Avis sur The Reef Playacar Beach Resort & Spa - Optional All Inclusive
The Reef Playacar Beach Resort & Spa - Optional All Inclusive
Ave. Xaman-Ha, Retorno Sayil S/N Fracc. Playacar, Playa del Carmen, QROO
Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
3 févr. 2024
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 21 mars 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Playacar.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
danielle
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
danielle
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 17 janv. 2024
Chère cliente,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Cependant, nous sommes profondément désolés d'apprendre que la disponibilité des chaises sur la plage a été source de frustration pour vous. Nous tenons à vous présenter nos excuses pour tout désagrément que cela aurait pu causer. Votre commentaire est d'une grande valeur pour nous, car il nous permet de prendre conscience des aspects à améliorer et de travailler à rendre l'expérience de nos clients aussi agréable que possible.Nous aimerions avoir la possibilité de rectifier cette situation et de vous accueillir à nouveau dans un futur proche.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
Denis
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 18 déc. 2023
Cher client,Nous vous remercions pour partager votre expérience à notre hôtel. Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes en matière de tranquillité. Nous comprenons votre déception quant à l'ambiance moins tranquille que vous espériez. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans le futur et de regagner votre confiance.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager
2/10 Horrible
Ayéto
12 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayéto
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 13 oct. 2023
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Playacar as your vacation destination.We regret knowing by your score that your stay was not up to your expectations.We hope we can change your impression in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Amrane
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amrane
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 8 août 2023
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Playacar to spend your vacations and for sharing your nice review.We are glad that you enjoyed your experience and we hope to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
STEPHANE
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHANE
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 19 nov. 2022
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience .Nous sommes heureux que vos vacances aient été exceptionnelles.Nous serons ravis de faire jouir à nouveau de notre hospitalité.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Anik
Voyage en famille
15 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anik
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 19 nov. 2022
Cher client,Nous vous remercions pour partager votre expérience avec nous. Vos commentaires sont extrêmement précieux, car nous nous efforçons de nous améliorer à chaque séjour.Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour était passe bien et vous pouvez rester assurez que vos commentaires seront pris en compte pour continuer à améliorer nos services.Nous serons ravis de faire jouir à nouveau de notre hospitalité.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Annette
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 29 mars 2022
Chère cliente,
Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Playacar pour profiter vos vacances et pour partager vos commentaires.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprecié la propreté et la gentilesse du personnel.
Nous espérons a vous revoir prochainement.
Lizeth Arratia
Hospitality Manager
10/10 Excellent
Jessica
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjours
Jessica
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 févr. 2022
Chère cliente,
Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Playacar pour profiter vos vacances et pour partager vos commentaires.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié l’emplacement ainsi que les prestations.
Nous serons ravis de faire jouir à nouveau de notre hospitalité.
Cordialement,
Lizeth Arratia
Hospitality Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 août 2021
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Lizeth Arratia / Hospitality Manager le 7 août 2021
Cher client,
Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Playacar pour profiter vos vacances.
Nous sommes desolés de savoir que votre séjour n’etaient pas à l’hauteur de vos attentes.
nous vous apprécions vos remarques sur quelques points à améliorer. Vous pouvez rester assurez qu’ils seront pris en compte.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau lors de votre prochain séjour à Riviera Maya.
Cordialement,
Lizeth Arratia
Hospitality Manager
8/10 Bien
christelle
Voyage en famille
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
christelle
Séjour de 12 nuits en février 2020
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 13 mars 2020
Dear christelle,
Thank you for taking the time to write a review about your vacation with us. We are very happy to read that you enjoyed your stay in our hotel.
It was an honor for our entire team to make of your stay a pleasant vacation, your comments are very encouraging and will be taken with great consideration.
Kind regards,
8/10 Bien
christophe, montreal
Voyage en couple
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christophe
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 6 févr. 2020
Dear christophe,
Thank you for taking some of your valuable time, post your review and sharing your feedback and experience regarding your stay with us.
Indeed, our wonderful position in Playacar allows us to provide unique and recreational vacations. It is a separated, safe and quite neighborhood, which is surrounded by nature and only a few minutes far away from the heart of Playa del Carmen, the 5th Avenue.
It was an honor for our entire team to make of your stay a pleasant vacation; your comments are very encouraging and will be taken with great consideration. We would be thrilled if you give us the opportunity to pamper you again in the near future.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 6 févr. 2020
Dear guest,
We would like to thank you for taking the time to write your comments regarding your stay at our resort.
We greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months and that twelve villas had already been remodeled. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.
Regarding to the humidity on the closet please let me inform you that as we are surrounded by a tropical forest sometimes it is very hard to avoid humidity. We always try our best to make our guests feel comfortable but it is important to know that Playa del Carmen has a warm climate and most of our rooms are on the shade.
We are very proud of our staff who works hard to ensure that our guests are feeling comfortable and have everything they may need for a memorable stay. When their efforts are acknowledged it makes all their work worthwhile and so we will be delighted to share your kind comments with them.
We hope to welcome you back to our hotel.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 21 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your feedback. It helps us to identify the areas of opportunity encountered during your stay. We do regret that we did not meet all your expectations during the time you spent with us.
We are delighted to hear that you were able to take the opportunity to enjoy the variety of our food. Our executive chef will be glad to hear about your positive feedback.
In the future, we hope to have an opportunity to host you for a stay that truly exceeds your expectations.
Kind regards,
10/10 Excellent
Stephen D, Collins
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen D
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Thalía
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thalía
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 25 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros.Nos complace saber que disfrutó de su estancia y que el tamaño acogedor de nuestro hotel, así como nuestro compromiso con la conservación de la naturaleza, fueron de su agrado. Nos enorgullece saber que apreció la amabilidad de nuestros personal y que la oferta de alimentos y bebidas hayan contribuido a que su experiencia fuera muy agradable.Apreciamos su excelente calificación y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Lulu
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lulu
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 24 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Playacar.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
Ronald, Panama City Beach
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 25 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us.We are pleased to learn that you found many aspects of your stay enjoyable, including the rooms, the food, and the friendly staff. We appreciate your positive comments about the buffet restaurant and the great WiFi in the lobby.However, we are sorry to hear about the shortcomings you experienced. We apologize for the discomfort caused by the inconsistency in service at the pool bar. Please be assured that we will address your concern with our team to ensure that all guests receive equal and prompt service.We regret the inconvenience caused by the cleanliness issue in the pool and the availability of loungers on weekends. Rest assured that corrective measures will be taken to improve.We hope you might consider giving us another chance in the future.Best regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Katherine
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Playacar as your vacation destination and for sharing your review.We are glad to know that you enjoyed the facilities, and the service of our staff at the buffet.We hope to have the opportunity to host you again soon.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Marcela
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 24 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Nos complace saber que encontró nuestro hotel lindo y bien mantenido, y que disfrutó de la amabilidad de nuestro personal y de la belleza de nuestra área de playa.En cuanto al buffet, agradecemos su observación sobre la variedad limitada y el costo adicional por opciones de carne. Estamos continuamente revisando y mejorando nuestras ofertas gastronómicas para satisfacer mejor las necesidades de nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y proporcionarle una experiencia aún más satisfactoria.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Rolando
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rolando
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Estimado huésped,Le agradecemos por elegir The Reef Playacar como destino vacacional y por compartir su reseña.Nos complace saber que disfrutó de las instalaciones y sobre todo de la limpieza.Esperamos seguir contando con su preferencia y recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Walter
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 24 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We are delighted to know that you enjoyed the beach, pools, and experienced friendly and attentive service from our staff.However, we regret to learn that your dining experience at our Italian restaurant did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused by the temperature of the buffet food and water. Rest assured, your comments will be shared with our Executive Chef to ensure improved consistency and quality.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a better experience.Kindest regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Mariela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 24 mai 2024
Estimada huésped,Agradecemos sinceramente su retroalimentación detallada sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace saber que su experiencia general fue positiva y que recibió un servicio amable en todas las interacciones.Lamentamos profundamente cualquier inconveniente causado por el olor desagradable del agua de la regadera. Tenga por seguro que se canalizarán sus comentarios con el departamento de Mantenimiento para su revisión.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro para brindarle una experiencia aún más satisfactoria.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Ana Santa
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana Santa
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por compartir una reseña respecto a su experiencia.Nos alegra saber que disfrutó de las instalaciones, así como de la atención de todo nuestro personal.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Nat
Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nat
