Avis
8,2
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
8 mai 2022
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel The Kantipur Team le 10 mai 2022
Thank you very much for your wonderful rating. We are glad that you had a pleasant stay. Your review has given us motivation to work harder. Hope to welcome you again in our hotel. Have a great day everyday!!
Best Regards,
Hotel The Kantipur Team
10/10 Excellent
Surakshya
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Surakshya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Ankur
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ankur
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Krishna
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Krishna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Graeme
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graeme
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Keshav Khadka le 4 déc. 2023
Dear GraemeThank you for valuable feedback.we are always here for great hospitality .Best regardsKantipur Team
10/10 Excellent
masayuki
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
masayuki
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Gaurav
Voyage d’affaires
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaurav
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Noah
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
4/10 Médiocre
Saroj
Voyage en couple
11 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saroj
2/10 Horrible
Aita
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aita
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Arjun
2 juil. 2022
Arjun
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Noah
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Kantipur Team le 4 juil. 2022
Dear Noah,
Thank you for choosing our hotel, Hotel The Kantipur and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Hotel The Kantipur Team
10/10 Excellent
Gaurav
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaurav
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Kantipur Team le 4 juil. 2022
Dear Gaurav sir,
Thank you for taking your time to review us. We’re happy you had a fantastic time with us! Thanks for your trust, we’re thankful for amazing customers like you. I'm sure the birds also found it pleasing in your presence.
We hope to see you again soon!
Hotel The Kantipur team
4/10 Médiocre
Donald
1 juin 2022
Donald
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Kantipur Team le 17 juin 2022
Dear Donald Povarchook sir,
Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. To further show our deepest apologies and gratitude, we wish to contact you personally to discuss this further. Kind regards,
Hotel The Kantipur Team
6/10 Satisfaisant
Ravi
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravi
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Kantipur Team le 9 janv. 2022
Dear Ravi Sir,
Thank you very much for your warm review sir. We are grateful that you found your stay comfortable. We like to apologize for the inconvenience caused from our side. We'll definitely look into the matter of breakfast and shortage of staff. Please accept our apology.
Thank you for staying with us. Have a great health always :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Hotel the Kantipur Team le 25 juil. 2021
Dear Guest,
It was our pleasure to serve you . We are delighted to see your warm review. We will definitely take heed of your review. Your review gives us an inspiration to work much harder and improve our service. We hope to see you again. Have a great day!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Hotel the Kantipur Team le 2 juil. 2021
Dear Guest,
We are grateful to have served you. Thank you very much for your warm review. We will definitely take heed of your review. Your review gives us an inspiration to work much harder and improve our service. We hope to see you again. May you have great health!
Hotel the Kantipur Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Hotel the Kantipur Team le 29 juin 2021
Dear Noah Sir,
It was our pleasure to serve you . We are delighted to see your warm review. We will definitely take heed of your review. Your review gives us an inspiration to work much harder and improve our service. We hope to see you again. Have a great day!
Hotel the Kantipur Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
10/10 Excellent
Nalen, Mumbai, India
Voyage en couple
24 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nalen
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
6/10 Satisfaisant
Andrea
19 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Für 1 Nacht Okay
Andrea
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Filip
9 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Filip
Séjour de 1 nuit en novembre 2018