Avis sur Ramada Plaza Resort & Suites by Wyndham Orlando Intl Drive
Ramada Plaza Resort & Suites by Wyndham Orlando Intl Drive
6500 International Dr, Orlando, FL
Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
LAURENT, Voegtlinshoffen
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points faibles : Équipements
LAURENT
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Cher Laurent,Le récit de votre récent séjour nous a été utile. Notre priorité absolue est de fournir tout le confort d'un chez-soi à nos clients, et cela nous attriste grandement que vous vous sentiez insatisfait lors de votre visite. Vos commentaires sont importants pour nous et nous ne manquerons pas de les partager avec notre équipe pour amélioration. Nous vous demandons de nous donner une autre chance de changer vos perceptions avec un séjour tout simplement stellaire.Sincèrement,Directeur général adjoint du service à la clientèle
2/10 Horrible
Mohammed
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Réponse de Omar le 6 mars 2024
Thank you for sharing your feedback . Sorry we fell short of meeting your expectations during your stay here with us..
8/10 Bien
jean
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 7 févr. 2024
Dear Jean,We are delighted our friendly staff impressed you, and we thank you for spotlighting our delicious lunch items and spotless accommodations. It would be a treat to host you again at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando, so please revisit us the next time you're in Central Florida!Best,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Virginie
Voyage en famille
25 janv. 2024
Virginie
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 26 janv. 2024
Dear Virginie,Thank you for your review. We regret to learn of your disappointment with your experience and apologize for any miscommunication about the amenities we offer. Your feedback will be shared internally for further consideration. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Mihai
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Mihai
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Cher Mihai,Ce fut un plaisir de vous accueillir récemment comme invité. Bien que nous soyons heureux que notre emplacement idéal et notre service de navette aient bien répondu à vos besoins, nous regrettons que vous n'ayez pas été entièrement satisfait de votre expérience. Vos commentaires seront partagés avec notre équipe interne afin de garantir que nos normes élevées de propreté sont respectées et de saisir toute opportunité d'amélioration. Merci pour votre avis et nous espérons que vous reviendrez bientôt pour un séjour sans faille et digne d'une note parfaite.Sincèrement,Directeur général adjoint du service à la clientèle
10/10 Excellent
Marylou
Voyage en couple
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marylou
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 11 déc. 2023
Dear Marylou,Thank you for being our guest at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're pleased to read you had an overall enjoyable stay. Although it was our pleasure to offer you a convenient Continental Breakfast, our team is also happy to recommend nearby restaurants should you desire something different. Safe travels, and come back soon. Best,Guest Services Assistant General Manager
8/10 Bien
Benoît
Voyage en groupe
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Benoît
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 15 oct. 2023
Cher Benoît,Avec autant d'options parmi lesquelles choisir dans la région d'Orlando, nous sommes honorés que vous ayez choisi le Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando et ravis que vous ayez eu une visite aussi parfaite. Merci d'avoir partagé votre belle critique. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau un jour.Meilleur,Directeur général adjoint du service à la clientèle
2/10 Horrible
Nazia
Voyage en couple
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazia
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 30 août 2023
We always appreciate guest feedback. In order to better address specific issues, we encourage you to reach out to us with additional information about how we could have improved your visit. We hope to hear from you soon. Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
steeve
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
7 août 2023
Les points forts : Propreté
steeve
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 août 2023
Cher Steeve,Merci d'être notre invité et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Bien que nous soyons ravis que vous ayez apprécié notre emplacement et notre propreté, nous sommes vraiment désolés que vous ayez été déçu par le reste de votre expérience. Notre équipe s'efforce de fournir le meilleur de l'hospitalité, et nous nous excusons d'avoir échoué. Vos préoccupations sont importantes pour nous et offrent une opportunité d'amélioration. Cela étant dit, nous espérons que vous envisagerez de nous rendre visite à nouveau.Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle
2/10 Horrible
Jonathan
3 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Patrick
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 août 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Patrick
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 5 août 2023
Cher Patrick,Merci pour vos commentaires. Nous sommes désolés d'apprendre que tout n'a pas été parfait dans votre séjour et nous avons transmis vos commentaires afin que nous puissions nous améliorer le cas échéant. À l'avenir, nous espérons que vous envisagerez de nous donner une autre chance ; nous savons que nous avons ce qu'il faut pour vous impressionner!Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle
6/10 Satisfaisant
Robert
9 juil. 2023
Robert
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Alessandra
25 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alessandra
Séjour de 2 nuits en mars 2023
6/10 Satisfaisant
ALAIN
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
ALAIN
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 18 févr. 2023
