Avis sur Extended Stay America Suites - Providence
Extended Stay America Suites - Providence
181 Corliss Street, Providence, RI
Avis
6,4
7,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
4 sept. 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
stephane
Voyage en couple
14 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stephane
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
luci
27 juin 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible!
luci
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Astrid -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 7 juil. 2022
Thank you for your review and comments, Luci. We are terribly sorry that your stay did not satisfy your expectations, and that we may have fallen short in delivering an exceptional experience. Thank you for allowing us to host you and we wish you all the best in your future travels.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nationwide Hotel Management Company, LLC le 2 juil. 2019
Thank you for staying with us and for this great rating!
8/10 Bien
Sylvain, Montreal, QC
13 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sylvain
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Julia, Guest Relations le 17 août 2018
Merci de partager vos commentaires. Comme vous l’avez noté, nous gardons les choses simples et nos tarifs abordables, les clients ne payant que pour les équipements qu’ils veulent utiliser (comme le ménage quotidien, les changements de linge et les heures de réception limitées). Ce serait un peu choquant si vous ne vous attendiez pas à cela et nous sommes désolés de vous avoir déçu.
8/10 Bien
Jacques, Canada
11 juil. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bruyant près de l'autoroute. serviette sale.
Jacques
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Julia, Guest Relations le 13 juil. 2018
Merci pour la bonne note. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'hébergement abordable, en particulier les installations de cuisine. Nous sommes désolés que les équipements n'étaient pas tout à fait à votre goût, mais offrant seulement ce que les clients choisissent de payer nous aide à garder nos tarifs abordables. Nous sommes heureux que votre séjour dans l'ensemble ait été agréable et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau.
4/10 Médiocre
ENRIQUE
9 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ENRIQUE
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Dear ENRIQUE, Thank you for being our guest and for taking the time to give us your feedback. We apologize that you were dissatisfied with our housekeeping services. While our housekeeping is done weekly to respect our guests' privacy and offer minimal intrusion, we are always happy to provide fresh linens and whatever we can to make the most of your stay. If there was any miscommunication about our services during check-in, please accept our apologies. We value your loyalty and are committed to regaining your trust. Please allow us another opportunity to exceed your expectations and provide you with the exceptional service you deserve. Should you choose to stay with us again, we will ensure a more pleasant and comfortable experience.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Cheryl
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 5 mai 2024
Dear Cheryl, We are delighted about your positive experience with the staff at Extended Stay America! Providing exceptional service is our priority, and we are thrilled our team made your stay enjoyable. Your kind words motivate us to continue delivering excellent hospitality. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay soon!Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Keith
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Keith
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Charissa, Sandy Hook
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Charissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Karen
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Amy
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 avr. 2024
Dear Amy, Thank you for being our valued guest and taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the delay in checking in and regret the cleanliness, noise, and odor issues you encountered during your stay. Your experience does not reflect the high standards we aim to maintain. Rest assured, we take your feedback seriously and will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your decision and hope to make it up to you so we can make amends for your future stay.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
German
Voyage en famille, Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
German
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Dear German, Thank you for choosing Extended Stay America. We're thrilled you found our hotel beautiful! Providing a welcoming and comfortable environment for our guests is our priority. Your positive feedback means a lot to us, and we hope you had a fantastic stay with us. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
juan
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
juan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Juan, Thank you for choosing and sharing your review of your stay at Extended Stay Amerca. We're delighted you enjoyed our rooms, which are equipped with kitchens and microwaves. Providing convenient amenities for our guests is a top priority, and we're thrilled that you found them to your liking. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
CARMEN
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CARMEN
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Joanne
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joanne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
??
