Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Thierry
Voyage en groupe
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
ERIC
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERIC
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Bouh
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bouh
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
PASCALE
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix.
PASCALE
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Rochelle le 2 mai 2023
Thank you so much!
6/10 Satisfaisant
magali
Voyage en groupe
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
séjour d'une nuit
magali
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Avinash le 2 mai 2023
Thank you for your stay!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Suffisant pour une nuit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Rochelle le 31 déc. 2022
Dear sir/madam, we have firm and medium/soft mattresses. Due to limited availability, we do not always have the option to offer other mattress hardness choices. Some guest find our firm mattress perfect! And others sleep like a baby on the softer mattresses. We have learned that there is no 1 mattress hardness for everyone. Hope you try our other soft mattress soon.
6/10 Satisfaisant
Samuel
18 août 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Peut mieux faire
Samuel
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Dorian
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dorian
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Avinash le 5 janv. 2022
Hello mr Dorian, Thank you so much for your stay. Even though the new lockdown changed some of our plans, we are glad that your stay with us was pleasant.
Looking forward to your next stay with us.
6/10 Satisfaisant
François
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Problème de climatisation à régler.
François
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Jacqueline
27 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour agréable excepté fuite d'eau dans la salle
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
MURIEL
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MURIEL
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
François
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Geneviève
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geneviève
Séjour de 3 nuits en juin 2019
2/10 Horrible
LAURENT
8 mars 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjopur horrible dans un hôtel en bois.
LAURENT
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Yours sincerely, Team Hotel Palacio le 13 mars 2019
Dear Mr Laurent,
Thank you for writing the review.
We are very sorry to read that your friends were not pleased with their stay. We were not aware of this; especially because the guests wrote this review at check-out: "Ok. No problem".
For the future, your friends are kindly invited to give comments to a hotel during the stay. This way we/other hotels can try to improve the service immediately, resulting in more satisfied guests.
10/10 Excellent
bernard
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel central, bien situé pour visiter Paramaribo
bernard
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Mr. A. Radjkoemar le 8 janv. 2019
Dear valued guest,
Thank you for your time to let us know about your experience.
It is because of feedback like yours that we are able to confirm that we are heading in the right direction and where we need to improve. We have already started to improve the weak area's of our WiFi coverage.
On your next visit your experience will be perfect!
Looking forward to your next visit.
8/10 Bien
Claire
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claire
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Mr A. Radjkoemar le 27 déc. 2018
Merci beaucoup. Profitez de votre séjour
8/10 Bien
Dupuy
5 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
week end decouverte paramaribo
Dupuy
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Radjkoemar le 7 nov. 2018
Dear,
Thank you for your stay!
6/10 Satisfaisant
mimi, remire montjoly. (cayenne)
16 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon hoté
mimi
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Team Hotel Palacio le 18 août 2018
Dear Ms Mimi,
Thank you for the beautiful comments and we hope to welcome you again some time!
8/10 Bien
Anaïs, Kourou
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anaïs
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Team Hotel Palacio le 16 mai 2018
Dear Ms Anais,
Thank you for the review!
We apologies for the inconveniences and we will do our utmost to further improve the comfort in the room.
We are pleased that you enjoyed the service and location and we hope to see you again in the near future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de Team Hotel Palacio le 27 mars 2018
Dear guests,
Thank you very much for your review.
We are happy that you enjoyed our service and breakfast!
We were also very pleased that you mentioned your remarks about the room also immediately after check-in. That way we were able to offer another room which was fortunately to your satisfaction.
With regard to the fridge, we apologize for the inconvenience. As most guests do not use the fridge, it is normally not connected (from an environmental point of view). It luckily cools rather quick so we hope the inconvenience is minimized.
