Piscine couverte, piscine extérieure

Avis sur APK Resort & Spa

3 out of 5
APK Resort & Spa
198 Pang-Muang, Soi Kor Road, Patong, Phuket

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 51 avis sur 359." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 93 avis sur 359." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 98 avis sur 359." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 69 avis sur 359." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 359." "

6,6/10

Propreté

6,2/10

Personnel et service

4,4/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

2/10 Horrible

ADAM

Séjour de 6 nuits en décembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en février 2019

2/10 Horrible

Boucetta

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL A FUIR ....!!!!
Plus jamais je sejourner a cette hotel Hotel insalubre cafard rats moisisure etccc a fuir personnel irrespectueux hotels.com met des photos fausse sejour a lhotel Apk decevant a fuir....

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
mauvais,très ,très mauvais
surtout ne pas y retourner

4/10 Médiocre

hicham, Epinay sur seine

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel correct
Assez bien dans l'ensemble

6/10 Satisfaisant

Edem, Paris

Très bon rapport qualité / prix
hôtel est très bien situé par rapport au fameux marché nocturne de Patong avec une superbe vue depuis la piscine au dernier étage! Tout es parfait, pas besoin de moyens de déplacements tout est à proximité! Je séjournerai dans cet hôtel toutefois que je serai à Patong!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bon rapport qualité prix
Hôtel bien situé proche de tout équipements correcte pour un séjour à patong

10/10 Excellent

kamel J.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
fabuleux
Qualité prix je vous le conseil femme de ménage très gentil et compréhensible accueil très serviable j étai content de mon séjour

2/10 Horrible

Daniele, Paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Décevant
Après 15 jours en Thaïlande dans différents hotels, nous avons malheureusement terminé nos vacances à l'APK .... Accueil médiocre, absence de sourire, wifi payante dans les chambres, demande de garantie à hauteur de 3000 baths, qui ne vous sera rendu qu'après inspection minutieuse au moment du check out . Les chambres sont en revanche assez confortables et propres, mais le manque de convivialité rend le tableau plus sombre . Déçus !

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Photo de la chambre ne correspond pas a celle du site

6/10 Satisfaisant

j-marie, paris

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel bien placé
L hotel est bien placé à proximité de patong Beach sans le bruit des activités nocturnes ! Pour ma part déçu de la chambre même si confortable j ai eu une chambre avec un mur devant donc tres peu de lumière !

2/10 Horrible

yoan, A

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaque et Honte
C'est tout simplement une arnaque et un vol manifest ! Il essaye de vous arnaquer a chaque fois et mon fait payer ma serviette car elle était salle et pas a n'importe quel prix , près de 15€ ... Aussi mon drat et la pour aussi près de 20€ ... Sans oublier qu'il oublier constamment de mettre les bouteilles d'eau dans les chambres et le savon ... J'ai vu des souris dans l'hôtel et des cafards se promener et ca a n'avais pas l'air de les déranger ... Hôtel a éviter .

6/10 Satisfaisant

David Philippe, biarritz

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Qualite prix
Tres bon rapport qualité prix, seul bemol a l'arrivée les fenêtre de chambres donnait sur un mur en beton a 50cm et sur une entreprise. Heureusement dès le lendemain en expliquand le probleme on nous a changé de chambre qui elle était tres correct. L hotel et les services etaient tres bien , le personnel tres gentil et serviable, a l'écoute des attentes . bilan tres satisfaisant,

8/10 Bien

Ram

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon hôtel un peu cher peut être ...
Personnel serviable ensemble correct. Les prestations annexes sont un peu cher .

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Acceuil médiocre et aucun sourire

2/10 Horrible

Jess, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas agréable
Déçu de mon séjour dans cet hôtel, il ne correspond pas aux photos montré car l'hôtel n'est pas correctement entretenu les services ne sont pas satisfaisant le personnel aussi ne convient pas pour des familles avec enfants! Je le recommande à personne

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Hôtel a rénover

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dans l'ensemble trés bien
Hotel central propre et confortable. Rapport qualité prix imbattable. Seule critique pas de wifi (gratuit) dans les chambres et l'accès se situant dans le lobby vous aurez droit à une musique d'ambiance (du resto que je n'ai pas eu le courage psychologique d'essayer) des plus déprimante (trucs doucereux des années 90...) ! Egalement la route devant l’hôtel en travaux : défoncée et boueuse (mais ce n'est pas la faute de l’hôtel...)

2/10 Horrible

mayasun

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
very bad experience
Very bad place. The room was basic for the price. NO light couldn't enter the room because the large window was situated at 50 cm from a huge wall that means no view. If you like to be trapped in a box like a mouse, it's the place to be. I supposed that it's not the same for each room but we had no choice this time to move to another room and we were stuck in this room for four nights..... terrible experience !!!!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Het hotel in zijn totaliteit viel mij bij aankomst ontzettend mee. Prettige bediening , goed ontbijt en restaurant. sávonds levende muziek zwembad op dak goede ligstoelen, aan de aankleding zou wat gezelliger kunnen. Kort samengevat, Prima een Aanrader
Séjour de 10 nuits en février 2020

2/10 Horrible

nick, Birmingham UK

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is very old and dated, no wifi, only in reception, room filthy, black mold in bathrooms and vomit in bath! none of the staff helpful if you complain the pretend they don't speak English ( apart from when they want your cash deposit) they cater for under 30 Russian gests so if you are looking for an 18-30 type Russian holiday this is what you get in 22 trips to Thailand this is the worst hotel I have ever stayed in, it is only one up from backpacker dorm rooms but dirtier, Expedia should not be marketing the APK properties they are not even one star stay here at your peril.
Séjour de 3 nuits en février 2020

8/10 Bien

Richard

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. A fundamental redevelopment is urgently necessary. All in all. You get what you pay for.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

JANE MARY

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
It was amazing Walking distance to JungCeylon, Bangla Road and other good amenities
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

4/10 Médiocre

VJM, Melbourne

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room wasn't cleaned properly. Bed was like sleeping on cement. No poolside bar as advertised. Pool furniture old and broken. Both pools looked like they weren't cleaned regularly, especially rooftop pool. TV didn't have clear reception.
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Noi le 27 nov. 2019
Dear Guest Thank you! for your comment we will Investigate with our reception soon. Sorry for the inconvenience

10/10 Excellent

augustine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good breakfast at an amazing price
Great breakfast. always book including breakfast here. Good deal on that
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Noi le 14 nov. 2019
We very much appreciate your review of our hotel regarding your stay at the APK Resort& spa . It is always a pleasure to receive positive feedback. We hope to welcome you again in the future.

4/10 Médiocre

David

Les points forts : Confort de la chambre
Dåligt bemötande från receptionspersonal
Dåligt bemötande från receptionspersonalen. Dåliga på att ge rätt information. Annars i övrigt ett helt ok hotell med enkla men bekväma rum. Mycket trevlig städpersonal. Men receptionspefsonalen drar ned betyget väldigt mycket.
Séjour de 13 nuits en novembre 2018

2/10 Horrible

sharon, New Zealand

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not the best
The shower was slow, we had large bugs in our room, our air con leaked water and we had to ask for an extra towel as they didn't fix it while we were there (6 nights). There was no pool bar that was advertised. I took my children to show how great the place was only to be disappointed. We were placed on separate floors and the rooms were VERY dated. Wasn't worth the money we paid.
Séjour de 5 nuits en mars 2018