22 mars 2024
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Matthew, Wallingford
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 9 mars 2024
Dear Matthew, Thank you for your recent visit and your feedback. We sincerely apologize for the issues you had while staying with us. Our team strives to ensure each guest has an exceptional visit; therefore, we truly regret this was not your experience. We appreciate you bringing this to our attention as we continually strive to improve. We value our guests and would love the opportunity to provide you with the hospitality you deserve, which you have come to expect from our brand. We hope your next stay with us is outstanding in every respect.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Alicia
5 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Alicia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Sasha
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sasha
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ernesto
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ernesto
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
jacklyn
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
jacklyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 13 févr. 2024
Dear Jacklyn, Thank you for your review and for choosing our hotel. We appreciate your kind words about our friendly front desk staff. However, we regret to hear about the disappointment with the room condition and breakfast offerings. We understand the importance of a comfortable stay, and we apologize for any inconvenience. Your comments are valuable, and we'll use them to improve our services. We hope you'll reconsider and give us another chance to provide a more enjoyable experience in the future.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Donald
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
had everything i needed
Donald
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 13 févr. 2024
Dear Donald, It was a pleasure to read your fantastic review of Extended Stay America. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your compliments serve as an encouragement to all of us. We hope you are already planning another visit our way.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Edgardo
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Edgardo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 29 janv. 2024
Dear Edgardo, Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We genuinely value your feedback and apologize if your recent experience did not meet your expectations. We are continuously working to enhance our services, and your comments are crucial in guiding our improvements. We appreciate your loyalty to Extended Stay America and look forward to the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
David
28 janv. 2024
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
John
26 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
26 janv. 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent for a one night stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 22 janv. 2024
Dear Guest, We appreciate your feedback about the hotel's location. However, we apologize for any cleanliness issues and the shortcomings you experienced. Your comments regarding the condition of the room and amenities are valuable, and we will address these issues accordingly. Our team is dedicated to improving our guests' experiences, and we hope you will consider staying with us again in the future to experience positive changes. Your satisfaction is important to us.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Delrushawn
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delrushawn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Paul
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Evelise
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelise
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Alex
3 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No hairdryer
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
Dear Michael, We appreciate you being our guest and providing your feedback. It's great to know your stay was enjoyable overall. However, we apologize for any miscommunication regarding our in-suite amenities. More often than not, our guests bring their own personal items from home to use in their suite, so we keep complimentary hair dryers and toiletries available upon request at the front desk. Please accept our sincere apologies if this was not communicated to you during check-in. Thank you so much for staying with us, and we look forward to your next visit. Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Jessica
Voyage en groupe
24 déc. 2023
Worst experience ever
Jessica
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 27 déc. 2023
Dear Jessica, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely Hotel Management
4/10 Médiocre
Charlotte
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 20 déc. 2023
Dear Charlotte, Thank you for being our guest and appreciating our staff. Please accept our apologies and assurance that we will be working to address the concerns outlined in your review. Our staff typically does a terrific job responding to our guests' needs, so we are sorry that did not happen in your instance. We value your feedback, and we hope you will return so we can provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Regan
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 déc. 2023
Dear Regan, Thank you for choosing our hotel and sharing your experience with us. We are deeply sorry that your visit did not meet your expectations. At our hotel, we strive to provide excellent hospitality and accommodations to all our guests, and it seems we fell short in your case. We truly apologize for any inconvenience caused to you. Your feedback is valuable to us in identifying areas for improvement, and we are grateful for your patience and understanding. Thank you for staying with us, and we hope that you will give us another opportunity to demonstrate the outstanding hospitality that we are known for.Sincerely,Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Linda
Voyage en couple
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
Dear Linda, Thank you for your feedback regarding your noise concerns during your time with us. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We understand the importance of providing a peaceful environment for our guests and sincerely apologize for falling short in this regard. We take noise concerns seriously and will look into the issue to address it effectively. Your feedback is appreciated, and we hope to provide you with a more tranquil and enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Monica
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
Dear Monica, Thank you for sharing your review of our hotel. We pride ourselves on service excellence and aim to exceed our guests' expectations on every visit. Therefore, we are sorry for the noise and cleanliness concerns you experienced, which kept you from having an outstanding stay. Please know our front desk is always available and happy to help make your stay as comfortable as possible. We hope to restore your confidence in our hotel on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Eric
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 11 déc. 2023
Dear Eric, Thank you for staying at our hotel and sharing your comments. It isn't very pleasant to see such comments, as this is far from the experience we want our guests to have. Your feedback is very important to us, and we are truly sorry you could not enjoy your stay. We hope to have another occasion to exceed your expectations and to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Miranda
10 déc. 2023
Miranda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Edgardo
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edgardo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 10 déc. 2023
Dear Edgardo, Thank you for the excellent review. We are glad your stay was enjoyable, and we could exceed your expectations for a great price. We appreciate you taking the time to leave your kind remarks. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
luizo
9 déc. 2023
luizo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Samuel A
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Samuel A
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 10 déc. 2023
Dear Samuel A, We appreciate you being our guest and providing feedback. Please accept our apologies for any housekeeping oversights you experienced. We are also sorry for the inconvenience you encountered with the charges on your credit card. We completely understand the frustration you must have experienced. Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to address this adequately.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Dawn
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
2/10 Horrible
Brianna, Adams
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 nov. 2023
Dear Brianna, Thank you for taking the time to write a review of our hotel. Your comments on the mentioned issues have left us disheartened. We will look into this further and significantly appreciate you bringing this to our attention. We have noted your remarks and shared them with the concerned individuals for further improvement. Our staff is included in the discussion to ensure this service failure doesn't happen again. Your feedback will help us continuously improve our service and guest experience. Please return, and we will provide you with a flawless stay in the future.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Steve
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 nov. 2023
Dear Steve, We appreciate you staying with us and taking the time to write a review. We understand your disappointment and frustrations with the condition and upkeep of the room, and your remarks are shared with the concerned person for further action. Please allow us to check with the team to see what went wrong and ensure it is not repeated. Please revisit us for a seamless hotel experience. Sincerely,Hotel Management