Bureau, rideaux occultants, fer et planche à repasser

Avis sur Super 8 by Wyndham Ormond Beach

2 out of 5
Super 8 by Wyndham Ormond Beach
1634 North US 1 and I-95, I-95, Exit 273, Ormond Beach, FL

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 261 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 360 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 185 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 108 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 87 avis sur 1001." "

7,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

michel

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
need restauration a lot, need new shower, need paint, need a lot of refreshing at over 250$ a night, but it was bike week……
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 14 mars 2024
Dear Michel,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Ensuring our guest's comfort is our top priority, and we regret that we fell short of your expectations. Your comments regarding the need for restoration, a new shower, and overall refreshing will be taken into consideration as we continuously strive to improve our facilities. We understand the importance of providing value for the price paid, especially during special events like bike week. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Horrible

Lise

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bruyant et des bibites dans le lit et
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 2 mars 2024
Dear Lise,Thank you for the stay and the feedback. I understand that you had issues in certain areas and regret the inconveniences. We are working to improve the problems areas detected in your stay to the best of our efforts. Guest experience is important for us. I hope you will return to stay with us again. You can be assured of a very good stay.Sincerely, Hotel Manager

4/10 Médiocre

jocelyn

Les points faibles : Personnel et service
plancher de la chambre salle avec des bas blanc viennent noirs en 2 min
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 14 nov. 2023
Dear Jocelyn,I want to personally apologize for the experience you had during your stay with us. It is very important that our guests are comfortable and feel like they are at their home away from home. We will be taking all of your comments and address them effectively. Looking forward to seeing you back again.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Daniel

Internet inopérant
Malgré l’âge de la bâtisse, les équipements étaient acceptables. Par contre, pas de wi-fi. Ce qui est tres anormal de nos jours surtout après deux tentatives auprès de la représentante à la réception,
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Manager le 6 nov. 2023
Dear Daniel,We appreciate your feedback regarding your experience at our establishment. We apologize for the inconvenience caused by the lack of Wi-Fi, especially after your attempts to resolve the issue with our representatives at the reception. Providing reliable Wi-Fi is important to us, and we regret that this was not available during your stay. We're continually working to improve our services, and your comments will assist us in ensuring a more seamless and satisfactory experience for our guests in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Jean Pierre

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Yves

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre mais vieux
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Shawn le 11 avr. 2023
Thank you for your business. We hope to see you again in future.

6/10 Satisfaisant

Gaetan

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
No internet and the employe refuse to reset the modem
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Jean-Louis, lanoraie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Acceuill
Séjour de 2 nuits en mars 2023

4/10 Médiocre

Marc-Antoine

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dont go there
Vraiment mauvais Service pourrit Dejeuner: muffins sec en sachet
Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Laurie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
C’était correct sans plus. Notre couple d’amis n’avaient pas le droit de venir se stationner prendre un verre dans notre chambre avec leur enfant, parce que selon eux le stationnement étaient pleins c’était faux. Il n’accepte pas les remorques ou camion. Idéal pour couple qui veut aller voir un show au bar de l’autre côté du boulevard. La musique a joué très fort et longtemps…
Réponse de Shawn le 10 janv. 2023
We have large truck/trailer parking available in our lot next door to main parking area. We do not prohibit guests from having visitors.

6/10 Satisfaisant

Marilyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Notre chambre était située trop prêt de la route si bien que même la porte fermée, on aurait cru être encore à côté des voitures : très mal insonorisé ! 3 tables pour le petit déjeuner, pas assez pour tout l’hôtel
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shawn le 20 mai 2022
Yes, we are located on an interstate highway exit so depending on traffic there will be noise. Our breakfast is grab and go so we have limited tables as they are rarely used. We appreciate your business and hope you had a pleasant time traveling through our area.

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Voyage en famille
Hôtel très moyen et bruyant
Séjour de 1 nuit en mars 2022

8/10 Bien

patrick

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Guy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
OK pour une nuit. Chambre propre. Dejeuner inadéquat
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Shawn le 24 déc. 2021
Thank you for your review. Hope to see you again.

6/10 Satisfaisant

Claude

Voyage en couple
Vieillot. Un des deux lits completement fini.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Shawn le 24 déc. 2021
Thank you for your comments. We will check your room and try to improve for next time.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Besoin d’amelioration de la propreté, seulement quelques places assises pour le déjeuner
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de General Manager le 15 janv. 2020
Thank you for taking the time to leave us your feedback! We hope you have a good day!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre et confortable. Déjeuner adéquat. WIFI pourri, impossible de se brancher.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de General Manager le 5 janv. 2020
Merci beaucoup de nous avoir laissé une note et un avis! Nous sommes désolés d'apprendre qu'il y a eu des problèmes avec votre séjour. Nous apprécions vos commentaires afin que nous puissions résoudre ces problèmes dès que possible. Merci encore Bonne journée!

