Terrasse/Patio

Avis sur Ramada Plaza Resort & Suites by Wyndham Orlando Intl Drive

3 out of 5

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 764 avis sur 2432." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 541 avis sur 2432." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 455 avis sur 2432." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 301 avis sur 2432." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 371 avis sur 2432." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Suzanna

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

LAURENT, Voegtlinshoffen

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
La chambre avait du retard, plus de place au parking , salle du petit déjeuner surchargée et brutante, piscine sale, quartier vieillissant.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Cher Laurent,Le récit de votre récent séjour nous a été utile. Notre priorité absolue est de fournir tout le confort d'un chez-soi à nos clients, et cela nous attriste grandement que vous vous sentiez insatisfait lors de votre visite. Vos commentaires sont importants pour nous et nous ne manquerons pas de les partager avec notre équipe pour amélioration. Nous vous demandons de nous donner une autre chance de changer vos perceptions avec un séjour tout simplement stellaire.Sincèrement,Directeur général adjoint du service à la clientèle

2/10 Horrible

Mohammed

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Si vous voulez découvrir le plus mauvais déjeuner inclus de la Floride, vous y êtes. Aucun stationnement disponible lors de notre arrivée en soirée. Aucune communication malgrè nos deux message informant de notre arrivée tardive (vol retarde). Un seul ascenseur fonctionnait. Nous étions 5 dans la grande chambre : 1 seule capsule de café, pas de tasse, 3 serviettes de douche. Cerise sur le gâteau : le jour de notre départ, la femme de ménage frappe à la porte pour faire la chambre à 9:30 du matin. Une seule nuit sur place, une de trop. Troublant de vivre une telle mauvaise expérience dans une grande chaine de renom. La Floride perd des points avec ce genre d'établissement.
Réponse de Omar le 6 mars 2024
Thank you for sharing your feedback . Sorry we fell short of meeting your expectations during your stay here with us..

8/10 Bien

jean

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout s’est très bien passé, propre, déjeuner avec du choix et personnel courtois
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 7 févr. 2024
Dear Jean,We are delighted our friendly staff impressed you, and we thank you for spotlighting our delicious lunch items and spotless accommodations. It would be a treat to host you again at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando, so please revisit us the next time you're in Central Florida!Best,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

Virginie

Voyage en famille
Pas de déjeuner malgré le déjeuner inclus
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 26 janv. 2024
Dear Virginie,Thank you for your review. We regret to learn of your disappointment with your experience and apologize for any miscommunication about the amenities we offer. Your feedback will be shared internally for further consideration. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

Mihai

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et équipements
Petit déjeuner qui laisse à désirer, hôtel vétuste et manque de propreté. L’hôtel est bien situé, avec une navette gratuite pour les parcs d’attractions.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Cher Mihai,Ce fut un plaisir de vous accueillir récemment comme invité. Bien que nous soyons heureux que notre emplacement idéal et notre service de navette aient bien répondu à vos besoins, nous regrettons que vous n'ayez pas été entièrement satisfait de votre expérience. Vos commentaires seront partagés avec notre équipe interne afin de garantir que nos normes élevées de propreté sont respectées et de saisir toute opportunité d'amélioration. Merci pour votre avis et nous espérons que vous reviendrez bientôt pour un séjour sans faille et digne d'une note parfaite.Sincèrement,Directeur général adjoint du service à la clientèle

10/10 Excellent

Marylou

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent I just did not enjoy the breakfast, no variaty, Only bread and cerelal with milk …
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 11 déc. 2023
Dear Marylou,Thank you for being our guest at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're pleased to read you had an overall enjoyable stay. Although it was our pleasure to offer you a convenient Continental Breakfast, our team is also happy to recommend nearby restaurants should you desire something different. Safe travels, and come back soon. Best,Guest Services Assistant General Manager

8/10 Bien

Benoît

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Tout simplement parfait
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 15 oct. 2023
Cher Benoît,Avec autant d'options parmi lesquelles choisir dans la région d'Orlando, nous sommes honorés que vous ayez choisi le Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando et ravis que vous ayez eu une visite aussi parfaite. Merci d'avoir partagé votre belle critique. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau un jour.Meilleur,Directeur général adjoint du service à la clientèle

