Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 8 févr. 2024
Hi Michel,Thank you for taking the time to rate your stay with us, we really appreciate it! We're glad you enjoyed your stay, and would love to welcome you back again in the future. Best regards,
10/10 Excellent
Christine
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 21 déc. 2023
Hi Christine, Thank you for the great rating! I'm happy to see you had a good time during your stay with us. We'd love to see you again if you return to Jasper! Best regards,
6/10 Satisfaisant
Dorothée
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cher pour ce que c'est
Dorothée
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Pavel Myska le 24 juil. 2023
Dear Dorothée,Thank you for your recent visit to Marmot Lodge, and we appreciate your feedback. I am delighted to read you found the room spacious and took advantage of our pool facilities. I sincerely apologize if the value for money was not there.We appreciate your business and hope you had a wonderful time in Jasper.Kind regards,Pavel MyskaGuest Services Manager
10/10 Excellent
Mario
Voyage en couple
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 14 juil. 2023
Hi Mario! Thank you for writing us this nice review. We're glad you enjoyed your stay here and were able to explore the town of Jasper! We'd love for you to visit us again.
10/10 Excellent
Yvon
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trop cher
Yvon
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Marmot Lodge team le 25 juin 2023
Dear Yvon! Thank you for the review! We'll be always happy to accommodate you on your next trips to Jasper National Park! Kind regards,
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 13 août 2022
Hi Alexandre,
Thank you for the great review! So happy to hear you enjoyed your stay here. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Jean-Yves
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent motel
Jean-Yves
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 12 juin 2022
Dear Jean-Yves,
Thank you for taking the time to leave us with such an excellent review and rating. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us. At this time, we do not provide daily housekeeping service but can provide anything upon request. I sincerely apologize for this inconvenience.
Thank you again for choosing Marmot Lodge as your place to stay in Jasper.
Best regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
10/10 Excellent
Beatrice
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beatrice
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Lisa McMillan le 12 oct. 2021
Dear Beatrice,
Thank you for review. I am happy to see you enjoyed your stay with us here in Jasper.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Warm Regards,
Lisa
Front desk supervisor
10/10 Excellent
Annick
18 sept. 2021
Annick
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 27 sept. 2021
Chère invité,
Merci pour votre avis. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.
Nous nous efforçons chaque jour de garantir à nos clients une expérience agréable et mémorable.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Sincèrement,
Lisa
Superviseur de la réception
10/10 Excellent
Serge
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 27 sept. 2021
Chère Serge,
Merci pour votre avis. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.
Nous nous efforçons chaque jour de garantir à nos clients une expérience agréable et mémorable.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Sincèrement,
Lisa
Superviseur de la réception
10/10 Excellent
simon
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
simon
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 27 sept. 2021
Chère Simon,
Merci pour votre avis. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.
Nous nous efforçons chaque jour de garantir à nos clients une expérience agréable et mémorable.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Sincèrement,
Lisa
Superviseur de la réception
4/10 Médiocre
Leila
Voyage en famille
24 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leila
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 26 sept. 2021
Dear Leila,
Thank you for your review. I am happy to read you enjoyed your stay with us. We strive everyday to provide excellent customer service and ensure a joyful experience for our guests.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Best Regards,
Lisa
Front desk supervisor
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 26 sept. 2021
Dear Patrick,
Thank you for your review. I am happy to read you enjoyed your stay with us. We strive everyday to provide excellent customer service and ensure a joyful experience for our guests.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Best Regards,
Lisa
Front desk supervisor
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 26 sept. 2021
Chère Guest,
Merci pour votre avis. Je suis ravi de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous au Marmot Lodge. Nous nous efforçons chaque jour de fournir un excellent service client à nos clients et de leur assurer une expérience agréable.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Sincèrement,
Lisa
Superviseur de la réception
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Lisa McMillan le 26 sept. 2021
Cher invité,
Merci pour votre avis. Nous apprécions vos commentaires et sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.
Nous nous réjouissons de vous accueillir dans un proche avenir.
Meilleures salutations,
Lisa
Superviseur de la réception
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Lisa McMillan le 8 août 2021
Cher invité,
Merci pour votre évaluation. Je suis ravi d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et j'espère vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir!
Salutations,
Lisa
Superviseur de la réception
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Lisa McMillan le 2 août 2021
Cher invité,
Merci pour votre avis. Je suis ravi d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que notre personnel a été courtois. Nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients en fournissant un excellent service client et une hospitalité.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Salutations,
Lisa
Superviseur de la réception
8/10 Bien
Julie
Voyage en famille
23 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Bronson Albano le 23 juil. 2021
Dear Julie,
Thank you for your review. I am happy to read that our staff heard your concerns and were able to accommodate your needs.
I'm pleased to know that you enjoyed your stay with us and that you found our staff friendly. Any review mentioning the staff really makes my day.
We appreciate your positive feedback and suggestions. We will be reviewing your comments for future endeavors.
Thank you for choosing the Marmot Lodge as your Jasper getaway. We hope to welcome you back to our hotel again soon.
Kindly,
Bronson Albano
Guest Services Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 juil. 2021
Les points forts : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Bronson Albano le 10 juil. 2021
Dear Guest,
Thank you for your review. I am disappointed to read that we did not meet your expectations during your stay with us.
Unfortunately at this time, we are not providing a housekeeping stayover service to keep you and our staff safe. However, we do have someone at the front desk 24/7 should you need any additional amenities.
Your review is very important to us. It helps us identify our strengths and our weaknesses as we continue to improve our operations. Please know that we have heard your concerns and will be discussing them with the appropriate departments.
Thank you for choosing the Marmot Lodge. I hope you enjoyed your time in Jasper and will give our hotel consideration in the future.
Kindly,
Bronson Albano
Guest Services Manager
10/10 Excellent
Carl
23 juin 2021
Carl
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Aman Gupta le 24 juin 2021
Dear Carl,
Thank you for taking the time to review your stay at the Marmot Lodge. I'm pleased to know that you enjoyed the time you spent with us. I sincerely appreciate your 10/10 rating and am so glad we could be a part of your trip to Jasper National Park. Thank you again for your feedback and your business. We look forward to seeing you again in the future!
Kind Regards,
Aman Gupta
Guest Services Manager
10/10 Excellent
angie
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
angie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 18 avr. 2024
Hi Angie,Thank you for your honest review, we really appreciate your time in leaving some feedback. I will pass your kind words along to our team. We'd love to welcome you back again in the future! Best regards,
8/10 Bien
Maggie
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maggie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 19 avr. 2024
Hello Maggie,Your time to leave us with your review is appreciated. I am glad to read that you had a good stay with us.Thank you for your business.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Cory
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cory
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 18 avr. 2024
Hi Cory,Thank you for taking the time to post a review! We're happy that you enjoyed your stay with us and would love to welcome you back again in the future! Best regards,
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 16 avr. 2024
Hi Ruth,Thank you for the great rating! We appreciate your time in letting us know how your stay was. We're happy that you enjoyed your time here and hope to see you again. Best regards,
10/10 Excellent
Colleen
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 16 avr. 2024
Hi Colleen,Thank you for the awesome review! I will pass along your kind words to our departments. I'm happy that you had a great time here, and we'd love to welcome you back again in the future. Safe travels,
10/10 Excellent
Alan
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 16 avr. 2024
Hi Alan,Thank you for letting taking the time to let us know how your stay was. We're happy that you enjoyed your time here and appreciate you choosing us as your base while in Jasper. We hope to see you again. Best regards,
10/10 Excellent
Goral
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goral
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 15 avr. 2024
Hi Goral! We're glad to know that you enjoyed your visit to the Canadian Rockies. Thank you for choosing to stay with us!
10/10 Excellent
Jaismeen
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaismeen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 15 avr. 2024
Thank you for this kind review, Jaismeen. We'd love to have you again!
8/10 Bien
Cathy
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 15 avr. 2024
Thank you for rating us, Cathy! We're glad you enjoyed our pool facilities. Your business is much appreciated, and we'd love to have you again.
8/10 Bien
Muhammad
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 15 avr. 2024
Thank you for this review, Muhammad. We're happy to know that you were satisfied with your stay here in Jasper. Come visit us again!
10/10 Excellent
Vivian, Edmonton
Voyage en groupe
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 13 avr. 2024
Hello Vivian,Thank you for your recent visit to the Marmot Lodge. We are glad to read that you enjoyed your spacious room with upgraded bathroom and the comfortable beds. Your business is appreciated. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 13 avr. 2024
Hello Donna,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed our beautiful pool facilities, the next-door Evil Dave's restaurant and our amazing staff. Your business is appreciated and thank you for staying with us.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 13 avr. 2024
Hello Laura,Your time to leave us with your review is appreciated. I am glad to read that you enjoyed our convenient location and the pool facilities. Thank you for your business and for making the Marmot Lodge your place to stay while in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Min Ting Ada
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Min Ting Ada
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 11 avr. 2024
Hello Min Ting Ada,Thank you for taking the time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed your stay with us.Your business is appreciated. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 10 avr. 2024
Hello Alexander,Thank you for your recent visit to the Marmot Lodge. We are glad to read that you enjoyed our beautiful pool facilities.Your business is appreciated and thank you for staying with us.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
4/10 Médiocre
Val
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Val
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 10 avr. 2024
Dear Val,We appreciate your time to leave us with your review. I am sorry about the issues you were facing. Our front desk team in cooperation with our Maintenance is always available and happy to help with any questions that might arise during a stay. Your business is appreciated, and we hope that you will give us another chance the next time you are in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Loewen
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loewen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 6 avr. 2024
Thanks for this awesome review Loewen. We're glad that you had an awesome stay and enjoyed our pool facilities. We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Anzhalika
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anzhalika
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kenneth, Front Desk Agent le 6 avr. 2024
Hi Anzhalika! Thank you for this kind review. We appreciate your business and would love to have you again.
10/10 Excellent
Brent
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 5 avr. 2024
Hello Brent,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed the value for money with our lodge. Your business is appreciated and thank you for staying with us during your time in the National Park.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Jenny, Edmonton
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 5 avr. 2024
Hello Jenny,Thank you for your recent visit to the Marmot Lodge. I am glad to read that you enjoyed our renovated Suites. Your business is appreciated and thank you for staying with us.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Curtis
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Curtis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 5 avr. 2024
Hello Curtis,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed our pool facilities, Starbucks, Evil Dave’s, and the opportunity to spot some wildlife around the hotel. We are sorry about the issues you were facing with your room. Our front desk team is always available and happy to help regarding a room move based upon availability. Your business is appreciated. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Kym
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kym
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 3 avr. 2024
Hello Kym,Your time to leave us with your review is appreciated. We are pleased to read that you enjoyed our pool facilities and the amazing staff. Thank you for your business and for staying at the Marmot Lodge during your time in Jasper.Kind regards,Florian VogtGuest Services Supervisor
10/10 Excellent
Matt
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 3 avr. 2024
Hi Matt!Thank you for the 5/5 review! We really do appreciate your loyalty and are always happy to see the same faces returning. We'll hopefully see you again soon. Best regards,
6/10 Satisfaisant
analyn
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
analyn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 3 avr. 2024
Hello Analyn,Thank you for leaving us with your review. We are sorry to read that your stay with us was not optimal. Your business is appreciated and thank you for staying with us. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Andreas
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 2 avr. 2024
Hi Andreas,Thank you for the awesome review! I'm happy to see that you enjoyed our location and room. We'd love to see you again in the future! Best regards,
8/10 Bien
Dhinesh, Edmonton
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dhinesh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 2 avr. 2024
Hi Dhinesh,Thank you for honest review. We appreciate your time in leaving some feedback for your stay with us. I'm glad that you enjoyed our quiet and cozy vibe! Unfortunately, we do not have a restaurant in the hotel, however there are 4 restaurant's within a 5-10 minute walk from the hotel (one being Evil Dave's which is right next to us). Just something to keep in mind if you stay with us again! Safe travels,
10/10 Excellent
Joy
30 mars 2024
Les points forts : Équipements
Joy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 30 mars 2024
Hello Joy,We appreciate your time to leave us with such a great review. I am delighted to read that you enjoyed our pool area and the spacious room.Your business is appreciated, and we look forward to your return visit to the Marmot Lodge.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
michael
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lucy - Front Office Supervisor le 2 avr. 2024
Hi Michael,Thank you for the great review, I'm pleased to read that our staff helped you out with the road conditions for your journey. Hopefully you had a nice drive along that beautiful road! Thanks for choosing Marmot Lodge as your base in Jasper, and we hope to see you again in the future. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Holly
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Holly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 30 mars 2024
Hello Holly,Your time to leave us with your review is appreciated. I am glad to read that you enjoyed the Evil Dave's next door and our amazing staff. I have relayed your feedback regarding the room to the appropriate department. Thank you for your business. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor