Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Davy Dias le 12 févr. 2024
Dear guest. We thank you very much for your positive feedback.We were delighted to hear that your stay at NEYA Porto met your expectations. In the near future, we look forward to welcoming you back to NEYA Porto. Best regards,
10/10 Excellent
christian
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christian
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Davy Dias le 12 oct. 2023
Dear visitor, We are greatly honoured by your comments. It is a pleasure to know that you had an exceptional stay at the NEYA Porto Hotel and we appreciate your praise for Neya Porto team. Hope to receive you at our hotel again soon.With our best wishes,
10/10 Excellent
Sylvain
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Davy Dias le 5 oct. 2023
Dear guest, We are very honoured by your feedback. It is a great pleasure to hear that you had an excellent stay at the NEYA Porto Hotel.We hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Hayet
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hayet
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Davy Dias le 26 août 2023
Dear guest, Thank you very much for your comment. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at the NEYA Porto Hotel. We hope to welcome you back to our hotel soon to show you our daily improvements.Best regards,
10/10 Excellent
henri
24 août 2023
henri
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Davy Dias le 26 août 2023
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We are honoured that you had an excellent stay at the NEYA Porto Hotel and we are pleased with your praise for the entire Neya Porto team.We hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,
8/10 Bien
Marie-Eve
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Eve
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Davy Dias le 21 août 2023
Dear Mrs Eve, So many thanks for your feedback. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay at NEYA Porto hotel. Our hope is to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Philippe
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Davy Dias le 19 août 2023
Dear Philippe, Thank you very much for your comment. We are honoured to hear that you had a wonderful stay at the NEYA Porto Hotel. We hope to receive you again soon at our hotel.Best regards,
10/10 Excellent
Antoine
15 août 2023
Antoine
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Davy Dias le 19 août 2023
Dear Antoine, Thank you very much for your comment. We are honoured to hear that you had a wonderful stay at the NEYA Porto Hotel. We hope to receive you again soon at our hotel.Best regards,
10/10 Excellent
Elodie
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous reviendrons !
Elodie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Davy Dias le 25 juil. 2023
Chère Elodie,Nous vous remercions pour les mots merveilleux que vous avez laissés à notre équipe. Nous apprécions le fait que vous ayez apprécié votre séjour au Neya Porto, où nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel prochainement.Nous vous prions d'agréer, Madame, l'expression de nos salutations distinguées
10/10 Excellent
Kamilia
Voyage en couple
1 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamilia
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Carla Gonçalves le 1 juin 2023
Cher KamiliaMerci beaucoup pour votre agréables commentaires.Nous espérons vous revoir dans un futur proche dans l'hôtel Neya. À bientôt!
6/10 Satisfaisant
Isabelle
Voyage en groupe
5 janv. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fin d’année 2022
Isabelle
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Carla Gonçalves le 6 janv. 2023
Cher Madame IsabelleMerci beaucoup pour votre commentaires,Nous espérons vous revoir dans un futur proche. Nous nous engageons pour votre prochain séjours ici, non uniquement a satisfaire mais, à surpasser vos attentes.Cordialement,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon etat general
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Carla Gonçalves le 24 nov. 2022
Cher ClientMerci beaucoup pour votre commentaires,Nous espérons vous revoir dans un futur proche. Nous nous engageons pour votre prochain séjours ici, non uniquement a satisfaire mais, à surpasser vos attentes.Cordialement,
6/10 Satisfaisant
guy
3 oct. 2022
guy
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Carla Gonçalves le 5 oct. 2022
Dear GuestThank you very much for your review, it is very important to know about our customers satisfaction.Hope to see you soon back in the Neya to show you our daily improvements!Kind regards
8/10 Bien
Lisca
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lisca
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Carla Gonçalves le 27 août 2022
BonsoirMerci beaucoup pour votre commentaires,Nous espérons vous revoir dans un futur proche. Nous nous engageons pour votre prochain séjours ici, non uniquement a satisfaire mais, à surpasser vos attentes.Cordialement,
10/10 Excellent
Ludovic
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Visite Porto
Ludovic
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de Cher Messieurs, Merci beaucoup pour votre agréab le 18 août 2022
Cher Messieurs,
Merci beaucoup pour votre agréables commentaires.
Nous espérons vous revoir dans un futur proche dans l'hôtel Neya.
À bientôt!
Sara Freire
10/10 Excellent
Xavier
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xavier
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sara Freire le 18 août 2022
Cher Messieurs,
Merci beaucoup pour votre agréables commentaires.
Nous espérons vous revoir dans un futur proche dans l'hôtel Neya.
À bientôt!
Sara Freire
10/10 Excellent
Audrey
Voyage en groupe
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Rui Viegas le 1 avr. 2022
Cher invité
Merci d’avoir pris le temps d’écrire de si jolis commentaires après votre séjour parmi nous.
Je suis vraiment ravi d'apprendre que nous avons satisfait et dépassé vos attentes concernant nos services, nos installations et nos petits-déjeuners. L'objectif principal de notre équipe est d'offrir au séjour de chaque invité une expérience inoubliable.
Cordialement
Rui Viegas
10/10 Excellent
Quentin
30 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quentin
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Rui Viegas le 30 nov. 2021
Cara Sr.
Agradecemos a sua avaliação
Cumprimentos
Rui Viegas
10/10 Excellent
michel
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michel
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Rui Viegas le 26 juil. 2021
Dear Guest,
Thank you for your review
Regards
Rui Viegas
8/10 Bien
Christophe
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Rui Viegas le 20 juil. 2021
Cher client
Merci pour votre commentaire. Nous avons été ravis de savoir qu'en général, votre expérience a été positive. Je suis un peu déçu de savoir que le service d'étage n'a pas répondu à vos attentes. Cependant, nous utiliserons vos mots comme une incitation à améliorer.
Merci
Rui Viegas
8/10 Bien
Carol, Bethesda
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
loida, chino hills
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
loida
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Nancy
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nancy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gisela Oliveira | Guest Relations le 26 mai 2024
Dear Mrs. Jennifer, Thank you in advance for your kindness and attention. We hope that our services and the location made your stay a pleasant one. We're glad you enjoyed the experience and look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Bernd
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernd
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Aparna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aparna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gisela Oliveira | Guest Relations le 26 mai 2024
Dear Aparma, Thank you in advance for your kindness and attention. Sustainability is one of Hotel NEYA's main pillars, and we encourage each customer to rethink and evolve with us. We're glad you enjoyed the experience and look forward to seeing you again. Thank you for your preference, we send you our best regards,
10/10 Excellent
Arthur, Victoria
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gisela Oliveira | Guest Relations le 26 mai 2024
Dear Mr. Arthur, Thank you in advance for your attention and kind words. On behalf of the whole team, we work hard to always provide the best experiences and services. We're glad you enjoyed your stay to the full and look forward to your next visit! Thank you for your preference.
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gisela Oliveira | Guest Relations le 26 mai 2024
Dear Mr. José,Thank you in advance for your kindness and attention. Although the location is good, you do need to be careful when crossing the tramway. We hope you had the opportunity to ride it and experience one of the city's best-known activities. We look forward to seeing you again next time, and thank you on behalf of the whole team for your preference!
10/10 Excellent
Martin
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gisela Oliveira | Guest Relations le 26 mai 2024
Dear Mr. Martin,Thank you in advance for your kindness and attention. We hope that our location and services made your stay in Porto even more enjoyable. We look forward to seeing you again next time, and thank you on behalf of the whole team for your preference!
10/10 Excellent
Ole
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ole
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Davy Dias le 20 mai 2024
Dear Valued Guest,We are delighted to hear that your recent stay with us was a memorable one. We appreciate your kind words about our team and our hotel. We would love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
Eduardo
Voyage en groupe, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Davy Dias le 16 mai 2024
Dear Mr. Eduardo, We would like to express our gratitude for your positive feedback regarding your recent stay at the Neya Porto Hotel. Furthermore, we would like to thank you for your kind remarks about our team and our hotel.We look forward to welcoming you to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Davy Dias le 12 mai 2024
Dear guest, We’re absolutely overwhelmed with joy to hear that you had an outstanding time at the Neya Porto Hotel! We'd also like to thank you for all your lovely compliments about our team and our hotel.We would absolutely love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
Mihai
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mihai
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 12 mai 2024
Dear guest, We’re absolutely overwhelmed with joy to hear that you had an outstanding time at the Neya Porto Hotel! We'd also like to thank you for all your lovely compliments about our team and our hotel.We would absolutely love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
MARIA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 7 mai 2024
Prezada Sra. Maria, É com muito entusiasmo e satisfação que recebemos a informação de que a sua estadia no Neya Porto Hotel foi muito agradável. Contamos poder voltar a recebê-la no nosso hotel brevemente.Com os nossos melhores cumprimentos,
10/10 Excellent
Qiaorong
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qiaorong
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 6 mai 2024
Dear guest, We’re absolutely overwhelmed with joy to hear that you had an outstanding time at the Neya Porto Hotel! We'd also like to thank you for all your lovely compliments about our team and our hotel.We would absolutely love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 3 mai 2024
Dear Mr. John, We’re absolutely overwhelmed with joy to hear that you had an outstanding time at the Neya Porto Hotel! We'd also like to thank you for all your lovely compliments about our team and our hotel.We would absolutely love to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
Mr K S
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mr K S
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 27 avr. 2024
Dear Guest, It is with great enthusiasm and satisfaction that we received the information that your stay at the Neya Porto Hotel was very pleasant. We hope to be able to welcome you back to our hotel soon. Best regards,
10/10 Excellent
Corinne, Pompano Beach
Voyage en groupe
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 26 avr. 2024
Dear Mrs. Corinne, We are very pleased to hear that you had a great stay at the Neya Porto Hotel. The whole team is flattered by your comments, for which we thank you in advance.We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
John
23 avr. 2024
John
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 14 mai 2024
Dear Valued Guest,We are delighted to hear that your recent stay with us was a memorable one. We appreciate your kind words about our team and our hotel. We would love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 26 avr. 2024
Dear Mrs. Elizabeth, We are delighted to hear that you had an excellent stay at the Neya Porto Hotel. We also want to thank you for all your compliments about our team and our hotel.Our hope is to welcome you back to our hotel in the near future.With best regards,
10/10 Excellent
Steven
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 26 avr. 2024
Dear Mr. Steven, We are very pleased to hear that you had an excellent stay at the Neya Porto Hotel. We look forward to welcoming you to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Mike
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 21 avr. 2024
Dear guest, We are very pleased to hear that you had a great stay at the Neya Porto Hotel. The whole team is flattered by your comments, for which we thank you in advance.We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Emma
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 19 avr. 2024
Dear Mrs. Emma, We are very pleased to hear that you had a great stay at the Neya Porto Hotel. The entire team is flattered by your comments, for which we thank you in advance.We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Chris
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 19 avr. 2024
Dear Mr. Chris, We are pleased to hear that you had an exceptional stay at the Hotel Neya Porto. We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future.
10/10 Excellent
Adriana, North Andover
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 19 avr. 2024
Dear Mrs. Adriana, We are very pleased to hear that you had a great stay at the Neya Porto Hotel. The whole team is flattered by your comments, for which we thank you in advance. We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Alejandro
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 6 mai 2024
Dear guest, We’re absolutely overwhelmed with joy to hear that you had an outstanding time at the Neya Porto Hotel! We would absolutely love to welcome you back to our hotel very soon!Best regards,
10/10 Excellent
Elena
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 13 avr. 2024
Dear guest, We are delighted to hear that you had an excellent stay at the Neya Porto Hotel. Our hope is to welcome you back to our hotel in the near future.With best regards,
10/10 Excellent
MARCO
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARCO
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Davy Dias le 11 avr. 2024
Dear Mr Marco, We are pleased to hear that you had a very pleasant stay at the Neya Porto Hotel. We hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Walter
5 avr. 2024
Walter
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Davy Dias le 11 avr. 2024
Dear Mr. Walter, We are pleased to hear that you had a very pleasant stay at the Neya Porto Hotel. Our entire team is delighted with your comments, for which we thank you in advance.Hopefully we'll be able to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Davy Dias le 11 avr. 2024
Dear Mrs. Stephanie, We are pleased to hear that you had a very pleasant stay at the Neya Porto Hotel. Our entire team is delighted with your comments, for which we thank you in advance.Hopefully we'll be able to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,