2/10 Horrible

Nazia

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
V
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 30 août 2023
We always appreciate guest feedback. In order to better address specific issues, we encourage you to reach out to us with additional information about how we could have improved your visit. We hope to hear from you soon. Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

steeve

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Positif: emplacement, propreté, installation Négatif: service a la clientele pitoyable, on a limpression de toujours déranger. Dejeuner inclus qui comprend pas grand chose, et lorsqu'il manque des trucs inutile de demander aux personnels, on nous envoie promener, également attente parfois jusqua 30mins pour des crepes!! Spa sur le toit chauffe, mais pas de tourbillon et il nont pas laire de vouloir le reparer (10jrs present et aucune maintenance) La formule club, faut ambitionner sur le pourboire si on veut avoir un bon service... A notre arrivee 1 des 2 ascenseurs Nord ne fonctionnait pas, au 8e jour le second a lacher, au moins ils ont reparer le joir meme, mais on attendu detre obliger de la faire! Bref payer pas une fortune pour aller là, à faible cout on sen sort! Mais la gestion de cet hotel est pitoyable...on dirait un hotel en faillite qui coupe sur presque toutes les depenses!
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 août 2023
Cher Steeve,Merci d'être notre invité et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Bien que nous soyons ravis que vous ayez apprécié notre emplacement et notre propreté, nous sommes vraiment désolés que vous ayez été déçu par le reste de votre expérience. Notre équipe s'efforce de fournir le meilleur de l'hospitalité, et nous nous excusons d'avoir échoué. Vos préoccupations sont importantes pour nous et offrent une opportunité d'amélioration. Cela étant dit, nous espérons que vous envisagerez de nous rendre visite à nouveau.Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle

2/10 Horrible

Jonathan

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Patrick

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et équipements
Service à la clientèle épouvantable, manque de nourriture au déjeuner , asenceure hors service, rationné sur la formule club… je ne le recommande pas
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 5 août 2023
Cher Patrick,Merci pour vos commentaires. Nous sommes désolés d'apprendre que tout n'a pas été parfait dans votre séjour et nous avons transmis vos commentaires afin que nous puissions nous améliorer le cas échéant. À l'avenir, nous espérons que vous envisagerez de nous donner une autre chance ; nous savons que nous avons ce qu'il faut pour vous impressionner!Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle

6/10 Satisfaisant

Robert

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Alessandra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing pool and spa, good breakfast, clean hotel with a lot of options of restaurants and stores near by. The only small thing is that the room smelled a bit like humidity.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

6/10 Satisfaisant

ALAIN

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour normal, petit déjeuner gratuit et simple , chambre sans verre ni gobelet y compris dans la salle de bain ! Moyen tout ça !
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 18 févr. 2023
Cher Alain,La satisfaction des clients est importante pour nous, nous sommes donc heureux d'apprendre que votre séjour a été agréable et que vous avez apprécié le petit déjeuner inclus. Merci pour vos commentaires sur les équipements de la salle de bain. Nous gardons vos commentaires à l'esprit et nous espérons vous revoir bientôt.Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle

2/10 Horrible

François

Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

maryse, Sherbrooke

Séjour de 3 nuits en juin 2022

8/10 Bien

Martin

Séjour de 4 nuits en février 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé par rapport à Universal. Restaurants nombreux autour, piscine, navette gratuite pour aller aux attractions. Très bon petit déjeuner.
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ramada le 14 mars 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ramada le 6 mars 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 Bien

Gilbert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sejour agréable
Très bel hôtel bien situé, avec du personnel très sympathique et même qui parle français pour certains. Notre chambre avait la vue sur le lac ce qui est fort agréable. Deux bémols cependant, le petit-déjeuner n'est pas très varié mais ça reste correct, la chambre que nous avions était un peu vieillotte (tres contrastée avec l'aspect extérieur et la réception qui sont magnifiques et rénovés), et le chauffage n'étant jamais utilisé il y avait une sale odeur et le room service a dû intervenir.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ramada le 22 déc. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 Satisfaisant

Richard

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Just fair
Had tower outside lobby very wear down section hotel . Com should specified that you are getting this section
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Ramada le 27 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

2/10 Horrible

Milena

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
A éviter
Le personnel était très accueillant et vraiment attentionné. Hormis le hall d'entrée qui est vraiment soigné, sinon les chambres sont dans un mauvais état - c'était inondé devant notre porte d'entrée donnant l'impression d'un pédiluve dans une eau stagnante (photos en PJ lorsqu'il ne pleuvait plus) - il y avait des déchets par terre dans le couloir qui sont restés depuis notre arrivée (17h00) jusque notre départ le lendemain matin (ils ont juste été mis sur le côté) - le site nous a vanté 2 piscines dont une en rooftop mais cette dernière n'est accessible que par certaines chambres "supérieures" - Le wifi n'était pas accessible depuis notre chambre - on sentait les ressorts du lit - si nous avions su, nous aurions pris un autre établissement car il n'était pas moins cher que les autres. En revanche, les chambres étaient propres.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Management le 24 août 2019
I can assure that we take our reviews very seriously and have been working on all the guest complaints and concerns to assure that we will not have repeated issues and guarantee that the guest experience will be to the best that we can offer.Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Ramada le 7 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 Satisfaisant

Agbeze

Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de reservation le 20 juin 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 Excellent

riya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay and service
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Julio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La habitacion que recibimos tiene una vista maravillosa. Nos encanto la propiedad. Volveremos!!!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Estimado julio,¡Gracias por tu reseña de cinco estrellas! Estamos encantados de que haya disfrutado de la impresionante vista desde su habitación y haya tenido una estadía excepcional. Fue un placer que se uniera a nosotros y esperamos darle la bienvenida nuevamente al Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando para otra estadía fantástica.Mejor,Subgerente General de Servicios al Huésped

6/10 Satisfaisant

Katisa

Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Diego

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The Ramada hotel is always a nice property to stay . Good rooms and dedicated services . There are some fun store and food options in the area and it’s relatively close to the Universal parks if you like that . Breakfast was included in the hotel which already made this a bonus for me .
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Dear Diego,Thank you for taking a moment to leave your fantastic review! We are delighted that our comfortable rooms, friendly service, and perfect location near some of Orlando's greatest attractions all helped make your stay one to remember. It's fantastic that you were able to enjoy our delicious Continental Breakfast as well. It was a pleasure having you here, and we look forward to welcoming you back to Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando for another terrific experience in the future.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Dulce

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the ladies in front desk they are so wonderful helping people .
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Dear Dulce,Thank you so much for the high rating. We're so happy to know that our amazing team members were the highlight of your visit and that you had a great time with us overall. Please come back and join us again soon. Best,Guest Services Assistant General Manager

8/10 Bien

Farid

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I would like a better breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Farid,Thank you for taking the time to share your thoughts with our team. Your feedback about our Continental Breakfast is important to us and we will be sure to share it with our team members. We look forward to welcoming you back for an even better stay. Best,Guest Services Assistant General Manager

8/10 Bien

Tiffany

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The view of the big lake was Beautiful. The breakfast options needs work.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 17 mai 2024
Dear Tiffany,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're delighted you enjoyed our spectacular view during your stay. However, we're concerned to hear that our Continental Breakfast options did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we'll be sure to address this to enhance your future visits. Best,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

Vipin

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not as per the expected. Property was not clean and staff were not friendly.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Vipin,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are sorry you had a disappointing visit. We assure you that cleanliness and great hospitality are among our highest priorities. Rest assured, your comments will be shared with the team to ensure we are meeting our high standards going forward. It was a pleasure having you here, and we hope to have the opportunity to change your perceptions in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

Asif

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are pathetic. Wifi not working. Everytime i have to put my sign in & password. Toilet door not opening properly, mini fridge was not working, they gave me 2 room keys & one of them was not working.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Asif,Thank you for your feedback. Our team is committed to positive change, so we will reflect upon your concerns and work together to address them. We will also ensure that we're always putting our best foot forward and presenting our property, accommodations, and all we offer in the best light. It is our hope to welcome you back someday for an experience that is nothing short of seamless.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

4/10 Médiocre

FRANCISCO JAVIER

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds are old and bad problems to open the door Bathtub need to unplug
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are disheartened that we were unable to meet all of your expectations. Your feedback will be shared with our team for improvement purposes. What you have described is not typical of a stay with us, and we will be sure that this does not occur again. We hope you will consider giving us another chance to change your perceptions in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Julio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The service was great they were all eager to help, ready to say hi and make you feel like a special guest. The room was big and comfortable, it had everything that we needed. The location was perfect, really close to Universal Studios
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Julio,Thank you for the fantastic review of Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando! We are thrilled to hear that our team's service exceeded expectations. It is also wonderful that you found the room spacious, comfortable, and well-equipped and that the location near Universal Studios was perfect for your trip. We look forward to welcoming you back soon.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Juan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel in Orlando
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Juan,What a great review! With so many options to choose from in Orlando, we're honored to be your go-to destination! From all of us at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando, thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Jose

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything perfect the pool the location is good
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Jose,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're thrilled you enjoyed our pool and appreciated our convenient location. Our team is delighted to know you had a great stay, and we look forward to welcoming you back for another fantastic visit.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Paulo, nicoya

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soo good but breakfast is bad
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Paulo,Thank you for staying with us at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. Although we're glad you had a fantastic stay, we apologize for any disappointment you felt regarding our Continental Breakfast offerings. Rest assured, we will share your concerns with our team to ensure any opportunity to make improvements is seized. We're grateful for your generous review, and we hope to welcome you back soon for a truly exceptional experience.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Jacksony Petit

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Stevenson

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wasn’t that clean
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Dear Stevenson,Thank you for your feedback. We're concerned to hear that the cleanliness did not meet your expectations. Rest assured, our team is addressing this concern to ensure our standards are upheld. We value your comments and hope to welcome you back for a more satisfactory experience in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

6/10 Satisfaisant

Emerly

Séjour de 4 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Gabriela

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pésimo hotel. El personal de recepción poco amable a excepto de una Sra. Bertha que fue la única cordial y atenta. Limpieza cada 3 días es pésimo, habría que pedirle que nos saquen la basura y nos provean de útiles de limpieza. El desayuno sin variedad, básico y pésimo para ser un hotel de una cadena internacional de nombre. Y acceder a los espacios con las tarjetas electrónicas era frustrante, siempre se des configuraban y el acceso a internet pésimo. En general mal servicio del hotel. No volveré JAMÁS…
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Querida Gabriela,Nos alegra saber que Bertha fue una presencia acogedora durante su visita, aunque es lamentable que nuestras políticas no fueran las de su preferencia. Tenga la seguridad de que tendremos en cuenta sus comentarios a medida que mejoremos y esperamos que considere visitarnos nuevamente en el futuro.Atentamente,Subgerente General de Servicios al Huésped

10/10 Excellent

Miss

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They could have done better with cleaning but other than that great stay!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Miss,Thank you for leaving us a review. We are honored to have earned a perfect rating for your time with us. While we are delighted that you had a great stay, your input is just as valuable to us. We will be sure to share it with our team to ensure we do not fall short. It was a pleasure having you as a guest, and we look forward to welcoming you back for another great experience.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Edward

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice comfortable place with great views of the local area. Staff is friendly and make guest feel comfortable. Pool and complementary breakfast are just icing on the cake.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Edward,Thank you for taking the time to provide your review of Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We are thrilled you found our hotel comfortable and relaxing, with stunning local views! It means a lot that our friendly staff made you feel right at home. Our great Continental Breakfast and refreshing pool help provide the experience we strive for. We look forward to your next stay with us.Best,Guest Services Assistant General Manager

8/10 Bien

Wendy

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
👌
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear Wendy,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando and for sharing your kind review. We are happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back on future trips to the Orlando area.Best,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Cesar L

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Buen servicio instalaciones muy limpias las habitaciones muy confortables lo volveria a repetir me encanto y a mi esposa tambien
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Estimado César,Gracias por tomarse el tiempo para brindar su reseña sobre Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. Estamos encantados de saber que usted y su esposa tuvieron una experiencia tan positiva con nuestro servicio, limpieza y cómodas habitaciones. ¡Su recomendación significa mucho para nosotros y esperamos su próxima estadía con nosotros pronto!Mejor,Subgerente General de Servicios al Huésped

2/10 Horrible

Isabella, Doral

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

David

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
No house keeping until last day there Dirty Pool closes at 8pm Staff weee rude Hardly no English with the staff
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your honest thoughts. We sincerely regret to learn that your experience fell short of expectations. Your feedback will be shared with the respective teams to ensure our high standards of hospitality and cleanliness are being met. It was a pleasure having you here, and we hope you will give us another chance in the future to change your lasting impression and deliver a seamless stay worthy of a perfect rating.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager

10/10 Excellent

Tiffany

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Feeling safe and secure . Your room key is the only way to get in the lobby and on the elevator to your room . I had the Lakeview which was amazing. However my card was charged several times and I'm still waiting for my second refund. The breakfast options needs to be upgraded . NO BACON !!!! I WAS DISAPPOINTED THERE WAS NO BACON.
Séjour de 17 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear Tiffany,Thank you for choosing Ramada Plaza by Wyndham Orlando Resort & Suites Intl Drive! We're glad our safe accommodations and beautiful views added to your experience, and we appreciate your suggestion about breakfast. However, we apologize for any confusion with the duplicate charges, and we encourage you to reach out to us offline if this is not quickly resolved. If you're in the area again, please come back to see us.Best,Guest Services Assistant General Manager