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 20 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por elegir The Reef Playacar como destino para sus vacaciones y por compartir su reseña.Nos alegra saber que disfrutó de las instalaciones.Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Gloria
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Playacar as your vacation destination and for sharing your review.We are glad to know that you enjoyed the layout of our facilities and the small distances of the property.It will be truly a pleasure to host you again in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Gloria
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 24 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay at The Reef Playacar. We are thrilled that you found our property to be a beautiful and inviting destination, offering the allure of an all-inclusive experience while maintaining a more intimate and tranquil atmosphere.Your satisfaction with the cleanliness, aesthetics, and overall maintenance of our accommodations is truly gratifying to read.We hope to have the opportunity to host you again soon.Kindest regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your nice review about your stay at The Reef Playacar.We are glad that you enjoyed the atmosphere.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Scottie
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scottie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience at The Reef Playacar.We are glad that you enjoyed the view.We hope to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Carina
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carina
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us on Expedia. We are delighted to hear that you found our grounds beautiful.We regret to read that you were disappointed by the lack of service on the beach or pool area. Furthermore, we apologize if you felt that our staff did not go above and beyond to assist you. Providing exceptional service is our top priority, and we will address your concerns with our team to ensure that all guests feel properly attended to during their stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more satisfying experience.Best regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
J Asuncion
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J Asuncion
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your review and for your preference.We are glad to know you had a terrific time and it will be a pleasure to welcome you back in the future to The Reef Playacar.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Carmen
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to know that you enjoyed the natural jungle within our premises, as well as our water stations and the quality of potable water provided. We are delighted that you had a positive experience with our ice cream station and appreciated the tiered beachfront design, as well as the family activities we offer. However, we apologize for any inconvenience you experienced in understanding the beach sitting area arrangements and locating the beach towel station. We truly appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay with us.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for your continued loyalty and for sharing your positive feedback.We are delighted to know that you have enjoyed your stays with us and that our service, beautiful grounds, and outstanding value have consistently met your expectations.It is always a pleasure to welcome returning guests like you, and we are thrilled to know that you plan to return in the future. We look forward to welcoming you back for your fifth stay to your home away from home.Sincerely,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Derrion
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derrion
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We are pleased to know that overall, your stay was great and that you found our food, staff, and services to your satisfaction.However, we deeply regret the inconvenience you experienced with the WiFi during your stay. We understand how important reliable internet access is, especially when traveling and working. Please be assured that we are looking into this issue to avoid any further inconvenience.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing a seamless experience with all our amenities.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Antoinette
13 mai 2024
Antoinette
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your positive rating about your stay at The Reef Playacar.We hope you give us the opporutnity to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Amina
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amina
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing a review about your stay at The Reef Playacar.We are delighted to know that you left with such a positive impression of our service. We strive to provide memorable experiences to all our guests and we are glad that you appreciated the friendliness of our staff.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Jose
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por compartir su experiencia en The Reef Playacar.Nos complace saber que recibió una excelente atención y que disfrutó de la comida y las bebidas en nuestros restaurantes. Lamentamos que el restaurante italiano no haya sido de su total agrado, pero agradecemos sus comentarios constructivos.Nos alegra saber que Alberto del Pool Bar brindó un servicio excelente. Tomamos nota de su observación sobre la falta de entusiasmo en el bar de la terraza y sobre el estado de las mesas de billar. Estas áreas serán revisadas para mejorar su experiencia en futuras visitas.Agradecemos sinceramente sus comentarios y esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en nuestro hotel.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Arturo
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arturo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 13 mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por haber elegido The Reef Playacar para disfrutar sus vacaciones y por compartir su reseña.Nos alegra saber que disfrutó especialmente de su habitación.Apreciamos el que nos recomiende y esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
MELTEM DEMIRTURK
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MELTEM DEMIRTURK
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 13 mai 2024
Dear guest,Thank you for your preference and for sharing your nice review.We are delighted to know that you enjoyed the beach, the cleanliness of your room, the natural surroundings and the friendliness of our staff.It will be truly a pleasure to host you again in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Kiera Dawn
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiera Dawn
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your positive rating about your stay at The Reef Playacar.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
8/10 Bien
Nelissa
