Avis sur Vamar Vallarta All Inclusive Marina and Beach Resort
Vamar Vallarta All Inclusive Marina and Beach Resort
Av. Paseo de la Marina Sur S/N, Marina Vallarta, Puerto Vallarta, JAL
Avis
6,8
7,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de VAMAR Concierge le 29 mars 2023
Cher invité: nous travaillons constamment pour maintenir les installations dans le meilleur état possible et pour que notre personnel soit formé pour répondre à toutes les exigences qui pourraient survenir. Nous apprécions votre commentaire car il nous aide à grandir de jour en jour.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle vue sur marina
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de VAMAR Concierge le 29 mars 2023
Cher invité:Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été entièrement agréable, nous travaillons constamment à l'amélioration de notre établissement et des animations avec nos hôtes.Nous sommes impatients de vous revoir parmi nous afin que vous puissiez voir tous les changements et améliorations que nous avons apportés.
8/10 Bien
Marcel
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 14 nuits en mars 2023
Réponse de VAMAR Concierge le 17 mars 2023
NOUS NOUS EXCUSONS POUR LA GÊNE OCCASIONNÉE, NOUS TRAVAILLONS ACTUELLEMENT SUR UNE MEILLEURE QUALITÉ ET UNE PLUS GRANDE PORTÉE DE NOTRE SIGNAL INTERNET.Nous avons hâte de vous revoir bientôt.
10/10 Excellent
jorge alexis
19 déc. 2022
jorge alexis
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Manon
26 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manon
Séjour de 2 nuits en février 2022
8/10 Bien
Marthe
21 févr. 2022
Marthe
Séjour de 10 nuits en février 2022
Réponse de Julio Ramirez - Reservaciones le 22 févr. 2022
Hola
Gracias por sus comentarios
Saludos!
6/10 Satisfaisant
Lisette
Voyage en groupe
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisette
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Julio Ramirez - Reservaciones le 14 févr. 2022
Hola
Merci pour vos commentaires, ils sont très importants pour nous.
Si vous avez le plaisir de nous rendre visite à nouveau, veuillez mentionner que vous êtes un client qui vient nous rendre visite à nouveau pour mettre un agrément et vous fournir un meilleur service comme celui qui s'est produit.
Nous espérons nous améliorer de jour en jour afin que vous vous sentiez à l'aise comme à la maison.
Bonne journée!
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Julio Ramirez - Reservaciones le 14 févr. 2022
Hola
Merci pour vos commentaires.
Nous en tiendrons compte pour améliorer notre service dans nos chambres.
Passe une bonne journée!
2/10 Horrible
Joel
7 janv. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de Concierge le 26 janv. 2020
Estimado huésped,
Muchas gracias por su buena calificación, esperamos que su estancia haya sido placentera, estaremos al pendiente de su próxima estancia.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Concierge le 19 déc. 2019
thank you very much for your time and comments, we realy appreciated, we will be attending all the aspect, and we hope to serve you again as you deserve.
4/10 Médiocre
Maria, Oxnard
12 mai 2024
Maria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge le 13 mai 2024
Que tal María, lamentamos que su estancia no haya sido del todo placentera en Vamar Vallarta. Nos gustaría saber nuestros puntos de mejora y así, estar en completa aptitud de que usted tenga la satisfacción y comfort que merece.
10/10 Excellent
Graciela, Edmonds
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graciela
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de MOD le 11 mai 2024
Thank you so much Graciela for staying at Vamar Hotel, we are trying every day to do our best for our guests. We will be so glad to have the opportunity to see you again soon.
2/10 Horrible
Katie
4 mai 2024
Katie
Séjour de 28 nuits en janvier 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
We appreciate you taking the time in giving us some feed back. But we see that you went threw some tuff times. But we know that we have room for improvement. And we apprecitate your honesty.
4/10 Médiocre
Krista
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Krista
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
We appreciate your honesty and we are sorry for the inconviniance that you and your love ones went threw. We know that there is alot we need to improve. But our staff works hard to give the best experience possible. But sometimes it the lack of comunication. That makes it more hard in being able to fix any bad situations. But we take any constructive critisium very seriouse. And will look into the matter. So we dont have more of this type of situations once again.
10/10 Excellent
Gabriela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
We appreciate you taking the time in giving us some great feed back. And we are so happy that you enjoyed yourselfs. Thank you for choosing vamar as your destination resort.
10/10 Excellent
Moises Aaron
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Moises Aaron
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
Le agradecemos por tomar el tiempo para otorgarnos unos comentarios. Es un placer saber que su estancia estuvo de su agrado. Y los esperamos de vuelta en sus próximas vacaciones.
