Avis sur Lazart Hotel, Trademark Collection by Wyndham
Lazart Hotel, Trademark Collection by Wyndham
Kolokotroni 16, Pavlos Melas, Central Macedonia
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your ten-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Nadia
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Nadia
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
DAVID
Voyage en couple
18 mai 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DAVID
Séjour de 9 nuits en mai 2019
Réponse de Vasiliki le 21 mai 2019
Dear Mr David,
Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking your time to rate your experience with us.
We regret to see that you were not satisfied with your stay, we apologize for any inconvenience we may have caused for you.
Please email us with a phone number or email address so our Front Office Manager can discuss your issues personally.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Best Regards,
MInou Vasiliki
Revenue Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Vasiliki le 28 août 2018
Thank you very much for your interest in Lazart Hotel. Your positive commentary gives us the pleasure and strength to continue our work deservedly. We send you the warmest smile from all of our team and we hope to welcome you back to our friendly environment.
Kind regards, Minou Vasiliki, Revenue Manager.
10/10 Excellent
Chakib
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chakib
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de General Manager le 23 août 2018
Dear Chakib,
Thank you for recently staying in Lazart Hotel and sharing your positive rating.
We were truly pleased to know that you were happy with your stay.
Kind regards,
Savvidou Nopi
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Vasiliki le 24 juil. 2018
Thank you very much for your interest in Lazart Hotel as well as the time you were willing to share with us with your review. Your positive commentary gives us the pleasure and strength to continue our work deservedly. We send you the warmest smile from all of our team and we hope to welcome you back to our friendly environment.
Kind regards, Minou Vasiliki, Revenue Manager.
8/10 Bien
Gilles
26 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, a faire.
Gilles
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de General Manager le 4 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave your review regarding your stay in Lazart Hotel.
We were glad to see that you generally enjoyed your stay with us and were pleased with our tasteful breakfast and spacious rooms.
We hope to welcome you back again in the future.
Kind regards,
Savvidou Nopi
General Manager
10/10 Excellent
Cihangir
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lokasyon ve konfor bakımından çok iyi
Cihangir
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Kemal
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kemal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 6 févr. 2024
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
6/10 Satisfaisant
Iurie
28 janv. 2024
Iurie
Séjour de 20 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Klimis
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Klimis
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Nikos
Voyage d’affaires
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikos
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
8/10 Bien
STAMATIOS
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Αξίζει η επίσκεψη.
STAMATIOS
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Αγαπητέ Επισκέπτη,Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και τα θερμά σας λόγια τόσο για το ξενοδοχείο μας όσο και για το φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην ιστοσελίδα της Hotels.com, αναγράφεται η χρέωση για τα κατοικίδια. Όσον αφορά το μπουκάλι κρασί, λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκλήθηκε. Θα προωθήσουμε τα σχόλια σας στα αρμόδια τμήματα, ώστε να επιλυθεί αυτό το θέμα. Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel στο μέλλον.Με εκτίμηση,Αναστασία Καρτσώνη
10/10 Excellent
KONSTANTINOS
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KONSTANTINOS
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel war gut
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 31 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We are glad that you enjoyed our hotel facilities, the stunning views and the rich breakfast buffet. We are sorry for any inconveniences caused. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments to achieve a better guest experience. We understand your dissatisfaction, but we hope that although you have had this experience, we will be able to welcome you back in the future in order to ensure your next stay is much more satisfactory. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Tugay
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tugay
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
8/10 Bien
Margarita
31 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great hotel
Margarita
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 27 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We are glad that you enjoyed our hotel facilities, our friendly, attentive staff and our clean and comfy rooms. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Mehmet
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehmet
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your ten-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
6/10 Satisfaisant
Hüseyin
Voyage en famille
19 août 2023
Fiyatı uygun bir otel
Hüseyin
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We would like to state that the issue has now been resolved by our Internet provider. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Radoslava
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Radoslava
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future to ensure a much more satisfactory stay.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
V
13 août 2023
V
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Savvas
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Savvas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 8 sept. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
6/10 Satisfaisant
George
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Decent hotel.
George
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Lazart Hotel and for taking the time to rate your experience with us. Rest assured that we have taken all your comments on board and will look into them in greater detail with the concerned departments. We would like to state that we pay great attention to the best value for money. Our prices are decided taking in mind other hotels in the same category as ours as well as the standards of service we offer. If we have not met your expectations, we sincerely apologize. We hope that despite the little inconveniences we can welcome you back again in the future.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Srecko
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Srecko
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 11 juil. 2023
Dear Guest,Your five-star review is highly appreciated, and we truly hope that we will have the chance to welcome you back in Lazart Hotel.Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
ENES
Voyage en groupe
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ENES
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 31 mai 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia Kartsoni
10/10 Excellent
Safak
7 mai 2023
Safak
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 17 mai 2023
Dear Guest,Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon. Kind Regards,Anastasia KartsoniGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Ilias
8 janv. 2023
Ilias
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
SPYRIDON
31 oct. 2022
SPYRIDON
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Christos
19 sept. 2022
Christos
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
GEORGIOS
Voyage d’affaires
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ωραίο, αλλά αδικείται από τοποθεσια
GEORGIOS
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Operations Manager le 20 sept. 2022
Αγαπητέ Επισκέπτη, Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel. Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε μια καλλιτεχνική περιοχή με μουσείο και πολλά μπαρ και εστιατόρια σε κοντινή απόσταση.Με εκτίμηση,Μιλτιάδης ΚατσαρόςOperations Manager
10/10 Excellent
Andrea
31 juil. 2022
Andrea
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Operations Manager le 20 sept. 2022
Αγαπητέ Επισκέπτη, Σας ευχαριστούμε πολύ για την άριστη κριτική σας και και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο Lazart Hotel.Με εκτίμηση,Μιλτιάδης ΚατσαρόςOperations Manager
10/10 Excellent
Georgios
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georgios
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Dimitrios, San Francisco
Voyage en couple
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dimitrios
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Reon
7 mars 2022
Reon
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
seyed Javad
Voyage en famille
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
seyed Javad
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Alexandros
Voyage d’affaires
11 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
True 5 star hotel
Alexandros
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
David
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
MING
Voyage d’affaires
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice time there
MING
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
maomao
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maomao
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bella Thessaloniki
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Back to Salonicco
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Klaus-Dieter
10 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gutes Hotel aber Keine 5 Sterne
Klaus-Dieter
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
IOANNIS
Voyage d’affaires
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IOANNIS
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de General Manager le 4 oct. 2021
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon.
Kind Regards,
Miltiadis Katsaros
GeneralManager
8/10 Bien
Matias
Voyage d’affaires
26 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business
Matias
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de General Manager le 4 oct. 2021
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We are glad you enjoyed our comfy rooms. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon.
Kind Regards,
Miltiadis Katsaros
GeneralManager
8/10 Bien
Luca
Voyage d’affaires
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice hotel in Greece
Luca
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
CHARIKLEIA
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHARIKLEIA
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Εξαιρετικο
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Ola
Voyage d’affaires
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Odysseas, Saudi Arabia
Voyage d’affaires
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Odysseas
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 2 mars 2020
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Lazart Hotel after the experience you had with us! We appreciate all your kind words regarding our famous breakfast buffet. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon.
Kind Regards,
Eleftheria Giortsou
Operations Manager