Cher Alain,La satisfaction des clients est importante pour nous, nous sommes donc heureux d'apprendre que votre séjour a été agréable et que vous avez apprécié le petit déjeuner inclus. Merci pour vos commentaires sur les équipements de la salle de bain. Nous gardons vos commentaires à l'esprit et nous espérons vous revoir bientôt.Sincèrement,Directeur général adjoint des services à la clientèle
2/10 Horrible
François
26 déc. 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
François
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
maryse, Sherbrooke
24 juin 2022
maryse
Séjour de 3 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Martin
4 mars 2022
Martin
Séjour de 4 nuits en février 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ramada le 14 mars 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ramada le 6 mars 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Gilbert
Voyage en famille
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sejour agréable
Gilbert
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ramada le 22 déc. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Richard
26 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Just fair
Richard
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Ramada le 27 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
2/10 Horrible
Milena
23 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
A éviter
Milena
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Management le 24 août 2019
I can assure that we take our reviews very seriously and have been working on all the guest complaints and concerns to assure that we will not have repeated issues and guarantee that the guest experience will be to the best that we can offer.Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Ramada le 7 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Agbeze
30 mai 2019
Agbeze
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de reservation le 20 juin 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
riya
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
riya
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Julio
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Estimado julio,¡Gracias por tu reseña de cinco estrellas! Estamos encantados de que haya disfrutado de la impresionante vista desde su habitación y haya tenido una estadía excepcional. Fue un placer que se uniera a nosotros y esperamos darle la bienvenida nuevamente al Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando para otra estadía fantástica.Mejor,Subgerente General de Servicios al Huésped
6/10 Satisfaisant
Katisa
22 mai 2024
Katisa
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Diego
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Dear Diego,Thank you for taking a moment to leave your fantastic review! We are delighted that our comfortable rooms, friendly service, and perfect location near some of Orlando's greatest attractions all helped make your stay one to remember. It's fantastic that you were able to enjoy our delicious Continental Breakfast as well. It was a pleasure having you here, and we look forward to welcoming you back to Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando for another terrific experience in the future.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Dulce
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dulce
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Dear Dulce,Thank you so much for the high rating. We're so happy to know that our amazing team members were the highlight of your visit and that you had a great time with us overall. Please come back and join us again soon. Best,Guest Services Assistant General Manager
8/10 Bien
Farid
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Farid
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Farid,Thank you for taking the time to share your thoughts with our team. Your feedback about our Continental Breakfast is important to us and we will be sure to share it with our team members. We look forward to welcoming you back for an even better stay. Best,Guest Services Assistant General Manager
8/10 Bien
Tiffany
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 17 mai 2024
Dear Tiffany,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're delighted you enjoyed our spectacular view during your stay. However, we're concerned to hear that our Continental Breakfast options did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we'll be sure to address this to enhance your future visits. Best,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Vipin
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vipin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Vipin,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are sorry you had a disappointing visit. We assure you that cleanliness and great hospitality are among our highest priorities. Rest assured, your comments will be shared with the team to ensure we are meeting our high standards going forward. It was a pleasure having you here, and we hope to have the opportunity to change your perceptions in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Asif
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asif
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Asif,Thank you for your feedback. Our team is committed to positive change, so we will reflect upon your concerns and work together to address them. We will also ensure that we're always putting our best foot forward and presenting our property, accommodations, and all we offer in the best light. It is our hope to welcome you back someday for an experience that is nothing short of seamless.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
4/10 Médiocre
FRANCISCO JAVIER
14 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANCISCO JAVIER
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are disheartened that we were unable to meet all of your expectations. Your feedback will be shared with our team for improvement purposes. What you have described is not typical of a stay with us, and we will be sure that this does not occur again. We hope you will consider giving us another chance to change your perceptions in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Julio
