Avis sur Grand Papua Hotel - A Member of Radisson Individuals
Grand Papua Hotel - A Member of Radisson Individuals
Mary Street, Port Moresby, NCD
Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay in POM
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Stella le 15 janv. 2019
Dear Guest,
Firstly, I take this time to thank you for your feedback.
We look forward to feedback such as yours, to improve our guest service, acknowledging that we had a hot water maintenance issue, during your stay. This has been rectified by our maintenance team.
I also acknowledge that our staffs are always a stand out for the hotel who ensure our guests journeys are looked after. I will surely pass on your compliments to the team.
We look forward to welcoming you on your next visit to Port Moresby, Papua New Guinea.
Thank you
10/10 Excellent
Diego
21 août 2018
Happy staying there
Diego
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Joash
3 mars 2024
Joash
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stella K le 29 mars 2024
Dear Joash,Thank you for your positive review.We look forward to welcoming you back to the Grand Papua Hotel.Best regards,Stella KadeuResident Manager
8/10 Bien
Viktor
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Viktor
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stella le 13 févr. 2024
Dear Viktor,Thank you for choosing our hotel and sharing your feedback. We're glad you enjoyed our friendly staff, great dining, and spa services. We apologize for any noise disturbances and will address this promptly. We appreciate your positive comments about our location but regret any safety concerns you had, if you may share some details with me. Your comfort and safety are our priorities, and we hope to welcome you back for an improved experience.Best Regards,Stella KadeuResident Manager
10/10 Excellent
Christina
25 janv. 2024
Christina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Stella K le 29 mars 2024
Dear Christina,Thank you for your great review. We look forward to your next stay at the Grand Papua Hotel.Best regards,Stella KadeuResident Manager
10/10 Excellent
Steven
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Stella le 13 févr. 2024
Dear Steven,Thank you for your awesome review.We look foward to welcoming you back to Grand Papua Hotel.Best Regards,Stella KadeuResident Manager
8/10 Bien
Stephen
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reservations Team le 26 déc. 2023
Thank you for staying with us. We value your feedback.
4/10 Médiocre
Ziva
7 oct. 2023
Ziva
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Stella K le 30 oct. 2023
Dear Ziva,Thank you for reviewing the Grand Papua Hotel, on your last visit.We would appreciate if you could provide us more details on the rating of 2/5, I request this to ensure we make your next stay has an improved experience.Again, thank you for staying with us.Best Regards,Resident ManagerGrand Papua Hotel, A Member of Radisson Individuals
10/10 Excellent
Peter
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Stella K le 30 oct. 2023
Dear Peter,Thank you for your feedback.We appreciate that you took time out to review the hotel, on your last stay.We look forward to welcoming you on your next stay.Best Regards,Resident ManagerGrand Papua Hotel, A Member of Radisson Individuals
10/10 Excellent
Alexander
2 août 2023
Good Hotel near APEC Haus and Beach
Alexander
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Olova Aruai le 17 août 2023
Thank you Alexander for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Douglas
Voyage d’affaires
5 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Migara Tennekoon le 7 avr. 2023
Dear Mr. Douglas,Greetings from the Grand Papua Hotel-a member of Radisson Individuals!At the outset, I wish to take this opportunity to thank you very much for choosing to stay with us during your recent stay at Port Moresby and taking the time out in providing your valuable feedback to us. I am disappointed to learn that we have failed to meet your expectation during your stay and I have noted your concerns.Nevertheless, I am delighted to inform you that we will be revamping our Lobby, Outlets and the Rooms very soon and the project to be completed by this year end. Once again, please accept my sincere apology for the untoward experience and I hope you will give us another opportunity to restore your faith and be your host again, when ever you visit Port Moresby. Please do let me know of your next travel plans and I will be more than happy to ensure that your reservation requirements are personally looked after by me. Kind Regards, Migara Tennekoon-General Manager
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Stella K le 30 oct. 2023
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to provide us with a perfect review score from your last stay.We appreciate that you have enjoyed your stay with us, and would like to extend our best wishes to you.We look forward to welcoming you on your next visit.Best Regards,Resident ManagerGrand Papua Hotel, A Member of Radisson Individuals
10/10 Excellent
Janal
27 janv. 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Janal
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Stella K le 30 oct. 2023
Dear Janal,Thank you for taking the time to provide the hotel with a review score.We appreciate that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you on your next stay.Best Regards,Resident ManagerGrand Papua Hotel, A Member of Radisson Individuals
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
6/10 Satisfaisant
Roy, PNG
Voyage d’affaires
8 janv. 2020
Roy
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Natasha Oawa_Guest Relations Manager le 6 févr. 2020
Dear Roy,
Thank you for choosing to stay at the Grand Papua Hotel. Your feedback is important to us and we apologies if we have not met your expectations. Our teams have been informed of this to rectify all that has been mentioned.