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon motel
Parfait propre et très bon accueil... Petit bémol la zone de petit dej un peu petite
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de General Manager le 31 juil. 2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire! Nous sommes si heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons que vous reviendrez chez nous très bientôt! Passez une bonne journée!

8/10 Bien

jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de General Manager le 13 mai 2019
Thank you Jacques for such a nice rating! We hope to see you again soon! Have a great day!

6/10 Satisfaisant

Cyril

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel moyen
Hotel vieillot qui donne sur une grande route. De ce fait, bruyant ! Petit déjeuner très succinct. Que des produits sucrés et pas de plats salés. De simples oeufs auraient pu convenir.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Jackie A. General Manager le 31 mars 2019
-Je vous remercie de prendre le temps de nous informer de votre récent séjour au Super 8. Nous prenons les commentaires très au sérieux, car ils nous donnent l'occasion de toujours apprendre et d'améliorer nos services et nos normes. Je suis désolé que vous ayez trouvé certaines zones de votre séjour moins que satisfaisantes et je peux vous assurer que nous avons travaillé à les corriger immédiatement. Nous espérons que vous choisirez à nouveau Super 8 lors de votre prochaine visite dans la région.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était bien, J'ai facilement trouvé l'endroit car il est à proximité de la 95 S. Il y a de bons restaurants aux alentours.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 11 déc. 2018
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire. Nous sommes très heureux que vous ayez trouvé notre emplacement facilement. Nous espérons te revoir bientôt.

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Très bon accueil. Les chambres sont convenables et il n'y a pas de moquette vieillotte ! La salle de petit-déjeuner est minuscule mais il y a des waffles ce qui n'est pas toujours le cas dans les établissements de cette chaîne.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 17 déc. 2018
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We hope to see you the next time you are in town.

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 15 nov. 2018
Thank you for the 4 star rating!

8/10 Bien

Veronique

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 4 sept. 2018
Thank you!

8/10 Bien

Véronique

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Proche de l’autoroute
Hôtel proche de l’autoroute donc parfait lorsqu’en transition et court séjour. Déjeuner simpliste qui consiste en des gaufres et toasts. Prix raisonnable
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 11 juin 2018
Merci de nous avoir laissé vos commentaires. Nous avons hâte de vous revoir.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Odeur humidité, draps sales
Poils sur les draps, on a accepté de nous rembourser.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Jackie A. General Manager le 1 juin 2018
I would like to start by apologizing, your experience is not typical for our property. It is always disappointing to hear that we did not meet the expectations of our guests. We strive to give everyone the best experience possible and in this instance we fell short. Your concerns are being addressed appropriately and we do hope that you will give us another chance to give you an excellent experience in the future.

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Jackie A. le 7 mai 2018
Thank you for the 4 star review!

8/10 Bien

Mario

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et propre
Lors d'un séjour en Floride, un arrêt à cette hôtel, Tranquille et propre bien situé près d la 95.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Jackie A le 12 mars 2018
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser vos commentaires.

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Personnel et service
Correct
Correct pour une halte pour la Floride, près de la 95
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 Excellent

Linda et Michel, Saguenay, Qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel près de l’autorou 95
Il y avait tous les services, très propre. C’est probablement le meilleur Super 8.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

GILLES

Les points forts : Propreté
tiede
l hotel est tres bien situe sortie 283 a 150 m de la 95 , l hotel eswt propre la chambre est adequate et les lits sont bons. toutefois un truck stop de la cie love s est a proximite d ou un va et vient incessant de transporteurs. le dejeuner est minimaliste , jus d orange de qualite no 2 toast avec comme seule garniture disponible gelee de raisins et gaufres avec cet affreux sirop aunt jemima
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Réponse de General Manager le 12 avr. 2017
Dear Traveler, Thank you for the 4 star rating. Jackie A. General Manager

8/10 Bien

jean roch

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
oui
bien belle environnement
Réponse de General Manager le 2 mars 2017
Dear Jean, Merci beaucoup! Jackie Avery General Manager

8/10 Bien

Mélanie, Charleville-Mézières

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Excellente solution que de dormir à Ormond Beach afin d'éviter les tarifs élevés de Daytona. Petit motel sympa, chambre propre, petit-déjeuner simple mais correct. Très bon rapport qualité prix (45 euros la nuit)

6/10 Satisfaisant

Sandra, montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour durant le bike week,est l'endroit idéal.Vraiment près des attractions ! L'hotel super bien et le prix raisonnable considérant que c'est le bike week. Je le recommande!!

10/10 Excellent

man

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Localisation parfaite
Good expérience, basic breakfast, incredible personnel

6/10 Satisfaisant

stephane, france

Bien
Bien placé

6/10 Satisfaisant

Clark

Voyage avec des animaux de compagnie
Limited parking. Near shopping and dining
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Manager le 22 mai 2024
Dear Clark,Thank you for sharing your feedback and rating us. We appreciate your recognition of our convenient location near shopping and dining options. We apologize for any inconvenience caused by limited parking and will consider ways to improve this aspect of our service. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bien

Dadmarie

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Manager le 21 mai 2024
Dear Dadmarie,Thank you for choosing to stay with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and found our services satisfactory. Your four-star rating is much appreciated. If there is anything that we can improve in the future, please do let us know so that we can take the necessary steps to make your next stay even better.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Kristina

Too noisy. Rooms are entered from the outside so you can hear everything going on.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 11 mai 2024
Dear Kristina,We're sorry to hear about your experience with noise disturbances during your stay. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We understand the importance of a peaceful environment for a good night's rest. Your feedback is valuable, and we'll take measures to address this issue to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. If you decide to give us another chance, we'll do our best to make your next visit more enjoyable.Sincerely, Hotel Manager

4/10 Médiocre

Sandy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms had a peculiar smell. The hand towels were damp. The outlet for the little coffee pot and the blow dryer did not work even after trying to reset it no microwave in the room and just a very low quality place to stay I would not recommend nor would I return there
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Manager le 6 mai 2024
Dear Sandy,We're truly sorry to hear about the challenges you faced during your stay. Your experience doesn't reflect our usual standards of comfort and cleanliness. We apologize for the peculiar smell, damp towels, and the issues with the outlets and amenities. Your feedback is valuable, and we'll work diligently to address these issues and ensure a better experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager

4/10 Médiocre

Siri

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Area not safe. Lot of shady people.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 4 mai 2024
Dear Siri,We're deeply sorry to hear about your concerns regarding the safety of the area. Your comfort and security are of utmost importance to us. We take feedback like this seriously and will look into ways to address any issues related to safety in the vicinity of our property. If there's anything specific you encountered that you'd like to share, please feel free to reach out. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to make improvements for future guests.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Horrible

Aydan

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn’t like how I was tricked by the date change online for cheaper and they didn’t refund me for my room of that date even though I also bought for the night of the date I needed. Not clean at all either and had stains on towels, sheets, etcetera.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 2 mai 2024
Dear Aydan,I'm truly sorry to hear about your experience. It's distressing to know that your stay wasn't up to par. Your feedback is invaluable, and we're committed to addressing the issues you've raised. Rest assured, we're taking immediate steps to investigate and make necessary improvements to ensure our guest's comfort. We hope you'll give us another chance to provide you with a great stay. Please visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excellent

Ryan

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great check in! Super friendly staff!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 avr. 2024
Dear Ryan,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that your check-in experience was great and that our staff was super friendly. Providing excellent customer service is a priority for us, and it's always rewarding to know that our efforts are appreciated. We value your feedback and look forward to providing you with a pleasant and memorable experience throughout your stay. Thank you for choosing our hotel!Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excellent

Lisa, Melbourne

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great stay it was very quiet and a nice stay.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2024
Dear Lisa,Thank you for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a great and peaceful stay. Providing a quiet and comfortable environment for our guests is a top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Hotel Manager

4/10 Médiocre

Pierrette

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not to be recommending and I will think twice before using expidia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 15 avr. 2024
Dear Pierrette,We're sorry to hear about your experience. If there are specific issues you encountered that you'd like to address, please feel free to reach out to us. We value your feedback and want to ensure that we address any concerns you may have. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Manager

4/10 Médiocre

William

Voyage en famille
To many street people
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 11 avr. 2024
Dear William,We apologize for any discomfort caused by the presence of street people during your stay. Your feedback is important, and we'll address this issue to ensure a more pleasant environment for all our guests. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to improve your experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bien

Manoel, Winter Garden

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The furniture, bedding and decoration are cloud and old.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 11 avr. 2024
Dear Manoel,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that the furniture, bedding, and decorations did not meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we'll take them into consideration as we strive to improve our accommodations. We appreciate your input and hope to have the opportunity to enhance your experience during future stays.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Amanda

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Pros: Bed was comfy and tv was easy to operate. Plenty of towels. Cons: the bathroom obviously hadn’t been cleaned. There was a pubic hair on the toilet seat when I lowered it and the complementary toiletries were obviously used (the cap was open and the contents were less than the one next to it). There was also a hole in the wall with a tissue stuffed into it.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 8 avr. 2024
Dear Amanda,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Maintaining a clean and comfortable environment is a priority for us, and we regret falling short of your expectations. Your concerns will be addressed with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Horrible

Manuel

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 avr. 2024
Dear Manuel,We are sorry to hear that your experience with our hotel did not meet your expectations. We apologize for any inconvenience or dissatisfaction you may have encountered during your stay. We would appreciate it if you could provide us with more details about your experience so that we can address any issues and improve our services. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager