Bar lounge

Avis sur Aloft Portland Airport at Cascade Station

3 out of 5
Aloft Portland Airport at Cascade Station
9920 NE Cascades Parkway, Portland, OR

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 543 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 272 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 113 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 50 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

sebastien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cool
Cool place for a business trip
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Mark

Give me the receipt please
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Chelsea le 17 mai 2024
Dear Mark,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.An folio was sent to the email on file for any room charges made during your stay. For the room and tax, you will have to reach out to Expedia.

10/10 Excellent

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice for something close to airport
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chelsea le 17 mai 2024
Dear Susan,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

6/10 Satisfaisant

REBECCA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The fan in our room was so loud that every time it kicked on, it woke us up. There was a half drank bottle of water left in our room from either housekeeping or previous guests. Water didn’t come out of every hole on shower head, so the water pressure was very low. Took forever to get shampoo and conditioner out of our hair. Breakfast and bottled/canned drinks were ridiculously marked up. Our $10 breakfast voucher didn’t even get us food and a drink. It was either or.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Aloft le 13 mai 2024
Hi Rebecca, sincere apologies for the poor experience, we very much appreciate your feedback so that we can improve on our services.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Aloft le 9 mai 2024
Thank you!!!

10/10 Excellent

Jeremy

Voyage d’affaires
Great as usual at Aloft!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aloft le 24 avr. 2024
Wonderful score!

10/10 Excellent

Leslie, Bend

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice comfortable hotel with bar in an area we really like, Cascade Station. Comfy bed and nice room
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aloft le 24 avr. 2024
Love happy memories

10/10 Excellent

JASON, Maple Valley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Aloft le 24 avr. 2024
Thank you for the great score!

10/10 Excellent

Paulo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a very pleasant stay at this hotel. The Front desk proactively offered us for an early check-in! The room and lobby are very clean and we received a voucher for free breakfast just by signing up for Marriott membership. We live in Seattle and we do go to Portland frequently so we will definitely book at this hotel again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aloft le 24 avr. 2024
Can't wait to see you back!

4/10 Médiocre

Bruce

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
There were several issues encountered during our one night stay. The heater in our room was very loud, and cycled almost continously to maintain 68 degrees. The drain in the bathroom sink was fully plugged. The room layout almost works. No microwave, there was a very small fridge on the floor under bathroom sink area. Floor to ceiling frosted glass shower window, and bathroom lighting illuminates sleeping area when on. Mostly clean, not too bad overall, some older (bugs in them) spiderwebs on ceiling/wall corners. Room condition overall not bad, not great. With that said, the biggest issue by far was having room service enter our room 2 times while I was sleeping all before 9am, with checkout at noon. To be clear there was not, a do no do not disturb sign on the door either time. I admit this was a mistake on our part.However, we've never encountered this issue before, and we were only there overnight and had not checked out yet, and this was all before 9am. One time is a mistake. Two times indicates a communication issue at the very least.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aloft le 24 avr. 2024
Sincere apologies for the intrusion. Thank you for the feedback and opportunity to do better.We hope for an opportunity to redeem ourselves.

10/10 Excellent

Joe, Vancouver

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aloft le 9 avr. 2024
Thank you for the kind score!

10/10 Excellent

Jacquelyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The quality of service did not end at check out. The staff where friendly and helpful hours after my check out. Best stay ever.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aloft le 4 avr. 2024
Thank you for the great review.

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aloft le 11 mars 2024
5 out 5 is best!!!!

10/10 Excellent

Rory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aloft le 21 févr. 2024
Awesome score!!

10/10 Excellent

Shawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Aloft le 21 févr. 2024
Love happy Customers!

10/10 Excellent

Jolee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aloft le 21 févr. 2024
Thank you for the great rating.

10/10 Excellent

Penny

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aloft le 21 févr. 2024
Miss you already!

8/10 Bien

william

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aloft le 21 févr. 2024
Thank you for being our guest.

10/10 Excellent

Greg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff and convenient location
Super friendly staff - they were great. Hotel is perfectly functional and met our needs. Nothing fancy but we weren’t expecting that so we are totally satisfied.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Aloft le 5 janv. 2024
thank you for the great review, come back soon!

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aloft le 5 janv. 2024
10 is Best!!!

10/10 Excellent

Chris

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aloft le 29 déc. 2023
Thank you for the wonderful rating!

6/10 Satisfaisant

Alice

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aloft le 29 déc. 2023
Thank you for being our guest, come back soon.

