Avis sur Red Lion Hotel Pasco Airport & Conference Center
Red Lion Hotel Pasco Airport & Conference Center
2525 N 20th Ave, Pasco, WA
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de A. Grover le 14 mai 2024
Thanks for the great feedback.
10/10 Excellent
isidro
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
isidro
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de A. Grover le 14 mai 2024
We appreciate your business and taking the time to give us feedback.
8/10 Bien
Rachel
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de A. Grover le 10 mai 2024
This is great to hear. Thank you for staying.
10/10 Excellent
Vincent
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de A. Grover le 9 mai 2024
Thank you for giving us this feedback.
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 8 mai 2024
Thank you for taking this time to offer feedback.
10/10 Excellent
Erin
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de A. Grover le 8 mai 2024
We appreciate this great feedback.
2/10 Horrible
Monica, Quincy
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de A. Grover le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback about our property. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves. Management will be in touch.
10/10 Excellent
Gladis
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de A. Grover le 6 mai 2024
We appreciate this great feedback.
8/10 Bien
Monica
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de A. Grover le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to give us feedback.
4/10 Médiocre
Helen
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to give us feedback.
2/10 Horrible
Salvador
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Salvador
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback about our property. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves. Please feel free to discuss your experience further with us.
10/10 Excellent
Chuck
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 30 avr. 2024
We appreciate the great feedback.
4/10 Médiocre
Rivelea
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rivelea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 30 avr. 2024
We are very sorry to hear about your most recent stay. We have forwarded these concerns to management. We do strive to give our guest an exceptional experience with each stay.
10/10 Excellent
Pete
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pete
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 1 mai 2024
We appreciate the business.
8/10 Bien
Jennalee
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennalee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 1 mai 2024
We appreciate the business.
4/10 Médiocre
Thomas Paulo
29 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas Paulo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 30 avr. 2024
It was a pleasure to have you.
10/10 Excellent
Mai
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mai
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 29 avr. 2024
We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 28 avr. 2024
We appreciate you taking the time for this feedback.
10/10 Excellent
Yang
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yang
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 26 avr. 2024
We appreciate your business..
10/10 Excellent
Richard
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 26 avr. 2024
Thank you for the great review.
10/10 Excellent
Tony
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de A. Grover le 26 avr. 2024
We appreciate the feedback.
8/10 Bien
Ramona Lynn
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramona Lynn
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Amaya K. le 21 avr. 2024
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your positive words will serve as encouragement to our staff as we aspire to continuously improve the quality of our establishment. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Pasco Red Lion Airport & Conference Center.
10/10 Excellent
Dale
19 avr. 2024
Dale
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 10 mai 2024
We appreciate this feedback.
2/10 Horrible
Claudette
19 avr. 2024
Claudette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 10 mai 2024
We are sorry to hear you were not satisfied with your stay. Please give us another opportunity to give you the experience you deserve.
4/10 Médiocre
Patrick
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 14 avr. 2024
We are very sorry to hear about this experience. We do take this information into consideration when guests bring these concerns. Management is reviewing how this was addressed.
8/10 Bien
Tammy
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Tammy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amaya K. le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found our staff to be great, as providing exception service is always our top priority. We sincerely apologize for any inconvenience cause by the condition of the rooms and exterior grounds. Your comments have been shared with our housekeeping and maintenance teams for immediate attention. Rest assured, we are actively working on addressing these concerns to ensure a more enjoyable experience for our guests in the future.
6/10 Satisfaisant
Jose
6 avr. 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 26 avr. 2024
We appreciate the great review.
6/10 Satisfaisant
Dustin
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Dustin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amaya K. le 6 avr. 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback on your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that our staff provided you with excellent service during your time with us. Ensuring our guests feel welcomed and cared for is a top priority, and we will be sure to share your kind words with our team. Your constructive comments about the property serve as valuable insight as we prioritize our improvement efforts. We are continuously working to enhance and modernize our facilities to provide a more comfortable and enjoyable experience for our guests.
6/10 Satisfaisant
Glenn
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amaya K. le 6 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. Your satisfaction is incredibly important to us, and we regret any inconvenience caused. We appreciate your specific comments regarding the quality of our breakfast, and please know that we take your feedback seriously. Rest assured, we are actively reviewing our breakfast offerings and procedures to ensure that we deliver a high-quality experience for all of our guests.
4/10 Médiocre
Tracey
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de A. Grover le 5 avr. 2024
We are so very sorry to hear about your experience. Mangement will be reaching out to you.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amaya K. le 2 avr. 2024
If you are interested in leaving your vehicle through the duration of your trip, feel free to utilize our Park and Fly package that is only available when you book through the Red Lion. Our PNF package offers a discounted rate and qualifies for seven days of free parking. Our shuttle is available 24/7 for pick ups and drop offs.
8/10 Bien
Tristan
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tristan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de A Grover le 1 avr. 2024
We do appreciate any feedback given. Our hotel is excited for the renovations underway. It is wonderful to hear that staff gave you exceptional customer service and we do look forward to seeing you again.
4/10 Médiocre
Anna
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de A Grover le 29 mars 2024
We are very sorry to hear about your experience. Our staff appreciates the kind words. In the future we hope you give us another chance. We are excited for all the renovations taking place.
2/10 Horrible
Christy
28 mars 2024
Christy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Amaya K. le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your review about your recent stay at our hotel. We would greatly appreciate if you could provide us with more details so we can investigate further and address any concerns that may have arisen. Our team is committed to ensuring that every guest has a comfortable and enjoyable stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional service you deserve.
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sabrina le 29 mars 2024
Thank you for your kind words and your business.
10/10 Excellent
Leslie
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leslie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de A. Kaipat le 24 mars 2024
We are pleased to hear such positive feedback about our staff. Thank you for your business and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Leni
18 mars 2024
Leni
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de A. Grover le 18 mars 2024
We are thrilled to hear that you enjoyed your most recent stay. Our team is looking forward to seeing you again.
8/10 Bien
Matt
Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de A. Grover le 14 mars 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Pasco Red Lion is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
2/10 Horrible
Michelle, Ilwaco
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de A. Grover le 14 mars 2024
We are very sorry to hear that you experienced issues upon your most recent stay with us. The feedback you have given is helpful. Management will be reaching out to you.
8/10 Bien
Jianzhong
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jianzhong
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 27 févr. 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Pasco Red Lion is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. We have taken the feedback about making things more comfortable.
2/10 Horrible
Chatanya
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chatanya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 26 févr. 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback about our property. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves. Our house keeping department goes above and beyond to inspect rooms to assure we dont have these issues.
8/10 Bien
Brad
Voyage en famille
20 févr. 2024
Brad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to give us a review. We are excited for the upcoming renovations.
4/10 Médiocre
Jeffrey
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 17 févr. 2024
Good afternoon,Let me start by saying how sorry we are regarding your experience with us. We strive for excellence and understand that you could have had a better stay at the Red Lion. Although we know we cannot change your experience, we would like to give you better service next time. Again, our deepest apologies.
10/10 Excellent
Esther Lorraine
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther Lorraine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sabrina le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate your business.
4/10 Médiocre
Alewyn
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alewyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 11 févr. 2024
Good afternoon,Let me start by saying how sorry we are regarding your experience with us. We strive for excellence and understand that you could have had a better stay at the Red Lion. Although we know we cannot change your experience, we would like to give you better service next time. Again, our deepest apologies.
6/10 Satisfaisant
Kermit
9 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kermit
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de A. Grover le 11 févr. 2024
Thank you for choosing Pasco Red Lion, and for taking the time to share your positive experience! We are delighted to hear that you found our hotel to be a nice place with easy access, fresh updates, and a comfortable atmosphere despite being close to the airport.Providing a comfortable and enjoyable stay for our guests is our top priority, and we're glad to have met your expectations. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your kind words.If there's anything specific you enjoyed during your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Safe travels!
10/10 Excellent
Heather
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 9 févr. 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Pasco Red Lion is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 8 févr. 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Pasco Red Lion is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Grover le 5 févr. 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Pasco Red Lion is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
10/10 Excellent
Paul
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de A. Kaipat le 4 févr. 2024
Thank you for your positive review. We look forward to seeing you again.