Les notes se basent sur un nombre total de 441 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,2 sur 5
Recommandé par 92 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Services et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de TOULOUSE

zermatt resort

Publié le 30 janv. 2012 sur Hotels.com
C'est un complexe à la mode suisse, peu en rapport avec les states, mais d'un niveau correct, sans plus. Beaucoup de "tape à l'oeil" au niveau des matériaux utilisés qui ne correspondent pas au standing de l'hôtel. Le restaurant est plus que léger pour des européens, petit-déjeuner nul, on ressort avec les vêtements imprégnés des odeurs de cuisine, ce qui est très désagréable. Lit "king size" confortable dans une grande chambre aux normes américaines. Télévision nulle, aucune chaîne musicale, tout est payant, mais pas de choix de langues, donc inutile. En 9 jours l'aspirateur n'a jamais été passé dans la chambre. Le nombre d'étoiles paraît usurpé. Piscine moyenne, spa moyen, propreté moyenne. Il est bien difficile de recommander un tel hôtel, sauf à rechercher un prix correct rapporté aux prix pratiqués dans la région qui paraissent prohibitif en hiver, compte tenu d'un enneigement léger et d'une neige loin de la qualité de celle des ALPES.
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur vérifié de Tahiti, Polynésie française

Situé à côtés de quelques bons restos, et à 15 mn en moyenne des différentes stations de ski

Publié le 7 janv. 2010
Hôtel de charme très sympathique. Presonnel très agréable ( sauf quelques cas isolés, mais y en aura toujours ) et pas trop présent (ils en font pas trop et c'est pas la course au tips). Service de shuttle gratuit pour les pistes et pour aller en ville ou sortir (resto). Il faudra quand même compter 75 doll de taxi à partir de l'aéroport car l'hôtel se trouve à 45 mn de route. Très appréciable: à l'hôtel même, le magasin de location de matériel proposait des tarifs pour location et forfait moins chers que sur les pistes. Et pas besoin de prendre de forfait pour une semaine, vous pouvez changer de station pour toutes les essayer, c'est le même prix. Je me suis foulée la cheville alors qu'il me restait un jour de forfait, et nous avons été remboursés sans problème. Les vallets se chargent d'apporter vos skis ds le shuttle et de les ranger le soir dans leur local à eux. Le petit dèj était compris:un buffet, pas excellent mais on s'y fait, mais pas plus d'une semaine (trop américain !). Le resto de l'hôtel propose la même bouffe américaine que partout allieurs, donc nous avons fait des petites courses (en shuttle) et demandé un micro onde dans la chambre (15 doll par jour). Y a pas mal de petits resto aux allentours et ils sont comme le personnel le décrit. Et prévoyez un maillot de bain, y a une piscine chauffée.Et il y a un billard et on ne vous surveille pas quand on joue. Y a des sculptures de glace à l'entrée de l'hôtel. Nous avons regretté de pas être restés plus longtemps.
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Utah

Beautiful scenery.

Publié le 24 août 2014
Les + : The staff tried to make things right, the buildings were beautiful, the setting of the resort is wonderful.
Les - : Housekeeping is wide open for improvement.
Situation : Mountain setting is stunning and the facilities are integrated well on the mountainside.
Assigned an uncleaned room, no hotel directory in either room, beverage machine broken. New room - door hardware faulty, housekeeping did not refresh the room until notified @ almost 4:00 PM. Shops were out of some inventory, Items to buy were limited, the waiter in the restaurant neglected us and the busboy stepped in to service our table. We left a day early.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de az

Very very nice

Publié le 16 août 2014
Very detail loved hotel about switzerland! We are from switzerland, so we know what we are talking about:)
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Kansas

Beautiful mountain retreat!

Publié le 16 août 2014
Les + : Great service, great room, great facilities, great restaurants.
Les - : What indeed!
Situation : In beautiful Utah mountains. Golf, snorkeling, scuba diving, put-put golf, off road 4 wheeling with rental machines. Restaurants on site & nearby.
We were treated royally. Love the service and all the facilities.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de St. George, Utah

Publié le 27 juil. 2014
First room, A/C did not work. They switched us quickly. Next room the one bed sunk to the middle.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Springville, Utah

Great atmosphere & amenities, AVOID Villa #1001

Publié le 21 juil. 2014
Les + : Amenities: pool, fitness center, wifi in room, bakery, sauna, steam room, carousel and valet service.
Les - : Don't ask "are you a guest" before offering help, better parking system when resort is full, offer discounts for "exit" rooms.
Situation : Memorial Hill, Heber Valley Cheese Factory, Avon Movie Theatre, Cafe Galleria (live music), Tarahumra (Mexican food), fun antique stores & boutiques,
I have been to the Zermatt for business conferences in the past. I was impressed so I took my family to celebrate my daughter's 16th birthday. We were placed in the Villas, Room 1001. Avoid this room and any others that are next to the outside exits and elevators. It is very noisy and you could clearly hear every person and group coming and going all day and all night. We knew this was going to be a problem after five minutes in the room. The resort was full so we couldn't be moved. We didn't sleep at all due to the noise. But beyond that we enjoyed the pools, fitness center, sauna, steam rooms, carousel and bakery. We wanted to enjoy the Yoga class offered at 10 am and the hotel was great to offer us a later check out at 12 pm, normally it is 11 am. It was a little odd that everytime we asked a question at the front desk they wanted to know if we were a guest, which seemed a little insulting. But I understand they want to offer the best services to paying customers. So let the front desk know you are a guest to ride the carousel. They charge $2 a person non-guests. The parking lot was completely full in the evening when we returned from dinner. Several guests had to park on the street and walk to their rooms. However, there was a large number of "reserved" covered spots on the perimeter of the parking lots going unused. I would have been nice to have these open knowing there wasn't enough parking. Overall, it was good experience but room for improvement.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 juil. 2014
entered the room and there was a terrible stench of sewer. went down to eat at the restaurant, not many people in there but we waited at least 15 minutes before even being asked what we would like to order. the vending machines in the hallways either stole your money or did not work at all. i have stayed here several times and have been very pleased, not this time, i dont know if i would ever go back.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par darrell de j

Publié le 24 juin 2014
What a fun trip for the kids. The front desk needs to be a little more friendly. Watch out for depit card holds.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par BJ de Utah

Nice hotel and surroundings.

Publié le 9 juin 2014
Les + : Clean and beautiful surroundings.
Les - : More parking, microwaves and refrigerators in the rooms and the ordering of in-room movies needs to have more steps so not ordered by accident.
Situation : We were attending the Utah State Rodeo Finals and also visited Park City a couple of times.
The room was clean and pleasant. They need to have microwaves and refrigerators in the rooms. We were right by the main lobby and front door and there was a lot of people traffic noise early in the morning. The resort is very nice and the pools are clean and inviting. We were disappointed that the Carousel wasn't working. Also, the television remote needs to be re-programmed so that in-room movies aren't so easily ordered by mistake. Apparently, we ordered a movie without knowing it, never watch it and was charged $20.73 for it. However, they did reverse the charges. Overall, the stay was very pleasant. Parking spaces at the Chateau Villas are very hard to come by Thursday through Sunday!