8/10 Bien
Rocio
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rocio
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
We appreciate you taking the time in giving us some great feedback. And for the opportunity to add some great moments to your vacation. And we hope to see you guys with us in a later future. For more memorable moments.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 27 avr. 2024
Se le agradece mucho por tomar el tiempo en otorgarnos sus comentarios. Y es un placer escuchar que su experiencia con nosotros fue de su agrado. Esperamos verlos con nosotros de nuevo en su próximas vacaciones
8/10 Bien
Miguel, Aguascalientes
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 26 avr. 2024
Le agradecemos mucho por tomar el tiempo en otorgarnos sus comentarios. Y nos encanta que se la paso excelente. Y esperemos verlos de nuevo con nosotros en sus próximas vacaciones.
4/10 Médiocre
ana
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 15 avr. 2024
Le agradecemos tomar el tiempo en otorgarnos con unos comentarios. Y por lo escrito tuvo percances que se pudo tomar y hacer varias cosas. Siempre es muy importante notificar al jefe en turno oh a un tipo de gerente. Para que puedan apoyar en cualquier mal entendido oh cuando tiene que ver de las habitaciones. Por que para nuestro Hotel el cliente siempre es primero.
6/10 Satisfaisant
Jessica
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Jessica
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 22 avr. 2024
We appreciate you taking the time in providing us with some great feedback. And we know that we have room for improvement. So we do regret the situations that you went tthrew. We take every comment very seriouse. And will look into the matter. In any situation we have a great Concierge department that would of helped to find a great resolution. But we appreciate your honesty.
6/10 Satisfaisant
Irving
10 avr. 2024
Irving
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 6 mai 2024
Le agradecemos por tomar tiempo en dejarnos un comentario. Esperamos que su estancia con nosotros estuvo de su agrado. Y los vemos en sus próximas vacaciones.
6/10 Satisfaisant
Bere
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Bere
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jorge Concierge le 11 avr. 2024
Le agradecemos mucho en tomar su tiempo en otorgarnos un comentario. Y esperamos verlos de regreso en sus próximas vacaciones.
10/10 Excellent
Pouria
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pouria
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 10 avr. 2024
We really appreciate you giving us some great feedback and hope to see you with us in the future.
2/10 Horrible
sandra liliana
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sandra liliana
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 9 avr. 2024
We apprecaite taking the time in giving us some feedback. We would of liked to helped out in any of this situations. We have a great Conceirge personel that always deals with different situations that might occure. But we do apologize for any inconvince.
4/10 Médiocre
Mikayla
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Mikayla
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 9 avr. 2024
We appreciate you taking the time in providing some great feedback. But we do apologize for the inconviniance that you might of had. And do take every comment very seriouse.
8/10 Bien
EDUARDO
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EDUARDO
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 9 avr. 2024
We appreciate taking you taking the time in giving us some great feedback. We hope to see you with us again in the future.
8/10 Bien
vladimir ivan gutierrez
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
vladimir ivan gutierrez
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Concierge le 8 avr. 2024
We appreciate you taking the time in provinding us with some great feedback. We take every comment and suggestions very seriouse. I will take a look into all thats mentioned. None of this was mentioned to me, so i will personally seek an answer. We thank you for your honest opinion. And we apologize for the inconviance.
8/10 Bien
Carlos
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Carlos
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jorge Concierge le 3 avr. 2024
Le agradecemos tomar el tiempo en darnos su opinión. Y por su honestidad. Esperamos verlos de regreso con nosotros muy pronto.
6/10 Satisfaisant
Kelvin
2 avr. 2024
Kelvin
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 8 avr. 2024
We appreciate you taking the time in providing us your honest feedback. We take every comment and suggestion very seriouse. Because it helps us with identify what change or upgrades we need to focus on.
10/10 Excellent
Kiran
1 avr. 2024
Kiran
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 22 avr. 2024
We appreciate you taking the time in giving us a great rating. And hope that your stay with us was delightful. And see you here in your next vacation.
2/10 Horrible
Tyler
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 1 avr. 2024
We take very seriouse any inconvinve that you might of had with us. In no shape or form do we take these comments lightly. Checking your reservation stay we dont have any complaints on your behave. We could have helped to correct problems or misconfort we might have been esperiencing. We have extra amenities such as refrigerators or coffee pots. Upon request. We understand that sometimes we have alot of miscomunication and it really affects any stay. So we regret not being able to have the opportunity to solve the inconvinces.
