Piscine couverte, piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Hotel Marina Atlântico

4 out of 5
Hotel Marina Atlântico
Avenida João Bosco Mota Amaral, 1, Sao Miguel Island, Ponta Delgada

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 421 avis sur 734." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 240 avis sur 734." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 55 avis sur 734." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 734." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 734." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Delphine, Bordeaux France

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé ; sur la marina. Espace détente; piscine et hamam très bien
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de maria pimentel le 27 févr. 2024
Dear Delphine,Thank you for choosing the Hotel Marina Atlântico from the Bensaude Hotels Collection and on behalf of the entire team at the Hotel Marina Atlântico, we would like to thank you for your stay especially for your good comment regarding the location being relaxing and overall very good.We hope to be able to welcome you soon.Best Regards,João Luís CogumbreiroManager

10/10 Excellent

Fabien, LE KREMLIN BICETRE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
petit-déjeuner d'excellente qualité personnel aimable et serviable bon emplacement accès gratuit à l'espace bien-être beau panorama depuis la chambre vue océan cependant mauvaise insonorisation avec l'extérieur malgré un étage élevé (rue bruyante)
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de maria pimentel le 1 févr. 2024
Dear Fabien,It makes our day to hear that we were able to provide you a good service. This is the type of experience we strive to create for each guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit especially the breakfast,friendly staff, location, view, and wellness area. After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again! Anyway, we hope to see you in the future at our hotel. Best Regards, João Luis CogumbreiroManager

6/10 Satisfaisant

frederic

Les points forts : Propreté
convenable sans plus
petit déjeuner à revoir café médiocre,peu de fruit de qualité et fromages surtout pour 250 euros la nuit
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de maria pimentel le 20 sept. 2023
Dear Frederic,Were thankful for taking the time to share your feedback with us. We regret that your expectations were not met.Regarding our breakfast, we have a variety of daily fresh local products available to all our guests. We respect your opinion which well consider to continuously improve our services.Anyway we hope to have you back in the future at our hotel.We hope you had the opportunity to try out our new outdoor pool!Best RegardsJoão Luis CogumbreiroManager

6/10 Satisfaisant

Daniel

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel bien situé
Hotel un peu désuet mais bien situé.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de maria pimentel le 25 août 2023
Dear Daniel,Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel and was good location. Your opinion is very important to us that we do everything to continuously improve the quality of our services and establish effective action measures for constant improvement. It’s in our plans for renovations in 2024.Anyway, we hope to see you in the future at our hotel.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager

8/10 Bien

Isaura

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de maria pimentel le 23 août 2023
Cara Isaura,Muito obrigada por partilhar o seu feedback connosco.Esperamos ter a oportunidade de recebê-la novamente num futuro próximo no nosso Hotel.Melhores Cumprimentos,João Luis CogumbreiroDiretor

10/10 Excellent

Gautier

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seconde fois dans cet hôtel. Magnifique emplacement et personnel très agréable. Les services sont excellents. L'hôtel mériterait un petit coup de frais. Mais j'y retournerai avec plaisir !
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de maria pimentel le 21 mars 2023
Dear Gautier,It makes our day to hear that we were able to provide you a good service. This is the type of experience we strive to create for each guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit especially the location, staff and the service excellent. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service.It’s in our plans for renovations in 2024.After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again!We look forward to welcoming you back to our hotel.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager

2/10 Horrible

Catherine

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
4 étoiles ???
Viel hotel, très daté. Belle piscine en terme de taille mais très laide en aspect. Aucune déco, nous donne juste l impression d être dans le parking qu'elle jouxte. Salle de sport de belle taille mais également laide et ne semble pas très propre. Summum, le petit déjeuner, avec un choix chaud très restreint et répétitif. Sinon l hôtel est bien placé pour qe balader en ville. Nous arrivions du Terra Nostra de Furnas, même groupe, mais un VRAI 4 étoiles lui.
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de maria pimentel le 8 sept. 2022
Dear Catherine,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret that your expectations were not met.However, we will constructively take your criticisms into account to continually improve our services.We hope to have you back in the future for a better experience.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager

10/10 Excellent

Gautier

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très agréable et réactif. Propreté parfaite. Une machine à café dans les chambre pourrait être un plus. Mais rien à redire. Génial
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de maria pimentel le 16 mai 2022
Dear Gautier, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel being good. Regarding the coffee machine, we have it in the executive rooms, it could be a new opportunity for you for your next stay. Thank you so much for sharing your feedback with us. We hope to have the opportunity to welcome you again soon. After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again! Best Regards, João Luis Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Richard

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil et service excellent Localisation optimale
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de João Luís Cogumbreiro Manager le 21 avr. 2022
Dear Richard, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel. We are glad that you liked our services and location. We hope to see you in the future at our hotel. Best Regards,

10/10 Excellent

CATHERINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel bien situé
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Adeline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel que je recommande
Très bel hôtel, très bien situé dans l'avenue principale, face au port. Les chambres sont spacieuses et propres. Bon petit-déjeuner.
Séjour de 6 nuits en juillet 2021

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon choix
hotel bien situé et confortable. Petit-déjeuner rudimentaire, très en deça de celui de l'hôtel Terra Nostra, pourtant un 4 étoile du même groupe. Dommage que la piscine intérieure ait été fermée en raison de l'épidémie de la Covid.
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Guest Relation le 20 janv. 2021
Dear Marc, We appreciate your your evaluation, for mentioning good location and the Hotel the comfort. Regarding our Breakfast, unfortunately according the due Covid 19 rules it is not possible change the service, as well closed Wellness Center. Hopping that on your next visit , we will overcome your expectations. Best Regards,

10/10 Excellent

LusitanoFR, Vila Nova de Gaia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hôtel avec de très bonnes prestations et un personnel très sympathique et professionnel. À recommander sans hésitations. Merci pour le upgrade avec vue sur mer. Je reviendrai ! 😉😊
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Maria Pimentel le 23 nov. 2020
Dear LusitnoFr, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our Hotel. This is the type of experience we strive to create, we want to give the best to our guest so they feel pleased to come back to us with our hard work and abilities and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit specially the good service and friendly professional staff. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service. We appreciate your recommendation . We hope to have you back in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

José, Caluire

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel et service parfait. Très à l'écoute du client. Le jour de notre départ comme nous sommes parti tres tot pour l'aéroport,une box alimentaire (tres copieux )nous à été amené la veille au soir pour notre petit dejeuner du matin. PARFAIT!!!
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de maria pimentel le 28 janv. 2020
Dear José, We are so glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel specially the staff and service. This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service. We hope to see you in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel de la hôtel vraiment sympathique et efficace
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de maria pimentel le 9 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to review our Hotel. Your comments are indeed valuable to us and we are pleased that you like our staff being friendly and efficient . we look forward to welcoming you back at our Hotel in near future. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

NICOLAS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel sur le front de mer de Ponta Delgada
Accueil très attentionné et service au top de la part du personnel. Chambre très propre et avec balcon et vue sur la mer et le port, très agréable. Lit king size très confortable. Nombreuses attentions touchantes de l'hôtel pour notre voyage de noces. Hôtel situé sur le front de mer, très calme à toute heure du jour et de la nuit et à 5 à 7mn à pied du centre de Ponta Delgada seulement. D'innombrables restaurants de qualité proches de l'hôtel. Parking en sous-sol payant (7€ par nuit). Petit déjeuner buffet bien achalandé, assez classique et n'évoluant pas beaucoup d'un jour à l'autre, mais nous y avons trouvé notre bonheur notre bonheur chaque matin. L'hôtel a vraiment contribué à la réussite de notre voyage.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de maria pimentel le 10 sept. 2019
Dear Nicolas, We are so glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel specially our view, location, breakfast, and our top service staff . This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service. Thank you for the excellent review about our Hotel. We eagerly your next visit to our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de maria Pimentel le 1 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to have you in the future in our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreio Manager