We hope you see improvements on your next visit.
Regards,
Natasha (Guest Relations Manager)
4/10 Médiocre
Yutaka
Voyage d’affaires
11 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yutaka
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 déc. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Martin
Voyage d’affaires
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Stella K le 23 oct. 2019
Dear Martin,
Thank you for your feedback.
We look forward to welcoming you back to our hotel, on your next stay.
Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Stella le 14 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We look forward to welcoming you back at our hotel.
Thank you,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Antoinette Kaule_Reservations Supervisor le 17 juil. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your wonderful feedback. We look forward to seeing you again at the Grand Papua Hotel.
Regards,
Antoinette Kaule & Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Antoinette Kaule Reservations Supervisor & Team le 19 juin 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your rating. We hope to see you again at the Grand Papua Hotel.
Warmest Regards,
Antoinette Kaule & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Natasha Oawa, Guest Relations Manager &Team le 11 juin 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your positive feedback.
We look forward to having you back at the Grand Papua Hotel soon.
Regards
Natasha Oawa
Guest Relations Manager & Team
8/10 Bien
Robert, Makati, Philippines
Voyage d’affaires
19 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Natasha Oawa Guest Relations Manager le 4 juin 2019
Dear Robert,
Thank you for choosing the Grand Papua Hotel. It was our great pleasure to have you as our guest and your comments are much appreciated.
We look forward to welcome you back in your next visit.
Warmest Regards,
Natasha & Team
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Antoinette Kila le 1 avr. 2019
Good morning,
Thank you for your review and as always do come back to the Grand Papua Hotel.
Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Stella le 12 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback, I will pass on your positive feedback to our team.
We appreciate that you have enjoyed our guest service, provided by our friendly and helpful staffs, who continue to make our guest journeys, pleasant.
Grand Papua Hotel is situated on the hill top, with scenic ocean views of the Fairfax Harbour, Ela Beach and APEC Haus, of which The Down Town Plaza is conveniently located within walking distance, during the day.
We look forward to welcoming you back to the hotel, for your next stay.
Thank you,
10/10 Excellent
Alessandro
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buon albergo molto sicuro. Buon ristorante
Alessandro
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Stella le 31 déc. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Brett, Singapore
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Brett
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Vik, Australia
19 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central to businesses
Vik
Séjour de 11 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Kez, Port Moresby
18 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kez
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Uncomfortable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
scott
12 oct. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Very average
scott
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Stella le 11 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for staying with us and we value your feedback.
We look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit.
Thank you,
Stella
10/10 Excellent
steven, Melbourne, Australia
28 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
steven
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Stella le 11 oct. 2018
Dear Steven,
Thank you for staying with us and for your feedback.
We look forward to welcoming you on your next visit.
Thank you,
Stella
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 sept. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Take your money and go somewhere else.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
comfortable and pleasant stay
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
Olivia
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivia
Séjour de 12 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Avrohom
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel in Moresby.
Avrohom
Séjour de 1 nuit en août 2018
4/10 Médiocre
Robert
10 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Corina
6 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guests smoking still a problem
Corina
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de RDM le 13 juil. 2018
Good evening Corina,
Thank you for you feedback. We appreciate you acknowledging our team members, as most of our guests' do too. We take pride in our service approach with guests.
On another note, our hotel is a non-smoking hotel, and we acknowledge this was a draw back from the great staff feedback. If we did not meet your expectation this visit, we look forward to welcoming you back to our hotel, and we will do our best to ensure your stay is pleasant.
Thank you,
Stella Kadeu
Rooms Division Manager
8/10 Bien
EdwardLucy
15 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great View
EdwardLucy
Séjour de 1 nuit en mars 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Glenn
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Above average hotel
Glenn
8/10 Bien
Elizabeth
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay.
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mars 2018