8/10 Bien
Jordan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 1 avr. 2024
We appreciate you taking the time in providing us with some feedback. And we are so happy that you enjoyed yourselves. And cant wait until we see you here again.
10/10 Excellent
Bradley Kenneth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley Kenneth
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 1 avr. 2024
We appreciate you taking the time in providing some feed back. And we appreciate the honesty because we work extensively in bettering the interaction with our guest. As you seen everyone in outr staff do there very best. So we hope to see you guys in your next stay.
8/10 Bien
Adan
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adan
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
We appreciate for taking the time in giving us some feedback.
8/10 Bien
joe
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
joe
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
Joe we really appreciate your honesty and all the constructive comments that you provided. Every day as you could see we worked hard in giving you the best experience possible. And we know there is alot of room for improvement. And we are striving for a better interaction with our guest and service. We hope to see you with us in the future.
4/10 Médiocre
Nelly, Yakima
25 mars 2024
Nelly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
We appreciate you taking the time for giving us some feed back.
6/10 Satisfaisant
Lorena Mabel
Voyage en groupe
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorena Mabel
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 1 avr. 2024
We appreciate your honesty and in taking the time in giving us some feedback. We know there is alot of room for improvement. And we do have plans in future renovations. So when you do comeback you will see a big upgrade. So we love when our guest recognize the hard work that our staff does. And we will let Enrique and Gustavo know that you send them the best wishes.
10/10 Excellent
Dana
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dana
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
We appreciate alot in taking the time in providing some feedback.
4/10 Médiocre
Guillermo
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillermo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 21 mars 2024
We appreciate the feedback. We would of liked a more brainstorming from you so we can identify where we need to better at.
8/10 Bien
ADRIANA
19 mars 2024
ADRIANA
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 20 mars 2024
We appreciate your honest rating Adriana. And thank you for choosing Vamar as a destination option.
4/10 Médiocre
Peter
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 24 mars 2024
We apologize for the inconviniance that you had. We take every comment very seriouse. Our staff not just reception is going to threw changes and capacitation. To better our interaction with our guest. And we have 4 bars all threw our resort. And our lobby bar area opens at 6 in the afternoon and closes at 1 in the morning. And also you have a great option of requesting a alcoholic breverage in our Marina buffet upon request. About our wifi yes you are in future plans in upgrading our service to provide a much broader converage threw the resort. And about extra amenities such a fridges or silver ware. That totally free of charge but its upon request and we would of gladly helped in this situation. But sometimes there is alot of miscomunication and alot of things can be handled in the best way.
8/10 Bien
Arantza
Voyage en groupe
18 mars 2024
Arantza
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 24 mars 2024
Le agradecemos por tomar el tiempo y dejarnos su rating.
6/10 Satisfaisant
Joseph Raymond
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph Raymond
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 24 mars 2024
We appreciate your honest opinion. Which we take very seriouse. Because it helps us grown and better our services. We have room for improvement and we know that it takes time to correct things. And about the amenities such a refrigerador or silver ware. We provide them upon request. And we understand that sometimes there is poor comunication. And that is what we want to better so we appreciate the feed back.
6/10 Satisfaisant
jackie Ann
Voyage en couple
14 mars 2024
jackie Ann
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
We regeret the bad experiences you might of had. We have different options threw out the resort. Sometimes is lack of comunication that we might have. That people dont have the opportunity to try our different options of restaurants that our resort provides. When it comes to any currency the Hotel itself has money exchange of any currency. So maybe the lack of comunication is a big factor. So we really regret not being able to fix any bad situations.
10/10 Excellent
Leticia
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 13 mars 2024
We appreciate the feedback that you had provided us. Everyday we work hard to better our service. We are proude of our staff because there always treating our guest with the most respect and curtiouse to everyone. And we are so happy that you enjoyed every minute. We hope to see you back with us in the future.
6/10 Satisfaisant
AMIR
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
AMIR
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
We really regret the bad situations that you might of had in your time with us. We take any rating or any constructive critisium very seriouse. We have our to managers who speak fluent English so probably the lack of comunication was a big factor.
10/10 Excellent
Amy Arlene
Voyage en groupe
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy Arlene
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 28 mars 2024
Amy we really appreciate you taking the time in providing us with some feedback. And gives us great joy that noticed our dedication and hard work every member of our staff brings to the table. With out them we wouldnt be where we are today. And we will take into consideration all the extra amenities that you mentioned. See you in your next visit.
2/10 Horrible
Esha
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Esha
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jorge Concierge le 1 avr. 2024
We appreciate taking the time in providing some feedback. Wish we could of had more specific details in the inconvience that you might of had. So we could of identified what we need to focus and better on.