10/10 Excellent

Brardo, Cahors

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout etait absolument parfait, personnel souriant et aux petits soins afin de nous rendre le sejour agreable
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de maria Pimentel le 4 mars 2019
Dear Brardo, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our Hotel. This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit special being everything perfect and the friendly staff. We will be sure to pass on your kind words to all of our staff as we know they will be delighted to read your comments. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Paulo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
the best hotel in the acores a 5 star hotel for us
we were very pleased with our stay.At hotel Marina Atlantico the staff is very friendly and very helpful.We had breakfast lunch and supper at the hotel and the food is awesome. we tried the cod fish at the hotel restaurant Escuna downstairs and we loved it.
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de maria pimentel le 7 janv. 2019
Dear Paulo, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our Hotel. This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit. We will be sure to pass on your kind words to all of our staff as we know they will be delighted to read your comments. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Maria Pimentel le 7 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to have you in the future in our Hotels. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Maria Pimentel le 26 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to have you in the future in our Hotels. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Phil, Neauphle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien accueilli, bel hôtel très confort au centre ville
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Maria Pimentel le 7 nov. 2018
Dear Phil, We are delighted you were happy with all aspects of your stay as for the received, comfort of the accommodations, our staff and the people of our city. Best regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Joa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accuillant Personnels top ! Tres avenant, tres attentifs a nos besoins, tres serviable ! Je recommande surtout pour le personnel!
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Maria Pimentel le 24 oct. 2018
Dear Joan, Thank you for taking the time to share your brilliant experience with us ! It was truly our pleasure to host you for a seamless stay, we are delighted to know that you enjoyed excellent, friendly service from our entire team. We appreciate your kind recommendation and eagerly await your next visit! Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super emplacement où on peut tout faire à pied. Personnel très sympa. A recommander.
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de maria pimentel le 24 sept. 2018
Dear Bernard, Thank you for taking your time to review our Hotel. Your comments are indeed valuable to us. We are glad that our property meet your expectations with our location and that the team took good care of your ensuring an overall enjoyable time. Thanks for your recommendation . We hope to have you back in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de maria pimentel le 9 juil. 2018
Dear Christian, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to have you in the future in our Hotels. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Gilbert, Ardèche

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très accueillant proche de toutes les visites de l
L’hôtel et l’ile nous ont beaucoup plu, nous avons passé 10 jours de rêve
Séjour de 8 nuits en mai 2018
Réponse de João Luís Cogumbreiro le 30 mai 2018
Dear Gilbert, Thank you for your feedback. We are glad that you like our location. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Catherine, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien situé
à proximité à pied de toutes les attractions touristiques restaurant acceptable, mais pas à tout casser personnel agréable
Séjour de 5 nuits en mars 2018
Réponse de maria Pimentel le 26 mars 2018
Dear Catherine, Thank you very much for sharing your experience with us. We are pleased to know that you liked your stay, mentioning our location. Your opinion is important to us. We hope to have you back in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Scalpel, grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel central et confortable
hotel central et confortable, avec un personnel à l'écoute .
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de maria pimentel le 12 févr. 2018
Dear Grenoble, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our Hotel. We are glad that you liked our location., breakfast and the service of our staff. We are concerned about your comment about the howling dogs that didn’t give you a properly rest, we try our best to resolve this matter. Your opinion is very important to us that we do everything to continuously improve the quality of our services and establish effective action measures for constant improvement. Anyway we hope to see you in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Philippe, Bagnolet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On ne peut rêver mieux
Prix très attractif en ce mois de janvier pour un hôtel magnifique
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Maria Pimentel le 17 janv. 2018
Dear Phillippe, Thank you very much for posting your feedback about your recent stay at our Hotel. We are delighted you were happy with all aspects of your stay as for the pool, room, and service. Anyway we hope to have you back in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon weekend
C'est un bel hôtel. Le personnel accueillant. Les prestations proposées sont biens. Le petit déjeuner est copieux et varié. Seul bémol pour le parking proposé à 7.50€ par jour qui est très très cher. Nous avons trouvé des stationnements gratuits près du casino à 5mn de l'hôtel. De plus le samedi après midi ainsi que le dimanche les stationnements sont gratuits dans les rues alentours.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de Maria le 29 nov. 2017
Dear Florence, Thank you for taking the time to review your recent stay at Hotel Marina Atlântico. It is always a pleasure to receive positive feedback regarding our Hotel as for the service, staff and Breakfast. We are glad that you liked your room as for being quiet.Your opinion is import to us. We hope to have you back in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel bien placé mais environnement bruyant
L'hôtel est bien situé par rapport à la vieille ville et face au port ce qui a néanmoins pour inconvénient de subir les nuisances extérieures de la boite de nuit en face. De même que celles inhérentes à l'artère passant sous les fenêtres. Le service est diligent en l'ensemble (un bémol pour le restaurant dont les petits-déjeuners par ailleurs manquent de variété. A noter que sans rudiments d'anglais le séjour peut s'avérer compliqué. A éviter le loueur de voiture mis en avant par l'hôtel.
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Réponse de Maria Pimentel le 17 oct. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at our Hotel. It is always a pleasure to receive positive regarding our location.. However, at the same time, we welcome all constructive criticisms and thank you for taking the time to comment on your stay with us. Your feedback will be used as a tool in our efforts to strive for continued improvement. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