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Julio,Thank you for the fantastic review of Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando! We are thrilled to hear that our team's service exceeded expectations. It is also wonderful that you found the room spacious, comfortable, and well-equipped and that the location near Universal Studios was perfect for your trip. We look forward to welcoming you back soon.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Juan
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Juan,What a great review! With so many options to choose from in Orlando, we're honored to be your go-to destination! From all of us at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando, thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Jose
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Jose,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We're thrilled you enjoyed our pool and appreciated our convenient location. Our team is delighted to know you had a great stay, and we look forward to welcoming you back for another fantastic visit.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Paulo, nicoya
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paulo
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Paulo,Thank you for staying with us at Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. Although we're glad you had a fantastic stay, we apologize for any disappointment you felt regarding our Continental Breakfast offerings. Rest assured, we will share your concerns with our team to ensure any opportunity to make improvements is seized. We're grateful for your generous review, and we hope to welcome you back soon for a truly exceptional experience.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Jacksony Petit
11 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacksony Petit
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Stevenson
Voyage en groupe, Voyage en couple
9 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stevenson
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Dear Stevenson,Thank you for your feedback. We're concerned to hear that the cleanliness did not meet your expectations. Rest assured, our team is addressing this concern to ensure our standards are upheld. We value your comments and hope to welcome you back for a more satisfactory experience in the future.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
6/10 Satisfaisant
Emerly
7 mai 2024
Emerly
Séjour de 4 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Gabriela
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Querida Gabriela,Nos alegra saber que Bertha fue una presencia acogedora durante su visita, aunque es lamentable que nuestras políticas no fueran las de su preferencia. Tenga la seguridad de que tendremos en cuenta sus comentarios a medida que mejoremos y esperamos que considere visitarnos nuevamente en el futuro.Atentamente,Subgerente General de Servicios al Huésped
10/10 Excellent
Miss
6 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miss
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Miss,Thank you for leaving us a review. We are honored to have earned a perfect rating for your time with us. While we are delighted that you had a great stay, your input is just as valuable to us. We will be sure to share it with our team to ensure we do not fall short. It was a pleasure having you as a guest, and we look forward to welcoming you back for another great experience.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Edward
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Edward,Thank you for taking the time to provide your review of Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. We are thrilled you found our hotel comfortable and relaxing, with stunning local views! It means a lot that our friendly staff made you feel right at home. Our great Continental Breakfast and refreshing pool help provide the experience we strive for. We look forward to your next stay with us.Best,Guest Services Assistant General Manager
8/10 Bien
Wendy
6 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear Wendy,Thank you for choosing Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando and for sharing your kind review. We are happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back on future trips to the Orlando area.Best,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Cesar L
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Cesar L
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Estimado César,Gracias por tomarse el tiempo para brindar su reseña sobre Ramada Plaza Resort and Suites International Drive Orlando. Estamos encantados de saber que usted y su esposa tuvieron una experiencia tan positiva con nuestro servicio, limpieza y cómodas habitaciones. ¡Su recomendación significa mucho para nosotros y esperamos su próxima estadía con nosotros pronto!Mejor,Subgerente General de Servicios al Huésped
2/10 Horrible
Isabella, Doral
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabella
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your honest thoughts. We sincerely regret to learn that your experience fell short of expectations. Your feedback will be shared with the respective teams to ensure our high standards of hospitality and cleanliness are being met. It was a pleasure having you here, and we hope you will give us another chance in the future to change your lasting impression and deliver a seamless stay worthy of a perfect rating.Sincerely,Guest Services Assistant General Manager
10/10 Excellent
Tiffany
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 17 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear Tiffany,Thank you for choosing Ramada Plaza by Wyndham Orlando Resort & Suites Intl Drive! We're glad our safe accommodations and beautiful views added to your experience, and we appreciate your suggestion about breakfast. However, we apologize for any confusion with the duplicate charges, and we encourage you to reach out to us offline if this is not quickly resolved. If you're in the area again, please come back to see us.Best,Guest Services Assistant General Manager