Piscine extérieure (ouverte en saison), chaises longues

Avis sur Lazart Hotel, Trademark Collection by Wyndham

5 out of 5
Lazart Hotel, Trademark Collection by Wyndham
Kolokotroni 16, Pavlos Melas, Central Macedonia

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 92 avis sur 164." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 55 avis sur 164." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 164." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 164." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 164." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stéphane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your ten-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Nadia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Excellent séjour hôtel très agréable chambres de grande qualité personnel serviable et attentionné
Séjour de 5 nuits en juillet 2021

4/10 Médiocre

DAVID

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
petit déjeuner assez bon repas correct accueil arrivée/départ très mauvais..inacceptable et indigne pour un 5 étoiles (personne pour nous accueillir, ni de bagagiste....on a du nous même monter et descendre nos bagages...pas d'accompagnement à la chambre comme tous les très bons 5 étoiles)
Séjour de 9 nuits en mai 2019
Réponse de Vasiliki le 21 mai 2019
Dear Mr David, Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking your time to rate your experience with us. We regret to see that you were not satisfied with your stay, we apologize for any inconvenience we may have caused for you. Please email us with a phone number or email address so our Front Office Manager can discuss your issues personally. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future. Best Regards, MInou Vasiliki Revenue Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Vasiliki le 28 août 2018
Thank you very much for your interest in Lazart Hotel. Your positive commentary gives us the pleasure and strength to continue our work deservedly. We send you the warmest smile from all of our team and we hope to welcome you back to our friendly environment. Kind regards, Minou Vasiliki, Revenue Manager.

10/10 Excellent

Chakib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de General Manager le 23 août 2018
Dear Chakib, Thank you for recently staying in Lazart Hotel and sharing your positive rating. We were truly pleased to know that you were happy with your stay. Kind regards, Savvidou Nopi General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Hôtel design très confortable et personnel aux petits soins. A tester sans hésiter
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Vasiliki le 24 juil. 2018
Thank you very much for your interest in Lazart Hotel as well as the time you were willing to share with us with your review. Your positive commentary gives us the pleasure and strength to continue our work deservedly. We send you the warmest smile from all of our team and we hope to welcome you back to our friendly environment. Kind regards, Minou Vasiliki, Revenue Manager.

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, a faire.
Très bel hôtel, très confortable, chambre immense, repas impeccable. Petit déjeuné parfait. Seul bémols, l'accès et un tarif un peu élevé.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de General Manager le 4 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave your review regarding your stay in Lazart Hotel. We were glad to see that you generally enjoyed your stay with us and were pleased with our tasteful breakfast and spacious rooms. We hope to welcome you back again in the future. Kind regards, Savvidou Nopi General Manager

10/10 Excellent

Cihangir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lokasyon ve konfor bakımından çok iyi
Gerçekten çok güzel bir otel
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Kemal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 6 févr. 2024
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

6/10 Satisfaisant

Iurie

Séjour de 20 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Klimis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a very nice stay at the Lazart Hotel.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Nikos

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

8/10 Bien

STAMATIOS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Αξίζει η επίσκεψη.
Εξαιρετικό ξενοδοχείο με ιδιαίτερα φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό.Υπεροχο πρωινό και ωραία δωμάτια.Λιγο πρόβλημα στο πάρκινγκ αλλά πάντα θα σε βοηθήσουν.Η περιοχή ήσυχη και μακριά από το θορυβωδες κέντρο.Υπαρχουν εστιατόρια στην γύρω περιοχη.Βεβαια ως μέλος του Hotels.com δικαιουμουν ένα μπουκάλι κρασί που δεν δωθηκε ποτέ ούτε το ζήτησα βέβαια.Επιπλεον υπήρξε και χρέωση για σκυλάκι που δεν υπήρχε πουθενά στην ιστοσελίδα.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Αγαπητέ Επισκέπτη,Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και τα θερμά σας λόγια τόσο για το ξενοδοχείο μας όσο και για το φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην ιστοσελίδα της Hotels.com, αναγράφεται η χρέωση για τα κατοικίδια. Όσον αφορά το μπουκάλι κρασί, λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκλήθηκε. Θα προωθήσουμε τα σχόλια σας στα αρμόδια τμήματα, ώστε να επιλυθεί αυτό το θέμα. Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel στο μέλλον.Με εκτίμηση,Αναστασία Καρτσώνη

