Avis sur Goldener Hirsch, Auberge Resorts Collection
Goldener Hirsch, Auberge Resorts Collection
7570 Royal St, Park City, UT
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10 mars 2024
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Erin
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erin
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Haley
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haley
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Haley
17 janv. 2024
Haley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Thomas
7 janv. 2024
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Aimee, Mckinney
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimee
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Cameron
26 sept. 2023
Cameron
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Stephen
18 août 2023
Stephen
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Suzanne
16 juin 2023
Suzanne
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 14 juil. 2023
Dear Suzanne, Thank you for taking the time to share your rating. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
David G
Voyage en couple
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David G
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to leave this fantastic review. We are committed to providing impeccable service for all of our guests and are happy you were pleased. Our in-room dining staff and chefs will be glad to know that they were a part of making yours an enjoyable visit. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Ekrem Tercanoglu, General Manager
10/10 Excellent
Craig
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Craig,We are happy to hear you enjoyed your time with us at Goldener Hirsch, staying just steps from the slopes, in Silver Lake Village. Our staff will be glad to know that they were a part of making yours an enjoyable visit. We hope to welcome you back soon.Warm regards,Ekrem Tercanoglu, General Manager
8/10 Bien
Stefan
12 avr. 2023
Stefan
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 4 juin 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to share your review. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
6/10 Satisfaisant
Kim
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Kim
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Kim,Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that the amenities during your stay did not meet your expectations. Our desire is to always exceed guest expectations and we regret that we did not have the opportunity to achieve this with your stay. I look forward to having the opportunity to turn this experience around. Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Ekrem Tercanoglu, General Manager
8/10 Bien
John, Atlanta
Voyage en famille
29 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear John,We are thrilled to hear you enjoyed your time with us at Goldener Hirsch and staying just steps from Deer Valley ski lifts. We are glad you enjoyed the rooftop pool and hot tub. We hope to welcome you back soon.Warm regards,Ekrem Tercanoglu, General Manager
10/10 Excellent
Larry, lutherville
21 févr. 2023
Larry
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Larry for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Eric
24 janv. 2023
Eric
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Eric for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Michael
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to leave a review. I am glad you enjoyed staying just steps from the Deer Valley slopes. Our ski butlers will be glad to hear they were a part of making yours an enjoyable visit. I am sorry to hear that the TV service was out during your stay. I look forward to having the opportunity to turn this experience around. Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Ekrem Tercanoglu, General Manager
10/10 Excellent
Kelly
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kelly
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en famille
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Vanessa,Thank you for your kind words. We are so happy you came to stay with us, and we look forward to welcoming you back the next time you visit Deer Valley.Warm regards,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Jean-Seok
Voyage en famille
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Seok
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Jean-Seok for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Thomas
13 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little slice of heaven.
Thomas
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Thomas,Thank you for your kind words. We are so happy you came to stay with us, and we look forward to welcoming you back to Goldener Hirsch the next time you visit Deer Valley.Warm regards,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Tierney
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tierney
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Tierney,Thank you for your kind words. We are so happy you came to stay with us, and we look forward to welcoming you back to Goldener Hirsch the next time you visit Deer Valley.Warm regards,Ekrem Tercanoglu General Manager
6/10 Satisfaisant
Dina
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Dina
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Dina,Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that the service during your stay at our hotel did not meet your expectations. Our desire is to always exceed guest expectations, and we regret that we did not have the opportunity to achieve this with your stay. I look forward to having the opportunity to turn this experience around. Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Ekrem Tercanoglu,General Manager
10/10 Excellent
Salvador
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salvador
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Salvador,Thank you very much for taking the time to share your fantastic comments. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu
10/10 Excellent
Joel
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Joel for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en couple
13 sept. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Amanda,I am sorry to hear that your stay at our hotel did not meet your expectations. Our desire is to always exceed guest expectations, and we regret that we did not achieve this with your stay. I look forward to having the opportunity to turn this experience around. Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Ekrem Tercanoglu,General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First class property with 2 themes
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you very much for taking the time to share your fantastic comments. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Paul, Park Ridge
Voyage en couple
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Paul,Thank you very much for taking the time to share your fantastic comments. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
8/10 Bien
Greg
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Greg,Thank you very much for taking the time to share your fantastic comments. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Bette, Austin
Voyage d’affaires
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bette
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Bette,Thank you very much for taking the time to share your kind words. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
8/10 Bien
David
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear David,We are thrilled to hear you enjoyed your time with us at Goldener Hirsch and that you enjoyed our Austrian-inspired restaurant. Thank you for your comments. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Randi
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Couples ski trip, dream hotel!
Randi
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Randi,Thank you very much for taking the time to share your kind words. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Shahin
Voyage en famille
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shahin
Séjour de 5 nuits en mars 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Shahin,Thank you very much for taking the time to share your kind words. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en famille
23 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Kathryn,Thank you very much for taking the time to share your kind words. It was such a pleasure to have you stay with us at Goldener Hirsch, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
6/10 Satisfaisant
OYA
Voyage en famille
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
OYA
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Oya,I am sorry to hear that your stay at our hotel did not meet your expectations. Our desire is to always exceed guest expectations, and we regret that we did not achieve this with your stay. I look forward to having the opportunity to turn this experience around. Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Ekrem Tercanoglu,General Manager
10/10 Excellent
Joseph Jean-Seok
Voyage en famille
4 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph Jean-Seok
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Joseph for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Edward
Voyage en famille
22 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Dear Edward,Thank you very much for taking the time to share your kind words. We are glad you enjoyed your stay, just steps from the Sterling Express lift at Deer Valley, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Ekrem Tercanoglu General Manager
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Philip
Voyage en famille
25 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Eric
25 janv. 2022
Eric
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Eric for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Marites
4 janv. 2022
Marites
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Marites for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
shujat
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
shujat
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Shujat for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
min
Voyage en famille
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
min
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you for your review. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Terance
Voyage en famille
24 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terance
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 25 avr. 2023
Thank you Terance for your rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
2/10 Horrible
Alan
Voyage en famille
22 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
W Verbier it ain’t!
Alan
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
George
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Ninoska
Voyage en couple
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ninoska
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Goldener Hirsch Inn le 8 sept. 2021
Good Day Ninoska,
We greatly appreciate the time spent detailing your feedback of our property. We are thrilled to hear of your comments regarding our staff, décor, comfort level and in room amenities specific to our new residences. As we continue to develop all areas of our property, will be revisiting our café offerings and in room offerings in response to your remarks. On behalf of our Goldener Hirsch team, we are excited to the opportunity of welcoming you back in the near future.
Sincerely,
Sarah Ferrin
Interim General Manager