6/10 Satisfaisant

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonjour hotel
Hôtel sympathique,mais situé dans une zone bruyante. Vue agréable sur la plage.
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
Réponse de Maria le 14 août 2017
Dear Serge, Thank you for taking your time to review our Hotel. Your comments are indeed valuable to us and we are pleased that you like our view. We hope to have you back at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

2/10 Horrible

Sergio, Alcabideche

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Practice of overbooking. Never again.
I'm extremely disappointed with the booking rules of this hotel. I have booked this hotel and when we arrived we were informed that they have relocated us to another hotel next door. It is a 4 stars like Marina Atlantico but it is more outdated and do not have the same amenities. Will never go back again and will ensure that the company I work for who used to book always this hotel for all our business trips in the island, will stop using it as of tomorrow. What a shame, after overbooking in the airline companies, hotels are starting the same mess.

10/10 Excellent

barddy27, Evreux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel tres bien situe avec une tres belle vue mer.
Bel hôtel moderne de bon confort avec des chambres très bien insonorisées et entretenues. Calme qui règne dans l établissement malgré le nombre assez élevé de touristes. Acceuil peu chaleureux au niveau de la reception.
Réponse de maria pimentel le 8 mai 2017
Dear barddy27, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our Hotel. We are glad that you liked our location, view, rooms and the facilities. Your opinion is very important to us that we do everything to continuously improve the quality of our services and establish effective action measures for constant improvement. Anyway we hope to see you in the future at our Hotel. Best Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant personnel au top merci pour tout
Réponse de maria pimentel le 19 avr. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your review. We at Hotel Marina Atlántico strive to provide our guest with the best level of service. While we are pleased to read that you enjoyed the hotel as for the view , and our service. We look forward to welcoming you back to our Hotel. Regards, João Luís Cogumbreiro Manager

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse
Hôtel en bord de ville très facile d'accès avec parking gratuit Belles chambre avec balcon sur la marina Espace spa avec jacuzzi très agréable Personnel charmant Room service de qualité avec excellent club sandwich Petit déjeuner correct même si les viennoiseries manquent de fraicheur
Réponse de maria pimentel le 2 nov. 2016
Dear Philippe, Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us! Nothing delights us more than knowing that you enjoyed our convenient, centralized location in the heart of city. We appreciate your feedback and we are glad that you liked our rooms, spa, breakfast and our service. Anyway we hope that you will allow us another opportunity in the future to host you again. Best Regards, Maria Pimentel, Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Chantal

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel d affaires pas pour des vacances
Hotel trop business
Réponse de General Manager le 27 sept. 2016
Dear Guest, Thank you for taking your time to review our Hotel. We hope to see you in the future at our hotels. Best Regards, Maria Pimentel, Guest Relations

8/10 Bien

Euclides

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
Un hôtel très agréable avec une très belle vue sur la mer.
Réponse de General Manager le 19 août 2016
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your constructive feedback , we are delight that our Hotel reached your expectations. We look forward to welcoming you back at our Hotels. Best Regards, Maria Pimentel, Guest Relations

10/10 Excellent

Coutinho, Herrlisheim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour confortable très classe!
Très bel hotel bien situé près de toute commodité ! Vue sur la marina au petit déjeuner et une chambre côté rue qui était impeccable. Spa piscine jaccuzzi et salle de sport très belle et fonctionnelle! Petit déjeuner grandiose et de qualité! Personnel a votre service en tout point de vue près a vous donnez des conseils de visite de l'île et bien d'autres! Nous y retournerons sans hésitations

8/10 Bien

Katia, strasbourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
visite de l 'île d' est en ouest, du nord au sud. A découvrir

10/10 Excellent

José Manuel, Montréal Québec Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent hotel,excellent service.
Nous avons paasez 2 semaines aux Acores. Le service fut excellent. Notre chambre parfaite. Tres beau et bon voyage. Merci

8/10 Bien

Isabelle, Laval

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à Ponta Delgada près de la plage, moderne.
Très bon service et hôtel propre et facile d'accès. Je n'ai pas eu le temps de profiter des services de spa, piscine, sauna. J'ai apprécié avoir pu bénéficier d'un parking gratuit. La seule chose que je n'ai pas aimé, c'est qu'il y avait du tapis dans la chambre.

8/10 Bien

Nadim, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'est bien
C'est un hôtel propre en face de la marina et chambre son bien pour ce 4 étoiles. Ils nous on conseillé un restaurant le cais 20 qui reste pour l heure le meilleure que nous avons eu sur l île

8/10 Bien

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

barddy27, EVREUX

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel moderne face à la marina
Superbe hôtel avec un personnel respectueux et efficace. Les chambres sont d'un très bon confort. Le ménage est irréprochable et la literie de bonne qualité. En cas de problème un coup de fil à la réception et 10 minutes après, il est résolu. Si vous avez une tablette, la WIFI est gratuite partout, même dans les chambres et en plus avec un haut débit. Les codes d'accès WIFI vous sont donnés sur un papier lors de la remise des clés. Petit déjeuner de très bonne qualité et toujours beaucoup de places disponibles dans la salle même à 10 H le matin en plein mois de juillet avec des buffets très soignés, toujours rechargés, salades de fruits et viennoiseries maisons délicieuses. Les nappages et la tenue du personnel sont irréprochables. Les avis négatifs lus sur les différents sites concernant la wifi payante, le manque de place en salle, la qualité du petit déjeuner ne sont absolument pas fondés. A la lecture de ces mêmes critiques, nous n'avons pas opté pour la demi pension et ne pouvons vous donner notre avis. Nous avons préféré dîner dans le salon du bar avec une carte brasserie d'un prix très correct et des mets de bonne qualité (petit clin d’œil pour les gambas du chef, un délice....). Prenez la chambre vue mer, vous ne serez pas déçus par la vue sur la marina..... Nous avons beaucoup apprécié notre séjour au Marina Atlantico Hôtel et nous vous le recommandons.

8/10 Bien

couple, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel idéalement situé
Bon hôtel, bien entretenu, balcon avec vue sur la marina appréciable. Bonne insonorisation. Dommage que le parking soit payant. Emplacement idéal.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyage en amoureux
Belle hotel parfaitement située , confort et qualite acceptable , un bon 3 étoiles..

8/10 Bien

Bergeron, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Excellent. Je vais i retourner

10/10 Excellent

amy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The from desk staff was very kind and helpful. They spoke excellent English and were able to give many recommendations on area activities.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Gina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mai 2024