Avis sur Beach Tower Beachfront Hotel, a By The Sea Resort
Beach Tower Beachfront Hotel, a By The Sea Resort
12001 Front Beach Rd, Panama City Beach, FL
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Management le 3 mai 2023
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Sandra
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Frances
19 mai 2024
Frances
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
KIMBERLY
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
KIMBERLY
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Christina
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Christina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
8/10 Bien
Melissa
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Melissa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Theo, WEST PALM BEACH
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theo
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Isaac
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isaac
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Mauricio
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mauricio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
8/10 Bien
Jeremy
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
trina
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté
trina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 28 avr. 2024
I am very glad you enjoyed it!
4/10 Médiocre
Michelle
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 28 avr. 2024
I am so sorry about that, We are gonna do so much better, for you and for us and other guests
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 26 avr. 2024
i am glad you enjoyed your stay with us! Can't wait to have you again!
10/10 Excellent
Danilo, BRONX
25 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Danilo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 25 avr. 2024
We are glad that you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 25 avr. 2024
I am very glad that you enjoyed your stay with us!
4/10 Médiocre
Nancy
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Nancy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Smith, GM le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us and taking time to comment. I am the new GM and I will address these issues with all involved so we prevent things like this from happening again. I do apologize for our shortcomings during your stay. Safe travels.
8/10 Bien
Cheryl, Cumming
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 22 avr. 2024
I am glad you enjoyed your stay with us!
2/10 Horrible
Benjamin
20 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 21 avr. 2024
I am so sorry that happened during your stay, We appreciate you coming her for 4 years now! We will do so much better next time for your stay with us
8/10 Bien
Hannah
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 20 avr. 2024
Hi Hannah, I am very glad you enjoyed your stay with us! Hopefully we get to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Jane Morris
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane Morris
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Aliyah le 14 avr. 2024
Thank you for staying with us! We loved having you, I'm glad you enjoyed and I hope you can come again!
10/10 Excellent
Erica
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Aliyah le 14 avr. 2024
I'm Glad you had an amazing stay
8/10 Bien
Bharath Kumar
12 avr. 2024
Bharath Kumar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Beach Tower le 14 avr. 2024
I hope you enjoyed your stay with us
4/10 Médiocre
Frank
Voyage en couple
11 avr. 2024
Frank
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Petrina
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Petrina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 10 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
8/10 Bien
Ananise
9 avr. 2024
Ananise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Katrina
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Katrina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Ai
Voyage en famille, Voyage en groupe
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ai
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
6/10 Satisfaisant
Ron
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ron
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
4/10 Médiocre
Jerry
21 mars 2024
Jerry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
4/10 Médiocre
Josh
19 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Jshaun
19 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jshaun
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
6/10 Satisfaisant
Erika
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Erika
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
10/10 Excellent
Chloe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Chloe
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mars 2024
Thank you for your positive feedback. We take pride in providing our guests with the experience they deserve. We do hope you will visit us again!
4/10 Médiocre
Aleshya
17 mars 2024
Aleshya
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 8 avr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Saurabh
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saurabh
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Kayla
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
8/10 Bien
Caroline Emma
Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Caroline Emma
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mars 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Aimee
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
8/10 Bien
Jennifer S
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer S
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We will keep working to make sure your next stay is an even better one. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Misha
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Misha
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 11 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 8 mars 2024
Thank you for your positive feedback. We take pride in providing our guests with the experience they deserve. We do hope you will visit us again!
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
2 mars 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Thank you for your positive feedback. We take pride in providing our guests with the experience they deserve. We do hope you will visit us again!
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
4/10 Médiocre
Mason
26 févr. 2024
Mason
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mars 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
4/10 Médiocre
Matthew
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Bruce
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 23 févr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
2/10 Horrible
Cindy
22 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 22 févr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
6/10 Satisfaisant
Katoria
21 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not as good as it looks
Katoria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 21 févr. 2024
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.