Bar lounge

Avis sur Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON

3 out of 5
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Jl. Tjilik Riwut Km. 1 No. 1, Bundaran Besar, Palangkaraya, Central Kalimantan

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 4 avis sur 21." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 9 avis sur 21." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 4 avis sur 21." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 21." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 21." "

7,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très contemporain
Hôtel très contemporain. Les massages en chambre sont bien. En revanche le personnel parle peu anglais. Les chambres manquent un peu d'insonorisation (on entend le voisin prendre sa douche et les gens qui passent dans le couloir et le lit grince.

6/10 Satisfaisant

Masaaki

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
おそらくこの地域においてはよい方の施設と思ってます。 ただ、廊下で工事や清掃している音がうるさかったり、邪魔であったりしました。 室内は良く清掃してもらっていたと思います。 でも冷蔵庫は作動しませんでした。 ドアの立て付けが悪く、鍵を閉めるのに苦労しました。 スタッフのみなさんは、リスペクトをもって接してくれていたと思います。
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel NEO Palma Palangkaraya le 29 févr. 2024
Dear Masaaki,Greetings from Hotel NEO Palma PalangkarayaThank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found our facility to be one of the best in the area and that our staff treated you with respect.We apologize for any inconvenience caused by the noise from construction work and cleaning in the hallway. Your comments have been noted, and we will take steps to address this issue to ensure a more peaceful stay for our guests in the future.Regarding the refrigerator and door in your room, we apologize for the inconvenience you experienced. Our maintenance team will promptly inspect and rectify these issues to ensure they do not recur.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,Prima FirmanaGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Marisa

Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Steven, Sydney

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Upon check-in, the linen looks crumpled and blood-like stains were visible at the bottom of the duvet. Requested room move but linen change was offered. I was unhappy but had to accept because it was 2.30am and I felt tired.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Oltri le 23 mars 2022
Dear Mr. Steven, Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better. Hopefully, we will have an opportunity to welcome you again in the future and assure you that we will provide you with a much better experience of staying in our place. Best Regards, Oltrilia Maharati Asst.Front Office Manager

8/10 Bien

Larry P

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Central Location
The hotel is in a small mall so there are a few options for meals. The room was large and everything worked as it should. There was mold in the shower area but otherwise clean and pleasant. I will stay there again if I get an opportunity.
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Indra le 4 févr. 2020
Haii Traveler, Thank you for the rating. Have a nice day :) Regards, Indra Saputra Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
洗面台に虫が湧いていた
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Oltri le 20 janv. 2020
Dear Guest, Greetings from Hotel NEO Palma Palangkaraya! Thank you for your feedback and we hope in the next stay it will not happens.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
The hotel is attached with a cinema. Noise from corridor easily entered into the room, so a bit noisy
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Air Sangat Keruh dan Bau
air mandi sangat keruh, berwana coklat dan bau. AC tidak dingin. koroidor kamar sangat sempit. kamar tamu tidak ada view keluar. kamar sangat jauh dari lift.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Indra le 9 nov. 2018
Dear Traveler, Terima Kasih telah meluangkan waktu memberikan review, kami meminta maaf untuk ketidaknyamanan anda selama menginap bersama kami, sedikit saya jelaskan pada saat anda menginap khususnya area Palangkaraya terjadi pemadaman listrik selama 3 hari dikarenakan beberapa hal, dan berpengaruh juga dengan suplai air dari PDAM, dan kami harus menyuplai air dengan truck tank, kurang dari 24 jam air bisa jernih kembali. di kunjungan selanjutnya anda bisa memesan kamar superior atau menambahkan special request untuk permintaan khusus anda, besar harapan kami anda kembali ke hotel kami kembali, Salam, Indra Saputra Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Indra le 31 août 2018
Dear Traveler, Thank you for the rating, have a nice day !! Regards, Indra Saputra Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad
Not a bad hotel. Good location but not for pedestrial. Good breakfest. Not very noisy. Sometimes smell of tobacco, but a little. Good and friendly stuff. I think this hotel good for Palangkaraya and for this price.

8/10 Bien

Hari, Good, at the city center

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Breakfast variation is not good enough
This hotel has good location, but need some improvement on the breakfast and comfort. Sound from cinema21 can be heard from rooms, and disturbing our sleep.
Séjour de 3 nuits en novembre 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
禁煙ルームをお願いしたが満室との事でタバコ臭い部屋に入れられた。 夜12時過ぎまでカラオケか何かの音楽の音が非常にうるさかった。 チャンネル表にNHKと書いてあるのに映らなかった。 部屋はタバコ臭以外は清潔で,従業員の対応も良い。
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bintan Bucket
相変わらずCafeからの音声がうるさいのが玉にキズですが、いつでもちゃんと冷えたビールを用意しているので許します。350缶4本が氷詰めで出てくるBintan Bucket はおすすめです。
Dear Guest, Greetings from Hotel NEO Palma Palangkaraya, Thank you for the ratings, we are pleased that you like our beer promotion. Your feedback been forward to department concern. Have a nice day! Danny Sinaga Hotel Manager

10/10 Excellent

Irwan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and Comfort
Nice stay

4/10 Médiocre

Rohmat

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kamar nyaman, layanan cukup. Gangway sempit, akses kemar dari lilf jauh, segi safety kurang

8/10 Bien

Yusri

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Suasana baik dan nyaman, sarapan enak dan banyak pilihan. Nonton tidak perlu jauh jauh karena satu gedung dengan bioskop 21.
Réponse de General Manager le 19 sept. 2016
Dear Tamu yang terhormat, Terima kasih atas komentar yang telah diberikan. Dengan senang hati kami menanti kedatangan anda kembali . Salam, Niar Husain General manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Good Price.Service is Poor
Good only for a short stay.Service was not that great as nobody was there to pick our bags until we checked in.We found towels are not that clean.No wake up call for the given time.Late to pick our baggages for check out so we brought them alone.Breakfast limited verities.

8/10 Bien

YUTAKA, 北海道

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
冷えたビールあります
他の口コミにあるように、朝食がイマイチとか、エレベータから部屋が遠いとかはそんなでもないように思います。ただ何処もそうなのですが、カフェからの騒音が夜中までうるさい。でも冷えたビールがレストランにあるので許します。近隣の某ホテルと比べるとコストパフォーマンスは高いと思います。

10/10 Excellent

Marinus, jakarta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
strategis
Mis: Kebutuhan perjalanan hidup lingkungan yg memenuhi ( mis: olah raga, perkantoran ,entertamen ,makan and shoping) ,hang out)