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelissa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Playacar as your vacation destination and for sharing your review.We are glad to know that you enjoyed our beautiful facilities.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
Johnny
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience at The Reef Playacar. We sincerely appreciate your input, and we are pleased to hear that you found our hotel to be pleasant and convenient, particularly in terms of its proximity to the pool and beach.However, we regret to learn that the food options did not fully meet your expectations. We understand the importance of offering a variety of culinary choices to cater to the tastes of all our guests. Your feedback regarding the limited options for steak or grilled chicken at the buffet is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to enhance our dining offerings.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience.Best regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
4/10 Médiocre
Liz
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Liz
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent experience at our resort.We are sincerely sorry to hear that you found our customer service to be subpar and that some of our staff members displayed a negative attitude. Providing exceptional service is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.However, we are pleased to hear that you had positive interactions with our cleaning staff and the waitstaff at the Mexican restaurant. Please know that your comments regarding the food quality and the overall treatment by our staff have been taken seriously, and we will address these issues internally to ensure that necessary improvements are made.We understand your disappointment, and we apologize for any inconvenience or discomfort you experienced during your stay. Should you decide to give us another chance in the future, we would welcome the opportunity to provide you with a more enjoyable experience.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
4/10 Médiocre
Luz
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Luz
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Estimada huésped,Agradecemos sinceramente sus comentarios sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la exuberante vegetación, la tranquilidad y la sensación de seguridad que ofrece nuestro establecimiento.Sin embargo, lamentamos profundamente que su experiencia con el servicio al huésped no haya estado a la altura de sus expectativas. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad principal, y nos entristece saber que no cumplimos completamente con sus necesidades en este aspecto.Apreciamos sinceramente sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para ofrecerle una experiencia más satisfactoria.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
patricia
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
patricia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Estimada huésped,Agradecemos que haya compartido sus comentarios sobre su reciente estancia en The Reef Playacar. Nos complace saber que encontró nuestro hotel hermoso y que recibió un buen servicio en recepción y en el restaurante.Lamentamos sinceramente que su experiencia con otros servicios, como el bar, los snacks y otros aspectos, no haya cumplido con sus expectativas. Tomamos sus comentarios en serio y los utilizaremos para identificar áreas de mejora y garantizar que todos nuestros servicios estén alineados con las expectativas de nuestros huéspedes.Entendemos su decepción con respecto a la playa y lamentamos que la presencia de sargazo haya afectado su disfrute durante esta temporada. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia más satisfactoria en todos los aspectos de su estadía.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager
2/10 Horrible
Christina, Sterling Heights Mi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel on Expedia. We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience you experienced during your visit.We deeply regret that the food quality did not meet your expectations and that you encountered challenges with the variety and freshness of the meals provided. Additionally, we apologize for the inconvenience caused by the initial room arrangement and any confusion regarding the charges for the upgraded suite. We take all feedback seriously and will investigate the concerns you raised regarding the sewage smell and the overall dining experience to make necessary improvements.Thank you for recognizing Tyler and Jesus at the reception for their assistance, we will share your comments with them.Please accept our sincerest apologies once again, and we hope to have the opportunity to restore your faith in our hotel during any future visits.Warm regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
6/10 Satisfaisant
Brennen
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté
Brennen
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 6 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Regarding the food options, we regret that they did not meet your expectations. We continuously review and refine our menu offerings to cater to a diverse range of preferences, and we will certainly take your feedback into consideration for future improvements.Furthermore, while we aim to provide comfortable accommodations for all our guests, we regret that the quality of your room did not meet your expectations. We appreciate your constructive feedback as it helps us to identify areas for improvement and deliver a more enjoyable experience for our guests. Should your travels bring you back to our area, we would welcome the opportunity to host you again and provide you with a more satisfactory stay.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Aimme
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimme
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 6 mai 2024
Estimado huésped,Le agradecemos por elegir The Reef Playacar como destino para disfrutar sus vacaciones y por compartir su reseña.Nos alegra saber que disfrutó de su estadía en general y apreciamos sus comentarios respecto a la variedad de la oferta gastronómica.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 2 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent review regarding your stay.It will be a pleasure to welcome you back to The Reef Playacar.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager
10/10 Excellent
Michael William
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael William
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 2 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us on Expedia. We are thrilled to hear that you had an enjoyable experience overall. We appreciate your feedback regarding staffing levels at the bar; we will review this aspect of our service to ensure that we meet the needs of all our guests in the future.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel again soon for another wonderful experience.Best regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager