Avis sur Cocoon Maldives - All Inclusive
Cocoon Maldives - All Inclusive
Lhaviyani Atoll, Ookolhufinolhu
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
16 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Sir/ Madam, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Walter
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 11 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Emanuele
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emanuele
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Mike
29 août 2023
Mike
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Mike, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
6/10 Satisfaisant
Cristina
30 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Cristina
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Cristina, Thank you for the rating & Warmest Regards
10/10 Excellent
WEI S, McLean
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WEI S
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Wei S, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
8/10 Bien
jJaroslaw
Voyage en couple
9 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jJaroslaw
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Lamiaa, Greetings from Cocoon Maldives!Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. We greatly appreciate your constructive feedback and comments and will ensure they are shared with the relevant teams as part of our ongoing effort to improve our services and offerings.
10/10 Excellent
Carlos Eduardo
26 oct. 2022
Carlos Eduardo
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Carlos, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
8/10 Bien
lamiaa
Voyage en couple
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lamiaa
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Lamiaa, Greetings from Cocoon Maldives!Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. We greatly appreciate your constructive feedback and comments and will ensure they are shared with the relevant teams as part of our ongoing effort to improve our services and offerings.
10/10 Excellent
Artur
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Artur
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Cocoon Maldives Management le 9 nov. 2023
Dear Artur, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Mülhauser
Voyage en couple
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mülhauser
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Management le 19 juin 2022
Dear Mülhauser, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Nikki
28 avr. 2022
Nikki
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Management le 19 juin 2022
Dear Nikki, Greetings from Cocoon Maldives! Thank you for your all-star review. Warmest Regards from Cocoon Family.
10/10 Excellent
Gudrun
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gudrun
Séjour de 14 nuits en février 2022
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Gudrun, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en couple
17 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 14 nuits en décembre 2021
Réponse de Ahmed Jihad-Jay - General Manager le 7 févr. 2022
Dear Deborah,
Greetings from Cocoon Maldives!
Wow! What a fantastic review. We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives, the first designer hotel in the Maldives.
I have shared your kind words with our team and look forward to welcoming you here at our a Paradise in the near future.
Warmest Regards
10/10 Excellent
Olga
Voyage en couple
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 12 nuits en août 2021
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Olga, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Sir/ Madam, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 juin 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2021
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Sir/ Madam, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Sir/ Madam, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
ESTEBAN
Voyage en famille
17 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ESTEBAN
Séjour de 5 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2021
Réponse de Ilyas Mohamed le 24 févr. 2021
Hälsningar från Cocoon Maldives!
Tack för att du har bott på Cocoon Maldives och för att du delar glädjen och tillfredsställelsen att vara här.
Det var också vårt nöje att vara värd för dig och se till att du har en underbar tid.
Vi ser också fram emot med mycket nöje att se dig igen på Cocoon Maldives.
Var försiktig, håll dig bra och håll dig säker.
Vänliga hälsningar
10/10 Excellent
Salma
26 déc. 2020
Salma
Séjour de 12 nuits en décembre 2020
Réponse de Cocoon Maldives Management le 10 nov. 2023
Dear Salma, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Barbi, Perugia, It
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Barbi
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Neil
27 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neil
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Ilyas le 30 juil. 2018
Dear Neil,
Thank you very much for taking the time to write about your recent stay in Cocoon Maldives!
We truly appreciate your comments with regards to our service, we work hard to ensure all expectations are not only met, but exceeded for all our beloved guests, and it makes us very proud to know we achieve our main goal.
We look forward to welcoming you back
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Sales & Marketing le 25 mars 2018
We are very pleased to know that you had an enjoyable time with us. We look forward to seeing you again
Best regards,
Sharif
10/10 Excellent
maurizio, boligna
9 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tutto perfetto
maurizio
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Sales & Marketing le 25 mars 2018
We are very pleased to know that you had an enjoyable time with us. We look forward to seeing you again
Best regards,
Sharif
8/10 Bien
Fabrizio, Vignola
21 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tranquillità
Fabrizio
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Sharif le 23 janv. 2018
Dear Fabrizio,
I am very pleased that you had such an awesome holiday at Cocoon. Thank you for saying here.
We will be most pleased to host you again at our beautiful resort. We appreciate your fidelity. Thank you again.
Best Regards
Sharif
8/10 Bien
かずなおぱぱ, ドバイ
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1周年を迎えたアットホームなリゾート
かずなおぱぱ
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Shaarif le 2 janv. 2018
Dear Kana,
Thank you very much indeed for staying at Cocoon. I am pleased that your holiday is up to your expectations.
We are happy that you keep good memories of your holiday in Cocoon Maldives.
Best Regards and best wishes for a Happy New Year 2018.
10/10 Excellent
Lee
2 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lee
Séjour de 9 nuits en août 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 août 2017
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
NO 5 STELLE! NO PESCI NO MALDIVE !
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en août 2017
Thank you for having taken time to post a detailed review. We value Guests comments as they draw our attention to areas that can be improved.I am sorry that your holiday was not up to your expectations. I can assure you that our teams are working relentlessly in search of customer's satisfaction and well being everyday.
Thank you for your visit and we sincerely wish to welcome you again and we will ensure that your next stay will be a perfect one surpassing your expectations.I remain at your disposal.
Regards
10/10 Excellent
Roberta, torino
6 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Atollo da sogno
Roberta
10/10 Excellent
Mirit
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amazing service, and great stuff.
Mirit
Dear Mirit,
Greetings from Sunny Cocoon and thank you for having this time chosen to stay at Cocoon.
Thank you also for rating us as "the best" and our teams will continue to commit themselves to excellence.Our property is a brand new one with a fabulous destiny.... a magic resort for visitors who experience peace and happiness in a beautiful friendly environment.
We hope to welcome you again at Cocoon. Thank you again.
10/10 Excellent
antonio , reggio calabria
19 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quando le parole non bastano
antonio
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 avr. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Avoid this resort!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Elena
21 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хороший отель для релакса
Elena
10/10 Excellent
Olesya
14 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Превосходно!!!
Olesya
Dear Olesya, Thank you for your kind words and we here at Cocoon Maldives really do appreciate the kind excellence you have had with us. Hope to see you soon again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best vacation ever
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Diego, Roma
27 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre