENG
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Gerente de Hotel le 24 mars 2020
Dear I Peng
Thank you very much for taking the time to leave us an evaluation. We are pleased to know that you had an excellent experience at our hotel. At Casa Andina we pride ourselves on having an excellent team of collaborators with great dedication to service.
We invite you to discover even more Casa Andina hotels located nationwide. It will be a pleasure to be at your service again.
Best regards,
Flor Tisnado Godoy
Hotel Manager
10/10 Excellent
Teodoro
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Teodoro
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Flor Tisnado Godoy le 21 févr. 2020
Estimado Teodoro
Muchas Gracias por tus comentarios, agradecemos que haya podido disfrutar de la experiencia Casa Andina, nos complace haberlo tenido en el hotel.
10/10 Excellent
CalCoast
Voyage en groupe
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CalCoast
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Flor Tisnado Godoy le 21 févr. 2020
Dear Guest
Thanks you for your comments, will be a pleasure to have you like a guest.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Flor Tisnado le 21 janv. 2020
Dear guest
Thanks you so much for your review.
10/10 Excellent
Sunu
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional service from Jose!!
Sunu
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Flor Tisnado Godoy le 7 janv. 2020
Dear Guest
Thanks you for your review, it was wonderfull for us,We will be recognizing Jose for his good work in serving our clients.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Flor Tisnado Godoy le 7 janv. 2020
Dear Guest
Thanks you for your coments, it has been wonderfull to have you as a guest.
8/10 Bien
ALEJANDRO
Voyage d’affaires
6 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
ALEJANDRO
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Flor le 30 déc. 2019
Dear Alejandro
Thanks you for your comments, i going work to change the menu.
10/10 Excellent
Carl Henrik
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lake Titicaca
Carl Henrik
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Casa Andina le 21 nov. 2019
Dear Carl,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
10/10 Excellent
Cristian
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Traslado óptimo
Cristian
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Fabricio Carrión,Gerente de hotel le 18 oct. 2019
Estimado Cristian, Gracias por compartir tus comentarios con la comunidad de viajeros de Hotels.com Fue un gusto recibirte en nuestro hotel Casa Andina Standard Puno.
Me complace que hayas tenido una excelente estadía y que nuestros servicios hayan cumplido con tus expectativas.
Espero sinceramente poder recibirte nuevamente.
Saludos cordiales,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel in central Puno
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Casa Andina le 13 août 2019
Dear guest,
Thanks for sharing your comments on Expedia. It was a pleasure to receive you at our Casa Andina Standard Puno hotel.
I am pleased that you had a good stay and that our facilities have met your expectations. In addition, I am pleased that our location has been convenient for you. As you mention, we are in the most central area of Puno City.
I sincerely hope to receive it again.
Best regards,
Fabricio Carrion
Hotel manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Casa Andina le 13 août 2019
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our service provided.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
GUILLERMO
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GUILLERMO
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Fernando
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb stay !!!
Fernando
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Casa Andina le 10 juil. 2019
Dear Fernando,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Casa Andina le 8 juil. 2019
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Casa Andina le 13 mai 2019
Dear guest,
We appreciate the time you took to reviewing your experience at our hotel Casa Andina Standard Puno.
Please accept our sincere apologies for not reaching your expectations and for the discomfort presented. Unfortunately our next door neighbors are currently doing construction works in their building during the day which produce some unwanted noise. We very much regret this matter, however, we are making our best effort to minimize the discomfort this may cause you.
We certainly hope that you could give us a second chance to provide you with a quality service at any of our hotels.
Sincerely,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
beryl
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
beryl
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de casa andina le 4 avr. 2019
Dear Beryl,
Thank you for taking the time to share your experience with us regarding your experience at our Casa Andina Standard Puno.
I regret the inconvenience presented with your stay in our hotel. It is really important for us to guarantee quality service from our staff and we will definitely be taking into consideration your comments and will take immediate action to correct this matter that certainly affects our image as a hotel.
Please be sure that the involved areas have received your feedback
I certainly hope that you shall give us another opportunity to serve you better.
Sincerely,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de casa andina le 20 mars 2019
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided. I am taking note about your comment regarding the room doors.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
philip
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
philip
Séjour de 1 nuit en mars 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
John
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Casa Andina le 26 déc. 2018
Dear John,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Fabricio Carrion
Hotel Manager
8/10 Bien
TSZ HUEN
14 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
TSZ HUEN
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Lucho Espejo. le 15 nov. 2018
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comments regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were satisfied with our facilities.
Kind regards,
Lucho Espejo M.
Hotel Manager
10/10 Excellent
David, England
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Lucho Espejo le 30 oct. 2018
Dear David,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comments regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important for us and we are truly pleased to know that you were satisfied with our facilities.
We hope you come back soon.
Kind regards,
Lucho Espejo M.
Hotel Manager
10/10 Excellent
Lazar
17 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Modern, warm, comfortable, next to train station
Lazar
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Lucho Espejo le 30 oct. 2018
Dear guest,
Thank you very much for the time you set aside to share your nice comments regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important for us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with your experience with us.
We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will always be a pleasure for us to serve you.
Kind regards,
Lucho Espejo M.
Hotel Manager
8/10 Bien
Dragana
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
A decent and convenient place to stay in Puno
Dragana
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Ivette, México
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER COOL
Ivette
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Simone
17 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bem localizado com restrição
Simone
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 Excellent
Lous, Canada
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lous
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Wagner Arrieta. le 14 sept. 2018
Dear Lois,
i will encourage the team to keep doing the best efforts to do an exceptional job as they did with you.
thank you for sharing such a good exprience with us.
Best regards.
Wagner Arrieta
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Roxio, El Paso, TX
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roxio
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Wagner Arrieta. le 1 sept. 2018
Hola Roxio, gracias por elegir CA Standard para tu visita en Puno. Me alegra saber que estuvimos a la altura de sus expectativas y que fuimos de gran ayuda.
Esperamos una pronta visita,
Saludos cordiales.
Wagner Arrieta.
Gerente de Hotel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
carlos
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
carlos
10/10 Excellent
Lonnie
7 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very caring staff
Lonnie
Réponse de Wagner le 16 avr. 2018
Dear Lonnie,
thank you for your feedback of your staying in Casa Andina Standard Puno. I am glad to know that our staff was very supportive during the difficut situations.
i hope you keep good memories of casa Andina and also from our staff.
we hope to see you shortly in Peru
sincerely,
Wagner Arrieta
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Fabrizio
10 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 wifi networks
Fabrizio
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Wagner Arrieta / Hotel Manager le 15 mars 2018
Dear Fabrizio,
Thank you for taking the time to share your comments with other travelers regarding your experience at casa Andina. we appreciate your observations regarding our breakfast and wifi service, this allows us to identify opportunities of improvement. be assured that we will take your comments into account since we aim to provide unforgettable experiences for our guests.
It has been a pleasure to look after you, we hope you come back soon.
Sincerely yours,
Wagner Arrieta
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centrally located but quiet.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2017
Réponse de Casa Andina le 21 sept. 2017
Dear guest,
Thank you for taking the time to write your comment. We are very pleased to know that you enjoyed your stay at our Casa Andina Standard Puno. We will make sure our team is informed about your comments and congratulate them for providing such a kind service. Our guests are of extreme importance for us and it is wonderful to know that you have felt well taken care of.
Furthermore, we thank you for your suggestion regarding the breakfast. It’s important that we take our guest’s opinions into account and nourish from the feedback they give us.
We really enjoyed having you at our hotel and we invite you to visit yet another one of our hotels located nationwide.
Kind regards,
Casa Andina