10/10 Excellent

KONSTANTINOS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel war gut
Hotel war gut, Balkon war sehr klein dafür hatten wir eine schöne Aussicht. Frühstück war ganz in Ordnung es gab kleine Brötchen, Toast und kleines griechisches Gebäck. Das Doppelbett ist in der Mitte ganze Zeit auseinander geruscht das war sehr nervig. Personal war sehr freundlich und es war sauber.
Die Aussicht von unseren Zimmer
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 31 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We are glad that you enjoyed our hotel facilities, the stunning views and the rich breakfast buffet. We are sorry for any inconveniences caused. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments to achieve a better guest experience. We understand your dissatisfaction, but we hope that although you have had this experience, we will be able to welcome you back in the future in order to ensure your next stay is much more satisfactory. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Tugay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

8/10 Bien

Margarita

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great hotel
The hotel was great and the staff was excellent. The hotel advertised an airport shuttle but only offered taxi service. The pool was closed the days we wanted to use it. The room was great. We would stay there again.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 27 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We are glad that you enjoyed our hotel facilities, our friendly, attentive staff and our clean and comfy rooms. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Mehmet

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Temiz ve konforlu. bir işletme
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your ten-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

6/10 Satisfaisant

Hüseyin

Voyage en famille
Fiyatı uygun bir otel
Güzel olan tarafı klima müthiş çalışıyor kötü olan tarafı ise Wifi oda içinde çekmiyor
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We would like to state that the issue has now been resolved by our Internet provider. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Radoslava

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent customer service:)
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future to ensure a much more satisfactory stay.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

V

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Savvas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es war das zweite mal dass wir dieses hotel besucht haben und sicherlich nicht das letzte. Für unseren Geschmack stimmt einfach alles.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

6/10 Satisfaisant

George

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Decent hotel.
The hotel was decent and in North American style. Parking was available but was not dedicated underground parking. The TVs were a real problem I had to have them replaced twice. The third one was tolerable. Overall a nice and upscale place to stay. Definitely expensive but it was a 5 star hotel after all. If the tvs were better my experience would have been excellent!
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments. We would like to state that we pay great attention to the best value for money. Our prices are decided taking in mind other hotels in the same category as ours as well as the standards of service we offer. If we have not met your expectations, we sincerely apologize. We hope that despite the little inconveniences we can welcome you back again in the future.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Srecko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 11 juil. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

ENES

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 31 mai 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni

10/10 Excellent

Safak

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 17 mai 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia KartsoniGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Ilias

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

SPYRIDON

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Christos

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

GEORGIOS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ωραίο, αλλά αδικείται από τοποθεσια
Το ξενοδοχείο αδικείται από την περιοχή που είναι. Η δυτική Θεσσαλονίκη δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πόλο έλξης τουριστών.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Operations Manager le 20 sept. 2022
Αγαπητέ Επισκέπτη, Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel. Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε μια καλλιτεχνική περιοχή με μουσείο και πολλά μπαρ και εστιατόρια σε κοντινή απόσταση.Με εκτίμηση,Μιλτιάδης ΚατσαρόςOperations Manager

10/10 Excellent

Andrea

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Operations Manager le 20 sept. 2022
Αγαπητέ Επισκέπτη, Σας ευχαριστούμε πολύ για την άριστη κριτική σας και και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel.Με εκτίμηση,Μιλτιάδης ΚατσαρόςOperations Manager

