Avis sur The Bidwell Marriott Portland
The Bidwell Marriott Portland
520 Southwest Broadway, Portland, OR
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Angela
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 19 mai 2024
Hello Angela, Thank you for your kind words. We are glad to hear everyone was nice and that this left an impact on your impression.
10/10 Excellent
Serena
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 17 mai 2024
Dear Serena,Thank you so much for your enthusiastic review! We are thrilled to hear that you loved everything about your stay with us. Your kind words about Pedro truly warm our hearts—he is indeed a gem, and we’re delighted to know he made such a positive impact on your experience.We’ll be sure to share your wonderful feedback with Pedro and the rest of our team. We can't wait to welcome you back for another amazing stay!
10/10 Excellent
joshua
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joshua
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 14 mai 2024
Dear Joshua, Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you found our location convenient and enjoyed the nearby shopping, restaurants, and easy access to the freeways.It’s especially heartening to know that our staff made such a positive impression on you during check-in. We take great pride in our team, and your kind words are truly appreciated. Additionally, we're glad you enjoyed our rooms and bathrooms and found everything to be super clean.We look forward to welcoming you back for another excellent stay at The Bidwell.
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 10 mai 2024
Thank you Aaron!
10/10 Excellent
Giselle
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giselle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 10 mai 2024
We love that you love the hotel AND location- double the satisfaction :)
10/10 Excellent
Steven
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 10 mai 2024
Thank you Steven! We appreciate a 5/5 rating :)
10/10 Excellent
max
4 mai 2024
max
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 10 mai 2024
Great! Please come back and see us again soon.
10/10 Excellent
Dean
3 mai 2024
Dean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Donia, Irvine
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 21 avr. 2024
Dear Donia- Thank you so much for your fantastic 5/5 rating and for highlighting Colton, Levi, and Zion! We are thrilled to hear that you experienced great service from our team during your stay at The Bidwell. It's our goal to provide outstanding hospitality, and knowing that Colton, Levi, and Zion made such a positive impact on your visit is incredibly gratifying.We will be sure to pass your compliments on to them as a testament to their hard work and dedication. We look forward to welcoming you back soon for another excellent experience at our hotel.
8/10 Bien
Yoko
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoko
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 11 avr. 2024
Thank you for appreciating the amenities we offer, such as the free bicycle rental, laundry facilities, and filtered water stations. We're sorry to hear about the confusion regarding the time limit for the complimentary drink offer. Your feedback is important to us, and we'll look into making our promotions clearer in the future. Please feel free to reach out to our guest services for any further assistance or clarifications. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Michael
Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 11 avr. 2024
Dear Michael , Thank you for taking the time to share your positive feedback! We're delighted to hear that our friendly staff, the tranquil ambiance at night, and our convenient downtown location contributed to a pleasant stay. We aim to provide a comfortable and accessible experience for all our guests, and it's great to know we succeeded with your visit. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the heart of the city. Safe travels until then!
10/10 Excellent
Michelle
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 11 avr. 2024
Thank you for the 5/5 Michelle!
10/10 Excellent
Edinaldo
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edinaldo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 1 mai 2024
Dear Edinaldo- Thank you for the 5/5. We are happy to hear everything went well. Hope
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Hello Sarah! Glad to hear it was "great" ! Come see us again soon.
10/10 Excellent
David
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Thanks David!
2/10 Horrible
Mitchell
18 mars 2024
Mitchell
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 11 avr. 2024
Dear Mitchell,We're truly sorry to see your stay didn't meet your expectations. We're committed to providing a great experience and would greatly appreciate the opportunity to learn more about any issues you encountered. Please consider reaching out to our guest services team to share more about your experience. We're here to listen and make things right.
10/10 Excellent
Dahdia
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dahdia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Dear Dahdia, Thank you for sharing your experience at our hotel! We're thrilled to hear that our staff made such a positive impression and that you found your room to be both beautiful and clean. It sounds like you were able to take full advantage of the amenities included in the destination fee, and we're so glad that these added value to your stay. We appreciate your feedback on the shower drain issue; rest assured, we are committed to prompt and efficient maintenance responses for all our guests' needs.Your recommendation means the world to us, and we're delighted to know you enjoyed the surrounding area and felt safe during your visit. We look forward to welcoming you back to The Bidwell for another memorable stay, where the heart of Portland meets the spirit of adventure
10/10 Excellent
Kara
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 8 mars 2024
Hello Kara, Thank you very much for the great words! Please come back and see us soon.
10/10 Excellent
Heidi
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 26 févr. 2024
Dear Heidi- Thank you very much for detailing out your experience. We are happy to hear that you had an enjoyable time with us. Please come back and visit soon :)
10/10 Excellent
Irma
18 févr. 2024
Irma
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Thank you Irma!
10/10 Excellent
Madeline
17 févr. 2024
Madeline
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 19 févr. 2024
Thank you Madeline!
8/10 Bien
RaeJean
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RaeJean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 19 févr. 2024
Thank you for the review RaeJean.
10/10 Excellent
Arun, Issaquah
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 12 févr. 2024
Hello Arun,Looks like you enjoyed your stay. Our location is great- Thank you for noticing!
10/10 Excellent
Rachel
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Thank you so much Rachel!
10/10 Excellent
monique, Campbell
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
monique
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Thank you very much Monique. 5 out of 5 is a great rating and we appreciate you!
10/10 Excellent
Ann, lacey
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
Ann- We love seeing 5/ 5. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Jackson
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackson
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 févr. 2024
Thank you Jackson!
6/10 Satisfaisant
Joshua
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Joshua
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 2 févr. 2024
Hello Joshua,Thank you for your survey. It looks like we have fell below our expectations and we would love to know more! Please reach out to us with any additional details you can provide. Feedback is a gift, and we appreciate you.
10/10 Excellent
James
24 janv. 2024
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 25 mars 2024
thank you very much for the rating James! Come back and see us again :)
10/10 Excellent
Alix
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alix
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 26 janv. 2024
Dear Alix, Thank you so very much for this detailed review! The Bidwell, along with many other hotels experienced the same surge in demand due to the unfortunate state of utilities for many Portlanders. We are thankful you joined us during this challenging time and are grateful to know the specifics of how our team went above and beyond. We are hoping that everything has resumed to normal for you and look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 26 janv. 2024
Hello Robert! During such a challenging moment, we are glad we could provide the escape at the Bidwell. Be well.
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 26 janv. 2024
Thank you Paul!
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful staff
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Hello Robert- Thank you for the kudos to the staff!
10/10 Excellent
MaDonna
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MaDonna
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Hello MaDonna, Thank you for the kind words about Corey, he is truly a GEM! Come back and see us again soon.
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Hi Rachel- We love awesome! Cheers and THANK YOU!
10/10 Excellent
Julie
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Thank Julie!
8/10 Bien
Shelli
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy but hungry
Shelli
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick-Director of Operations le 9 janv. 2024
Thank you for your valuable feedback regarding your recent stay with us. We are thrilled to hear your positive remarks about our hotel's aesthetics and the exceptional service provided by our staff. Your kind words mean a great deal to us.The issues you faced with the temperature of the food are not reflective of the high standards we aim to uphold. Please accept our sincerest apologies for this shortfall in our service. We understand the importance of a satisfying meal to start the day, and it’s evident we did not deliver this for you.I want to assure you that we have taken immediate steps to address this. Our culinary team has been briefed, and we are implementing measures to maintain the ideal temperature of our breakfast offerings. We are committed to ensuring a delightful dining experience for all our guests.
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Hi Wendy, thanks so much for your review. We are so happy to hear it was great overall. Our staff is in sync with all guest feedback and we will ensure we reflect and grow. Please come back and see us again :)
10/10 Excellent
Yumiko
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yumiko
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Thank you Yumiko!
10/10 Excellent
Mary, Santa Fe
31 déc. 2023
Mary
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 26 janv. 2024
Thank you Mary!
10/10 Excellent
MARIA, NORTH VANCOUVER
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Thank you Maria!
10/10 Excellent
Minyeong
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Minyeong
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
We love to hear this and we hope to welcome you back :)
10/10 Excellent
Sotirios
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel and experience
Sotirios
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Hello Sotirios! Thank you for recommending- this is the highest compliment. Please come back and see us :)
10/10 Excellent
Michael, Oakland
26 déc. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 20 janv. 2024
Thanks Michael!
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Staff and a great hotel.
Paul
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Hello Paul, This sound like complete satisfaction. We are happy to know that you enjoyed. Please come back and see us soon.
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
22 déc. 2023
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Hi Matthew, We love to welcome dogs! Hope the little puppy is keeping you smiling :)
10/10 Excellent
Dianne
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
Hello Dianne, Thank you for the feedback. We are sorry that the menu did not meet your expectations. Please know we are eager to serve you and learn more about your experience. Our chef is always evaluating. More changes on the horizon!
10/10 Excellent
Roberta
Voyage en groupe
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberta
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jacob Wright - General Manager le 7 janv. 2024
We appreciate the review Roberta.