6/10 Satisfaisant

Sue , Frankfurt

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
In die Jahre gekommenen! Gute Lage
Check in ging schnell, Zimmer in einem anderen Gebäude Aufzug ging nur für zwei Personen! Zustand des Zimmers nicht gut ! Waschbecken und Toilettendeckel Defekt! Bett war bequem! Putzfrau sehr nett! Haben von allem Fotos gemacht! Damit die defekte uns nicht in Rechnung gestellt werden ! Bedienung beim Frühstück nicht sehr zuvorkommend
Séjour de 18 nuits en février 2018

2/10 Horrible

SUE LEE

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
POOR Service APK management
truly not happy with the APK group as I had make full payment for APK resort & spa BUT upon arrival arrange us stay at APK resort very far from jungceylon, cos coming with family (had children & elderly) really not convenience and indirectly increase my expense (transfer back to hotel from jungceylon - tuk tuk price go up 300-800 baht .... crazy)

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Mediocre hotel close to beach
Stayed for two nights in February. Staff were not especially welcoming or friendly (oftentimes it would take us several minutes to get their attention and when we did they appeared annoyed) but they knew the area well and were helpful at times. Overall area around the hotel is busy so at night noise can be heard from the street in your room. The rooms look nothing like the picture and are not worth the price. However, compared to the rest of the Patong area, APK may be a nicer option. If you’re looking for a quiet and relaxing beach trip at a nice hotel and near a remote beach, I would stay away from the Patong Beach area and not recommend APK Resort and Spa.
Séjour de 2 nuits en février 2018

6/10 Satisfaisant

Mark

8/10 Bien

Fodor

Les points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en janvier 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Varaamani huone ei ollut sitä, miyä kuvauksessa oli vaan paljon heikompi. Yhtään enempää huoneest ei olisi voinut maksaa.
Séjour de 8 nuits en décembre 2017

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
施設がダメダメです
三部屋取りましたが、シャワーがまともにでない、雨漏りがしてる、トイレの水がまともに流れないなどの設備不良が多かったです。
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimmer war o. k. für den Preis, nur ging die Klimaanlage nicht wirklich und hat kalt gemacht
Séjour de 3 nuits en décembre 2017

2/10 Horrible

tatsu

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
スタッフが酷い
オーバーブッキングされてダウングレードの部屋に通される。クレームをいっても、返金されない。部屋は汚いし、水漏れするし、リゾート&スパとは名ばかりの酷いホテルでした。
Séjour de 3 nuits en décembre 2017

4/10 Médiocre

Brent, Perth

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the same Hotel as picture
Well where to start. The picture of the Hotel with the roof top pool that I thought we were staying in. Not to be, our roof top was building material that looked like it had been there since the place had been built and was not capable of being walked on let alone swimming. The pictures of the room were similar, but not as new as the pictures, the TV in the lounge area was none existent, not like your picture. There was a bracket for the TV and a DVD player sitting by it’s self on a bench top and when I asked reception they told me that there was only meant to be one TV in the bedroom area, but the photo I took (that I can send you if you like) shows there should be a TV there. The TV reception was very snowy on the TV that we did have, so watching a DVD might of been a good option. The spare bed that my son was meant to sleep in has a real big stain on the sheet and mattress protector we asked for it to be changed and it was, but he didn’t want to sleep in it after that so he slept on it with a towel over himself “not ideal”. Reception staff not friendly never smiled and on New Years night I rang them 3 times to ask them if they could ask the people in the next room to be quiet as it was now 4am and they were singing and banging the furniture and we had to get up at 6am to fly out. Yes I know it was New Years but they should of at least tried to quiten them down, but I rang 3 times and no one even answered the phone. Breakfast staff didn’t know was they were serving.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

2/10 Horrible

tuur, antwerpen

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Worse tha i thought
The rooms are ok but not that good. That was not really a problem but 70% of staf is So unfriendly, work there with a sad face. Thats not How it have to go in a hotel. The people of the restaurant down are really friendly And the food is good. Go eat there but dont go in the hotel!
Séjour de 7 nuits en octobre 2017

2/10 Horrible

QUAISAR

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very bad service
Very bed hotel
Séjour de 2 nuits en septembre 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
地點方便, 但房內質素錯
每年都會選擇此酒店, 但今次是失望的. 雖然交通及地點是十分好, 但房間的整潔, 冷氣太嘈令人反感. 已換房間同樣有此問題.
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Muhammad illyas

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

warren, london

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
APK
I had read some reviews after I booked this and was concerned that I may have picked a dud. How wrong was I, great location, fab shower, clean rooms, and great staff quickest check in ever.
Séjour de 9 nuits en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
โรงแรมทำเลดี แต่สภาพห้องค่อนข้างเก่า
โรงแรมอยู่ใกล้หาดป่าตอง ซึ่งสามารถเดินไปไม่ไกลมากนัก ของกินก็หาง่าย สะดวกในการเดินทาง แต่ห้องพักค่อนข้างเก่า ประตูห้องน้ำเสียไม่สามารถปิดได้ น่าจะเสียนานแล้ว(เพราะดูจากสภาพเก่ามาก แต่ไม่ได้รับการแก้ไข) โดยรวมความพอใจอยู่ในระดับปานกลาง
Séjour de 3 nuits en avril 2017

6/10 Satisfaisant

Md Ziaul

Les points forts : Confort de la chambre
a budget option the hotel is fine but eat outside
We went for honeymoon to phuket and booked over hotels.com.reaching there we were greted properly and shown to our room.the room was small but ok.however the room lacked a flat screen and also only 2-3 English channels with the broadcasting quality very poor.they provided no toothbrush or toothpaste to us for which I had to go out to buy it. breakfast was no good.very few options and they had no Muslim menu at all.the taste was also not so good of the American breakfast. But location is good and if you can plan to eat outside it is a good option as there are many Muslim and other country eateries nearby.but at the price provided by hotels.com it is indeed a good choice.

6/10 Satisfaisant

Kelvin Wong, Malaysia

Les points forts : Personnel et service
Good location & Affordable
I'm kinda disappointed this time as usually I used to stay in APK Resort & Spa for every time my visit to Phuket, at least 3-4 times a year. And this time 13-17 April, I invited a group of my friend around 17-18 ppl which all booked under APK. Unfortunately, the rooms is overbooked and few rooms has to moved to The Three APK which is 10-15minutes away by walking distance ( Of course the location is far from Bangla Road compare to the original hotel we've booked ). There's no compliment for the guest even no one inform us in advance and caused inconvenience to us but the front desk ( forgotten the name ) are very friendly and patient assist in check in and understand she can't do anything since it's overbooked but at least she ordered a bottle of beer as compliment to me. It's just about customer service even just a bottle of beer.

6/10 Satisfaisant

Michael

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotell med god beliggenhet og fint basseng
Hadde en grei opplevelse på dette hotellet. Grei kundeservice. Flott badebasseng, men mangler bar ved bassenget. Fin restaurant med god mat. Hotellets beliggenhet var ganske bra. 5min å gå til kjøpesenteret Jungceylon og 15min å gå til Bangla

8/10 Bien

jarrad, Australia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
don't believe all the reviews
despite the many negative reviews I had no problems. yes, there are 2 or 3 different apk hotels that can cause confusion, but that it the punters fault, not the hotel. I stayed at the resort and spa, and had the room with the spa on the balcony. room 5701 to be exact. the room was clean, and we'll appointed. No it's not 5 star, but it never claimed to be. my only fault was the toilet didn't self fill. But after mentioning it to staff it was fixed immediately and the water pressure was fixed as well. the breakfast is average but ok, and it's in the restaurant near the main road. there is a 1000 baht deposit. But that's not a huge issue. I would say the hotel is more suited to family's or couples rather than singles, but I could be wrong. I enjoyed the hotel and would stay again. I also found the staff very friendly and their English was pretty good. much better than my thai ;-)