10/10 Excellent

Georgios

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Dimitrios, San Francisco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent and attentive staff, professional and thorough, available and quick to respond to any issues. Couldn't recommend more.
Séjour de 4 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Reon

Séjour de 2 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

seyed Javad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel's Operations Manager, Mr. Katsaros Miltiadis, was an amazingly kind friendly helpful cooperative respectful gentleman. We had a nice clean spacious suite. A good buffet breakfast within a nicely decorated restaurant. Dining restaurant at the hotel was limited though on the menu! As a whole, staying at this hotel is recommended.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Alexandros

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
True 5 star hotel
Great hotel, great service and a 5star experience.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Big, clean rooms with lots of light. It has a nice bathtub just to relax with hot water. A little balcony with a table and share. Big window with a view of the city.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

MING

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice time there
Big room and clean, comfortable bed and good time, close to restaurant, and supermarket, convenient.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

maomao

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
服务很棒,优秀
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bella Thessaloniki
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Back to Salonicco
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Klaus-Dieter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gutes Hotel aber Keine 5 Sterne
Hotel liegt sehr weit vom Zentrum entfernt! Zu Fuß ist man so bis 1 Stunde unterwegs! Du kannst aber auch in ca. 200 Meter den Bus Nummer 27 nehmen, der fährt direkt in die City für 0.90 Cent. Geld für Automaten passend haben !! Laut Goldstatus könnten wir ein Upgrade in die Junior Suite nutzen, sollten eine Flasche Wein bekommen und früher einchecken dürfen. Einchecken war sofort gegen Mittag möglich ( Nachsaison ) aber das Upgrade wurde erst auf Anfrage vor Ort gemacht. Auf die Flasche Wein warten wir heute noch. Eigentlich wurde dieses alles dem Hotel schon beim Buchen des Zimmers mitgeteilt ! Das Zimmer war sehr groß und sauber. Zimmer wurde einmal nicht gereinigt ?! Aber auf Nachfrage war innerhalb 10 Minuten jemand da der dieses wenigstens im Bad nachholte. Fenster ist verschlossen wurde aber auf bitte hin geöffnet. Die Junior Suite entsprach nicht den Bildern siehe Buchungsseite. Oder wir haben keine Junior Suite bekommen. Dieses sollte 2 Fenster haben eines als Balkonfenster. Das Doppelbett entpuppt sich als 2 zusammen geschobene Einzelbetten auf denen 2 weiche Matratzen lagen. Man rutschte immer wieder in die Lücke in der Mitte. Kein gutes schlafen ! Das Frühstück ist sehr gut. Am Sonntag gibt es Extras z. B. Lachs. Warum nur Sonntags ? Pool ist leider bei über 25 Grad geschlossen. Obwohl Wasser drin. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit ! Das Auto wird kostenlos eingeparkt.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

IOANNIS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de General Manager le 4 oct. 2021
Dear Guest, Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards, Miltiadis Katsaros GeneralManager

8/10 Bien

Matias

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business
Nice room in good condition
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de General Manager le 4 oct. 2021
Dear Guest, Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We are glad you enjoyed our comfy rooms. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards, Miltiadis Katsaros GeneralManager

8/10 Bien

Luca

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice hotel in Greece
Stay really cozy! Wonderful place, nice service and very good breackfast!!
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

CHARIKLEIA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ηταν ολα τελεια ειναι ενα ξενοδοχειο που προτιμάμε οταν παμε Θεσσαλονίκη Καθαρα ωραια δωματια πλουσιο πρωινο Ευγενικο προσωπικό.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Εξαιρετικο
Εξαιρετικό δωμάτιο, πολύ καλό πρωινό
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

Ola

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra hotell med stora rum
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Odysseas, Saudi Arabia

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property and the room were very clean. I loved the breakfast buffet, all fresh and good variety of food. Recommend!!!
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 2 mars 2020
Dear Guest, Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We appreciate all your kind words regarding our famous breakfast buffet. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards, Eleftheria Giortsou Operations Manager