We look forward to your next visit to Paramaribo :-)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Mr. A. Radjkoemar le 10 janv. 2018
Cher client, Merci beaucoup pour votre séjour! Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon accueil
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Elo, cayenne
11 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel impeccable
Elo
6/10 Satisfaisant
Dwayne, Georgetown
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Dwayne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Bonnie
10 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnie
10/10 Excellent
Karen
Voyage en groupe
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, great staff in decent room
Karen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Cady
6 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cady
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
pau
4 janv. 2024
pau
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
David
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
David
22 déc. 2023
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Oprah
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oprah
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Furkan
Voyage en groupe
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Service , Super Location
Furkan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Travis
18 oct. 2023
Travis
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Erik
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 20 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
DAMARIS
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect mix quality vs price vs location
DAMARIS
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Stephon
Voyage d’affaires
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Rochelle le 13 juil. 2023
Thank You, and hope to welcome you again.
8/10 Bien
Christian
4 juil. 2023
Christian
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Avinash le 13 juil. 2023
Thank you for your stay.
10/10 Excellent
Miguel A
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miguel A
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de mr Avinash le 5 juin 2023
Dear valued guest,Thank you for your kind words and positive feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Palacio Hotel. It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
E.A.
29 mai 2023
E.A.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de mr Avinash le 5 juin 2023
Dear valued guest,We are delighted to receive your positive review. It brings us joy to know that you had a wonderful experience at Palacio Hotel. Thank you for choosing us, and we hope to have the opportunity to serve you again soon.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Galton
Voyage en couple
24 mai 2023
Galton
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de mr. Avinash le 5 juin 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any discomfort you experienced during your stay. We would like to assure you that guest safety is our utmost priority.While our hotel is located in a vibrant and historic area of the city, we understand that the presence of vagrants can create a sense of unease. We are actively working with local authorities and implementing additional security measures to address this concern and ensure the safety of our guests whilst walking in the city. We appreciate your feedback regarding the nearby bank and the entrance foyer, and we have taken steps to address these issues with our neighbor bank to maintain a secure environment for all our visitors.We do encourage guests to reach out to our front desk staff at any time for assistance or if they have any concerns. Your comfort and peace of mind are important to us, and we are committed to providing a safe and enjoyable experience for every guest.Thank you for choosing Palacio Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards
6/10 Satisfaisant
GONZALO
Voyage d’affaires
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Palacio
GONZALO
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de mr Avinash le 16 mai 2023
Dear Sir, Thank you for your review. Yes, we do offer eat in service, where we assist with ordering the many different cuisines we have in Suriname. You can try a different kitchen every meal! Hope to see you soon again.
10/10 Excellent
Alexander
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet and helpful
Alexander
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Rochelle le 2 mai 2023
Hello mr Alexander, thank you for your stay, again! Early check-in's are only possible if they are cleaned and available. That is not always the case, unfortunately. Hopefully it will, next time you visit us!
8/10 Bien
Tonny
Voyage en groupe
31 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonny
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Rochelle le 2 mai 2023
Dear mr Tonny, thank you for your review. Next time, ask for our plush mattress rooms (when available).
8/10 Bien
Marlon
29 mars 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marlon
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Avinash le 2 mai 2023
Dear mr Marlon, thank you for your review. The room you booked had a firm mattress, which other guest just love over our other plush mattress. That is the reason we offered you our room with a softer mattress. From experience I may share with you, that neither mattress (firm nor plush) is loved by all guests, it is a personal preference. And regarding paying for everything, this is the case in every hotel (of commercial establishment) you will go for any service. Yes, even bottled water is payed for. The difference with our hotel is that we do not calculated the "free" or "courtesy" drinks in your room bill, for drinks you did not even drink. We keep those "hidden" costs away from your room bill, unless you specifically ask for something, which will then be billed to your room. PS the coffee in your room is "free", daily 1 cup per person.
8/10 Bien
CLAUDIO JOSE
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avaliação de uma pessoa satisfeita.
CLAUDIO JOSE
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rochelle le 2 mai 2023
Thank you! Much appreciated.
10/10 Excellent
Marcelo
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcelo
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Rochelle le 2 mai 2023
Thank you! Much appreciated.