10/10 Excellent

Vladimir

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aloft le 22 déc. 2023
Thank you for being our guest, we love happy customers.

10/10 Excellent

Jae Youn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Aloft le 30 nov. 2023
Thank you for the great review.

10/10 Excellent

RONALD, NAPLES

The pull down equipment in fitness center was broken but everything else was wonderful
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Aloft le 21 nov. 2023
Thank you for the kind feedback, we appreciate having you as our guest.

8/10 Bien

Bob

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Two areas need improvement. The bed was uncomfortable and throughout the entire night a mechanical noise made it difficult to sleep. The bar, for some reason, did not have many food options. The bar tender indicated there was suppose to be a delivery that day, but it never happened.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Aloft le 7 nov. 2023
Hi Bob, sincere apologies for the shortcomings. We greatly appreciate your patronage and feedback.

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Aloft le 2 nov. 2023
Thank you for being our guest.

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 1 nov. 2023
Love happy customer, thank you for being our guest!

10/10 Excellent

Kari

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to stay near airport!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 30 oct. 2023
Wonderful feedback, thank you for being our guest.

10/10 Excellent

Carlye

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 23 oct. 2023
Awesome score, love it!

8/10 Bien

Gary, Springfield

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Very clean. Rooms have lots of wear apparent. no microwave but a coffee machine. comfortable bed. Very quiet as hotel census seemed low. You'll love the robot that cruises the parking lot to make sure you paid the $9 parking fee. Quite cute. Nice staff.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 16 oct. 2023
Thanks for the feedback Gary, glad you enjoyed the property.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was surprised at how small the room was… I also found a rather large spire web with what looked like spider eggs in it. Additionally, my shower was out of body wash and I found a spare part hidden behind the toilet. Overall I am not likely to stay at this property again.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 16 oct. 2023
Sincere apologies for the poor experience, we hope for the opportunity to redeem ourselves.

8/10 Bien

Micheal

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aloft le 26 oct. 2023
Thank you for being our guest

6/10 Satisfaisant

Lisa, Whittier

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Aloft le 23 oct. 2023
thank you for being our guest.

10/10 Excellent

Donald

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Location was great!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aloft le 29 sept. 2023
Thank you for the great score!

10/10 Excellent

James

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aloft le 16 oct. 2023
thank you for the nice rating.

10/10 Excellent

Emily

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Aloft le 20 sept. 2023
Thank you for the great score, we love happy customers.

10/10 Excellent

Gloria

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and room very comfortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aloft le 11 sept. 2023
Thank you for the nice feedback!

10/10 Excellent

Christina, Fresno

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Just got here and it’s a nice location with good service and facilities but our room is a little old and dingy. Shower curtain moldy, tile and grout old. Not the worst ever, just could be better.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aloft le 5 sept. 2023
Hi Christina, wondering if you got the right hotel on this survey. We do not have shower curtains and hotels is 18 years old.

10/10 Excellent

Savannah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aloft le 5 sept. 2023
Love the high score, thank you.

8/10 Bien

michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Aloft le 5 sept. 2023
thank you for being our customer, appreciate the high score.

10/10 Excellent

Peter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location for transport, shopping, eateries. Modern clean styling with pool, bar and a well equipped fitness room. We had a minor problem with our air conditioning and received excellent service with a room upgrade from the very personable hotel manager. Very pleasant stay in a very clean and comfortable room.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Aloft le 31 août 2023
Thank you so much for the great review, we love having happy customers.

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Aloft le 14 août 2023
amazing score - thank you!

4/10 Médiocre

Nicole

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Aloft le 8 août 2023
Dear Nicole,Thank you for being our guest - sorry about the low score, would love to learn more about it.

10/10 Excellent

Wilbur

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Aloft le 7 août 2023
Awesome Score!!! Thank you.

2/10 Horrible

TOKIA, Baltimore

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Aloft le 31 août 2023
Would love to learn more about the low score.

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Airport stay
Convenient location to airport and had a shuttle. Great food and shopping within walking distance. Clean and comfortable with great customer service.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Aloft le 2 août 2023
Thank you for the wonderful review. Come back soon!

10/10 Excellent

Anna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Aloft le 31 juil. 2023
Thank you for the great score!

6/10 Satisfaisant

Kenneth

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Aloft ugh
Bed was not comfortable, coffee machine was poor, barely enough water pressure to take a shower properly. Parking for guests should be free. Will NOT stay here again.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Aloft le 31 juil. 2023
Dear Kenneth - sincere apologies for the poor experience. We hope to have an opportunity to redeem ourselves.