Avis sur Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Jl. Tjilik Riwut Km. 1 No. 1, Bundaran Besar, Palangkaraya, Central Kalimantan
Avis
7,2
Bien
7,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
6/10 Satisfaisant
Masaaki
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masaaki
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel NEO Palma Palangkaraya le 29 févr. 2024
Dear Masaaki,Greetings from Hotel NEO Palma PalangkarayaThank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found our facility to be one of the best in the area and that our staff treated you with respect.We apologize for any inconvenience caused by the noise from construction work and cleaning in the hallway. Your comments have been noted, and we will take steps to address this issue to ensure a more peaceful stay for our guests in the future.Regarding the refrigerator and door in your room, we apologize for the inconvenience you experienced. Our maintenance team will promptly inspect and rectify these issues to ensure they do not recur.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,Prima FirmanaGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Marisa
6 août 2023
Marisa
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Steven, Sydney
22 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Steven
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Oltri le 23 mars 2022
Dear Mr. Steven,
Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better. Hopefully, we will have an opportunity to welcome you again in the future and assure you that we will provide you with a much better experience of staying in our place.
Best Regards,
Oltrilia Maharati
Asst.Front Office Manager
8/10 Bien
Larry P
Voyage d’affaires
27 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Central Location
Larry P
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Indra le 4 févr. 2020
Haii Traveler,
Thank you for the rating. Have a nice day :)
Regards,
Indra Saputra
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Oltri le 20 janv. 2020
Dear Guest,
Greetings from Hotel NEO Palma Palangkaraya!
Thank you for your feedback and we hope in the next stay it will not happens.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Air Sangat Keruh dan Bau
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Indra le 9 nov. 2018
Dear Traveler,
Terima Kasih telah meluangkan waktu memberikan review, kami meminta maaf untuk ketidaknyamanan anda selama menginap bersama kami, sedikit saya jelaskan pada saat anda menginap khususnya area Palangkaraya terjadi pemadaman listrik selama 3 hari dikarenakan beberapa hal, dan berpengaruh juga dengan suplai air dari PDAM, dan kami harus menyuplai air dengan truck tank, kurang dari 24 jam air bisa jernih kembali. di kunjungan selanjutnya anda bisa memesan kamar superior atau menambahkan special request untuk permintaan khusus anda, besar harapan kami anda kembali ke hotel kami kembali,
Salam,
Indra Saputra
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Indra le 31 août 2018
Dear Traveler,
Thank you for the rating, have a nice day !!
Regards,
Indra Saputra
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Hari, Good, at the city center
18 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Breakfast variation is not good enough
Hari
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bintan Bucket
Voyageur vérifié
Dear Guest,
Greetings from Hotel NEO Palma Palangkaraya,
Thank you for the ratings, we are pleased that you like our beer promotion.
Your feedback been forward to department concern.
Have a nice day!
Danny Sinaga
Hotel Manager
10/10 Excellent
Irwan
2 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and Comfort
Irwan
4/10 Médiocre
Rohmat
29 sept. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rohmat
8/10 Bien
Yusri
13 sept. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Yusri
Réponse de General Manager le 19 sept. 2016
Dear Tamu yang terhormat,
Terima kasih atas komentar yang telah diberikan.
Dengan senang hati kami menanti kedatangan anda kembali .
Salam,
Niar Husain
General manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 juin 2016
Les points faibles : Personnel et service
Good Price.Service is Poor
Voyageur vérifié
8/10 Bien
YUTAKA, 北海道
24 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
冷えたビールあります
YUTAKA
10/10 Excellent
Marinus, jakarta
9 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre